Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A simple rest, is all i need

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyza nov 05, 2011 11:13 pm

Seth lag rustig onder een boom kalm te kijken naar de lucht waarna hij een gaap onderdrukte... hij had de middag lopen zoeken naar een schim uit het verleden maar had niks gevonden. Hij had de zoektocht gestaakt en lag half te slapen onder de eik. Zacht sloot hij zijn ogen terwijl een melodie in zijn oren klonk, opgebracht door de aanwezigheid van zijn persoonlijke lijfwacht. Selene zat op een tak en neuriede zachtjes en liet de tonen direct naar Seth doorstromen. Alleen beide hadden ze hun waakzaamheid verloren en hadden niet gelet op het naderende wezen dat misschien een wrok misschien begrip toonde voor hun. Ineens schrok Seth op toen hij iets op zijn borstkas voelde komen en keek recht in 2 ogen.

(alleen Delaney)
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyza nov 05, 2011 11:29 pm

Met oud bloed bedekte poten en uitgestoken klauwen liep de grommende witte wolvin rond. Op zoek naar hem. Hij had Liam van haar afgenomen. De enigstr die voor haar meer had beteked dan wie dan ook. Ze had stiekem haar hart toch weggegeven aan de jongen. Maar nu. Nu was hij weg en Delaney was op slooptocht. Om haar heen doken dieren angstig weg terwijl haar ogen doods het bos afspeurde. Ze wou doden. Maar geen van die zwakkelingen van een dieren waren van wat ze bloed wou proeven. Setherian Fel'dan, dat was haar prooi en die wou ze hebben. Toen ze het wou opgeven rook ze een nieuw geurspoor. Zou het kunnen? Een woeste sis rolde over haar lippen. Op een snel drafje volgde ze het spoor en dook een struik in. Daar lag hij. Zacht gromde ze. Met een ongelovelijke kracht sprong ze bijn 2 meter en lande met haar voorpoten op Setherian's borst. Haar achterpoten stonden breed en haar ogen keken de zijne aan. Haar bek opengesperd en het bloed dat druppelde van haar kin op zijn wangen liep langzaam weg. Opnieuw gromde ze maar nu was er een stem te horen in haar grom die zijn naam sprak. Haar ogen doods. Dood aan de tovenaar. Was enkel wat ze in haar hoofd had. Hij zou sterven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 12:18 am

Seth merkte Delaney op alleen ze wou hme blijkbaar dit keer afmaken. Seth keek in stilte... "Demonsmind" snoof hij, twee horens van duisternis vormde zich op zijn hoofd en hij gaf een kopstoot. Hij rolde weg en kwam overeind, "Wat moet je....... weer... weer tracht je mij te vermoorden. Waarom nu wel.. en niet vorig jaar... toen je mij en Mimi zag. Waarom nu?" gromde Seth. Selene was naar beneden gesprongen en hief haar boog maar schoot nog niet. Seth liet zijn halsslagader zien en keek Delaney aan. "Ik kwma hier nog wel.. om je iets te vragen... nee te smeken namens mij, mijn liefde... en ons leven. Alleen.... jij wilt me blijkbaar het leven ontnemen. Alleen dood jij een ongewapende.... die je leven heeft gered... die je enkel geluk wenste en vreugde." zei Seth terwijl hij kalm ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 12:28 am

Seth keek in stilte... "Demonsmind" snoof hij, twee horens van duisternis vormde zich op zijn hoofd en hij gaf een kopstoot. Hij rolde weg en kwam overeind, "Wat moet je....... weer... weer tracht je mij te vermoorden. Waarom nu wel.. en niet vorig jaar... toen je mij en Mimi zag. Waarom nu?" gromde Seth. Selene was naar beneden gesprongen en hief haar boog maar schoot nog niet. Seth liet zijn halsslagader zien en keek Delaney aan. "Ik kwma hier nog wel.. om je iets te vragen... nee te smeken namens mij, mijn liefde... en ons leven. Alleen.... jij wilt me blijkbaar het leven ontnemen. Alleen dood jij een ongewapende.... die je leven heeft gered... die je enkel geluk wenste en vreugde." zei Seth terwijl hij kalm ging zitten. Delaney gromde en dook in aanvalshouding. "Vorig jaar.." Siste ze. "LEEFDE LIAM NOG!" Gromde ze woest. "Hij was ook weerloos." Fluisterde ze zachtjes. Even wende ze haar ogen af maar bleef in aanvalshouding staan. "Had hij het verdiend om te sterven?" Gromde ze gepijnigd en keek daarna Setherian weer doods aan. "Nu zal jij simpelweg het zelfde lot krijgen als hij!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 12:34 am

"Vorig jaar.." Siste ze. "LEEFDE LIAM NOG!" Gromde ze woest. "Hij was ook weerloos." Fluisterde ze zachtjes. Even wende ze haar ogen af maar bleef in aanvalshouding staan. "Had hij het verdiend om te sterven?" Gromde ze gepijnigd en keek daarna Setherian weer doods aan. "Nu zal jij simpelweg het zelfde lot krijgen als hij!" zei Delaney. Seth snoof, "Hij wou mij doden.... net als jij net. ALleen hij was niet voor rede vatbaar en ik ... laat... mijn.. kinderen niet achter. Ik zeg hetzelfde tegen jou als tegen ieder ander. Als je mij dood.... laat ik mijn kinderen achter... en die laat ik niet achter. Dus als jij mij wilt doden, zal ik je tegenhouden. ...met liam bedoel je toch.. een wolf? De wolf die mijn keel open wou scheuren.. maar misste en me arm raakte." zei Seth. Zijn prothese van zwarte magie liet los. De bijt wond net boven de prothese was duidelijk zichtbaar. "Als ik daar nog botten had zitten was ik me arm kwijt geweest. Hij wou me leven dus nam ik de zijne.... ik laat mijn kinderen niet achter. Mimi ook niet.... niemand." snoof Seth. Hij keek met spijt naar Delaney, "als je mij wenst te doden vriendin... dan zal ik jou daarvan weerhouden" zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 12:44 am

Seth snoof, "Hij wou mij doden.... net als jij net. ALleen hij was niet voor rede vatbaar en ik ... laat... mijn.. kinderen niet achter. Ik zeg hetzelfde tegen jou als tegen ieder ander. Als je mij dood.... laat ik mijn kinderen achter... en die laat ik niet achter. Dus als jij mij wilt doden, zal ik je tegenhouden. ...met liam bedoel je toch.. een wolf? De wolf die mijn keel open wou scheuren.. maar misste en me arm raakte." zei Seth. Zijn prothese van zwarte magie liet los. De bijt wond net boven de prothese was duidelijk zichtbaar. "Als ik daar nog botten had zitten was ik me arm kwijt geweest. Hij wou me leven dus nam ik de zijne.... ik laat mijn kinderen niet achter. Mimi ook niet.... niemand." snoof Seth. Hij keek met spijt naar Delaney, "als je mij wenst te doden vriendin... dan zal ik jou daarvan weerhouden" zei Seth. Delaney keek hem kil aan. Langzaam sloot ze haar mond en sloeg haar klauwen in. "Hij was gewaarschuwt.." Fluisterde ze zachtjest terwijl inplaats van woede verdriet de overhand nam. Ze liet zichzelf opde grond zakken en rgde haar kop op haar poten. "Hij was net als elke shapeshifter gewaarschuwt voor jou. Hij heeft niet geluisterd dus.." Fluisterde ze langzaam. "Hij viel je aan. En jij niet hem.. je verdedigde jezelf." Sprak ze langzaan terwijl ze opnieuw ging zitten. "Hij.." Fluisterde ze maar verder kwamze niet. Ze legde haar oren in haar nek, hief haar kop en stoote een verdretige lange jank uit. Als Setherian gelijk had. Dat mocht hij niet! Liam.. haar Liam waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 12:54 am

Langzaam sloot ze haar mond en sloeg haar klauwen in. "Hij was gewaarschuwt.." Fluisterde ze zachtjest terwijl inplaats van woede verdriet de overhand nam. Ze liet zichzelf opde grond zakken en rgde haar kop op haar poten. "Hij was net als elke shapeshifter gewaarschuwt voor jou. Hij heeft niet geluisterd dus.." Fluisterde ze langzaam. "Hij viel je aan. En jij niet hem.. je verdedigde jezelf." Sprak ze langzaan terwijl ze opnieuw ging zitten. "Hij.." Fluisterde ze maar verder kwamze niet. Ze legde haar oren in haar nek, hief haar kop en stoote een verdretige lange jank uit. Seth zuchtte en liep naar Delaney toe, "het spijt me... ik had... geprobeerd....hem... enkel tegen te houden als ik het wist. Ik heb liever nog paar wonden erbij dan dat ik iemand zoals jij verdriet doe." zuchtte Seth en streek over de rug van Delaney. "Het spijt me..." zei Seth met gemeende spitj en streek even langs Delaney's nek. "Alleen.... ik doe alles om bij mijn kinderen te kunnen blijven. Niet nogmaals neem ik afscheid." zei Seth en zweeg even. Selene was erbij komen zitten en keek Delaney aan. Alle drie kenden ze verlies en pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 2:03 am

Seth zuchtte en liep naar Delaney toe, "het spijt me... ik had... geprobeerd....hem... enkel tegen te houden als ik het wist. Ik heb liever nog paar wonden erbij dan dat ik iemand zoals jij verdriet doe." zuchtte Seth en streek over de rug van Delaney. "Het spijt me..." zei Seth met gemeende spitj en streek even langs Delaney's nek. "Alleen.... ik doe alles om bij mijn kinderen te kunnen blijven. Niet nogmaals neem ik afscheid." zei Seth en zweeg even. Selene was erbij komen zitten en keek Delaney aan. Delaney knikte zacht en legde haar witte kop tegen Seth's bovenarm. Woede was er nog, maar woede jegens Liam, waarom had hij Seth aangevallen. Langzaam veranderde ze terug in haar menselijke vorm en omhelste Seth even. "Vriend.." Fluisterde ze zachtjes waarna ze haar hoofd liet zakken en zuchtte. Ze keek naar haar lege handen. Handen die nergens anders voor waren gemaakt als moorden. Moorden, zij zou nooit liefhebben. Dat waz haar lot en ze had het zelf omarmd. "Is dit dan mijn leven. Jagen en op gejaagd worden." Fluisterde ze langzaam terwijl een traan over haar wang gleed en op haar handen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 2:47 am

Langzaam veranderde ze terug in haar menselijke vorm en omhelste Seth even. "Vriend.." Fluisterde ze zachtjes waarna ze haar hoofd liet zakken en zuchtte. Ze keek naar haar lege handen. Handen die nergens anders voor waren gemaakt als moorden. Moorden, zij zou nooit liefhebben. Dat waz haar lot en ze had het zelf omarmd. "Is dit dan mijn leven. Jagen en op gejaagd worden." Fluisterde ze langzaam terwijl een traan over haar wang gleed en op haar handen viel. Seth zuchtte en omhelsde haar zacht, "Dat is niet zo..., ik zeg maar waarom ik hier kwam.. Ik kwam hier namens mijn liefde en ik." zei Seth en liep naar achter. "..Jij bent tenminste te vertrouwen.... en.. ze kanniet meer zwanger worden.. mijn liefde dat is. Dus... of.. jij ooit de mogelijkheid als surrogaat moeder wilt nemen? Ik snap als je niet wil.. vooral nu, maar dan zou je leven geven in plaats van nemen." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 5:59 am

Seth zuchtte en omhelsde haar zacht, "Dat is niet zo..., ik zeg maar waarom ik hier kwam.. Ik kwam hier namens mijn liefde en ik." zei Seth en liep naar achter. "..Jij bent tenminste te vertrouwen.... en.. ze kanniet meer zwanger worden.. mijn liefde dat is. Dus... of.. jij ooit de mogelijkheid als surrogaat moeder wilt nemen? Ik snap als je niet wil.. vooral nu, maar dan zou je leven geven in plaats van nemen." zei Seth. Haar mond viel open. "WAT ZEG JE!" Schreeuwde ze uit en sprong op. "WIL JIJ VERDOMME DAT IK MET JOU GA ROLLEBOLLEN OMDAT JIJ EN JE BLOEDZUIGERTJE ZONODIG NOG EEN KIND WILLEN." Schreeuwde ze en voede haar hele lichaam trillen. "Jij bent gestoord!" Riep ze uit en kneep haar handen samen tot vuisten. Dit sloeg nergens op. Die tovernaar zijn trucjes waren hemnaar het hoofd gestegen. Gestoorde idioot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 6:20 am

"WAT ZEG JE!" Schreeuwde ze uit en sprong op. "WIL JIJ VERDOMME DAT IK MET JOU GA ROLLEBOLLEN OMDAT JIJ EN JE BLOEDZUIGERTJE ZONODIG NOG EEN KIND WILLEN." Schreeuwde ze en voede haar hele lichaam trillen. "Jij bent gestoord!" Riep ze uit en kneep haar handen samen tot vuisten. Seth zuchtte en ging op de grond zitten, hij keek omhoog naar Delaney en zuchtte. "Ik wil het niet eens. Ik doe het voor Mimi en mij. Ik ben niets meer dan een moordenaar, een zielige moordenaar, de kinderen... ze gaven de vonk die mij en Mimi dichterbij elkaar brachten. Nu ze groter worden, word ik onzeker. Ik wil het niet, ik vraag het en ik zei al dat het een waarschijnlijke nee werd. Jij mag me gestoord vinden... maar dan ben jij de enige die gelijk heeft. Alleen jij bent ook een van de weinige die eerlijk kan reageren en daar niet bang voor is. De enige die ik mogelijk echt kon vertrouwen," zuchtte Seth. Selene ging naast Seth zitten en omhelsde hem, "Aw, Seth. Jij en Mimi vinden er wel iets op, daarbij wees niet zo laag over jezelf. Mariah, Dave, Meredith, alle drie kijken ze naar jou en Mimi op." zei ze zacht. Seth zweeg, na enkele seconden doorbrak hij dat, "Alleen als Mimi me verlaat kiezen ze waarschijnlijk haar kant, ik ben te druk..." zei Seth zacht en boog zijn hoofd licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 6:41 am

Seth zuchtte en ging op de grond zitten, hij keek omhoog naar Delaney en zuchtte. "Ik wil het niet eens. Ik doe het voor Mimi en mij. Ik ben niets meer dan een moordenaar, een zielige moordenaar, de kinderen... ze gaven de vonk die mij en Mimi dichterbij elkaar brachten. Nu ze groter worden, word ik onzeker. Ik wil het niet, ik vraag het en ik zei al dat het een waarschijnlijke nee werd. Jij mag me gestoord vinden... maar dan ben jij de enige die gelijk heeft. Alleen jij bent ook een van de weinige die eerlijk kan reageren en daar niet bang voor is. De enige die ik mogelijk echt kon vertrouwen," zuchtte Seth. Selene ging naast Seth zitten en omhelsde hem, "Aw, Seth. Jij en Mimi vinden er wel iets op, daarbij wees niet zo laag over jezelf. Mariah, Dave, Meredith, alle drie kijken ze naar jou en Mimi op." zei ze zacht. Seth zweeg, na enkele seconden doorbrak hij dat, "Alleen als Mimi me verlaat kiezen ze waarschijnlijk haar kant, ik ben te druk..." zei Seth zacht en boog zijn hoofd licht.
Delaney keek hem even medelijdend aan en ging weer zitten. Ze legde even haar hand om Seth's wang. "Seth jij bent zoveel meer als een moordenaar. Zoveel meer als ik ben.. Die blik in haar ogen toen ik haar bij jou zag in die regen.. Ze zal je nooit verlaten.. En geen kind of wat dan ook zal daar iets bij helpen." Even legde ze haar hand vlak op de plek waar haar hart zat. "Maar Seth, waarom zou je.. van mij? Je weet nieteens of het kind dan gezond zal worden. Het is nooit eerder gebeurd, wij zijn een expiriment.. Misschien enkel gemaakt om onder elkaar ons voor te brengen. Maar Seth.." Even stopte ze en keek met haar hemels blauwe ogen in de zijne. "Ik had een deal gemaakt vrees ik, en hem nog niet af kunnen lossen. Dus in feite is mijn ziel en daarmee mijn lichaam, nog van jou.." Verzuchtte ze zachtjes. "Dus.. kan ik niets anders als Loyaal zijn." Even boog ze haar hoofd. "En ik zal altijd loyaal blijven aan de enigste die ik kan vertrouwen. Als je wil, neem dan hier en nu mijn ontschuldigheid, en ik zal je een kind baren.." Fluisterde ze terwijl tranen opnieuw over haar wangen liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 7:03 am

Delaney keek hem even medelijdend aan en ging weer zitten. Ze legde even haar hand om Seth's wang. "Seth jij bent zoveel meer als een moordenaar. Zoveel meer als ik ben.. Die blik in haar ogen toen ik haar bij jou zag in die regen.. Ze zal je nooit verlaten.. En geen kind of wat dan ook zal daar iets bij helpen." Even legde ze haar hand vlak op de plek waar haar hart zat. "Maar Seth, waarom zou je.. van mij? Je weet nieteens of het kind dan gezond zal worden. Het is nooit eerder gebeurd, wij zijn een expiriment.. Misschien enkel gemaakt om onder elkaar ons voor te brengen. Maar Seth.." Even stopte ze en keek met haar hemels blauwe ogen in de zijne. "Ik had een deal gemaakt vrees ik, en hem nog niet af kunnen lossen. Dus in feite is mijn ziel en daarmee mijn lichaam, nog van jou.." Verzuchtte ze zachtjes. "Dus.. kan ik niets anders als Loyaal zijn." Even boog ze haar hoofd. "En ik zal altijd loyaal blijven aan de enigste die ik kan vertrouwen. Als je wil, neem dan hier en nu mijn ontschuldigheid, en ik zal je een kind baren.." Fluisterde ze terwijl tranen opnieuw over haar wangen liepen. Seth keek de jonge vrouw aan. Hij keek haar aan en knikte even dankbaar. Hij pakte haar hand en trok haar zacht naar hem toe en keek haar recht aan. "Delaney.... ik vraag het jou omdat jij sterk, vriendelijk, aaridg en moedig bent. Je bent eerlijk en fraai voor t oog.... je komt dichtbij mimi qua karakter." zei Seth. Hij omhelsde Delaney zacht en legde haar neer. Selene verdween in t niets. "Delaney. Je snapt... dat... ik.. dit niet leuk zal vinden." zei Seth zacht. Hij hield Delaney even vast en keek haar recht aan. "Dankjewel.... heel.. heel erg bedankt dat je.. dit.. laat gebeuren." zei Seth zacht. "Ik. zal voorzichtig zijn." zei Seth. Hij ademde in en deed toen wat hij zou doen voor hem en Mimi.
*Censuur*
Seth keek naar Delaney terwijl hij zich aankleedde, in plaats van een kalme middag was het al avond en hij twijfelde even. "... weet je. Je kan meekomen, je mag voorlopig bij ons.. blijven, ook na... het kind... ook.. als het niet werkte. .. bedankt dat je dit... goedkeurde. Ik geef jou op een dag nog een wederdienst, als je dat wenst." zei Seth terwijl hij Delaney kalm aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 7:22 am

Seth keek de jonge vrouw aan. Hij keek haar aan en knikte even dankbaar. Hij pakte haar hand en trok haar zacht naar hem toe en keek haar recht aan. "Delaney.... ik vraag het jou omdat jij sterk, vriendelijk, aaridg en moedig bent. Je bent eerlijk en fraai voor t oog.... je komt dichtbij mimi qua karakter." zei Seth. Hij omhelsde Delaney zacht en legde haar neer. Selene verdween in t niets. "Delaney. Je snapt... dat... ik.. dit niet leuk zal vinden." zei Seth zacht. Hij hield Delaney even vast en keek haar recht aan. "Dankjewel.... heel.. heel erg bedankt dat je.. dit.. laat gebeuren." zei Seth zacht. "Ik. zal voorzichtig zijn." zei Seth. Hij ademde in en Delaney sloot haar ogen. Ze moest loyaal blijven ook al was dit verkeerd in haar ogen. Voor hem, ze liet het over haar heen komen.
*Censuur*
Seth keek naar Delaney terwijl hij zich aankleedde, in plaats van een kalme middag was het al avond en hij twijfelde even. "... weet je. Je kan meekomen, je mag voorlopig bij ons.. blijven, ook na... het kind... ook.. als het niet werkte. .. bedankt dat je dit... goedkeurde. Ik geef jou op een dag nog een wederdienst, als je dat wenst." zei Seth terwijl hij Delaney kalm aankeek. Even keek Delaney op terwijl ze haar shirtje dichtknoopte en hem aankeek terwijl ze op de grond bleef zitten. "Seth.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze overeind kwam. Ze kon eigenlijk niets zeggen, waarom zou ze wat zeggen, wat viel er te zeggen.. "Oke." Sprak ze simpel en liep naar hem toe. Ze was bijna even groot als hij. "Ik wil als het gelukt is als het werkt.. hem of haar zien opgroeien. Al moet ik de rest van mijn leven een wolf of een mens blijven." Fluisterde ze zacht. Opnieuw liet ze haar hoofd zakken en tranen welde op in haar ogen. Snel knipperde ze ze weg. Tja misschien was dit toch echt haar leven. Haar eerste keer had tenminste een.. doel, het zou iemand gelukkig maken. Mimi en Seth zouden gelukkig worden. Maar of Delaney er gelukkig van werd kon ze niet bevestigen. Ze zou het kindje dragen, maar het zou nooit de hare zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 7:30 am

"Seth.." Fluisterde ze zachtjes terwijl ze overeind kwam. Ze kon eigenlijk niets zeggen, waarom zou ze wat zeggen, wat viel er te zeggen.. "Oke." Sprak ze simpel en liep naar hem toe. Ze was bijna even groot als hij. "Ik wil als het gelukt is als het werkt.. hem of haar zien opgroeien. Al moet ik de rest van mijn leven een wolf of een mens blijven." Fluisterde ze zacht. Opnieuw liet ze haar hoofd zakken en tranen welde op in haar ogen. Seth liep naar Delaney toe en streek over haar rug en zuchtte. "Delaney, je bent altijd welkom. Dit veranderd niks tussen ons, ik zal voor je klaar staan als een vriend. Wat net gebeurde zal nooit meer voorkomen. Dat beloof ik je. Daarbij, ben ik je heel dankbaar." Seth glimlachte even en hielp haar glimlachend omhoog, "Je weet de weg nog neem ik aan?"vroeg Seth kalmpjes en liep naast Delaney een stukje verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 22 years long I lived a hopeless life full of pain but now.. now I'll live forever in a drowning pool of sorrow..
Rang: Wolf / Summon of Setherian..
Partner: I never found the one who was just for me..

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyzo nov 06, 2011 9:13 am

Seth liep naar Delaney toe en streek over haar rug en zuchtte. "Delaney, je bent altijd welkom. Dit veranderd niks tussen ons, ik zal voor je klaar staan als een vriend. Wat net gebeurde zal nooit meer voorkomen. Dat beloof ik je. Daarbij, ben ik je heel dankbaar." Seth glimlachte even en hielp haar glimlachend omhoog, "Je weet de weg nog neem ik aan?"vroeg Seth kalmpjes en liep naast Delaney een stukje verder. Op een gegeven moment stopte ze. "Weet je vrouw hier eigenlijk van?" Vroeg ze en kreeg een rode blos. Daarna staarde ze weer naar voren en glimlachte iet wat onzeker. Klaar voor een nieuwe toekomst. Ze had een kindje dat ze moest laten groeien. "Ik ben er klaar voor Seth, ik zal misschien zelfs gelukkig worden. Als jullie lieve huishondje." Sprak ze en lachtte licht. Daarna liep ze verder met hem naar een nieuwe toekomst.

-zow the end-
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Emptyma nov 07, 2011 5:17 am

"Je weet de weg nog neem ik aan?"vroeg Seth kalmpjes en liep naast Delaney een stukje verder. Op een gegeven moment stopte ze. "Weet je vrouw hier eigenlijk van?" Vroeg ze en kreeg een rode blos. Daarna staarde ze weer naar voren en glimlachte iet wat onzeker. Klaar voor een nieuwe toekomst. Ze had een kindje dat ze moest laten groeien. "Ik ben er klaar voor Seth, ik zal misschien zelfs gelukkig worden. Als jullie lieve huishondje." Sprak ze en lachtte licht. Daarna liep ze verder met hem naar een nieuwe toekomst. Seth keek naar Delaney en zuchtte, "Je bent een vriendin, meer niet. Ik ben je zielsveel dankbaar Delaney." zei Seth terwijl hij zachtjes haar hand vastgreep en die naar zijn mondbracht. Hij gaf haar een kus op haar hand en keek toen met dankbare ogen omhoog.


-einde-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A simple rest, is all i need Empty
BerichtOnderwerp: Re: A simple rest, is all i need   A simple rest, is all i need Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A simple rest, is all i need
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A simple rest, is all i need
» Be a simple mind

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: