Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Niemandsland

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:09 am

Aramiro was aan het wachten. Waarop hij wachtte wist hij nog niet. Waarschijnlijk op Vyndi en Raven. Hij verveelde zich namelijk stierlijk. En hij had een leuk geheimpje voor de twee. Maar ja. Hij mocht het kamp niet in ,dus ging hij in een boom zitten. Hij pakte zijn pijl en boog en op het gehoor ging hij een paar kabouter in de verte afschieten. Het feit dat er weer een paar van die monstertjes stierven maakte hem blij. Hij zei bij zichzelf : "Kerel ,jij bent de meest haatvolle half-elf die ik ken." En hij ging simpelweg door met zijn hatelijke holo-kabouter-caust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:17 am

Vyndi sprong over het hek waarbij ze een nagel scheurde. Ze gromde woest en keek naar haar nagels. Ze schudde even pijnlijk met haar hand en keek toen om zich heen. In de verte zag ze haar oude vriend Aramiro zitten. Vyndi keek bedenkelijk en liep op hem af. "Wat kom je hier doen Aramiro, de vrede is er misschien, maar de vampiers hier zullen zo'n hapje als jij niet afslaan als je zo in je eentje zit. " Vyndi zuchtte en ging naast de Halfelf zitten. Ze keek licht naar het litteken op zijn pols dat zij hem had gegeven. Ze lachte luchtig naar Aramiro en zuchtte. "Misschien wel te beginnen met mij. Man waarom ruikt jouw bloed toch zo goed." Grapte Vyndi terwijl ze naar Aramiro keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:22 am

Raven die zat te mediteren voelde al snel dat aramiro er was en stond op, hij liep naar het hek "hmm... vreemd.".Hij sprong over het hek en liep rond. hij zag hem zitten en klom de boom in "wat doe jij nou hier?! je weet dat de andere wel dorst hebben en hey vyndi" hij ging een tak hoger zitten en zach de kabouters die vermoord waren, "heb jij die kabouters vermoord?". hij keek daarna naar het dorp, de andere hadden hem nog niet opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:30 am

"Man ,wat ruikt jouw bloed toch goed." ,grapte Vyndi als laatste. "Nou ,dat kan wel zo zijn ,maar ik wil je eigenlijk een geheimpje vertellen." ,zei hij alsof hij stomdronken was. Daarna zweeg hij weer en schoot hij nog een kabouter af. "YES!" ,riep hij omdat alweer een van die kereltje lag weg te kwijnen. Hij kon er echt geen genoeg van krijgen om die pijn te zien ,die nog niet eens zo erg was als wat ze hem aan hadden gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:37 am

Jasmyn kwam naar de twee bekende die daar zaten en glimlachde naar Vyndi. "Ook leuk om jouw weer te zien mevrouw." En lachde. Toen keek ze naar Aramiro en glimlachde lief en pakte zijn hand vast toen keek ze naar de onbekende gestalte en vroeg zig af wie het was maar was waarschijnlijk een vriend van Vyndi. Jasmyn keek weer terug naar vyndi en zei op een rustige toon. "Hoe gaat het nog wat zeemerminnen afgeslacht?" En keek haar lachend aan en keek toen naar de andere gestalte en vroegzig af wie het was en keek daar voor Vyndi aandachtig aan.


Laatst aangepast door Jasmyn op vr jul 15, 2011 10:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:37 am

Hij klonk dronken en dat beviel Vyndi niet echt. "Nou ,dat kan wel zo zijn ,maar ik wil je eigenlijk een geheimpje vertellen." sprak hij met een stomdronken stem. "Doe niet alsof je dronken bent Aramiro ik kan je bloed ruiken. Er zit niet genoeg alcohol in voor dit gedrag. Wat is het dat je me wil vertellen. Spreek snel." Vyndi gromde en ze hoorde inneens een ietwat opgewekte stem. "Hi Raven. " Ze ging in kleermakerszit zitten en keek zuchtend naar de Halfelf. Ze hoorde een andere bekende stem en knikte. "Hi Jasmyn, druk word het hier.." Gromde het voor altijd 17 jarige meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:45 am

"Dus jullie willen mijn geheim weten?" ,zei hij bloedserieus terwijl hij ondertussen Vyndi ,Raven en Jasmyn aankeek. Hij schoot weer een Kabouter neer. "Ik ben op dreef..." ,zei hij even tussen de bedrijven door. "Ik zal op jullie antwoord wachten.." ,zei hij koeltjes tegen het gezelschap. Daarna pakte hij zijn viool en begon te spelen. Hij gebruikte ,als een echte Donquichot ,zijn boog als strijkstok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 10:53 am

"Dus jullie willen mijn geheim weten?" vroeg Aramiro bloedserieus. Vyndi gromde en keek hem aan. "Ja, ja dat wil ik weten Aramiro." De Halfelf zei nog een ding en Vyndi gromde geïrriteerd. Hij pakte een viool en begon er op te spelen. Het klonk lichtelijk vals en Vyndi gromde. Vyndi kwam voorover en brak de Viool in tweeën. Ze gromde en kwam nog dichterbij hem. "Vertel het Heer!" Ze haatte geheimen. " Treur maar niet Aramiro, je kon toch niet spelen." Ze spuugde de woorden. Zo snel als haar woedeaanval was begonnen eindigde hij weer. Ze kwam tot zichzelf en keek schuldbewust naar haar gebroken nagel. "Het spijt me, ik zal een nieuwe viool voor je maken" Murmelde ze schuldbewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:08 am

"Het spijt me, ik zal een nieuwe viool voor je maken" ,zei Vyndi nog net. "Het schijnt je te irriteren dat ik een geheim heb en daarom vertel ik het nu.." ,zei hij terwijl hij zijn veldfles met gemberbier pakte en daarna een slok nam. "Ik ben half ingewijd tot vampier." ,vervolgde hij koeltjes. "Ik spuugde het bloed in het gezicht van de vampier en ben zo tot een misbaksel geworden." Hij zuchtte. "Jullie weten nu hoezo ik soms rode ogen heb en ik wil jullie nu ook heel graag vragen mij een keer mee uit jagen te nemen.." Hij bleef bloedserieus kijken terwijl hij dit alles zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:17 am

Raven schrok van het nieuws en viel achteruit van de tak en kwam terecht op de tak er onder "au, zo... jij word ook een vampier?".Raven keek hem vreemd aan met een blik van hoe kan dat nou, "uhm... wie beet je dan?".Hij keek even naar Vyndi en een Onbekent iemand en klimde weer omhoog.Hij pakte een fles met bloed en nam er een paar slokken uit en keer naar de Kabouters die in slakken gang liepen, "nou hoe je dat voor elkaar hebt gekregen...".


Laatst aangepast door Raven op vr jul 15, 2011 11:24 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:20 am

Raven schreef:
wtf, "uhm... wie beet je dan?".Hij keek even naar vyndi en jasmyn

Ten eerste Raven, wij gebruiken hier geen afkortingen in onze posts
ten tweede schelden wij hier niet. Ten derde is er nog geen post waarbij jij en Jasmyn elkaar leren kennen. Ten vierde, Wij gebruiken hier hoofdletters. Ook voor de namen!
Waarschuwing bij deze
Gelieve dit te veranderen.
Als je hier op wil antwoorden PB dan

MVG Mimi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:29 am

Jasmyn verslikte zig opeens toen Aramiro zei: "Ik ben half ingewijd tot vampier." En keek hem bang aan mijn king een vampier hoe dacht ze. En toen keek ze Vyndi aan zou zij het perongelijk haar gif toch in zijn aders gespoten of was het al eerder gebeurd. Jasmyn dacht diep na en voelde zig misselijk en werd bleek bij het woord vampier. Jasmyn dacht nu dat ze echt op de verkeerde moment op de verkeerde plaats was en keek vragend naar Aramiro. "Hoe komt het dat je soort van vampier bent?" Zei ze bang om hem kwijt te raken als king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:37 am

Vyndi zat ijselijk stil bij het horen van dat. Ze wou wat zeggen maar opeens zag ze de ijskoude ogen van Jasmyn haar doodstaren. Vyndi wist exact wat ze dacht en ze sprong grommend op. "Ik weet wat je denkt klein verwent kreng! Maar jij weet niets van vampiers. Mijn gif heeft zijn huid niet eens aangeraakt!" Ze gromde woest. Ze stond nogsteeds in aanvalshouding en ze torende boven de zittende Halfelfen uit. Deze belediging kon ze niet aan haar voorbij laten gaan. Daarna wende ze zich tot Aramiro en zuchtte. "Het spijt me voor dat Aramiro ik kan begrijpen dat een heer van jouw klasse het liefst volledig Ridder is." Ze gromde en draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:42 am

Jasmyn kwam een beetje geschrokken op en werd weer beledig van haar zin "Ik weet wat je denkt klein verwent kreng! Maar jij weet niets van vampiers. Mijn gif heeft zijn huid niet eens aangeraakt!" Jasmyn keek haar woedent aan en zei:"Ik verdenk je niet meteen ik ben door de waar let op je woorden als je nog niet alles weet." Jasmyn keek haar boos aan en wende toch haar blik toch weer af en keek bezorgd naar Aramiro wat hij gezegt had en ging weet rustig zitten maar toch met angst in haar vel.


Laatst aangepast door Jasmyn op do aug 11, 2011 11:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:45 am

Niet weinig geschrokken door wat er allemaal werd rondgeslingerd in de boomtoppen zei Aramiro uiteindelijk : "Jullie begrijpen het niet helemaal. Ik heb geen bloedzucht of wat dan ook verder. Alleen de voordelen!" Hij lachte hartelijk. Hij sprong naar beneden en landde zacht op zijn voeten. Hij ging onderaan tegen de boom zitten en wachtte tot de anderen hem volgden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Emptyvr jul 15, 2011 11:46 am

Jasmyn schreef:
Aramiro wat gezegt had en ging weet rustig zitten maar toch met angst in haar vel.

Ik wil niet rot doen Jasmyn, maar dit is niet goed nederlands,
gelieve dit te veranderen.

MVG Mimi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Niemandsland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemandsland   Niemandsland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niemandsland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: