Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Hello

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leonarda

Aantal berichten : 3

BerichtOnderwerp: Hello   wo nov 09, 2011 4:35 am

De zon zakte langzaam weg naar het westen, schaduwen rezen op en dieren kropen langzaam weg. Met diepe krakende passen slenterde Leonarda voort, zout zweet parelde op zijn voor hoofd. Leo geeuwde, de nacht begon langzaam tussen het licht te vloeien. Zijn spieren voelden pijnlijk zwaar aan, donkere wallen tekenden zijn gezicht. Dit was een van zijn trektochten, gewoon door de natuur, zonder een bepaald doel, het kwam vanzelf. Toch bleef Leo onvermoeid doorstappen, hij kende deze plek, hier ergens lag de zilveren rivier. Geruis weerklonk tussen het gefluister van de bladeren. De oranje gloed van de onder gaande zon was sterker. Het werd weerkaatst door water. De zilver stroming golfde nog geen vijf stappen verder, verborgen achter vele struiken. Leo taste naar zijn riem, waar twee kortzwaarden in hun schede staken. Voorzichtigg trok hij ze er uit en sloeg hen vast in een oude berk die over het water hing. Langzaam zakte Leonarda door zijn benen, met een zucht van verlichten ging hij liggen. Terwijl het water tussen zijn ontblote tenen stroomde trok hij zijn leren rugzak naar zich toe. Leo ontwarde vluchtig de knoop en viste er een lapje gerookte hertenvlees uit. Vol genoegen propte hij het in zijn mond. Kraaaaaaaak. 'He wie is daar' riep Leo terwijl hij stukjes hert mee uitspuugde.

-flutflutflut ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

BerichtOnderwerp: Re: Hello   wo nov 09, 2011 4:50 am

Samina liep te blazen en te kreunen, dit was echt niet normaal meer. En ze moest nog 3 maanden! Ze was allang gestopt met jagen want dat was zo waardeloos geworden dat zelfs de dikste duiven haar nog ontflipte. Ze was kwaad en geirriteerd dat het zo moest lopen, maar goed, over een paar maanden zou ze er van af zijn. Ze liep langs de rivier, dit was zo'n beetje de enige plek waar het rustig was en waar ze gewoon kon zitten zonder dat de wilde beesten haar uitlachtte omdat ze zo traag was. Er stond iemand i de rivier, een man. Hij was al een stuk ouder dan Samina maar ook weer niet zo oud dat hij al over de honderd leek. Een tak brak onder het gewicht van haar en de baby. De man draaide zich om en zei, terwijl hij stukjes hertevlees mee uitspuugde: 'He wie is daar' 'Samina Tami'arsyn meneer.' zei ze beleefd, het hoorde bij haar opvoeding.
Profiel bekijken
Jasmyn
Queen

Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hello   wo nov 09, 2011 6:05 am

Jasmyn liep van ed ridedrs naar ed elfen ze was gesplits in twee werelddelen. Jasmyn zuchte stomme Vyni zij had haar dit ana gedaan maar nu kon Jasmyn er niet veel aan doen. Jasyn kwam uit bij ene mooie rustige plek in het bos en wou een blaadje pakken maar zag toen twee elfen die een gesprek voerde. De man draaide zich om en zei, terwijl hij stukjes hertevlees mee uitspuugde: 'He wie is daar' 'Samina Tami'arsyn meneer.' zei ze beleefd, het hoorde bij haar opvoeding.
Jasmyn keek naar hun en kwam langzaam te voorschijn. "Samina!" riep ze luid en rende naar haar toe en wou een knuffel geven maar zag toen haar buik.
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Hello   wo nov 09, 2011 8:17 am

Een andere figuur kwam tevoorschijn, Samina geloofde haar ogen niet. Het was Jasmyn! "Samina!" riep ze luid en rende naar haar toe en wou een knuffel geven maar zag toen haar buik. 'Um...ja ik denk niet dat dat nu lukt jasmyn.' zei ze lachend. 'Ik stelde mezelf net voor aan....' verder kwam ze niet en keek ze de man vragend aan. 'Ik had mezelf net voorgesteld aan hem.' zei ze opgelaten.

(flutflutflutflut) (eum....waar kennen samina en jasmyn elkaar van?)
Profiel bekijken
Jasmyn
Queen

Karakter
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hello   do nov 10, 2011 1:50 pm

Een andere figuur kwam tevoorschijn, Samina geloofde haar ogen niet. Het was Jasmyn! "Samina!" riep ze luid en rende naar haar toe en wou een knuffel geven maar zag toen haar buik. 'Um...ja ik denk niet dat dat nu lukt jasmyn.' zei ze lachend. 'Ik stelde mezelf net voor aan....' verder kwam ze niet en keek ze de man vragend aan. 'Ik had mezelf net voorgesteld aan hem.' zei ze opgelaten. Jasmyn keke naar de onbekende en liep naar hem toe en bekeek hem. "Heey ik ben Jasmyn muzen."Zei ze beleefd en stak haar hand uit met ene glimlach. "Leuk om je et ontmoeten?"

(Jasmyn heeft een elfen moeder aar dat weten alleen de elfen de ridders niet)
Profiel bekijken
Leonarda

Aantal berichten : 3

BerichtOnderwerp: Re: Hello   wo nov 16, 2011 9:42 am

'howowowow rustig even, alles op z'n tijd' wist Leonarda te grommen. Twee meisjes die samen ongeveer even oud waren als hij zelf stonden nu voor zijn neus elkaar te knuffelen en elkaar met vriendelijke woordjes te overvallen. 'Dus jij bent een riddertje' lachte Leo. hij wees met zijn met vet besmeurde hand naar het jongste meisje dat Jasmyn bleek te heten. Voor ze kon vragen hoe hij dat wist ging hij verder: 'Ik hoor het aan je stem' Zijn vinger streek over de gouden ringen in zijn oren. Jaren van ervaring hadden zijn oren duidelijk gemaakt voor elk accent dat boven alle uiterlijke kenmerken uitsteeg. Een vriendelijke glimlach speelde op zijn kapotte lippen. 'En jij' Leonarda's blik gleed verder naar het tweede meisje. 'Jij bent dus Samina, ik heb van je gehoord, tja je bent een elf of je bent het niet hé' Besloot Leo met een vriendelijke knipoog. 'Ik heb me zelf nog niet voorgestelt!' kwam Leo tot het besef. 'Mijn naam: Leonarda Stanislas Arvidertchi, Leo voor de vrienden en euh.. wie is die lieverd die je mee hebt' Hij wees naar Samina's gezwollen buik.

-laaaaat sorry, het komt door school
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Hello   do nov 17, 2011 3:56 am

"Heey ik ben Jasmyn muzen."Zei ze beleefd en stak haar hand uit met ene glimlach. "Leuk om je et ontmoeten?" zei Jasmyn. 'howowowow rustig even, alles op z'n tijd' wist Leonarda te grommen. 'Dus jij bent een riddertje' lachte hij. Hij wees met zijn met vet besmeurde hand naar Jasmyn. Voor ze kon vragen hoe hij dat wist ging hij verder: 'Ik hoor het aan je stem' Zijn vinger streek over de gouden ringen in zijn oren. Een vriendelijke glimlach speelde op zijn kapotte lippen. 'En jij' zijn ogen gleden naar Samina. ''Jij bent Samina, ik heb van je gehoord, tja je bent een elf of je bent het niet hé' Besloot hij met een vriendelijke knipoog. 'Ik heb me zelf nog niet voorgestelt!' kwam hij tot het besef. 'Mijn naam: Leonarda Stanislas Arvidertchi, Leo voor de vrienden en euh.. wie is die lieverd die je mee hebt' Hij wees naar Samina's gezwollen buik. ''Mn kindje, als ik al wist of het een hij of zij wordt zou het duidelijker zijn.'' Ze lachtte en bekeek Leonarda wat beter. Hij was lang, breedgeschouderd en had een stoere uitdrukking. ''Ik heb jou nog niet vaak gezien, nouja dankzij deze,'' Ze wees op haar buik, ''heb ik wat verlof dus ik weet ook niet alles meer.''
Profiel bekijken
Jasmyn
Queen

Karakter
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Hello   do nov 17, 2011 6:30 am

'howowowow rustig even, alles op z'n tijd' wist Leonarda te grommen. 'Dus jij bent een riddertje' lachte hij. Hij wees met zijn met vet besmeurde hand naar Jasmyn. Voor ze kon vragen hoe hij dat wist ging hij verder: 'Ik hoor het aan je stem' Zijn vinger streek over de gouden ringen in zijn oren. Een vriendelijke glimlach speelde op zijn kapotte lippen. 'En jij' zijn ogen gleden naar Samina. ''Jij bent Samina, ik heb van je gehoord, tja je bent een elf of je bent het niet hé' Besloot hij met een vriendelijke knipoog. 'Ik heb me zelf nog niet voorgestelt!' kwam hij tot het besef. 'Mijn naam: Leonarda Stanislas Arvidertchi, Leo voor de vrienden en euh.. wie is die lieverd die je mee hebt' Hij wees naar Samina's gezwollen buik. ''Mn kindje, als ik al wist of het een hij of zij wordt zou het duidelijker zijn.'' Ze lachtte en bekeek Leonarda wat beter. Hij was lang, breedgeschouderd en had een stoere uitdrukking. ''Ik heb jou nog niet vaak gezien, nouja dankzij deze,'' Ze wees op haar buik, ''heb ik wat verlof dus ik weet ook niet alles meer.''Jasmyn glimlachde en keek Leon aan. "Niet zomaar een riddertje de Queen." Glimlachde ze naar hem toen ze het gezegd had."En ik ben een half bloed me moeder is een elf." Zei Jasmyn er maar uit ze wou geen geheimen meer hebben vooral niet voor een oorlog.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello   

Hello
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: