Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

kun je het geloven?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Loveday

Aantal berichten : 77

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Beschermer
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

BerichtOnderwerp: kun je het geloven?   do jul 14, 2011 10:22 pm

Loveday liep rustig door het woud. Nou ja rustig kon je ook niet echt zeggen. Ze was eigenlijk aan het kijken of er indringers waren. Tot nu toe had ze nog geen sporen gevonden. Dat was maar al te goed. Het volk was nu zo gelukig, en vredig. Jammer dat dat geluk niet ewig zou blijven duren. Maar voor nu konden ze er toch van genieten. Na een tijdje kwam ze bij de Zilveren Rivier. Deze Rivier was één van de meest geliefde plekken van de elven. Veele elven gingen daar baden. Zij zelf had dat nog niet gedaan. Nu zou ze het ook niet doen. Ze klom in een boom om het gebied giebied te bekijken. Geen spoor van niets, ze hoorde iemand aankomen. Ze verstopte zich achter de bladeren. Ze kon niet zien wie het was. Stil sprong ze de boom uit en pakte haar pijl en boog. Maar meteen na ze gericht had zag ze wie het was. Snel stopte ze haar wapens weer weg een boog. Het was Mimi de Qeen van hun volk. "Het spijt me zeer." Dat zei ze oprecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   vr jul 15, 2011 3:18 am

Mimi liep door het bos in de richting van de Zilveren Rivier. Er klopte iets niet, het bos hielt zijn adem in. Ze hoorde hoe een pijl op een boog werd gespannen. Maar ook meteen ontspannen werd. Er klonk een geluid alsof iemand uit een boom sprong en die lande achter haar. "Het spijt me zeer." Klonk de stem van Loveday. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht en draaide zich om. "Bedankt voor me niet vermoorden." Ze glimlachte licht naar Loveday en draaide zich weer om. "Maar een boog alleen al spannen op de verkeerde kan voor grote problemen zorgen, dat weet je toch." Sprak Mimi zacht en doordringend. Ze draaide zich opnieuw om en glimlachte naar Loveday. Ze had geen zin om er een probleem van te maken. Uiteindelijk kwam ze daar niet voor. Ze liep naar de Rivier en stak voorzichtig haar voet er in terwijl ze wachtte op Loveday's antwoord.
Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Loveday

Karakter
Partner: Mordon! you say that you love me. And I say that I love you. But what now???Can we.... feel the love our not?

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   vr jul 15, 2011 6:57 am

Bedankt voor me niet vermoorden." Mimi glimlachte licht naar Loveday en draaide zich weer om. "Maar een boog alleen al spannen op de verkeerde kan voor grote problemen zorgen, dat weet je toch." Sprak Mimi weer. Het was wel waar wat ze zei. Mimi Ging zitten met haar voeten in de rivier. Zij zelf ging naast haar zitten in kleermakers houding. Ze had geen zin haar larzen uit te trekken. "Nogmaals sorry, ik zal er beter op moeten letten. Ik weet het." Dat zei ze nogmaals oprecht. "Maar als ik het mag vragen? Wat doet u hier eigenlijk?" Vroeg ze dan maar eens voor de zekerheid. Normaal was de Qeen vaak in het paleis. Haar blik dwaalde af op de rivier voor hun. Zoals de nam al vertelde had het een zilveren glans. Het was prachtig om te zien. Je kon er zelfs soms een visje in zien zwemmen. "Ik heb goed nieuws, geen spoor van indringers of vijanden." Nu ze hier toch samen waren kon ze het maar eens zeggen. Nu bleef ze kijken naar het water. Maar tegelijke tijd wachte ze op een antwoord.

(Ik krijg de leters niet terug zwart Embarassed )
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Karakter
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   vr jul 15, 2011 9:42 am

"Nogmaals sorry, ik zal er beter op moeten letten. Ik weet het. Maar als ik het mag vragen? Wat doet u hier eigenlijk?"Sprak de jonge Elf vragend. Mimi lachte half. "Wat, mag een Queen tegenwoordig niet op haar eentje het paleis uitsluipen om naar de rivier te komen waar ze aan is opgegroeid? Mimi lachte en keek de jonge Elf opnieuw indringend aan die weer tegen haar sprak. "Ik heb goed nieuws, geen spoor van indringers of vijanden." Sprak ze glimlachend. "Goed zo Loveday, maar laten we het daar niet voer hebben." Ze legde haar handen achter zich en leunde op haar armen. Ze sloot haar ogen en liet de wind door haar haar strijken. "Hoe gaat het met je?" Vroeg ze zacht en glimlachend.
Loveday

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   vr jul 15, 2011 9:16 pm

"Goed zo Loveday, maar laten we het daar niet voer hebben.Hoe gaat het met je?" Vroeg mimi aan haar. Ja hoe ging het met haar. Daar dacht ze nooit zo over na. "Goed." Zei ze dan maar. "Dat denk ik toch" Voegde ze er in haar gedachten bij. Ze dacht de laaste tijd, meer aan het volk dan aan zich zelf. Maar het volk was nu wel gelukig, dus zij was dat dan ook. Ze keek haar Qeen aan. "En hoe gaat het met u?" Vroeg ze dan ook maar eens terug. Maar waarscheinlijk ging het ook goed met haar. Loveday concentreerde zich op het vogel gezang. Het was prachtig om te hooren. Deze plek was gewoon prachtig. Daar genoot ze van. Ook van eens wat gezeldschap te hebben. Want soms waren de dagen zo eenzaam. Alsof iedereen dan van de aardbodem is verdwenen. Ze keek eens naar de lucht, naar de wolken. Die stonden onrustig alsof er een grote storm aan kwam. Maar dat was volgens haar maar schein. nu keek ze terug op het water neer en wachte op een antwoord.

(Ik ga pas zondag avond of maandag kunnen antwoorden. Want ben er dit weekend niet.)
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   di aug 16, 2011 6:23 am

"Goed. En hoe gaat het met u?" Vroeg Loveday en Mimi glimlachte. In een boom hoorde Mimi een vogel zijn zang zingen. Loveday bleef verder stil dus begon Mimi te spreken. "Ik moet er maar mee door nietwaar. Er is niet veel dat ik kan veranderen aan mijn leven, dus zal ik maar zo verder moeten leven." Mimi zuchtte even en sloot haar ogen. Het volk was rustig maar zij in haar hoofd was dat niet. Even keek ze leeg naar Loveday maar keek daarna meteen weer weg. Bang dat Loveday zou schrikken van haar lege ogen.

(me so sorry flut post)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Loveday

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   di aug 16, 2011 6:35 am

"Ik moet er maar mee door nietwaar. Er is niet veel dat ik kan veranderen aan mijn leven, dus zal ik maar zo verder moeten leven." Zuchte mimi. Ze had medelijden met haar. Maar ergens was het ook niet waar wat ze zei. Je moest je leven zelf maken. Door de keuzens die je maakte. Maar als je de verkerde keuzis maakte. Dan was het een tijdje slecht. Maar verder kon je dat weer veranderen. Door een andere keuze te maken. Loveday lette er niet op. Maar mimi keek haar maar leeg aan. Maar ze draaide haar haoofd al snel. Loveday mocht mimi wel graag. Misschien konden ze nog goede vrienden worden. "Je kunt je leven in somige maten veranderen, door de juiste keuzes te maken. In groore mate natuurlijk niet altijd. Maar je kunt er meestal zelf voor zorgen of je gelukig bent of niet." Dat was een hele mond vol. Hoopelijk begreep mimi het. Want zoals ze het zei kwam het er niet al te best uit. Of het kwam niet duidelijk over. Maar de qeen was slim, dus waarschijnlijk (hoopent.) Snapte ze het maar al te goed. Ze keek haar qeen aan. Ze wachte af wat ze zou zeggen. Hoopelijk iets goed.

[Heeft niet de mijne is ook niet de beste die ik ooit heb gemaakt.]
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: kun je het geloven?   

kun je het geloven?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: