Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 can you hear me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 12:35 pm

"Sth ik heb hier niet voor gekozen Mimi en ik waren me 16de verjaardag bij de ridders aan het vieren omdat ik daar op groeide alleen ik was me zak geld vergeten en toen kwamn we een meneer tegen."Roxx verslikte even in haar woorden maar ging toen verder. "Hij wou ons naar huis brengen maar viel mij eerst niet aan omdat ik al vanaf me geboorte roden ogen had men noemt dat bij de vmpieren voor bestemt." Ro zuchte toen. "Toen de vampier even bij Mimi weg was n haar hoorde gillen dat ik weg moest kwamdie op mij af en beet hij in me nek zonder dat ik wat kon zeggen." Rox keek even naar beneden en zuchte toen. "De pijn vrat me toen op en mimi verlate me en lied me liggen ik hoorde eigenlijk daar et sterven maar ik bleef leven. Ik werd toen gevonden door ene van me moeder wachters ik leek ziek en werd op em kamer neergelegd toen ik wakker werd brande alle pijn nog of ik veel tijd nodig had om te veranderen en toen wat er toen gebeurde sla ik liever over maar." Rox zuchte even en ademde even. "Vyndi me verloren nicht vond me en zag dat ik het niet lang zou volhouden omdat ik geen bloed meer had en gaf toen haar bloed aan mij en wist al dat ik een van de sterkste vampiers ten tijden zou worden.""Ik ben eigenlijk Roxanne nemesis dochter van de queen van de ridders dochter van een tovenaar waar ze ooit op verliefd is geworden maar kwijt is geraakt door oorlog." Rox keek even naar seth en zei niks meer. Seth zweeg even, "Das een somber verleden alleen elke moordenaar of redder begint zo. Ik, achtergelaten door mijn moeder opdat vampiers mij en mijn tweeling zus wouden doden.... beide gescheiden van elkaar en van moeder. Achtergelaten in martelende pijn van verkeerde mensen. Toen Moeder kwam voor mij... wist ik t niet, toen ze stierf voor mij wist ik het niet. NU... dit jaar.. bleek zij mijn moeder... dit jaar bleek ik een tweeling zus te hebben.. dit jaar is de volledige schuld van al die gebeurtenis bij jullie oorspronkelijk. Ik heb alle reden te haten en te moorden maar ook te verlossen!" riep Seth uit voor hij Rox in stitle aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 12:51 pm

Seth zweeg even, "Das een somber verleden alleen elke moordenaar of redder begint zo. Ik, achtergelaten door mijn moeder opdat vampiers mij en mijn tweeling zus wouden doden.... beide gescheiden van elkaar en van moeder. Achtergelaten in martelende pijn van verkeerde mensen. Toen Moeder kwam voor mij... wist ik t niet, toen ze stierf voor mij wist ik het niet. NU... dit jaar.. bleek zij mijn moeder... dit jaar bleek ik een tweeling zus te hebben.. dit jaar is de volledige schuld van al die gebeurtenis bij jullie oorspronkelijk. Ik heb alle reden te haten en te moorden maar ook te verlossen!" riep Seth uit voor hij Rox in stitle aankeek. Rox keek hem even aan en keke toen weer naar ed lucht. "Ik heb veel meer geleden in em ridder leven en in me vampier leven." Rox zuchte even. "vyndi zei dat ik voor bestemt was voor deze lot ik zou sterk worden en machtig en misschien later haar opvolgen. As zij zou sterven zou ik haar taak vol brengen maar als ik er nu aan denk en ik loop met jou te praten moet ze niet trots op em te zijn." Rox keke even naar Seth en gaf een glimlach. "Ik heb ook leuke dinge meegemaakt dan aleen dit leven ik had veel emsen die vroeger van me hielde mijn volk maar na die avond wist ik dat ik alles was verloren in een beet in een zucht in ene druppel die naar de rivier valt en dan weg stroomt naar de grote zee." Rox zuchte. "Voor dat me beste vriend werd afgenomen was ik een onschuldige vampier maar Vyndi verwachte dat niet van haar leerling ik moes moorden ik moes me krachten gebruiken." Rox keek even naar haar handen die trilde maar lied ze toen gaan. "Vyndi maakte beloftes omdat ik de pure power in em heb doro me verleden en me bestemming zei heeft nooit de kans zelf gehad om ze te beheersen en dan de vampiers onder controle te hbbn in een oogwenk." Rox glimlachde daar om. "Als vampieren niet naar me luisteren hoef ik em vinger niet uit te steken wan ze zullen luisteren ik ben er voro bestemt." Rox vreugde stem vervaagde en werd in ene groet zucht weg geblazen. "Ik weet dat ik mensen vermoord voro em eigen behoefte maar bij elke vampier word het aan geleerd dat de zwakke het niet overleven de sterkste blijven overeind de vampiers die niet meer terug bij ons komen of niet gehoorzamen krijgen hun lot al voor hun ogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyzo nov 13, 2011 1:05 pm

"Ik weet dat ik mensen vermoord voro em eigen behoefte maar bij elke vampier word het aan geleerd dat de zwakke het niet overleven de sterkste blijven overeind de vampiers die niet meer terug bij ons komen of niet gehoorzamen krijgen hun lot al voor hun ogen." zei Rox. Seth zuchtte, "Daarom... liet ik Lily en Kynia voorheen met rust, nog nooit hadden ze een tovenaar verwond of een onschuldige dus mochten ze langs mijn gebied. Tot ze me bedreigden..... diezelfde reden ga ik meedoen in de oorlog. Voor mijn volk, mijn kinderen en voor Mimi. Misschien wel de enige vampier die nog een hart heeft, een ziel en liefde zoals een levende...... zij is meer mens dan vampier... meer elf...... bedoel ik. En hoe is dat bereikt? Moord.... slachting? Nee..... door mij, door Dave, Sara, Meredith en Mariah die even goed ons kind is." zei Seth. Hij keek Rox aan, "1921 jaar geleden had een vampier Fel'dan aangetroffen... de eerste die na jarenlang nog leefde. De vampier vroeg, 'Is het waar dat uw bloed zowel sterveling als vampier eeuwig kan laten leven?' waarop Fel'dan antwoordde 'Dat is nimmer geprobeerd, alleen mijn bloed is net als ik tot de eeuwigheid, dus ja.' De vampier had gezwegen terwijl Fel'dan wachtte op de aanval. Alleen de vampier had gebogen, waarop hij vroeg 'Mijn dochter nog menselijk en onschuldig mag niet vervloekt raken, toch wil ik haar levend hebben, ze is zo ziek dat enkel vampirisme haar kan redden. Zou u uw bloed kunnen schenken opdat zij mag leven maar niet hoeft te doden?' Fel'dan gaf bloed af en zag al wetend toe hoe de vampier zijn jongste dochter het leven schonk in plaats van zijn eigen eeuwigheid door te brengen zonder moord en toe had kunnen kijken." zei Seth. "Enkelingen kunnen leven zonder bloedlust... alleen de ironie is dat de vader werd vermoord maar lachte, opdat zijn dochter gespaard was gebleven. De moordenaars... zijn voormalige broerders." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyma nov 14, 2011 1:12 am

Seth zuchtte, "Daarom... liet ik Lily en Kynia voorheen met rust, nog nooit hadden ze een tovenaar verwond of een onschuldige dus mochten ze langs mijn gebied. Tot ze me bedreigden..... diezelfde reden ga ik meedoen in de oorlog. Voor mijn volk, mijn kinderen en voor Mimi. Misschien wel de enige vampier die nog een hart heeft, een ziel en liefde zoals een levende...... zij is meer mens dan vampier... meer elf...... bedoel ik. En hoe is dat bereikt? Moord.... slachting? Nee..... door mij, door Dave, Sara, Meredith en Mariah die even goed ons kind is." zei Seth. Hij keek Rox aan, "1921 jaar geleden had een vampier Fel'dan aangetroffen... de eerste die na jarenlang nog leefde. De vampier vroeg, 'Is het waar dat uw bloed zowel sterveling als vampier eeuwig kan laten leven?' waarop Fel'dan antwoordde 'Dat is nimmer geprobeerd, alleen mijn bloed is net als ik tot de eeuwigheid, dus ja.' De vampier had gezwegen terwijl Fel'dan wachtte op de aanval. Alleen de vampier had gebogen, waarop hij vroeg 'Mijn dochter nog menselijk en onschuldig mag niet vervloekt raken, toch wil ik haar levend hebben, ze is zo ziek dat enkel vampirisme haar kan redden. Zou u uw bloed kunnen schenken opdat zij mag leven maar niet hoeft te doden?' Fel'dan gaf bloed af en zag al wetend toe hoe de vampier zijn jongste dochter het leven schonk in plaats van zijn eigen eeuwigheid door te brengen zonder moord en toe had kunnen kijken." zei Seth. "Enkelingen kunnen leven zonder bloedlust... alleen de ironie is dat de vader werd vermoord maar lachte, opdat zijn dochter gespaard was gebleven. De moordenaars... zijn voormalige broerders." zei Seth. Rox zuchte. "Brooke weigert ookal om te drinken eerder bekend als Atargatis Vyndi zei al dat ze slap is en niet zou overleven maar het verhaal wat je net zei zouuden deze stam nooit doen ik leef al 74 jaar en daar van ben ik 57 jaar al dit me vorge ik was slap en te lief Vyndi heeft het uit megehaald en wist dat ik voor bestemd was voor dit leven toen ze zag hoe ik em familie in paa min met em eigen anden had vemoord zonder bloed aftenemen pure moord pure haat die ze em jaren hadden gegeven. Vyndi glimlachde naar mij en zag in hoelang ik zonder bloed kon en nog steets sterk kon zijn." Rox zuchte. "Ik drink niet veel bbloed me ogen zo heb ik al vanaf me geboorte en dat hebebn maar paar mensen over heel fantasy life die het echt vanaf hun geboorte hebben netzoals Lucy haar ogen en het haar zelfde als mij ze was er voor geboren." Rox lied haar stem zakken en wist dat ze er mee moest stoppen. "Ik wil je alleen zeggen dat ik me bloeddorst beter beheerst dan anderen en veel langer zonder mee kan omdat op een gegeven moment me kracht verslapt en daar mee me pijn in me kill verzwakt." Rox keke even de andere kant op. "Alleen ik wil sterk blijven en het niet kwijt raken ik wil niet meer dat hopeloze meisje van vroeger zijn. Sorry Seth."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyma nov 14, 2011 3:27 am

"Brooke weigert ookal om te drinken eerder bekend als Atargatis Vyndi zei al dat ze slap is en niet zou overleven maar het verhaal wat je net zei zouuden deze stam nooit doen ik leef al 74 jaar en daar van ben ik 57 jaar al dit me vorge ik was slap en te lief Vyndi heeft het uit megehaald en wist dat ik voor bestemd was voor dit leven toen ze zag hoe ik em familie in paa min met em eigen anden had vemoord zonder bloed aftenemen pure moord pure haat die ze em jaren hadden gegeven. Vyndi glimlachde naar mij en zag in hoelang ik zonder bloed kon en nog steets sterk kon zijn." Rox zuchte. "Ik drink niet veel bbloed me ogen zo heb ik al vanaf me geboorte en dat hebebn maar paar mensen over heel fantasy life die het echt vanaf hun geboorte hebben netzoals Lucy haar ogen en het haar zelfde als mij ze was er voor geboren." Rox lied haar stem zakken en wist dat ze er mee moest stoppen. "Ik wil je alleen zeggen dat ik me bloeddorst beter beheerst dan anderen en veel langer zonder mee kan omdat op een gegeven moment me kracht verslapt en daar mee me pijn in me kill verzwakt." Rox keke even de andere kant op. "Alleen ik wil sterk blijven en het niet kwijt raken ik wil niet meer dat hopeloze meisje van vroeger zijn. Sorry Seth." zei Rox. "Daarom neem je levens van kinderen, vrouwen en mannen. Je weet niet hoe t is voor mensen.. om iemand te verliezen." snoof Seth. "Niet hoe het nu is." gromde hij. "De afgelopen 16 jaar heb ik meer vampieren en moordenaars vermoord dan dagen. De slachtoffers van mij krijgen 2 keuzes, verlost worden en hun zonden betalen of eeuwige rust. Summons of directe vrijheid. Denk je echt... dat jullie de grootste zondaars zijn, de grootste moordenaars... nee. Alleen jullie brengen het meeste leed, dat is wast jullie verrot maakt." gromde hij en sloeg met zijn linkervuist tegen een rots. De hand van zwarte magie gleed erdoorheen alsof er niks aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyma nov 14, 2011 7:46 am

"Daarom neem je levens van kinderen, vrouwen en mannen. Je weet niet hoe t is voor mensen.. om iemand te verliezen." snoof Seth. "Niet hoe het nu is." gromde hij. "De afgelopen 16 jaar heb ik meer vampieren en moordenaars vermoord dan dagen. De slachtoffers van mij krijgen 2 keuzes, verlost worden en hun zonden betalen of eeuwige rust. Summons of directe vrijheid. Denk je echt... dat jullie de grootste zondaars zijn, de grootste moordenaars... nee. Alleen jullie brengen het meeste leed, dat is wast jullie verrot maakt." gromde hij en sloeg met zijn linkervuist tegen een rots. De hand van zwarte magie gleed erdoorheen alsof er niks aan de hand was. Rox keke zwijgend naar hem en lied geen leed zien. "Ik zeg ook niet dat ik denk dat wij degrootste vermoordenaars zijn ik wete he ook niet maarr ik wil niet horen hoe iemanover mij zegd dat ik weg rot." Rox keke Seth toen boos aan en stond op haar ogen begonnenn te gloeien en sloeg de steen wara ze zat ik ene keer stuk. "Je kan zeggen dat wij verrot zijn maar wijj hebben ook gevoel." Spuugde ze uit in Set gezicht en keke hem pissig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyma nov 14, 2011 8:00 am

"Ik zeg ook niet dat ik denk dat wij degrootste vermoordenaars zijn ik wete he ook niet maarr ik wil niet horen hoe iemanover mij zegd dat ik weg rot." Rox keke Seth toen boos aan en stond op haar ogen begonnenn te gloeien en sloeg de steen wara ze zat ik ene keer stuk. "Je kan zeggen dat wij verrot zijn maar wijj hebben ook gevoel." Spuugde ze uit in Set gezicht en keke hem pissig aan. Seth snoof en keek Rox aan, "Zo bedoel ik het niet en dat snap jij ook. Iedereen snapt jullie verotte doel, doden om voor te leven terwijl jullie dood zijn." zei Seth hij keek haar even kalm aan en stond op. "Ik ga Rox, ik denk dat je geen zin hebt om deze conversatie verder te laten gaan." zei Seth terwijl hij wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 7:15 am

Seth snoof en keek Rox aan, "Zo bedoel ik het niet en dat snap jij ook. Iedereen snapt jullie verotte doel, doden om voor te leven terwijl jullie dood zijn." zei Seth hij keek haar even kalm aan en stond op. "Ik ga Rox, ik denk dat je geen zin hebt om deze conversatie verder te laten gaan." zei Seth terwijl hij wegliep. Rox zuchte. "Ik wil blijven leven ik zeur toch ook niet dat je in bloed baad van ons." Zei rox met ene doodse stem en werd haar zelf toen. "Je kan eggen dat ej een verlossing vericht maar ik wil die verlossing nooit." Zei Rox en keek toen dood naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 12:37 am

ox zuchte. "Ik wil blijven leven ik zeur toch ook niet dat je in bloed baad van ons." Zei rox met ene doodse stem en werd haar zelf toen. "Je kan eggen dat ej een verlossing vericht maar ik wil die verlossing nooit." Zei Rox en keek toen dood naar hem. Seth snoof, "Rox, laten we het verleden achter ons laten, daarbij.... het gezegde luid, om een monster te doden, moet je er een worden," zei Seth zacht en hij stapte een stuk verder weg en keek naar de maan die op was gekomen. ".... stilte overheerst het hier momenteel." fluisterde hij

-flutpost geen tijd moet zo wee rnaar school-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 3:43 am

Seth snoof, "Rox, laten we het verleden achter ons laten, daarbij.... het gezegde luid, om een monster te doden, moet je er een worden," zei Seth zacht en hij stapte een stuk verder weg en keek naar de maan die op was gekomen. ".... stilte overheerst het hier momenteel." fluisterde hij. Rox keek hem aan en keek toen naar de maan. "Ik ben een monster geworden met on maan zonder eigen keus maar de keus wel om zo verder te gaan." Rox keek toe even naar Seth maar zuchde. "Ik wi nog lang niet dood ookal willen velen dat." Rox aarzelde. "Ik wil zo blijven het is beter dan vroeger of dood zijn." Ze ze mete en zachte stem en werd rustig e keek naar de maan. "De dood is makkleijk om tedoen leven of hoe je dt noemt een zombie ijn is ook moeilijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 7:50 pm

"Ik ben een monster geworden met on maan zonder eigen keus maar de keus wel om zo verder te gaan." Rox keek toe even naar Seth maar zuchde. "Ik wi nog lang niet dood ookal willen velen dat." Rox aarzelde. "Ik wil zo blijven het is beter dan vroeger of dood zijn." Ze ze mete en zachte stem en werd rustig e keek naar de maan. "De dood is makkleijk om tedoen leven of hoe je dt noemt een zombie ijn is ook moeilijk." zei Rox. Seth zuchtte, "Je hebt vast nooit rustig in een stad gezeten... met mensen die weten wie je bent zonder dat ze je dood willen.. . zonder dat jij ze doodwilt. Jij hebt vast nooit in de buurt kunnen komen van een dier aangezien die wegvluchten van vampieren. Je hebt vast nooit liefde gevoeld nu je dood bent. Dat is deel van je ziel... die ben jij kwijt." zei Seth. Het was enkel een hele naaiende vragen stelling zonder enige vorm van beschuldiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Emptyza dec 24, 2011 5:13 am

Seth zuchtte, "Je hebt vast nooit rustig in een stad gezeten... met mensen die weten wie je bent zonder dat ze je dood willen.. . zonder dat jij ze doodwilt. Jij hebt vast nooit in de buurt kunnen komen van een dier aangezien die wegvluchten van vampieren. Je hebt vast nooit liefde gevoeld nu je dood bent. Dat is deel van je ziel... die ben jij kwijt." zei Seth. Het was enkel een hele naaiende vragen stelling zonder enige vorm van beschuldiging. Rox keke rustig naar Seth en gig gerust naast hem staan. Als vampier kan ej bijna niks meer doen en geen liefde bijna meer voelen als het op ene genadige manier eruit is gevlogen." Zei Rox eerst rustig maar haar stem werd wel steets uider. "Ik ehb nooit echte liefde gevoeld zelfs niet toen ik levend was in mijn menselijke leven eigenlijk als prinses van ene ras wat ik niet wou." Rox snuifte rustig de lucht naar binnen en lied het rustig er weer uit bazen. "Ik werd mishandeld en bedrogen door me bloed eigen familie en doro em stievader ik heb na de verandering gezwormen om nooit meer zwak te worden en mijn lot vanaf mijn geboorte onder ogen te zien." Rox keke toen weer even naar Seth en wachte gerust op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





can you hear me? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: can you hear me?   can you hear me? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
can you hear me?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why do I hear in two continents?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: