Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 hello you.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: hello you.   hello you. Emptyma okt 31, 2011 8:15 pm

Samina zat in de zon een boek te lezen, het was warm en ze had een dunne korte jurk aan. Ze keek uit naar haar queenschap, alleen de vraag van Mimi knaagde aan haar. "Samina, wat er voor jou ligt is een ongelovelijk zware taak. Al wir jij zal moeten vertrouwen is de huidige King. Je weet mijn zus Daphne.. Ik vertrouwde haar zoveel.. Alleen toen ik Deputy werd.. en zij Leerling healer.. werden we opgesplitst.. Ze vertelde me dat ze me haatte toen ik Queen werd... Maar wat ik in haar ogen zag was verdriet. Samina, wat ik hiermee bedoel is dat het pad van Queen eenzaam kan zijn. Je hebt alles wat je nodig hebt om Queen te worden.. Maar Samina.. ben jij uiteindelijk klaar.. om als het moet Felix op te geven voor het volk?" Had Mimi aan haar gevraagd. Samina wist dat dat zou moeten, dat ze alles wat haar lief was zou moeten opgeven als bleek dat Felix inderdaad iets in haar schild voerde. Samen eten gebeurde nauwelijks meer, de keren dat Felix ging eten lag Samina al op bed, doodmoe van het dragen van een kind dat met de dag zwaarder begon te worden. Ze stopte bij een bepaalde regel in het boek, ''In een oogwenk werd zij verscheurd door de tanden, haar huid leek te barsten en in haar toekomst zat alleen leegte...'' Het boek ging over het worden van een vampier en de kenmerken. Plotseling stond er iemand naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydi nov 01, 2011 3:26 am

Daphne was even door het kasteel ana het lopen en dacht aan vroeger toen Mimi en zij nog klein waren.*Flashback*"Mimi kijk eens!" Daphne en Mimi warn als zus en zusje ana het spelen en Daphne was bezig haar gave beter te maken de gave van hun fam. Mimi hd de gave niet over gekregen mar daphne wel. Mimi staarde naar dahne die haar beertje lied zweven door ed wind. "Mama! Hij zweeft!" Daphne lachde mara het lachen van toen was snel vergaan. Daphne en mimi groeide op en werden groot.* Daphne zuchde en wist nog de tijden die ze wel leuk samen handen e tijden voordat ze groot werden, de tijden die ze samen als kind doo brachten op ed starnd van ed zeemeerminnen in het kasteel. Daphne stopte met het terug denken en zag Saina opeesn die in haar eentje zat Daphne kwam naast haar staan en keke haar aan. "Wat is er?" Vroeg ze met haar mooi stem en keke haar strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydi nov 01, 2011 4:30 am

linde stapte de dueropening in en zag 2 elfen, de ene was zo ver ze kom zien onbekent omdat ze met haar rug naar linde toe gekeerd stond. de andere elf herkende linde wel, het was samina. ze voelde een onbekande spanning tussen de 2 elfen en keek vragen naar ze toe al verwachte linde geen andwoord omdat ze nog niet gezien was. dus ze stapte op ze af en zei;' hoi'op haar vrolijkst mogelijke stem hopend dat ze ze niet lieten schrikken
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydi nov 01, 2011 8:31 am

Daphne stond naast haar. "Wat is er?" Vroeg ze met haar mooi stem en keke haar strak aan. ''Ach, pijnlijke rug, strakke buik en braken. Tja het hoort nou eenmaal bij zwangerschap.'' Zei Samina terwijl ze gebaarde naar de plek naast haar. ''Ik wilde jou nog even vragen of je iets tegen het braken hebt, ik wordt er een beetje onpasselijk van.'' Ze glimlachtte terwijl ze 'Bloedtoekomst' in haar tas stopte. Eigenlijk was ze hier om Mordon te spreken, maar nu Daphne er toch was kon ze gelijk om een middeltje vragen. ''Hoi.'' zei een tweede stem. Samina keek op, het was Linde. ''Hoi Linde, gaat het weer goed? Geen aanvallen van flauwvallen meer?'' vroeg ze terwijl ze een beetje opschoof zodat ook Linde erbij kon gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydi nov 01, 2011 9:08 am

''Ach, pijnlijke rug, strakke buik en braken. Tja het hoort nou eenmaal bij zwangerschap.'' Zei Samina terwijl ze gebaarde naar de plek naast haar. ''Ik wilde jou nog even vragen of je iets tegen het braken hebt, ik wordt er een beetje onpasselijk van.'' Ze glimlachtte terwijl ze 'Bloedtoekomst' in haar tas stopte. Eigenlijk was ze hier om Mordon te spreken, maar nu Daphne er toch was kon ze gelijk om een middeltje vragen. ''Hoi.'' zei een tweede stem. Samina keek op, het was Linde. ''Hoi Linde, gaat het weer goed? Geen aanvallen van flauwvallen meer?'' vroeg ze terwijl ze een beetje opschoof zodat ook Linde erbij kon gaan zitten. Daphne keek naar ed andere elf die was in egstapt en glimlachde naar haar. "Ik heb wel een mddel wie is de vader?" Vroeg Daphne aan Samina met een vragende blik en keke toen naar linde. "Kom maar dichter bij hoor." Daphne ging om ed plaats zitten die har ana gewezen was en lied toen nog ene zit komen waar Linde op kon zitten met haar kracht en knikte toen en glimlachde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydi nov 01, 2011 7:53 pm

''Hoi Linde, gaat het weer goed? Geen aanvallen van flauwvallen meer?'' vroeg samina terwijl ze een beetje opschoof zodat ook Linde erbij kon gaan zitten. 'nee, nog niet flauwgevallen, toen was ik heel moe van de hele dag reizen' antwoorde linde. Daphne keek naar linde die was in egstapt en glimlachde naar haar. "Ik heb wel een middel, wie is de vader?" Vroeg Daphne aan Samina met een vragende blik en keke toen naar linde. "Kom maar dichter bij hoor." Daphne ging om ed plaats zitten die har ana gewezen was en lied toen nog ene zit komen waar Linde op kon zitten met haar kracht en knikte toen en glimlachde. linde ging zo zitten dat ze samina aan kon kijken, 'ja, wie is de vader?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptywo nov 02, 2011 8:55 am

Daphne keek naar Linde die was in egstapt en glimlachde naar haar. "Ik heb wel een mddel wie is de vader?" Vroeg Daphne aan Samina met een vragende blik. Samina slikte even. Daphne keek naar Linde. "Kom maar dichter bij hoor." Daphne ging om ed plaats zitten die har ana gewezen was en lied toen nog ene zit komen waar Linde op kon zitten met haar kracht en knikte toen en glimlachde. 'nee, nog niet flauwgevallen, toen was ik heel moe van de hele dag reizen' antwoorde linde. linde ging zo zitten dat ze samina aan kon kijken, 'ja, wie is de vader?' Samina keek even naar haar schoot, nu hadden ze een pijnlijk onderwerp aangesneden. 'Dat....weet ik niet...' zuchtte ze. 'Ik probeer het me te herrineren maar mijn gedachten gaan totdat ik een figuur zag staan in het bos, ik vroeg hoe hij heette... dat is het enige wat ik nog weet.' Ze keek weer naar Linde. 'Het is vreemd Linde, het is alsof ik jou al eens eerder heb gezien, maar ik weet niet meer wanneer.' Een paar bladeren vielen naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 03, 2011 4:10 am

'ja, wie is de vader?' Samina keek naar haar schoot. 'Dat....weet ik niet...' zuchtte ze. 'Ik probeer het me te herrineren maar mijn gedachten gaan totdat ik een figuur zag staan in het bos, ik vroeg hoe hij heette... dat is het enige wat ik nog weet.' Ze keek weer naar Linde. 'Het is vreemd Linde, het is alsof ik jou al eens eerder heb gezien, maar ik weet niet meer wanneer.' Een paar bladeren vielen naar beneden. een blad viel op linde's schoot ze pakte hem op, hij was donker rood, hij was prachtig. voorzichtig liet ze hem op de grond dwarrelen en keek samina aandachtig aan. 'je lijkt op mijn moeder', zie linde zacht. ze haalde een buidelte vanonder haar kleden tevoorschijn en haalde er de enige schets van haar moeder uit. ze liet hem aan samina en daphne zien. 'maar dat kan ook aan de tekenaar liggen' vervolgde ze opgewekt. voorzichtig stopte linde de tekening weer terug in het buideltje en keek samina als of het niets was

Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 03, 2011 6:44 am

'ja, wie is de vader?' Samina keek naar haar schoot. 'Dat....weet ik niet...' zuchtte ze. 'Ik probeer het me te herrineren maar mijn gedachten gaan totdat ik een figuur zag staan in het bos, ik vroeg hoe hij heette... dat is het enige wat ik nog weet.' Ze keek weer naar Linde. 'Het is vreemd Linde, het is alsof ik jou al eens eerder heb gezien, maar ik weet niet meer wanneer.' Een paar bladeren vielen naar beneden. een blad viel op linde's schoot ze pakte hem op, hij was donker rood, hij was prachtig. voorzichtig liet ze hem op de grond dwarrelen en keek samina aandachtig aan. 'je lijkt op mijn moeder', zie linde zacht. ze haalde een buidelte vanonder haar kleden tevoorschijn en haalde er de enige schets van haar moeder uit. ze liet hem aan samina en daphne zien. 'maar dat kan ook aan de tekenaar liggen' vervolgde ze opgewekt. voorzichtig stopte linde de tekening weer terug in het buideltje en keek samina als of het niets was Daphne keek hoe ze het gesprek voerde maar pakte toen haar tas al met spullen. "Ik heb wel een middel." En Daphne gaf het aan door het naar haar te laten zweven. "Was er gebeurd toen je zwanger werd?" Vroeg Daphne met ene vrgende blik terwijl ze haar tas dicht dee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 03, 2011 8:19 am

Een paar bladeren vielen naar beneden. een blad viel op linde's schoot ze pakte hem op, hij was donker rood, hij was prachtig. voorzichtig liet ze hem op de grond dwarrelen en keek samina aandachtig aan. 'je lijkt op mijn moeder', zie linde zacht. ze haalde een buidelte vanonder haar kleden tevoorschijn en haalde er de enige schets van haar moeder uit. ze liet hem aan samina en daphne zien. 'maar dat kan ook aan de tekenaar liggen' vervolgde ze opgewekt. voorzichtig stopte linde de tekening weer terug in het buideltje en keek samina als of het niets was. Samina had met grote ogen naar de tekening gekeken. ''Wauw..ze lijkt echt op mij....'' stamelde ze. Daphne keek hoe ze het gesprek voerde maar pakte toen haar tas al met spullen. "Ik heb wel een middel." En Daphne gaf het aan door het naar haar te laten zweven. "Was er gebeurd toen je zwanger werd?" Vroeg Daphne met ene vrgende blik terwijl ze haar tas dicht dee. ''Nouja, ik was vooral erg geschokt, jeweetwel, onbekende vader en een darkelf als moeder, wist je dat Felix en ik de laatste zijn? Nouja ik was dus geschokt en ook wel bang, maar het gaat nu wel, ik ben erg benieuwd. Ik heb al wat namen bedacht.'' Ze dacht aan de tekening, het was net een spiegel geweest, alleen zag de moeder van Linde er net iets minder hooghartig uit, tja dat zat in de familie. Felix en Samina zagen er niet helemaal identiek uit ookal waren ze een tweeling, ze hadden allebij een beetje een spottende en hooghartige uitstraling. ''Bedankt Daphne, ik wordt echt gek van het de hele tijd naar een bosje rennen.'' Ze stopte het middel in haar tasje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyzo nov 06, 2011 5:31 am

''Bedankt Daphne, ik wordt echt gek van het de hele tijd naar een bosje rennen.'' samina stopte het middel in haar tasje. linde stond op en keek even om zich heen. ze had het koud gekregen van het stilzitten. 'ik ga even naar trash' zie ze. en liep richting de stallen. linde zorgde altijd goed voor de dieren en besteede elke dag ongeveer 2 á 3 uur aan trash. ze had hem al vanaf hij een veulen was en elke dag was ze ongeveer 2 á 3 uur bij trash te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 10, 2011 6:50 am

''Nouja, ik was vooral erg geschokt, jeweetwel, onbekende vader en een darkelf als moeder, wist je dat Felix en ik de laatste zijn? Nouja ik was dus geschokt en ook wel bang, maar het gaat nu wel, ik ben erg benieuwd. Ik heb al wat namen bedacht.'' Ze dacht aan de tekening, het was net een spiegel geweest, alleen zag de moeder van Linde er net iets minder hooghartig uit, tja dat zat in de familie. Felix en Samina zagen er niet helemaal identiek uit ookal waren ze een tweeling, ze hadden allebij een beetje een spottende en hooghartige uitstraling. ''Bedankt Daphne, ik wordt echt gek van het de hele tijd naar een bosje rennen.'' Ze stopte het middel in haar tasje. linde stond op en keek even om zich heen. ze had het koud gekregen van het stilzitten. 'ik ga even naar trash' zie ze. en liep richting de stallen. linde zorgde altijd goed voor de dieren en besteede elke dag ongeveer 2 á 3 uur aan trash. ze had hem al vanaf hij een veulen was en elke dag was ze ongeveer 2 á 3 uur bij trash te vinden. Daphne keke verward kijken naar amina en schuded even haar hoofd. "Hopelijk eetje snel wie ed vader is meid en zolang ik het weet moet ik dat kind tot aarde brengen." Grinnikte Daphne en keke met een lief glimlachje naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 10, 2011 7:50 am

'Bedankt Daphne, ik wordt echt gek van het de hele tijd naar een bosje rennen.'' Ze stopte het middel in haar tasje. linde stond op en keek even om zich heen. ze had het koud gekregen van het stilzitten. 'ik ga even naar trash' zie ze. en liep richting de stallen. linde zorgde altijd goed voor de dieren en besteede elke dag ongeveer 2 á 3 uur aan trash. ze had hem al vanaf hij een veulen was en elke dag was ze ongeveer 2 á 3 uur bij trash te vinden. Daphne keke verward kijken naar amina en schuded even haar hoofd. "Hopelijk eetje snel wie ed vader is meid en zolang ik het weet moet ik dat kind tot aarde brengen." Grinnikte Daphne en keke met een lief glimlachje naar haar. ''Bedankt Daphne, ik ga Mordon maar zoeken, ik moest hem ook nog spreken, weet jij waar hij is?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 10, 2011 2:12 pm

'Bedankt Daphne, ik wordt echt gek van het de hele tijd naar een bosje rennen.'' Ze stopte het middel in haar tasje. linde stond op en keek even om zich heen. ze had het koud gekregen van het stilzitten. 'ik ga even naar trash' zie ze. en liep richting de stallen. linde zorgde altijd goed voor de dieren en besteede elke dag ongeveer 2 á 3 uur aan trash. ze had hem al vanaf hij een veulen was en elke dag was ze ongeveer 2 á 3 uur bij trash te vinden. Daphne keke verward kijken naar amina en schuded even haar hoofd. "Hopelijk eetje snel wie ed vader is meid en zolang ik het weet moet ik dat kind tot aarde brengen." Grinnikte Daphne en keke met een lief glimlachje naar haar. ''Bedankt Daphne, ik ga Mordon maar zoeken, ik moest hem ook nog spreken, weet jij waar hij is?'' Daphne keke naar samina en schudde neë. Ïk wete niet wra hij si maar ik wil heel graag wel helpen met zoeken als ej dat wilt samina?"Vroeg Daphne met ene glimlachje op har gezicht en liep toen rustig naar Samina toen met haar tas die verandere in ene klein draag tasje om haar heup. "Zullen we hem zoeken?"

(Oke mordon kom er dus bij?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 10, 2011 9:05 pm

''Bedankt Daphne, ik ga Mordon maar zoeken, ik moest hem ook nog spreken, weet jij waar hij is?'' Daphne keke naar samina en schudde neë. Ïk wete niet wra hij si maar ik wil heel graag wel helpen met zoeken als ej dat wilt samina?"Vroeg Daphne met ene glimlachje op har gezicht en liep toen rustig naar Samina toen met haar tas die verandere in ene klein draag tasje om haar heup. "Zullen we hem zoeken?" ''Ja is goed, hij zou nu wel terug moeten zijn van zijn post als beschermer.'' Ze liepen wat rond en Samina riep zijn naam. ''Mordoooon!'' verdraaid, waar zit die vent toch. Dacht Samina, ze was erg zenuwachtig...

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptydo nov 10, 2011 11:59 pm

Mordon lag voor zich uit te staren. Hij wist niet meer wat hij aanmoest met iedereen. Hunter was veranderend. Hij mocht Felix nog steeds niet, maar Samina was eigenlijk wel nog best cavah. Hij zuchtte, en draaide zich om. Loveday deed de laatste tijd raar. Ze was er nooit, negeerde hem. Misschien had hij het zich gewoon ingebeeld ofzow. Was het allemaal niets geweest. Mordon begon wezenloos aan een grasspriet te trekken, en dan een voor een. Hij wist het allemaal niet meer. Je kon zeggen dat hij veranderd, hij was ook ouder geworden, maar zijn ogen straalden dezelfde rust uit als voorheen. Hij hoorde zijn naam, iemand riep hem. Hij ging langzaam rechtop zitten. Zuchtte, en stond toen op. Hij draaide zich behendig om, en begon te lopen in de richting van het geluid. Na een tijdje hoorde hij al de stemmen van Daphne en Samina. Samina, wat zou ze willen zeggen? En Daphne, hij had nog nooit echt met haar gesproken, dus hij was benieuwd wat ze hier deed. Mordon sloot zijn ogen, geniette nog een moment van de stilte, en kwam toen tevoorschijn. 'Samina, Daphne, wat kan ik voor jullie doen?' Vroeg hij op zijn aardigst. Hij glimlachte naar Samina, en hij kon wel raden wat Daphne hier deed. Samina haar kind. Hoe zou het eigenlijk noemen? Najah, dat vroeg hij straks wel. 'Hoe gaat het eerst met jullie?' Vroeg hij. Hij merktte dat ze wat zenuwachtig was, maar hij geen idee waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyvr nov 11, 2011 12:46 am

Mordon lag voor zich uit te staren. Hij wist niet meer wat hij aanmoest met iedereen. Hunter was veranderend. Hij mocht Felix nog steeds niet, maar Samina was eigenlijk wel nog best cavah. Hij zuchtte, en draaide zich om. Loveday deed de laatste tijd raar. Ze was er nooit, negeerde hem. Misschien had hij het zich gewoon ingebeeld ofzow. Was het allemaal niets geweest. Mordon begon wezenloos aan een grasspriet te trekken, en dan een voor een. Hij wist het allemaal niet meer. Je kon zeggen dat hij veranderd, hij was ook ouder geworden, maar zijn ogen straalden dezelfde rust uit als voorheen. Hij hoorde zijn naam, iemand riep hem. Hij ging langzaam rechtop zitten. Zuchtte, en stond toen op. Hij draaide zich behendig om, en begon te lopen in de richting van het geluid. Na een tijdje hoorde hij al de stemmen van Daphne en Samina. Samina, wat zou ze willen zeggen? En Daphne, hij had nog nooit echt met haar gesproken, dus hij was benieuwd wat ze hier deed. Mordon sloot zijn ogen, geniette nog een moment van de stilte, en kwam toen tevoorschijn. 'Samina, Daphne, wat kan ik voor jullie doen?' Vroeg hij op zijn aardigst. Hij glimlachte naar Samina, en hij kon wel raden wat Daphne hier deed. Samina haar kind. Hoe zou het eigenlijk noemen? Najah, dat vroeg hij straks wel. 'Hoe gaat het eerst met jullie?' Vroeg hij. Hij merktte dat ze wat zenuwachtig was, maar hij geen idee waarom. Daphne keek Mordon aan ze had nog nooit goed met hem gesproken eens niet gedag gezegd of een woord omdat ze het altijd zo druk had met haar taak. Daphne zuchte dat ze de elfen om haar heen niet goed kende dat was haar eigenschuld dat ze geen contacten maakt want dat hoord ze wel te doen. Daphne lchde even naar Mordon en keek toen naar samina. "Hoelang moetie nog Samina anders kan je zolang wel in het kasteel verblijven, dat moes ik je nog zeggen." Daphne keek toen weer naar Mordon en kreeg rode wangetjes. Ze stapte rustig op hem af en gaf een glimlach. "Volgens mij heb jij me nog nooit ontmoet." Zei ze met een lieve stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyvr nov 11, 2011 3:23 am

Daar was Mordon. 'Samina, Daphne, wat kan ik voor jullie doen?' Vroeg hij op zijn aardigst. Hij glimlachte naar Samina. 'Hoe gaat het eerst met jullie?' Vroeg hij. ''Ehm...nouja, misselijkheid, last van mn rug en het wordt iedere dag zwaarder, maar goed, daphne gaf me zojuist iets tegen de misselijkheid.'' Daphne keek haar aan. "Hoelang moetie nog Samina anders kan je zolang wel in het kasteel verblijven, dat moes ik je nog zeggen." ''Eum.... nog zo'n vier maanden denk ik..'' Zei Samina aarzelend. Daphne keek toen weer naar Mordon en kreeg rode wangetjes. Ze stapte rustig op hem af en gaf een glimlach. "Volgens mij heb jij me nog nooit ontmoet." Zei ze met een lieve stem. ''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyza nov 12, 2011 12:06 pm

Daar was Mordon. 'Samina, Daphne, wat kan ik voor jullie doen?' Vroeg hij op zijn aardigst. Hij glimlachte naar Samina. 'Hoe gaat het eerst met jullie?' Vroeg hij. ''Ehm...nouja, misselijkheid, last van mn rug en het wordt iedere dag zwaarder, maar goed, daphne gaf me zojuist iets tegen de misselijkheid.'' Daphne keek haar aan. "Hoelang moetie nog Samina anders kan je zolang wel in het kasteel verblijven, dat moes ik je nog zeggen." ''Eum.... nog zo'n vier maanden denk ik..'' Zei Samina aarzelend. Daphne keek toen weer naar Mordon en kreeg rode wangetjes. Ze stapte rustig op hem af en gaf een glimlach. "Volgens mij heb jij me nog nooit ontmoet." Zei ze met een lieve stem. ''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan. Dphne keke Samina aan en wist dat ze dat we zal zeggen voor het kind en zuchte toen. Daphne liep gerust naar samina. "Als ej ooit hulp nodig hebt Samina mag je gerust het kasteel binnen komen vallen." Zei Daphne met een glimach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptywo nov 16, 2011 7:42 am

''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan. Dphne keke Samina aan en wist dat ze dat we zal zeggen voor het kind en zuchte toen. Daphne liep gerust naar samina. "Als ej ooit hulp nodig hebt Samina mag je gerust het kasteel binnen komen vallen." Zei Daphne met een glimach op haar gezicht. ''Dankje Daphne, dat zal ik onthouden.'' Ze glimlachtte bemoedegend maar keek weer een beetje verlegen naar Mordon. ''Wat zeg je ervan, wil jij peetvader zijn van mijn kind?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyzo nov 20, 2011 1:12 am

Na een tijdje hoorde hij al de stemmen van Daphne en Samina. Samina, wat zou ze willen zeggen? En Daphne, hij had nog nooit echt met haar gesproken, dus hij was benieuwd wat ze hier deed. Mordon sloot zijn ogen, geniette nog een moment van de stilte, en kwam toen tevoorschijn. 'Samina, Daphne, wat kan ik voor jullie doen?' Vroeg hij op zijn aardigst. Hij glimlachte naar Samina, en hij kon wel raden wat Daphne hier deed. Samina haar kind. Hoe zou het eigenlijk noemen? Najah, dat vroeg hij straks wel. 'Hoe gaat het eerst met jullie?' Vroeg hij. Hij merktte dat ze wat zenuwachtig was, maar hij geen idee waarom. Daphne lchde even naar Mordon en keek toen naar samina. "Hoelang moetie nog Samina anders kan je zolang wel in het kasteel verblijven, dat moes ik je nog zeggen." Daphne keek toen weer naar Mordon en kreeg rode wangetjes. Ze stapte rustig op hem af en gaf een glimlach. "Volgens mij heb jij me nog nooit ontmoet." Zei ze met een lieve stem. ''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan. Ze glimlachtte bemoedegend maar keek weer een beetje verlegen naar Mordon. ''Wat zeg je ervan, wil jij peetvader zijn van mijn kind?'' Hij keek haar een tijdje aan, 'Het zou een hele eer zijn Samina. Ik zou graag de peetvader worden.' Hij glimlachte haar vriendelijk toe.



Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyzo nov 20, 2011 7:17 am

''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan. Ze glimlachtte bemoedegend maar keek weer een beetje verlegen naar Mordon. ''Wat zeg je ervan, wil jij peetvader zijn van mijn kind?'' Hij keek haar een tijdje aan, 'Het zou een hele eer zijn Samina. Ik zou graag de peetvader worden.' Hij glimlachte haar vriendelijk toe. Samina kon een zucht van opluchting niet inhouden. 'Bedankt!' zei ze bijna juigend. 'Ik stel dit echt op prijs Mordon!' Ze voelde plots weer een schop in haar buik. 'Auw! Ik geloof dat mijn kleine het er ook mee eens is!' Zei ze lachend en met een pijnlijk gezicht. 'Nou tot ziens dan maar.' Ze draaide zich om en liep de kasteel poorten uit, terwijl de herfstbladeren naar beneden dwarrelden.

(Samina topic out)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Emptyza dec 24, 2011 6:30 am

''Mordon,'' begon Samina langzaam. ''Je weet dat mijn kind opgroeid zonder vader en dat het dat altijd wel een beetje zal missen. Nouja, ik vroeg me gewoon af...wil jij peetvader zijn?'' Het was eruit voor ze het zelf wist. Ze werd knalrood. ''Niet als je dat niet wilt.'' Zei ze er meteen achteraan. Ze glimlachtte bemoedegend maar keek weer een beetje verlegen naar Mordon. ''Wat zeg je ervan, wil jij peetvader zijn van mijn kind?'' Hij keek haar een tijdje aan, 'Het zou een hele eer zijn Samina. Ik zou graag de peetvader worden.' Hij glimlachte haar vriendelijk toe. Samina kon een zucht van opluchting niet inhouden. 'Bedankt!' zei ze bijna juigend. 'Ik stel dit echt op prijs Mordon!' Ze voelde plots weer een schop in haar buik. 'Auw! Ik geloof dat mijn kleine het er ook mee eens is!' Zei ze lachend en met een pijnlijk gezicht. 'Nou tot ziens dan maar.' Ze draaide zich om en liep de kasteel poorten uit, terwijl de herfstbladeren naar beneden dwarrelden. Daphne moes even lacen maar zag Samina al vertrekken "Zie ej snel hopelijk word het ene gezond kind." Zei Daphne zachtjes maar zag haar al snel verdwijnen en wist dat het et laat was. Daphne keerde zig were om en zag Modon dara nog staan. "Gefeliciteerd." sprak ze lief uit en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hello you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: hello you.   hello you. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hello you.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: