Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The story without a name

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Katherine

Aantal berichten : 17

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: x
Partner: x

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 8:25 am

"Mariah! Doe niet zo naar je tante, wat zei ik laatst nog. Geen vuur op andere richten." snoof Seth en kuste Mariah's voorhoofd. "Katherine, dit is Mariah mijn dochter. Mariah dit is mijn zus Katherine," zei Seth. Selene liep even kalm langs Katherine heen, "Seth heeft haar geadopteerd.." fluisterde ze zacht voor ze naar Seth liep en glimlachend Mariah omhelsde, "Hoe gaat t met mijn kleine meisje?" vroeg Selene glimlachend. Seth liep naar Katherine toe en zuchtte, "Sorry... ze is nogal beschermend voor haar vader, alleen ze is niks vergeleken de echte gevaren hier," lachte Seth als grapje. '' Zij is geen gevaar, wat is teh name of earth is hier gevaarljk dan?'' Kathy keek naar het kleine meisje. "Hallo, ik ben Mariah Fel'dan!" Riep ze lachend en opende haar handen zodat Poekie er in sprong. "Het spijt me." Verontschuldigde ze zich stralend. Al haar magie leek verdwenen en ze was weer een normaal 8 jarig meisje. "Hallo, ik ben Mariah Fel'dan!" Riep ze lachend en opende haar handen zodat Poekie er in sprong. "Het spijt me." Verontschuldigde ze zich stralend. Al haar magie leek verdwenen en ze was weer een normaal 8 jarig meisje. Kathy keek naar seth, ''kan je me dat leren? Dat wat zij net deed bedoel ik'' zei ze doelend op Mariah. Kathy wilde wel weten of ze dat zou kunnen, gezien ze volgens Selene en Seth een tovenaar was. ze keek hoopvol naar Seth en liet haar ogen even naar Selene glijden. Nog steeds was ze verbaast over het uiterlijk van deze vrouw.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 9:33 am

'' Zij is geen gevaar, wat is teh name of earth is hier gevaarljk dan?'' Kathy keek naar het kleine meisje. "Hallo, ik ben Mariah Fel'dan!" Riep ze lachend en opende haar handen zodat Poekie er in sprong. "Het spijt me." Verontschuldigde ze zich stralend. Al haar magie leek verdwenen en ze was weer een normaal 8 jarig meisje. Kathy keek naar seth, ''kan je me dat leren? Dat wat zij net deed bedoel ik'' zei ze doelend op Mariah. Seth knikte even naar Katherine en glimlachte. "Vampiers..... demonen..... andere tovenaars die sterker zijn dan Mariah." zei Seth grijnzend. "ohja.. Katherine... jij gaat gewoon met mij mee voorlopig dan leer je wat bij. Ik heb trouwens nog.. een paar.. kinderen en ohja mijn linker hand is niet echt." zei Seth kalm en de zwarte magie prothese viel uit elkaar. Seth zette die weer in elkaar met wat kracht en hij grijnsde eventjes naar Katherine.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah

Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 9:51 am

Kathy keek naar seth, ''kan je me dat leren? Dat wat zij net deed bedoel ik'' zei ze doelend op Mariah. Seth knikte even naar Katherine en glimlachte. "Vampiers..... demonen..... andere tovenaars die sterker zijn dan Mariah." zei Seth grijnzend. "ohja.. Katherine... jij gaat gewoon met mij mee voorlopig dan leer je wat bij. Ik heb trouwens nog.. een paar.. kinderen en ohja mijn linker hand is niet echt." zei Seth kalm en de zwarte magie prothese viel uit elkaar. Seth zette die weer in elkaar met wat kracht en hij grijnsde eventjes naar Katherine. Mariah gromde even. "Niet lang meer of ik ben sterker als die bloedzuigers!" Riep ze en irriteerde zich duidelijk. Maar daarna liet ze Poekie uit haar handen springen en liep naar haar tante. Ze pakte haar hand en maakte kleine circeltjes. Ze glimlachte zachtjes en hielt haar hand waarmee ze net circeltjes trok open met haar handpalm naar boven. "Het is heel simpel." Sprak ze stralend en concemtreerde zich op haar hand. Ze liet haar energie naar het ene punt zetten en in gedachte zette ze het om in een klein vlammetje. "Kijk." Sprak ze stralend en keek haar tante aan. "Probeer al je energie en kracht naar je hand te brengen, maak er dan met je fantasie vuur van. Het is harstikke simpel." Ze glimlachte en haar ogen veranderde van kleur. Het nieuwe rood achtige bevestigde bewondering. "Als u dit soort dingen niet kunt met Sean in de buurt lacht hij je uit." Sprak ze zachtjes en liet het vlammetje voor de grap van rood naar blauw naar groenachtig gaan. Ze had het vlammetje compleet onder controle terwijl ze afwachtend naar haar tante keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Katherine

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 10:16 am

"Vampiers..... demonen..... andere tovenaars die sterker zijn dan Mariah." zei Seth grijnzend. ''Pardon? Vampiers, demonen waar ben ik beland'' vroeg Kath verbaast maar de angst kon je in haar stem horen. Kathy had altijd al een angst voor het onbekende en vaak gedacht dat ze een tienermoeder had gehad of misschien was haar moeder verkracht geweest. Nooit had ze kunen denken dat het magische wezens water. Nog steeds begreep ze er niks van. "ohja.. Katherine... jij gaat gewoon met mij mee voorlopig dan leer je wat bij. Ik heb trouwens nog.. een paar.. kinderen en ohja mijn linker hand is niet echt." zei Seth kalm en de zwarte magie prothese viel uit elkaar. Seth zette die weer in elkaar met wat kracht en hij grijnsde eventjes naar Katherine. ''Waar ga ik wonen eigelijk?'' vroeg de jonge vrouw aan haar broer. ''Hoe wil je mij iet leren war ik niet begrijp, Seth?'' vraagt ze aan hem. "Niet lang meer of ik ben sterker als die bloedzuigers!" Riep haar kleine nichtje die irriteerde zich duidelijk. Maar daarna liet ze Poekie uit haar handen springen en liep naar haar Kathy. Ze pakte haar hand en maakte kleine circeltjes. Ze glimlachte zachtjes en hielt kathy's hand waarmee ze net circeltjes trok open met haar handpalm naar boven. "Het is heel simpel." Sprak ze stralend en concemtreerde zich op haar hand. Ze liet haar energie naar het ene punt zetten en in gedachte zette ze het om in een klein vlammetje. "Kijk." Sprak ze stralend en keek haar tante aan. "Probeer al je energie en kracht naar je hand te brengen, maak er dan met je fantasie vuur van. Het is harstikke simpel." Ze glimlachte en haar ogen veranderde van kleur. Het nieuwe rood achtige bevestigde bewondering. "Als u dit soort dingen niet kunt met Sean in de buurt lacht hij je uit." Sprak ze zachtjes en liet het vlammetje voor de grap van rood naar blauw naar groenachtig gaan. Ze had het vlammetje compleet onder controle terwijl ze afwachtend naar haar Kathy keek. Kathy keek naar naar kleine nichtje. ''wie is Sean, en waarom lacht hij me dan uit, ik weet zinds een paar uur dat ik dit eigelijk zou moeten kunnen'' zei ze tegen haar nichtje. Kathy deed wat Mariah haar opdroeg en liet alle energie naar haar hand gaan en fantaseerde over een vuurtje. Ze sloot haar ogen om zich extra te concentreren en hoopte innig dat het zou werken en ze niet haar hand zou verbranden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 10:27 am

''Waar ga ik wonen eigelijk?'' vroeg de jonge vrouw aan haar broer. ''Hoe wil je mij iet leren war ik niet begrijp, Seth?'' vroeg Katherine aan hem. "Niet lang meer of ik ben sterker als die bloedzuigers!" riep Mariah. Seth lachte even terwijl Mariah begon uit te leggen aan zijn zus. ''wie is Sean, en waarom lacht hij me dan uit, ik weet zinds een paar uur dat ik dit eigelijk zou moeten kunnen'' zei Katherine. Seht lachte. "Sean..is een neefje... van vaders kant. Ik heb verder nog Dave. Dat is mijn zoontje." zei Seth met een glimlachje. "In ieder geval, Je gaat bij ons wonen, ikheb een groot huis en ik kan je alles aan leren met gemak. Daarbij Mariah..... uitkijken voor vampiers." zei Seth kalm. Hij grijnsde naar de twee mini vlammetjes en hief zijn hand. "Immolate." zei hij simpel en een gigantische steekvlam bewoog rond hem heen die als een vuurzuil naar achter werd gestuurd door enkele bewegingen. "het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Dan word je sterker en groter qua krachten" lachtte Seth terwijl hij naar zijn zus en dochter keek. Wat was het toch een vreemde familie die hij had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 11:07 am

Seht lachte. "Sean..is een neefje... van vaders kant. Ik heb verder nog Dave. Dat is mijn zoontje." zei Seth met een glimlachje. "In ieder geval, Je gaat bij ons wonen, ikheb een groot huis en ik kan je alles aan leren met gemak. Daarbij Mariah..... uitkijken voor vampiers." zei Seth kalm. Hij grijnsde naar de twee mini vlammetjes en hief zijn hand. "Immolate." zei hij simpel en een gigantische steekvlam bewoog rond hem heen die als een vuurzuil naar achter werd gestuurd door enkele bewegingen. "het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Dan word je sterker en groter qua krachten" lachtte Seth terwijl hij naar zijn zus en dochter keek. Mariah liet haar vlammetje verdwijnen en sloeg haar handen over elkaar. Simpel liet ze zich in kleremakerszit op de grond vallen en Poekie sprong in haar schoot. "Niet eerlijk papa, wanneer mag ik nou met je trainen?" Vroeg ze smekend en keek hem aan, ze wou onzettend graag leren summonen. "Zometeen leert zelfs Dave nog sneller als ik." Gromde ze geïriteerd en liet kleine stroomschokjes over haar armen lopen die poekie geen pijn deden. Al wat ze tot nu toe kon was dat. Ze was toe aan iets nieuws. "Toe papa, ik ben er klaar voor, en dan kan je tante gelijk wat laten zien wat wij kunnen." Sprak ze en grijnsde. "En ik wil absoluut niet dat Sean beter is als ik." Sprak ze zogenaamd beledigd en keek haar vader aan. Daarna liep ze naar hem toe en omarmde hem met haar kleine handjes. Ze wist dat haar vader het waarschijk te gevaarlijk vond, maar zij wou leren. Ze wou sterjer zijn als al die vampiers.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Katherine

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 6:41 pm

"Sean..is een neefje... van vaders kant. Ik heb verder nog Dave. Dat is mijn zoontje." zei Seth met een glimlachje. "In ieder geval, Je gaat bij ons wonen, ikheb een groot huis en ik kan je alles aan leren met gemak. Daarbij Mariah..... uitkijken voor vampiers." zei Seth kalm. Hij grijnsde naar de twee mini vlammetjes en hief zijn hand. "Immolate." zei hij simpel en een gigantische steekvlam bewoog rond hem heen die als een vuurzuil naar achter werd gestuurd door enkele bewegingen. "het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Dan word je sterker en groter qua krachten" Kathrine opende haar ogen een keek naar het vlammetje in haar hand ze was verbijsterd, haar consentratie brak, het vlametje doofde. "Niet eerlijk papa, wanneer mag ik nou met je trainen?" Vroeg Mariah smekend en keek hem aan, ze wou onzettend graag leren summonen. "Zometeen leert zelfs Dave nog sneller als ik." Gromde Mariah geïriteerd en liet kleine stroomschokjes over haar armen lopen die poekie geen pijn deden. Al wat ze tot nu toe kon was dat. Ze was toe aan iets nieuws. "Toe papa, ik ben er klaar voor, en dan kan je tante gelijk wat laten zien wat wij kunnen." Sprak Mariah en grijnsde. "En ik wil absoluut niet dat Sean beter is als ik." Sprak Mariah zogenaamd beledigd en keek haar vader aan. Daarna liep ze naar hem toe en omarmde hem met haar kleine handjes. ''Mariah, zo heette je toch?'' vroeg kathy even snel. ''Jij kan al meer dan ik dus dat is toch ook goed?'' vroeg ze aan het kleine meisje dat net haar vader bijna gesmeekt had of hij haar wilde trainen. Kathrine glimlachde naar het kleine meisje dat haar armen om haar net ontdekte tweelingbroer klemde. Kathy was wel blij dat ze familie gevonden had, maar nog steeds irriteerde het haar dat ze niet gewoon was opgegroiet hier als een tovenaar maar waarom ze bij de mensen was gedumpt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di okt 25, 2011 6:50 pm

"Niet eerlijk papa, wanneer mag ik nou met je trainen?" Vroeg Mariah smekend en keek hem aan, ze wou onzettend graag leren summonen. "Zometeen leert zelfs Dave nog sneller als ik." Gromde Mariah geïriteerd en liet kleine stroomschokjes over haar armen lopen die poekie geen pijn deden. Al wat ze tot nu toe kon was dat. Ze was toe aan iets nieuws. "Toe papa, ik ben er klaar voor, en dan kan je tante gelijk wat laten zien wat wij kunnen." Sprak Mariah en grijnsde. "En ik wil absoluut niet dat Sean beter is als ik." Sprak Mariah zogenaamd beledigd en keek haar vader aan. Daarna liep ze naar hem toe en omarmde hem met haar kleine handjes. ''Mariah, zo heette je toch?'' vroeg kathy even snel. ''Jij kan al meer dan ik dus dat is toch ook goed?'' vroeg zijn zus aan zijn dochtertje. Seth grijsde even en gaf Mariah een zacht klopje op haar rug, "Spoedig Mariah, spoedig ga ik het je leren..." zei Seth rustig terwijl zijn gedachten afweken naar de vampiers... hij was nu sterker geworden en dat zouden vyndi's vriendjes snel weten. "Ik ga jullie beide wat dingen leren. Daarbij.. moet ik Kaiadja voorlopig nog eventjes trainen," lachte hij toen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   za nov 05, 2011 1:59 am

''Mariah, zo heette je toch?'' vroeg kathy even snel. ''Jij kan al meer dan ik dus dat is toch ook goed?'' vroeg zijn zus aan zijn dochtertje. Seth grijsde even en gaf Mariah een zacht klopje op haar rug, "Spoedig Mariah, spoedig ga ik het je leren..." zei Seth rustig. "Ik ga jullie beide wat dingen leren. Daarbij.. moet ik Kaiadja voorlopig nog eventjes trainen," lachte hij toen. Mariah zuchtte even en liet haar vader los. Een sterke windvlaag rukte aan haar kleding en rukte haar haar los uit de knot. Lang oranjeblond haar omhelste haar gezicht en kwam tot aan haar onderrug. Lanzaam draaide Mariah zich om en keek naar de inneens donker wordende lucht. Het dreigde licht maar Mariah was niet bang zoals elk normaal kind zou horen te zijn. En toen de storm maar een paar seconden later los barste en de regen vanuit de hemel naar beneden viel bleef Mariah stil staan. Haar lange haar plakte aan haar kleding maar stil bleef ze zo staan. Het onweer raasde boven haar hoofd terwijl een grijns ol haar gezicht kwam. Even draaide ze zich om en keek stralend naar haar vader en tante. "Kijk papa." Zei Mariah met een grijns en rende twee passen naar hem toe en drukte zichzelf tegen hem aan. Ze was compleet doorweekt maar dat maakte haar niets uit. Regen was leuk, onweer nog leuker.

-fail-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Katherine

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   di nov 08, 2011 9:23 pm

Seth grijsde even en gaf Mariah een zacht klopje op haar rug, "Spoedig Mariah, spoedig ga ik het je leren..." zei Seth rustig terwijl zijn gedachten afweken naar de vampiers... hij was nu sterker geworden en dat zouden vyndi's vriendjes snel weten. "Ik ga jullie beide wat dingen leren. Daarbij.. moet ik Kaiadja voorlopig nog eventjes trainen," lachte hij toen. Een sterke windvlaag rukte aan haar kleding en rukte haar haar los uit de knot. Lang oranjeblond haar omhelste haar gezicht en kwam tot aan haar onderrug. Lanzaam draaide Mariah zich om en keek naar de inneens donker wordende lucht. Het dreigde licht maar Mariah was niet bang zoals elk normaal kind zou horen te zijn. En toen de storm maar een paar seconden later los barste en de regen vanuit de hemel naar beneden viel bleef Mariah stil staan. Haar lange haar plakte aan haar kleding maar stil bleef ze zo staan. Het onweer raasde boven haar hoofd terwijl een grijns ol haar gezicht kwam. Even draaide ze zich om en keek stralend naar haar vader en tante. "Kijk papa." Zei Mariah met een grijns en rende twee passen naar hem toe en drukte zichzelf tegen hem aan. Ze was compleet doorweekt maar dat maakte haar niets uit. Regen was leuk, onweer nog leuker. Katherine schrok op van het omweer en de wind die aan haar shirt rukte en haar haar meenam en het liet zweven. ''Is dit normaal'' zei Katherine verschrikt. ze keek naar beide familie leden die ze zinds kort had ontmoet. Ze glimlachde. ''Kunnen we naar huis dit vind ik niet zo'n goed plan''. Zei Katherine alsof ze op elk moment kon worden mee gesleurd door de wind.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   wo nov 09, 2011 7:39 pm

"Kijk papa." Zei Mariah met een grijns en rende twee passen naar hem toe en drukte zichzelf tegen hem aan. Ze was compleet doorweekt maar dat maakte haar niets uit. Regen was leuk, onweer nog leuker. Katherine schrok op van het omweer en de wind die aan haar shirt rukte en haar haar meenam en het liet zweven. ''Is dit normaal'' zei Katherine verschrikt. ze keek naar beide familie leden die ze zinds kort had ontmoet. Ze glimlachde. ''Kunnen we naar huis dit vind ik niet zo'n goed plan''. Zei Katherine alsof ze op elk moment kon worden mee gesleurd door de wind. Seth lachte even en tilde Mariah eventjes de lucht in, "Ach je kan t zelf al zo goed!" zei hij boven de wind uit. Toen keek hij naar Katherine, stak 1 hand naar boven gericht. Alleen in 1 fractie van 1 seconde schoot er iets, andere moment was het weg. Seth glimlachte en knikte nar Mariah en Katherine, "We gaan naar huis, Mariah als je wilt mag je alvast vooruit gaan, ALLEEN DOE DAN WEL VOROZICHTIG," zei Seth. Hij liep zachtjes waarna hij stopte om te wachten op Katherine en Mariah.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Savannah
Evil admin bitch <3

Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   vr dec 02, 2011 3:29 am

Seth lachte even en tilde Mariah eventjes de lucht in, "Ach je kan t zelf al zo goed!" zei hij boven de wind uit. Toen keek hij naar Katherine, stak 1 hand naar boven gericht. Alleen in 1 fractie van 1 seconde schoot er iets, andere moment was het weg. Seth glimlachte en knikte nar Mariah en Katherine, "We gaan naar huis, Mariah als je wilt mag je alvast vooruit gaan, ALLEEN DOE DAN WEL VOROZICHTIG," zei Seth. Hij liep zachtjes waarna hij stopte om te wachten op Katherine en Mariah. katherine keek naar setherian en glimlachde naar hem. ''Hoe is jullie stad, hoe ziet hij er uit bedoel ik.'' zei Katherine haar zangerige stem zachtjes. Terwijl haar haren door elkaar waaide door de harde wind genoot ze er wel van, ze had haar familie gevonden

- verkeerde account -

~~~~~~~~~~~~~~~~

S A V A N N A H ~ †
I don't care playing with fire,
I'm aware that I'm frozen inside.

Tears are words the heart can't express
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   vr dec 02, 2011 4:19 am

Katherine schrok op van het omweer en de wind die aan haar shirt rukte en haar haar meenam en het liet zweven. ''Is dit normaal'' zei Katherine verschrikt. ze keek naar beide familie leden die ze zinds kort had ontmoet. Ze glimlachde. ''Kunnen we naar huis dit vind ik niet zo'n goed plan''. Zei Katherine alsof ze op elk moment kon worden mee gesleurd door de wind. Seth lachte even en tilde Mariah eventjes de lucht in, "Ach je kan t zelf al zo goed!" zei hij boven de wind uit. Toen keek hij naar Katherine, stak 1 hand naar boven gericht. Alleen in 1 fractie van 1 seconde schoot er iets, andere moment was het weg. Seth glimlachte en knikte nar Mariah en Katherine, "We gaan naar huis, Mariah als je wilt mag je alvast vooruit gaan, ALLEEN DOE DAN WEL VOROZICHTIG," zei Seth. Hij liep zachtjes waarna hij stopte om te wachten op Katherine en Mariah. katherine keek naar setherian en glimlachde naar hem. ''Hoe is jullie stad, hoe ziet hij er uit bedoel ik.'' Mariah glimlachte zachtjes en Poekie keek even om naar Seth alsof hij bijna wou zeggen ik let op haar. "Is goed papa!" Riep ze lachend uit terwijl ze hem bijna voorbij rende. Nog even snel maakte ze een noodstop en keek haar tante aan. "Ik zie u thuis wel!" Riep ze lachend uit terwijl ze verder rende door de vallende regen met de grote witte tijger steenvast aan haar zeide. En toen met een lichtflits van het onweer leek het alsof ze van de aardbodem verdwenen was. Poekie had haar op haar rug genomen en had op topsnelheid naar huis gerend.

-voor nu mariah topic uit XD
inspiloos-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   vr dec 02, 2011 6:59 am

''Hoe is jullie stad, hoe ziet hij er uit bedoel ik.'' Mariah glimlachte zachtjes en Poekie keek even om naar Seth alsof hij bijna wou zeggen ik let op haar. "Is goed papa!" Riep ze lachend uit terwijl ze hem bijna voorbij rende. Nog even snel maakte ze een noodstop en keek haar tante aan. "Ik zie u thuis wel!" Riep ze lachend uit terwijl ze verder rende door de vallende regen met de grote witte tijger steenvast aan haar zeide. Seth keek naar Katherine en glimlachte, "Het is bij een grottenstelsel, het is wel mooi." zei Seth kalm en wenkte dat ze mee moest komen. Hij glimlachte naar zijn zus en liep alvast terwijl hij geleidelijkw achtte tot ze mee ging voor hij op een normaal tempo ging lopen.

-FLUTPOST-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Savannah
Evil admin bitch <3

Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   zo dec 04, 2011 10:47 am

Nog even snel maakte ze een noodstop en keek haar tante aan. "Ik zie u thuis wel!" Riep ze lachend uit terwijl ze verder rende door de vallende regen met de grote witte tijger steenvast aan haar zeide. Seth keek naar Katherine en glimlachte, "Het is bij een grottenstelsel, het is wel mooi." zei Seth kalm en wenkte dat ze mee moest komen. Hij glimlachte naar zijn zus en liep alvast terwijl hij geleidelijkw achtte tot ze mee ging voor hij op een normaal tempo ging lopen, Katherine rende even naar hem toe en ging ton op een normaal tempo lopen. ze keek voor zich uit ze zag nog nergens iets van grotten. ''Waarom zou ik eigenlijk zijn gedumpt waar ik was, en niet gewoon ergens in jullie dorp?'' Ze keek naar haar tweelingbroer, schijnbaar. het was de vraag die al lang iop haar tong branden. Stiekem speelde ze met haar hand en maakte er keer op keer een klein vlammetje in.

~~~~~~~~~~~~~~~~

S A V A N N A H ~ †
I don't care playing with fire,
I'm aware that I'm frozen inside.

Tears are words the heart can't express
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   zo dec 04, 2011 11:19 am

''Waarom zou ik eigenlijk zijn gedumpt waar ik was, en niet gewoon ergens in jullie dorp?'' Ze keek naar haar tweelingbroer, schijnbaar. Seth glimlachte naar Katherine en leidde haar naar het dorp. "Ik weet niet, ik weet enkel dat moeder bang was dat we gegrepen zouden wordne door vampieren of pijn gedaan werden. Ze was daar erg streng op... in mijn jeugd was ik gevonden door vampieren.. dat kostte haar het leven.... en dat van honderden vampiers." zei Seth kalmpjes terwijl hij verder liep en zich even later bij het dorp omdraaide. "Je kan kiezen Katherine, je mag bij mij... en... mijn familie wonen. Alleen... mijn kinderen zijn...tja.. half elf. op Mariah na, ze is een vondeling... en mijn vrouw.. is elf of in een leegstaand huisje." zei Seth voorzichtig
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The story without a name   

Terug naar boven Go down

The story without a name
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke :: Kerk en omstreken-
Ga naar: