Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Ceromonie 9-11-11

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jasmyn
Queen

Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

BerichtOnderwerp: Ceromonie 9-11-11   wo nov 09, 2011 5:19 am

Jasmyn kwam naar voren van haar troon f als gewoonijk in een nette jurk voor de ceremonie. Ze zetet haar stem goed en keke toen de zaal in. "Damens en heren het is were tijd voor een Ceremonie!" Terij Jasmyn dat zei zag ze de zala alweer vol lopen met mensen en zuchte. "Damens en heren Het is weer ijd zoals altijd voor een Ceremonie, maar niet ene gewoone Ceremonie want er zijn de laatste dingen veel gebeurd mijn volk." Jasmyn zuchte en richte haar blik goed naar de mensn. "Als eerste wil ik de nieuwe leerlingen bekend maken die hun mentor vandaag in ontvangst krijgen!" Jasmyn glimlachde lieftallig en begon were op ene rustige toon te praten. "Ik wil graag Brenna, Denise, Miyuki en Tanwen naar voren hebben!" Terwijl Jasmyn dat zei zag ze de kinderen opstaan van hun stoel en ze glimlachde naar hun. "Brenna vandaag is ene grote dag van je want je studie gaat beginnen en je mentor zou de enige en de echte Celeste worden!" Jasmyn glimlachde naar Celesta maar begon al sne verder te praten. "Celeste je krijgt nu eindelijk ej leerling mr niet zomaar een leerling ej krijgt ene healer leerling die je veel moet leren tot dat ze haar taak over het volk kan vol brengen!" Jasmyn wijsde toen Brenna nar Celeste en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leelring. "Denise ook jij krijgt vandaag je mentor Maar weet wel dat ze het druk zult krijgen omdat ze ook ene kind heeft gekregen." Jasmyn keek toen nr Dawn en zuchte uit verdriet. "Dawn vanaf vandaag zul ej een leerling krijgen en ik wil dat ej alle technieken die je hebt geleerd aan haar door geeft!" Jasmyn wees Denise haar plek en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leerling."Miyuki Vandaag zul jij ook het leer pad op gaan netzoals alle andere en je krijgt als gewoonlijk ook een mentor jouw mentor zult Aramiro worden." Jasmyn lachde even naar haar en keek toen naar aramiro. "Aramiro ik vertrouw er op dat je deze leerling alles zult leren wat je ooit geleerd hebt in jouw tijd!" Jasmyn wees toen de plek van Miyuki aan en lied haar langzaam weer naar haar plaats gaan. "Tanwen Vandaag zul ej een mentor krijgen van een dappere beschermer." Jasmyn keke zoekend door de kamer en zag haar al zitten. "Astra vanaf vandaag zul je Tanwen als je leerling krijgen en ik vertrouw er op dat je alles aan haar zult leren." Jasmyn keke toen door de zal en maakte ene gebaar dat de laatste leerling kon gaan zitten. "Vanaf vandaag zullen ook de deputies bekend gemaak worden en dat zijn Dawn en Rinaldo!" Jasmyn glimlachde even en nam even were lucht in haar kele om verder te praten. "Dawn en Rinaldo ik vertrouw jullei er op dat als wij er niet meer zijn dat het volk goed gelijd word door een slimme Queen en een dappere King! Maak het later waar en maak me trots!" Terwijl jasmyn dat ei kek ze door de zaal met een glimlach. "Dit is nog niet alles Lorena kom naar voren mijn leerling!" Jasmyn zag hoe haar leerling naar voren kwam en glimlachde. "Lorena vanaf vandaag zul ej een beschermer worden en ej pad daar op bewandelen met moed en strijdlust en bescherming voor ej volk. Ik weet dat je het kan en ik weet dat je ene goeie beschermer zult worden!" Jasmyn lied haar toen wee langzaam naar haar plaats lopen en zuchte toen. "Damens en heren jullei mogen ej klaar maken voor de strijd want het is zwar getroffen de laatse gesprek tussen ed Queens en King." Jasmyn zuchte toen en keek met een pijnijke gezicht naar haar volk. "Devampieren hebben het beslist er gaat een oorlog komen en we weten allemaal dat we ons rijk moeten verdedigen tegen de bloed zuigers die veel van onze mensen al gepakt heeft." Jasmyn keke even naar de leerlingen en beschermers. "Het zou heftig worden dat weten we ik vertrouw de beschermers er op dat ze lles zullen geven en ik vertrouw er op dat de leerlingen voorzichtig zullen doen en naar hun mentoren luisteren want ik wil gene doode leerlingen ana het eind hebben." Jasmyn keke nog even nara de gezichten en had nu al pilijke gevoel in haar maag. "Ik vraag jullie of jullei het wel willen het is een gevecht waar ik edereen wil besparen maar wete dat je het voor je vol doet en de harten die hier kloppen." Jasmyn glimlachde even maar hij was nep en keek toen weer. "vanaf nu si de Ceremonie over maar maak ej klaar voor een heftig gevecht!" Terwijl Jasmyn dat zei liep ze naar haar leerling en gaf ze haar een knuffel en glimlacde naar haar maar had ee steek in haar zei want ze wist wat er ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Brenna
Healer apprentice

Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

BerichtOnderwerp: Re: Ceromonie 9-11-11   wo nov 09, 2011 5:27 am

Brenna's hart ging als een razende tekeer, ze was nog nooit zo zenuwachtig geweest. "Damens en heren het is were tijd voor een Ceremonie!" Terij Jasmyn dat zei zag ze de zala alweer vol lopen met mensen en zuchte. "Damens en heren Het is weer ijd zoals altijd voor een Ceremonie, maar niet ene gewoone Ceremonie want er zijn de laatste dingen veel gebeurd mijn volk." Jasmyn zuchte en richte haar blik goed naar de mensn. "Als eerste wil ik de nieuwe leerlingen bekend maken die hun mentor vandaag in ontvangst krijgen!" Jasmyn glimlachde lieftallig en begon were op ene rustige toon te praten. "Ik wil graag Brenna, Denise, Miyuki en Tanwen naar voren hebben!" Terwijl Jasmyn dat zei zag ze de kinderen opstaan van hun stoel en ze glimlachde naar hun. "Brenna vandaag is ene grote dag van je want je studie gaat beginnen en je mentor zou de enige en de echte Celeste worden!" Jasmyn glimlachde naar Celesta maar begon al sne verder te praten. "Celeste je krijgt nu eindelijk ej leerling mr niet zomaar een leerling ej krijgt ene healer leerling die je veel moet leren tot dat ze haar taak over het volk kan vol brengen!" Jasmyn wijsde toen Brenna nar Celeste en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leelring. "Denise ook jij krijgt vandaag je mentor Maar weet wel dat ze het druk zult krijgen omdat ze ook ene kind heeft gekregen." Jasmyn keek toen nr Dawn en zuchte uit verdriet. "Dawn vanaf vandaag zul ej een leerling krijgen en ik wil dat ej alle technieken die je hebt geleerd aan haar door geeft!" Jasmyn wees Denise haar plek en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leerling."Miyuki Vandaag zul jij ook het leer pad op gaan netzoals alle andere en je krijgt als gewoonlijk ook een mentor jouw mentor zult Aramiro worden." Jasmyn lachde even naar haar en keek toen naar aramiro. "Aramiro ik vertrouw er op dat je deze leerling alles zult leren wat je ooit geleerd hebt in jouw tijd!" Jasmyn wees toen de plek van Miyuki aan en lied haar langzaam weer naar haar plaats gaan. "Tanwen Vandaag zul ej een mentor krijgen van een dappere beschermer." Jasmyn keke zoekend door de kamer en zag haar al zitten. "Astra vanaf vandaag zul je Tanwen als je leerling krijgen en ik vertrouw er op dat je alles aan haar zult leren." Jasmyn keke toen door de zal en maakte ene gebaar dat de laatste leerling kon gaan zitten. "Vanaf vandaag zullen ook de deputies bekend gemaak worden en dat zijn Dawn en Rinaldo!" Jasmyn glimlachde even en nam even were lucht in haar kele om verder te praten. "Dawn en Rinaldo ik vertrouw jullei er op dat als wij er niet meer zijn dat het volk goed gelijd word door een slimme Queen en een dappere King! Maak het later waar en maak me trots!" Terwijl jasmyn dat ei kek ze door de zaal met een glimlach. "Dit is nog niet alles Lorena kom naar voren mijn leerling!" Jasmyn zag hoe haar leerling naar voren kwam en glimlachde. "Lorena vanaf vandaag zul ej een beschermer worden en ej pad daar op bewandelen met moed en strijdlust en bescherming voor ej volk. Ik weet dat je het kan en ik weet dat je ene goeie beschermer zult worden!" Jasmyn lied haar toen wee langzaam naar haar plaats lopen en zuchte toen. "Damens en heren jullei mogen ej klaar maken voor de strijd want het is zwar getroffen de laatse gesprek tussen ed Queens en King." Jasmyn zuchte toen en keek met een pijnijke gezicht naar haar volk. "Devampieren hebben het beslist er gaat een oorlog komen en we weten allemaal dat we ons rijk moeten verdedigen tegen de bloed zuigers die veel van onze mensen al gepakt heeft." Jasmyn keke even naar de leerlingen en beschermers. "Het zou heftig worden dat weten we ik vertrouw de beschermers er op dat ze lles zullen geven en ik vertrouw er op dat de leerlingen voorzichtig zullen doen en naar hun mentoren luisteren want ik wil gene doode leerlingen ana het eind hebben." Jasmyn keke nog even nara de gezichten en had nu al pilijke gevoel in haar maag. "Ik vraag jullie of jullei het wel willen het is een gevecht waar ik edereen wil besparen maar wete dat je het voor je vol doet en de harten die hier kloppen." Jasmyn glimlachde even maar hij was nep en keek toen weer. "vanaf nu si de Ceremonie over maar maak ej klaar voor een heftig gevecht!" Terwijl Jasmyn dat zei liep ze naar haar leerling en gaf ze haar een knuffel en glimlacde naar haar maar had ee steek in haar zei want ze wist wat er ging komen. Brenna liet een lange zucht ontsnappen, ze had het gehaald! Ze ging gauw naar Celeste. ''Celeste! Ik hoop veel van je te leren, ik zal echt mijn best doen!'' zei ze opgelaten. Het kon niet mooier, healerleerling!
Profiel bekijken
Tanwen

Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: Let children be children..

BerichtOnderwerp: Re: Ceromonie 9-11-11   wo nov 09, 2011 7:02 am

Tanwen was ,zodra de koningin haar gebood dat te doen ,naar voren gelopen. Ze vond het niet fijn om nu echt iets te moeten gaan doen : het leven als dienstmeid beviel haar eigenlijk wel. Maar toch zou ze nu gaan trainen om een echte ridder te worden. "Ik moet luisteren naar een of ander persoontje wiens naam het woord voor 'ster' is in het Grieks... Perfect!" ,mompelde ze. Jasmyn was nog steeds aan het rondbazuinen wie wiens schandknaapje zou worden. Het was een vertoning van niets en daar was Tanwen duidelijk over. Tenminste.. tegen de mensen waarmee ze mocht praten. "'Allemaal heel eervol.' Ja m'n neus.."
Profiel bekijken
Dawn
Deputy

Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Ceromonie 9-11-11   do dec 01, 2011 2:20 am

Damens en heren het is were tijd voor een Ceremonie!" Terij Jasmyn dat zei zag ze de zala alweer vol lopen met mensen en zuchte. "Damens en heren Het is weer ijd zoals altijd voor een Ceremonie, maar niet ene gewoone Ceremonie want er zijn de laatste dingen veel gebeurd mijn volk." Jasmyn zuchte en richte haar blik goed naar de mensn. "Als eerste wil ik de nieuwe leerlingen bekend maken die hun mentor vandaag in ontvangst krijgen!" Jasmyn glimlachde lieftallig en begon were op ene rustige toon te praten. "Ik wil graag Brenna, Denise, Miyuki en Tanwen naar voren hebben!" Terwijl Jasmyn dat zei zag ze de kinderen opstaan van hun stoel en ze glimlachde naar hun. "Brenna vandaag is ene grote dag van je want je studie gaat beginnen en je mentor zou de enige en de echte Celeste worden!" Jasmyn glimlachde naar Celesta maar begon al sne verder te praten. "Celeste je krijgt nu eindelijk ej leerling mr niet zomaar een leerling ej krijgt ene healer leerling die je veel moet leren tot dat ze haar taak over het volk kan vol brengen!" Jasmyn wijsde toen Brenna nar Celeste en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leelring. "Denise ook jij krijgt vandaag je mentor Maar weet wel dat ze het druk zult krijgen omdat ze ook ene kind heeft gekregen." Dawn knikte zacht, een leerling, geweldig.. Jasmyn keek toen nr Dawn en zuchte Dawn staarde haar recht aan met een doodse blik. "Dawn vanaf vandaag zul ej een leerling krijgen en ik wil dat ej alle technieken die je hebt geleerd aan haar door geeft!" Jasmyn wees Denise haar plek en legde haar hand op de volgende schouder van de volgende leerling."Miyuki Vandaag zul jij ook het leer pad op gaan netzoals alle andere en je krijgt als gewoonlijk ook een mentor jouw mentor zult Aramiro worden." Jasmyn lachde even naar haar en keek toen naar aramiro. "Aramiro ik vertrouw er op dat je deze leerling alles zult leren wat je ooit geleerd hebt in jouw tijd!" Jasmyn wees toen de plek van Miyuki aan en lied haar langzaam weer naar haar plaats gaan. "Tanwen Vandaag zul ej een mentor krijgen van een dappere beschermer." Jasmyn keke zoekend door de kamer en zag haar al zitten. "Astra vanaf vandaag zul je Tanwen als je leerling krijgen en ik vertrouw er op dat je alles aan haar zult leren." Jasmyn keke toen door de zal en maakte ene gebaar dat de laatste leerling kon gaan zitten. "Vanaf vandaag zullen ook de deputies bekend gemaak worden en dat zijn Dawn en Rinaldo!" Dawn begon breed te grijnsen, No way, had haar zusje toch nog wat vertrouwen in haar? Of was dit dankzij Aramiro. Met het kind op haar armen keek ze even van onder haar wimpers naar de King van de Ridders. Ze grijnsde zachtjes en keek toen haar zusje weer aan die war meer wou zeggen. Jasmyn glimlachde even en nam even were lucht in haar kele om verder te praten. "Dawn en Rinaldo ik vertrouw jullei er op dat als wij er niet meer zijn dat het volk goed gelijd word door een slimme Queen en een dappere King! Maak het later waar en maak me trots!" Terwijl jasmyn dat ei kek ze door de zaal met een glimlach. "Dit is nog niet alles Lorena kom naar voren mijn leerling!" Jasmyn zag hoe haar leerling naar voren kwam en glimlachde. "Lorena vanaf vandaag zul ej een beschermer worden en ej pad daar op bewandelen met moed en strijdlust en bescherming voor ej volk. Ik weet dat je het kan en ik weet dat je ene goeie beschermer zult worden!" Jasmyn lied haar toen wee langzaam naar haar plaats lopen en zuchte toen. "Damens en heren jullei mogen ej klaar maken voor de strijd want het is zwar getroffen de laatse gesprek tussen ed Queens en King." Jasmyn zuchte toen en keek met een pijnijke gezicht naar haar volk. "Devampieren hebben het beslist er gaat een oorlog komen en we weten allemaal dat we ons rijk moeten verdedigen tegen de bloed zuigers die veel van onze mensen al gepakt heeft." Jasmyn keke even naar de leerlingen en beschermers. "Het zou heftig worden dat weten we ik vertrouw de beschermers er op dat ze lles zullen geven en ik vertrouw er op dat de leerlingen voorzichtig zullen doen en naar hun mentoren luisteren want ik wil gene doode leerlingen ana het eind hebben." Jasmyn keke nog even nara de gezichten en had nu al pilijke gevoel in haar maag. "Ik vraag jullie of jullei het wel willen het is een gevecht waar ik edereen wil besparen maar wete dat je het voor je vol doet en de harten die hier kloppen." Jasmyn glimlachde even maar hij was nep en keek toen weer. "vanaf nu si de Ceremonie over maar maak ej klaar voor een heftig gevecht!" Even zuchtte de blonde Ridder en stond op. Haar Baby, haar Sky lag veilig tegen haar aan, haar kleine geheimpje. Geweldig gewoon. Met langzame maar vastberaden passen stapte ze op Denise af. "Morgen ochtend vroeg verwacht ik je voor mijn kamer.. We zullen eerst een wapen voor je uitzoeken en daarna kijken we wel of je er wat van kan." Snauwde ze licht maar haar rode ogen twinkelde toch even. Ze zou haar lieve zusje wel eens laten zien wat ze kon.

-Poked levend
mensjes moeten nog posten
dus post!-
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ceromonie 9-11-11   

Ceromonie 9-11-11
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum