Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Prepare for battle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptyma nov 07, 2011 10:10 pm






Bloed vloeiend in de avondzon. Haar nagels vochtig en rood. Een wraakzuchtige grijns rond haar lippen. Ogen kil als de nacht. Dit was de nacht. Binnenkort, snel genoeg, zouden de aartskinderen zich eindelijk aan haar kunnen onderwerpen. Geen twijvel mogelijk. Nog even en de vampiers zouden het machtigste ras ooit worden! Een kille moordlustige lach streelde haar stembanden terwijl ze het zoveelste lijk bloedloos voor haar voeten liet vallen. Koud was haar hart. Al meer als 60 jaar nooit geklopt. En perfect was zij. Geboren vampier, Montgemery bloed stroomde door haar aderen en Vyndi omarmde de gave die ze er bij had gekregen. Haar lieve drie kindjes maakte zich klaar. Perfect zoals ze wou. Sethy was zijn dochtertje aan het trainen, niet wetend dat met elk nieuw ding dat zij leerde Vyndi sterker en sterker werd. Mimi wanhopig en Vyndi teerde op dat verdriet. Lachwekkend. En het meest geniale, Jasmyn, arme Jasmyn wist niet wat ze moest doen. Stuk voor stuk had Vyndi ze gebroken. En het zou niet lang meer duren, of ze onderwerpte zich aan haar. Perfect gewoon! Nogmaals lachtte Vyndi kil maar toen ze iemand achter haar hoorde verdween haar grijns in een harde kille streep. Daarna werd het toch een smalend lachje. "Wie is daar die mij durft te storen.." Siste ze en draaide zich grommend om.









Laatst aangepast door Vyndi op do nov 10, 2011 2:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptydo nov 10, 2011 12:39 am


Bloed vloeiend in de avondzon. Haar nagels vochtig en rood. Een wraakzuchtige grijns rond haar lippen. Ogen kil als de nacht. Dit was de nacht. Binnenkort, snel genoeg, zouden de aartskinderen zich eindelijk aan haar kunnen onderwerpen. Geen twijvel mogelijk. Nog even en de vampiers zouden het machtigste ras ooit worden! Een kille moordlustige lach streelde haar stembanden terwijl ze het zoveelste lijk bloedloos voor haar voeten liet vallen. Koud was haar hart. Al meer als 60 jaar nooit geklopt. En perfect was zij. Geboren vampier, Montgemery bloed stroomde door haar aderen en Vyndi omarmde de gave die ze er bij had gekregen. Haar lieve drie kindjes maakte zich klaar. Perfect zoals ze wou. Sethy was zijn dochtertje aan het trainen, niet wetend dat met elk nieuw ding dat zij leerde Vyndi sterker en sterker werd. Mimi wanhopig en Vyndi teerde op dat verdriet. Lachwekkend. En het meest geniale, Jasmyn, arme Jasmyn wist niet wat ze moest doen. Stuk voor stuk had Vyndi ze gebroken. En het zou niet lang meer duren, of ze onderwerpte zich aan haar. Perfect gewoon! Nogmaals lachtte Vyndi kil maar toen ze iemand achter haar hoorde verdween haar grijns in een harde kille streep. Daarna werd het toch een smalend lachje. "Wie is daar die mij durft te storen.." Siste ze en draaide zich grommend om. Rox was allang gestapt en wist dat Vyndi haar allang hoorde na komen. met een ijzige stem lied ze alles wat levend was in ene grote zucht breken met doode ogen keke ze op nnaar har nichtje. "Wie zou het durven Vyndi?' Zei ze met ene grijns en keek vals. "Ik duf te wedden dat niet veel vampiers lef hebben om de grote Queen op te gaan zoeken en te storen.' Zei Rox met een glimlah in haar onder toon en liep langzaam naar haar nicht toe. sind Huner Rox had geleerd om gedachtes stromen om haar heen te kunenn beheersen kon ze alles volgen. "Je vergeet een ding mijn nicht Jasmyn en Mimi voeren iets in haar schild en Jasmyn ontdekt haar krachten die ze al een deel heeft geopend bij jou." Rox keke haar toen dood aan maar glimlachde ernaar. "Jasmyn heeft zwakek plekke maar gata dwars door het vuur voor haar kleine volkje. Mimi is gbroken en licht bijna aan het verrotten uit mijn die ik haar bezorgd hebt n lieve kleine sethje gata ten onder als zijn krachten op zijn groots zijn." Rox glimlachde toen verder. "De vampiers zijn in het voordeel en Seth handel ik wel later af ik moet hem alleen nog bozer mken. Maar er zit een spel breekster in ons spel Jasmyn ontdenk de krachten die haar moeder haar vroeger al geschoken had maar er is ene iemand die haat aan dat lieve kleine Queentje heeft uit haar zwakek familie." Rox grijns nu helemala en keke met een doodse blik naar Vyndi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptydo nov 10, 2011 2:29 am






Doode ogen keke ze op nnaar har nichtje. "Wie zou het durven Vyndi?' Zei ze met ene grijns en keek vals. "Ik duf te wedden dat niet veel vampiers lef hebben om de grote Queen op te gaan zoeken en te storen.' Zei Rox met een glimlah in haar onder toon en liep langzaam naar haar nicht toe. "Je vergeet een ding mijn nicht Jasmyn en Mimi voeren iets in haar schild en Jasmyn ontdekt haar krachten die ze al een deel heeft geopend bij jou." Rox keke haar toen dood aan maar glimlachde ernaar. "Jasmyn heeft zwakek plekke maar gata dwars door het vuur voor haar kleine volkje. Mimi is gbroken en licht bijna aan het verrotten uit mijn die ik haar bezorgd hebt n lieve kleine sethje gata ten onder als zijn krachten op zijn groots zijn." Rox glimlachde toen verder. "De vampiers zijn in het voordeel en Seth handel ik wel later af ik moet hem alleen nog bozer mken. Maar er zit een spel breekster in ons spel Jasmyn ontdenk de krachten die haar moeder haar vroeger al geschoken had maar er is ene iemand die haat aan dat lieve kleine Queentje heeft uit haar zwakek familie." Rox grijns nu helemala en keke met een doodse blik naar Vyndi.
De Queen van de vampiers glimlachte even en keek naar haar nicht. "Inderdaad Rox maar alles loopt perfect volgens plan. De vampiers worden sterker, terwijl de aartskinderen afzwakken. Maar het mooiste, ze hebben allemaal hun lieve steun bij elkaar. En langzaam aan breekt die steun hen allen op." Vyndi glimlachte even en legde haar hand op Rox d'r schouder. "Herriner je de ketting nog die je aan Mariah gaf." Vroeg ze zoetjes en grijnsde daarna koud. "Hoe sterker zij word, des te sterker ik, hoe meer zij haat, des te sterker ik, hoe meer zij lief heeft, je kan het antwoord al geven. En Sethy heeft niets door!" Vyndi grijnsde kil. "Maar, de oorlog is menes en dat zullen hun snel genoeg weten, neem vanacht een kleine groep mee, breng een bezoekje aan de Zeemeerminnen, vermoord ze allemaal, elke laatste vis moet dood. Weg, alsof ze er nooit geweest zijn." Even grijnsde ze kil. "Zorg er voor dat Brooke mee gaat, maar laat iemand bij haar blijven, iemand die wij kunnen vertrouwen. Ze mag niemand kunnen waarschuwen." Daarna draaide ze zich om. "Ik breng vanacht een bezoekje aan de Dwergen. Ze zullen niet weten wat hun overkomt. Rox mijn lieve nichtje, kan ik je vertrouwen?" Vyndi's glimlach werd weer een serieuze streep toen ze zich omdraaide en haar nichtje strak aankeek.








Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptydo nov 10, 2011 3:58 am


De Queen van de vampiers glimlachte even en keek naar haar nicht. "Inderdaad Rox maar alles loopt perfect volgens plan. De vampiers worden sterker, terwijl de aartskinderen afzwakken. Maar het mooiste, ze hebben allemaal hun lieve steun bij elkaar. En langzaam aan breekt die steun hen allen op." Vyndi glimlachte even en legde haar hand op Rox d'r schouder. "Herriner je de ketting nog die je aan Mariah gaf." Vroeg ze zoetjes en grijnsde daarna koud. "Hoe sterker zij word, des te sterker ik, hoe meer zij haat, des te sterker ik, hoe meer zij lief heeft, je kan het antwoord al geven. En Sethy heeft niets door!" Vyndi grijnsde kil. "Maar, de oorlog is menes en dat zullen hun snel genoeg weten, neem vanacht een kleine groep mee, breng een bezoekje aan de Zeemeerminnen, vermoord ze allemaal, elke laatste vis moet dood. Weg, alsof ze er nooit geweest zijn." Even grijnsde ze kil. "Zorg er voor dat Brooke mee gaat, maar laat iemand bij haar blijven, iemand die wij kunnen vertrouwen. Ze mag niemand kunnen waarschuwen." Daarna draaide ze zich om. "Ik breng vanacht een bezoekje aan de Dwergen. Ze zullen niet weten wat hun overkomt. Rox mijn lieve nichtje, kan ik je vertrouwen?" Vyndi's glimlach werd weer een serieuze streep toen ze zich omdraaide en haar nichtje strak aankeek. Rox glimlachde breed. "Me lieve nicht je kan me in alles vertrouwen ik doe het met alle liefde die stomme viswijfen uitschakelen en Brookes lieve kleine hartje uitpersen. Ze zult breken haar enige liefde voor die vismensen gaat er aan alle hoop gata uit haar ogen ik zou haar laten smeken om het einde vanhaar zellf te maken." Zei Rox met een valse ondertoon en keke haar nichtje aan. "Ik zou de vampiers vooraltijd dienen en hun mij. Pijn is mijn naam en wat ik breng iedereens hoop word uitgeschakeld en gaat ten onder." Rox grijns werd stetes erger. "Hun pijn zou mijn krahten groter maken en als Seth er klaar voro in gaat hij ten onder in zijn vorm vooraltijd want er stata een verraasing voor hem te wachten." Rox haalde even adem en bleef grjnzen ze wst wat ze ging doen. "Ik zou Seth vooraltijd uitschakelen en hem laten lijden Mimi gaat ten oder in mij armen en gata smeken voor een einde van haar vroegere oude vriendin. Jasmyn gaat haar krachten verliezen en smeken door haar enige liefde een eind te maken. Ze gaan allemaal ten onder mijn nicht." Zei rox grinnikt. "Je kunt me op alles vvertrouwen ookal zou ik de vampiers moeten dienen of lijden je zult nooit spijt in me krijgen." rox buigte toen en stond weer normaal op en keek naar haar nicht op met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptydo nov 10, 2011 10:54 am

Rox glimlachde breed. "Me lieve nicht je kan me in alles vertrouwen ik doe het met alle liefde die stomme viswijfen uitschakelen en Brookes lieve kleine hartje uitpersen. Ze zult breken haar enige liefde voor die vismensen gaat er aan alle hoop gata uit haar ogen ik zou haar laten smeken om het einde vanhaar zellf te maken." Zei Rox met een valse ondertoon en keke haar nichtje aan. "Ik zou de vampiers vooraltijd dienen en hun mij. Pijn is mijn naam en wat ik breng iedereens hoop word uitgeschakeld en gaat ten onder." Rox grijns werd stetes erger. "Hun pijn zou mijn krahten groter maken en als Seth er klaar voro in gaat hij ten onder in zijn vorm vooraltijd want er stata een verraasing voor hem te wachten." Rox haalde even adem en bleef grjnzen ze wst wat ze ging doen. "Ik zou Seth vooraltijd uitschakelen en hem laten lijden Mimi gaat ten oder in mij armen en gata smeken voor een einde van haar vroegere oude vriendin. Jasmyn gaat haar krachten verliezen en smeken door haar enige liefde een eind te maken. Ze gaan allemaal ten onder mijn nicht." Zei rox grinnikt. "Je kunt me op alles vvertrouwen ookal zou ik de vampiers moeten dienen of lijden je zult nooit spijt in me krijgen." rox buigte toen en stond weer normaal op en keek naar haar nicht op met een grijns. Vyndi grijnsde even terug en keek Roxanne aan. " Mijn nicht, je bent werkelijk de grootste aanwinst voor ons ras ooit." Toen keek ze weer serieus. "Maar de aartskinderen zijn van mij, als ik ze niet meer nodig heb mag jij ze, je mag ze breken, tot ze smeken dood te gaan, maar voor nu.." Vyndi stopte even. "Zijn zij de voorlopige weg naar ook jouw grootsheid. Wees voorzichtig met wat je doet nichtje." Siste Vyndi zacht en keek haar strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Emptydo nov 10, 2011 1:46 pm

" Mijn nicht, je bent werkelijk de grootste aanwinst voor ons ras ooit." Toen keek ze weer serieus. "Maar de aartskinderen zijn van mij, als ik ze niet meer nodig heb mag jij ze, je mag ze breken, tot ze smeken dood te gaan, maar voor nu.." Vyndi stopte even. "Zijn zij de voorlopige weg naar ook jouw grootsheid. Wees voorzichtig met wat je doet nichtje." Siste Vyndi zacht en keek haar strak aan. Rox knikte naar haar grote nicht. Ïk weet dat ik voorzichtig moet zijn je komt niet zelde zon vertrouwde vapier tegen nicht vooral niet van je eigen familie.'Rox keke haar nichtje aan met een kille blik en spelde ene sirieuse blik op haar gezicht. "Wanner Ga je ze aan vallen nicht en wie worden de eerste slachttoffer na de zemeerminnen en de dwergen?"Zei Rox met een vragende blik. Rox Dacht even goed na en keke toen naar haar nicht. "De feeen zijn te kllein m iets te doen die eten we zo op de tovenaars en de elfen zijn grote groepen volgen mij worden de ridders als eerste doelwit niet waar mijn nicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prepare for battle! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prepare for battle!   Prepare for battle! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prepare for battle!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: