Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Shadow from the day~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mordon
Deputy

Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

BerichtOnderwerp: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 1:30 am

Mordon was ongelukkig. Iedereen deed raar de laatste tijd. Hunter, met Felix, maar ondertussen was er nog iets aan de hand. Mordon wist het niet, want zijn broer vertelde hem niets meer, maar het was ambetant. Hij wist dat het iets was met die riddervrouw. Loveday deed al raar, najah, eigenlijk negeerde ze hem gewoon. Hij had haar opgegeven, en Mordon dacht dat hij er eindelijk overheen was. Samina dan met haar ongeboren kind, de laatste tijd twijfelde hij heel hard. Maar hij kon het gewoon niet zijn toch? Het zou toeval zijn. Het kon gewoon niet! Mordon dacht terug aan de laatste keer dat hij haar had gezien, met Daphne. Daphne, hij kende haar nauwelijks, en toch moest hij nu aan haar denken. Ze was anders. Hij wist niet veel over haar, alleen dat ze de Genezeres was. Maar dat kwam juist respectvol op hem over. Misschien moest hij eens met haar gaan praten, gewoon, als vrienden. Hij stond op, en begon te wandelen, langs de zilveren rivier, misschien kwam hij haar hier wel tegen. 'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit.

DAPHNE :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 2:34 am

Mordon was ongelukkig. Iedereen deed raar de laatste tijd. Hunter, met Felix, maar ondertussen was er nog iets aan de hand. Mordon wist het niet, want zijn broer vertelde hem niets meer, maar het was ambetant. Hij wist dat het iets was met die riddervrouw. Loveday deed al raar, najah, eigenlijk negeerde ze hem gewoon. Hij had haar opgegeven, en Mordon dacht dat hij er eindelijk overheen was. Samina dan met haar ongeboren kind, de laatste tijd twijfelde hij heel hard. Maar hij kon het gewoon niet zijn toch? Het zou toeval zijn. Het kon gewoon niet! Mordon dacht terug aan de laatste keer dat hij haar had gezien, met Daphne. Daphne, hij kende haar nauwelijks, en toch moest hij nu aan haar denken. Ze was anders. Hij wist niet veel over haar, alleen dat ze de Genezeres was. Maar dat kwam juist respectvol op hem over. Misschien moest hij eens met haar gaan praten, gewoon, als vrienden. Hij stond op, en begon te wandelen, langs de zilveren rivier, misschien kwam hij haar hier wel tegen. 'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit. Daphne hoorde haar verluisterend door de lucht en wist metee welke stem het was. "Mordon." Wat zou hij hier doen? Vroeg ze zig af maar kon er geen antwoord op verzinnen. Daphne liep naar het verluisterde geluid toen die de wind met zig mee bracht en volgde de votsporen. Maar daphne had twijels. De vorg keer toen ze elkaar ontmoet hadden was de eerste keer door haar rang maar er zou toch niet iets zijn toch? Of is het..? Neeh dat kan niet! Daphne voelde zig raar in haar maag een gevoel dat ze niet herkende ze begon opeens te rennen om Mordon in te halen en wist dat ze snel moest zijn. "Mordon!" Riep ze vlug uit met haar prachtige stem en knalde opeens tegen hem op van het renen. Daphne kek omhoog en zag Mordon voor haar staan. "Mordon." Sprak ze uit op een verluister toon en wachte af wat er zou gebeuren.
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 3:31 am

Mordon was ongelukkig. Iedereen deed raar de laatste tijd. Hunter, met Felix, maar ondertussen was er nog iets aan de hand. Mordon wist het niet, want zijn broer vertelde hem niets meer, maar het was ambetant. Hij wist dat het iets was met die riddervrouw. Loveday deed al raar, najah, eigenlijk negeerde ze hem gewoon. Hij had haar opgegeven, en Mordon dacht dat hij er eindelijk overheen was. Samina dan met haar ongeboren kind, de laatste tijd twijfelde hij heel hard. Maar hij kon het gewoon niet zijn toch? Het zou toeval zijn. Het kon gewoon niet! Mordon dacht terug aan de laatste keer dat hij haar had gezien, met Daphne. Daphne, hij kende haar nauwelijks, en toch moest hij nu aan haar denken. Ze was anders. Hij wist niet veel over haar, alleen dat ze de Genezeres was. Maar dat kwam juist respectvol op hem over. Misschien moest hij eens met haar gaan praten, gewoon, als vrienden. Hij stond op, en begon te wandelen, langs de zilveren rivier, misschien kwam hij haar hier wel tegen. 'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit. Mordon!" Riep ze vlug uit met haar prachtige stem en knalde opeens tegen hem op van het rennen. Daphne keek omhoog en zag Mordon voor haar staan. "Mordon." Sprak ze uit op een fluister toon en wachtte af wat er zou gebeuren. 'Hey Daphne.' Mordon lachtte zachtjes. 'Gaat het wel?' Hij bukte zich, en stak haar een hand toe. Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 4:15 am

Mordon was ongelukkig. Iedereen deed raar de laatste tijd. Hunter, met Felix, maar ondertussen was er nog iets aan de hand. Mordon wist het niet, want zijn broer vertelde hem niets meer, maar het was ambetant. Hij wist dat het iets was met die riddervrouw. Loveday deed al raar, najah, eigenlijk negeerde ze hem gewoon. Hij had haar opgegeven, en Mordon dacht dat hij er eindelijk overheen was. Samina dan met haar ongeboren kind, de laatste tijd twijfelde hij heel hard. Maar hij kon het gewoon niet zijn toch? Het zou toeval zijn. Het kon gewoon niet! Mordon dacht terug aan de laatste keer dat hij haar had gezien, met Daphne. Daphne, hij kende haar nauwelijks, en toch moest hij nu aan haar denken. Ze was anders. Hij wist niet veel over haar, alleen dat ze de Genezeres was. Maar dat kwam juist respectvol op hem over. Misschien moest hij eens met haar gaan praten, gewoon, als vrienden. Hij stond op, en begon te wandelen, langs de zilveren rivier, misschien kwam hij haar hier wel tegen. 'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit. Mordon!" Riep ze vlug uit met haar prachtige stem en knalde opeens tegen hem op van het rennen. Daphne keek omhoog en zag Mordon voor haar staan. "Mordon." Sprak ze uit op een fluister toon en wachtte af wat er zou gebeuren. 'Hey Daphne.' Mordon lachtte zachtjes. 'Gaat het wel?' Hij bukte zich, en stak haar een hand toe. Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos. Daphne lahde en pakte de hand aan. "Ik wou ookaal met jou prateen en het gaat." Daphne kreeg roe wangetjes toen ze zijn hand ana raakte maar trok zigzelf omhog en kwam voor hem te staan. Daphne wist niet waar ze mee bezig was waarom zou ze dit ooit doen? Daphne keek in Mordons ogen en werd verlegen. "Waar wil je het over hebben?"
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 4:20 am

Loveday deed al raar, najah, eigenlijk negeerde ze hem gewoon. Hij had haar opgegeven, en Mordon dacht dat hij er eindelijk overheen was. Samina dan met haar ongeboren kind, de laatste tijd twijfelde hij heel hard. Maar hij kon het gewoon niet zijn toch? Het zou toeval zijn. Het kon gewoon niet! Mordon dacht terug aan de laatste keer dat hij haar had gezien, met Daphne. Daphne, hij kende haar nauwelijks, en toch moest hij nu aan haar denken. Ze was anders. Hij wist niet veel over haar, alleen dat ze de Genezeres was. Maar dat kwam juist respectvol op hem over. Misschien moest hij eens met haar gaan praten, gewoon, als vrienden. Hij stond op, en begon te wandelen, langs de zilveren rivier, misschien kwam hij haar hier wel tegen. 'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit. Mordon!" Riep ze vlug uit met haar prachtige stem en knalde opeens tegen hem op van het rennen. Daphne keek omhoog en zag Mordon voor haar staan. "Mordon." Sprak ze uit op een fluister toon en wachtte af wat er zou gebeuren. 'Hey Daphne.' Mordon lachtte zachtjes. 'Gaat het wel?' Hij bukte zich, en stak haar een hand toe. Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos. Daphne lachte en pakte de hand aan. "Ik wou ook al met jou praten en het gaat." Daphne kreeg rode wangetjes toen ze zijn hand aan raakte maar trok zichzelf omhoog en kwam voor hem te staan. Daphne wist niet waar ze mee bezig was waarom zou ze dit ooit doen? Daphne keek in Mordons ogen en werd verlegen. "Waar wil je het over hebben?' Hij haalde zijn schouders op, 'Idunno, wie ben je? Wat doe je graag?' Hij haalde een hand door zijn haar. 'Nahjah, je werkt bijna altijd, dus nu ga je eens sociaal zijn.' Een glimlach krulde om zijn mondhoeken.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 6:14 am

'Daphne' Sprak hij afwezig voor zich uit. Mordon!" Riep ze vlug uit met haar prachtige stem en knalde opeens tegen hem op van het rennen. Daphne keek omhoog en zag Mordon voor haar staan. "Mordon." Sprak ze uit op een fluister toon en wachtte af wat er zou gebeuren. 'Hey Daphne.' Mordon lachtte zachtjes. 'Gaat het wel?' Hij bukte zich, en stak haar een hand toe. Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos. Daphne lachte en pakte de hand aan. "Ik wou ook al met jou praten en het gaat." Daphne kreeg rode wangetjes toen ze zijn hand aan raakte maar trok zichzelf omhoog en kwam voor hem te staan. Daphne wist niet waar ze mee bezig was waarom zou ze dit ooit doen? Daphne keek in Mordons ogen en werd verlegen. "Waar wil je het over hebben?' Hij haalde zijn schouders op, 'Idunno, wie ben je? Wat doe je graag?' Hij haalde een hand door zijn haar. 'Nahjah, je werkt bijna altijd, dus nu ga je eens sociaal zijn.' Een glimlach krulde om zijn mondhoeken.
Daphne gaf een mooie glimlach en keke he aan. "Nou ik ben het zusje van Mimi wat ej alvast al wist.." Daphne zg opeens twee stenen en pakte ed hand van mordon vast en ging op ed stenen zitten. "Sorry dit maak het makkelijker." Zei ze met een glimlachde gezicht. "Nou ik ben Daphne dus dat je al weet ik hou van muziek spelen schrijven dichten." Toen Daphne het doro haar hoofd herhaalde dat ze er aan hoe stom het klonk. Daphne wou nnaar achter over leunenn maar had toen pas in de gaten dat er een riviertje achter hun zat en wou mordon snel pakken maar voor ze het wist was het al te laat. Daphne viel in het water en sleepte Mordon prongeluk mee. Ze keke naar moron en schaamde zig nu kapot. "Het spijt me."
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 6:35 am

Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos. Daphne lachte en pakte de hand aan. "Ik wou ook al met jou praten en het gaat." Daphne kreeg rode wangetjes toen ze zijn hand aan raakte maar trok zichzelf omhoog en kwam voor hem te staan. Daphne wist niet waar ze mee bezig was waarom zou ze dit ooit doen? Daphne keek in Mordons ogen en werd verlegen. "Waar wil je het over hebben?' Hij haalde zijn schouders op, 'Idunno, wie ben je? Wat doe je graag?' Hij haalde een hand door zijn haar. 'Nahjah, je werkt bijna altijd, dus nu ga je eens sociaal zijn.' Een glimlach krulde om zijn mondhoeken. Daphne gaf een mooie glimlach en keke he aan. "Nou ik ben het zusje van Mimi wat ej alvast al wist.." Daphne zg opeens twee stenen en pakte ed hand van mordon vast en ging op ed stenen zitten. "Sorry dit maak het makkelijker." Zei ze met een glimlachde gezicht. "Nou ik ben Daphne dus dat je al weet ik hou van muziek spelen schrijven dichten." Hij zag haar achterover leunen, en hij wou het haar zeggen maar het was al te laat. Ze had zijn hand nog vast, maar dat vond hij niet erg. Maar hij werd wel meegtrokken, het water in. Hij voelde hoe hij nat werd. Ze keke naar moron en schaamde zig nu overduidelijk. "Het spijt me." Hij keek haar even aan, 'Geef niet.' Hij begon met lachen, het was ergens wel grappig. Mordon ging overeind zitten, en keek Daphne aan. 'O kom op, het is grappig!' Zei hij lachend. 'Waar waren we?' Hij keek even bedenkelijk. 'Owja, wel, ik ben Hunter's broer, en ehm.. ik hou van hardrennen en ehm.. zwemmen.' Hij keek naar de rivier onder hem. Hij zat er nog steeds in. Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 7:36 am

Ze was behoorlijk hard tegen hem aangeknald. 'Wel, ik wou gewoon eens met je spreken, we kennen elkaar eigenlijk nauwelijks en.. sorry.'Hij kreeg een lichte blos. Daphne lachte en pakte de hand aan. "Ik wou ook al met jou praten en het gaat." Daphne kreeg rode wangetjes toen ze zijn hand aan raakte maar trok zichzelf omhoog en kwam voor hem te staan. Daphne wist niet waar ze mee bezig was waarom zou ze dit ooit doen? Daphne keek in Mordons ogen en werd verlegen. "Waar wil je het over hebben?' Hij haalde zijn schouders op, 'Idunno, wie ben je? Wat doe je graag?' Hij haalde een hand door zijn haar. 'Nahjah, je werkt bijna altijd, dus nu ga je eens sociaal zijn.' Een glimlach krulde om zijn mondhoeken. Daphne gaf een mooie glimlach en keke he aan. "Nou ik ben het zusje van Mimi wat ej alvast al wist.." Daphne zg opeens twee stenen en pakte ed hand van mordon vast en ging op ed stenen zitten. "Sorry dit maak het makkelijker." Zei ze met een glimlachde gezicht. "Nou ik ben Daphne dus dat je al weet ik hou van muziek spelen schrijven dichten." Hij zag haar achterover leunen, en hij wou het haar zeggen maar het was al te laat. Ze had zijn hand nog vast, maar dat vond hij niet erg. Maar hij werd wel meegtrokken, het water in. Hij voelde hoe hij nat werd. Ze keke naar moron en schaamde zig nu overduidelijk. "Het spijt me." Hij keek haar even aan, 'Geef niet.' Hij begon met lachen, het was ergens wel grappig. Mordon ging overeind zitten, en keek Daphne aan. 'O kom op, het is grappig!' Zei hij lachend. 'Waar waren we?' Hij keek even bedenkelijk. 'Owja, wel, ik ben Hunter's broer, en ehm.. ik hou van hardrennen en ehm.. zwemmen.' Hij keek naar de rivier onder hem. Hij zat er nog steeds in. Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los. Daphne bloosde maar schoot toch in de lach het was toch wel grappig op een manier het gaf haar weer een gevoel dat ze niet vaak kreeg. Daphne accepteerde de hand zoals gewoonlijk maar er was iets geks hj lied niet meer los. Daphne keek hem aan maar kreeg het toch best wel koud. "Mordon het is koud hier." Zei ze rustig en zacht in de wind die de woorden were verluisterde aan Mordon. Daphn kreeg het kouder maar pakte toen toch zijn andere hand vast en lied niet los. Deze gevoel was nieuw voor haar maar wat was het precies?
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 11:21 pm

"Nou ik ben het zusje van Mimi wat ej alvast al wist.." Daphne zg opeens twee stenen en pakte ed hand van mordon vast en ging op ed stenen zitten. "Sorry dit maak het makkelijker." Zei ze met een glimlachde gezicht. "Nou ik ben Daphne dus dat je al weet ik hou van muziek spelen schrijven dichten." Hij zag haar achterover leunen, en hij wou het haar zeggen maar het was al te laat. Ze had zijn hand nog vast, maar dat vond hij niet erg. Maar hij werd wel meegtrokken, het water in. Hij voelde hoe hij nat werd. Ze keke naar moron en schaamde zig nu overduidelijk. "Het spijt me." Hij keek haar even aan, 'Geef niet.' Hij begon met lachen, het was ergens wel grappig. Mordon ging overeind zitten, en keek Daphne aan. 'O kom op, het is grappig!' Zei hij lachend. 'Waar waren we?' Hij keek even bedenkelijk. 'Owja, wel, ik ben Hunter's broer, en ehm.. ik hou van hardrennen en ehm.. zwemmen.' Hij keek naar de rivier onder hem. Hij zat er nog steeds in. Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los. Daphne bloosde maar schoot toch in de lach. Daphne keek hem aan maar kreeg het toch best wel koud. "Mordon het is koud hier." Zei ze rustig en zacht in de wind die de woorden were verluisterde aan Mordon. Daphn kreeg het kouder maar pakte toen toch zijn andere hand vast en lied niet los. 'Kom, we moeten hier niet koud blijven staan?' Hij trok haar mee, wat nogal makkelijk was aangezien ze geen van beiden los hadden gelaten. Hij gaf hem een prettig gevoel, dat hij lange tijd niet had gehad. 'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 11, 2011 11:33 pm

"Nou ik ben het zusje van Mimi wat ej alvast al wist.." Daphne zg opeens twee stenen en pakte ed hand van mordon vast en ging op ed stenen zitten. "Sorry dit maak het makkelijker." Zei ze met een glimlachde gezicht. "Nou ik ben Daphne dus dat je al weet ik hou van muziek spelen schrijven dichten." Hij zag haar achterover leunen, en hij wou het haar zeggen maar het was al te laat. Ze had zijn hand nog vast, maar dat vond hij niet erg. Maar hij werd wel meegtrokken, het water in. Hij voelde hoe hij nat werd. Ze keke naar moron en schaamde zig nu overduidelijk. "Het spijt me." Hij keek haar even aan, 'Geef niet.' Hij begon met lachen, het was ergens wel grappig. Mordon ging overeind zitten, en keek Daphne aan. 'O kom op, het is grappig!' Zei hij lachend. 'Waar waren we?' Hij keek even bedenkelijk. 'Owja, wel, ik ben Hunter's broer, en ehm.. ik hou van hardrennen en ehm.. zwemmen.' Hij keek naar de rivier onder hem. Hij zat er nog steeds in. Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los. Daphne bloosde maar schoot toch in de lach. Daphne keek hem aan maar kreeg het toch best wel koud. "Mordon het is koud hier." Zei ze rustig en zacht in de wind die de woorden were verluisterde aan Mordon. Daphn kreeg het kouder maar pakte toen toch zijn andere hand vast en lied niet los. 'Kom, we moeten hier niet koud blijven staan?' Hij trok haar mee, wat nogal makkelijk was aangezien ze geen van beiden los hadden gelaten. Hij gaf hem een prettig gevoel, dat hij lange tijd niet had gehad. 'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven. Daphen erd meegeslepen door Mordon die ongerustiger was dn normaal voor ene koudje? Daphne hield zijn had af maar kwam vlak bij hem lopen en voerde zelfde passen als hem. Na een tijdje zag Daphne het kasteel en lachde naar Mordon maar moes wel niezen. Daphne keek naar Mordon maar ze wist dat ze samen het kasteel in liepen. "Mordon waarom zo ongerust?"Zei Daphne zacht.
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   za nov 12, 2011 4:23 am

Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los. Daphne bloosde maar schoot toch in de lach. Daphne keek hem aan maar kreeg het toch best wel koud. "Mordon het is koud hier." Zei ze rustig en zacht in de wind die de woorden were verluisterde aan Mordon. Daphn kreeg het kouder maar pakte toen toch zijn andere hand vast en lied niet los. 'Kom, we moeten hier niet koud blijven staan?' Hij trok haar mee, wat nogal makkelijk was aangezien ze geen van beiden los hadden gelaten. Hij gaf hem een prettig gevoel, dat hij lange tijd niet had gehad. 'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven. Daphne hield zijn had af maar kwam vlak bij hem lopen en voerde zelfde passen als hem. Na even lopen dook het kasteel al op in de verte. Gelukkig, hij had het ondertussen ook nog koud gekregen. Maar dat was niet zo belangrijk. Daphne lachte naar Mordon maar moest wel niezen. Daphne keek naar Mordon maar ze wist dat ze samen het kasteel in liepen. "Mordon waarom zo ongerust?" Zei Daphne zacht. Hij zuchtte, 'Ik weet het niet. Jij mag gewoon niet ziek worden om een heel rare reden.' Hoe moest hij dit nu ooit uitleggen? 'Ik weet het niet.' Bekende hij eerlijk. Ze liepen het binnenplein over, en toen naar boven. Waar gingen ze eigenlijk heen? 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij onzeker. 'Heb je hier een eigen kamer?'

Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   zo nov 13, 2011 2:17 am

Mordon ging rechtop staan, en gaf Daphne weer een hand. Deze keer liet hij niet los. Daphne bloosde maar schoot toch in de lach. Daphne keek hem aan maar kreeg het toch best wel koud. "Mordon het is koud hier." Zei ze rustig en zacht in de wind die de woorden were verluisterde aan Mordon. Daphn kreeg het kouder maar pakte toen toch zijn andere hand vast en lied niet los. 'Kom, we moeten hier niet koud blijven staan?' Hij trok haar mee, wat nogal makkelijk was aangezien ze geen van beiden los hadden gelaten. Hij gaf hem een prettig gevoel, dat hij lange tijd niet had gehad. 'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven. Daphne hield zijn had af maar kwam vlak bij hem lopen en voerde zelfde passen als hem. Na even lopen dook het kasteel al op in de verte. Gelukkig, hij had het ondertussen ook nog koud gekregen. Maar dat was niet zo belangrijk. Daphne lachte naar Mordon maar moest wel niezen. Daphne keek naar Mordon maar ze wist dat ze samen het kasteel in liepen. "Mordon waarom zo ongerust?" Zei Daphne zacht. Hij zuchtte, 'Ik weet het niet. Jij mag gewoon niet ziek worden om een heel rare reden.' Hoe moest hij dit nu ooit uitleggen? 'Ik weet het niet.' Bekende hij eerlijk. Ze liepen het binnenplein over, en toen naar boven. Waar gingen ze eigenlijk heen? 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij onzeker. 'Heb je hier een eigen kamer?' Daphne glimlachde toen hij dat zei en kreeg een blos. "Natuurlijk heb ik een eigenkamer." Daphne hield de hand van mordon vast en rende rustig naar haar kamer. Toen Daphne er aan kwam zag ze haar kamer were maar keek toen naar de kleren van Mordon. "Ik pak wel droge set kleren voor je." Zei Zacht en liep even naar Hunters kamer.
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   wo nov 16, 2011 6:56 am

'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven. Daphne hield zijn had af maar kwam vlak bij hem lopen en voerde zelfde passen als hem. Na even lopen dook het kasteel al op in de verte. Gelukkig, hij had het ondertussen ook nog koud gekregen. Maar dat was niet zo belangrijk. Daphne lachte naar Mordon maar moest wel niezen. Daphne keek naar Mordon maar ze wist dat ze samen het kasteel in liepen. "Mordon waarom zo ongerust?" Zei Daphne zacht. Hij zuchtte, 'Ik weet het niet. Jij mag gewoon niet ziek worden om een heel rare reden.' Hoe moest hij dit nu ooit uitleggen? 'Ik weet het niet.' Bekende hij eerlijk. Ze liepen het binnenplein over, en toen naar boven. Waar gingen ze eigenlijk heen? 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij onzeker. 'Heb je hier een eigen kamer?'Daphne glimlachde toen hij dat zei en kreeg een blos. "Natuurlijk heb ik een eigenkamer." Daphne hield de hand van mordon vast en rende rustig naar haar kamer. Toen Daphne er aan kwam zag ze haar kamer were maar keek toen naar de kleren van Mordon. "Ik pak wel droge set kleren voor je." Zei Zacht en liep even naar Hunters kamer. 'Dank je!' Riep hij haar na. Hij keek eens rond, niet echt op zijn gemak. Bij Daphne wel, alsof ze elkaar al jaren kende, maar hier. Hij hoorde hier niet te zijn. Ze had wel gelijk, ook hij kreeg het koud. Straks moest ze hem ook nog iets geven. Hunter zou het vast niet erg vinden, maar ja. 'Ik hoop niet dat Hunter het erg vind' Zei hij zacht. Daphne was heel aardig, en ze was best snel komen aanrennen. Waarom eigenlijk? Hij had het zich toen niet af gevraagt.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   do nov 17, 2011 11:30 am

'Straks word je nog ziek.' Mordon klonk redelijk ongerust. Daphne mocht niet ziek worden, dan lag voor de hand, maar hij was veel ongeruster dan normaal. 'Kom mee.' Hij had geen idee waar ze naar toe gingen, maar ze mocht hier niet blijven. Daphne hield zijn had af maar kwam vlak bij hem lopen en voerde zelfde passen als hem. Na even lopen dook het kasteel al op in de verte. Gelukkig, hij had het ondertussen ook nog koud gekregen. Maar dat was niet zo belangrijk. Daphne lachte naar Mordon maar moest wel niezen. Daphne keek naar Mordon maar ze wist dat ze samen het kasteel in liepen. "Mordon waarom zo ongerust?" Zei Daphne zacht. Hij zuchtte, 'Ik weet het niet. Jij mag gewoon niet ziek worden om een heel rare reden.' Hoe moest hij dit nu ooit uitleggen? 'Ik weet het niet.' Bekende hij eerlijk. Ze liepen het binnenplein over, en toen naar boven. Waar gingen ze eigenlijk heen? 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij onzeker. 'Heb je hier een eigen kamer?'Daphne glimlachde toen hij dat zei en kreeg een blos. "Natuurlijk heb ik een eigenkamer." Daphne hield de hand van mordon vast en rende rustig naar haar kamer. Toen Daphne er aan kwam zag ze haar kamer were maar keek toen naar de kleren van Mordon. "Ik pak wel droge set kleren voor je." Zei Zacht en liep even naar Hunters kamer. 'Dank je!' Riep hij haar na. Hij keek eens rond, niet echt op zijn gemak. Bij Daphne wel, alsof ze elkaar al jaren kende, maar hier. Hij hoorde hier niet te zijn. Ze had wel gelijk, ook hij kreeg het koud. Straks moest ze hem ook nog iets geven. Hunter zou het vast niet erg vinden, maar ja. 'Ik hoop niet dat Hunter het erg vind' Zei hij zacht. Daphne was heel aardig, en ze was best snel komen aanrennen. Waarom eigenlijk? Hij had het zich toen niet af gevraagt. Daphen was al snel aann komen renenn en zag Mordon zitten op hra stoel in de kamer haar normale slaap vertrek. Daphne bloosde en kwam toen langzaam bij hem zitten en legde de kleren op een tafel en ging toen gerust were op staan voor haar eingen kleren. Daphne lachde en pakte ene mooie jurk uit de kast, gewoon zomaar dacht ze. Z keke toen were naar Mordon en wou hem toen al helpen. Ze legde gerust de jrk ner en knoopte toen zijn blous uit. (Ik wete niet wat hij ana heeft) Ze glimlachde mooi naar hem maar stopte toen aar z mee bezig was. "Als ej liever in een andere kamer omkleed moet je het zeggen." Zei ze zacht en keek hem aan.
Profiel bekijken
Bella

Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 18, 2011 10:40 am

"Natuurlijk heb ik een eigenkamer." Daphne hield de hand van mordon vast en rende rustig naar haar kamer. Toen Daphne er aan kwam zag ze haar kamer were maar keek toen naar de kleren van Mordon. "Ik pak wel droge set kleren voor je." Zei Zacht en liep even naar Hunters kamer. 'Dank je!' Riep hij haar na. Hij keek eens rond, niet echt op zijn gemak. Bij Daphne wel, alsof ze elkaar al jaren kende, maar hier. Hij hoorde hier niet te zijn. Ze had wel gelijk, ook hij kreeg het koud. Straks moest ze hem ook nog iets geven. Hunter zou het vast niet erg vinden, maar ja. 'Ik hoop niet dat Hunter het erg vind' Zei hij zacht. Daphne was heel aardig, en ze was best snel komen aanrennen. Waarom eigenlijk? Hij had het zich toen niet af gevraagt. Daphne bloosde en kwam toen langzaam bij hem zitten en legde de kleren op een tafel en ging toen gerust weer op staan voor haar eingen kleren. Daphne lachte en pakte een mooie jurk uit de kast. Ze keek toen weer naar Mordon en hij lachte rustig terug. Hij was zenuwachtig om de een of andere vreemde reden. Ze legde gerust de jruk neer en knoopte toen zijn blous uit. Ze glimlachde mooi naar hem maar stopte toen waar ze mee bezig was. "Als je liever in een andere kamer omkleed moet je het zeggen." Zei ze zacht en keek hem aan. Hij werd rood. 'Ehm, nee het is goed, als het jouw niet stoort?' Hij besefde dat zij zijn blous aan het uitknopen was. Maar het voelde niet vreemd, enkel.. onwennig. Hij trok het toen maar over zijn hoofd, zodat hij er in bloot bovenlijf stond. Hij draaide zich om, en keek toen even over zijn schouder naar Daphne. Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, aslof hij het hardop had gezet.

-Waar gaat dit naartoe?-
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   vr nov 18, 2011 12:56 pm

"Natuurlijk heb ik een eigenkamer." Daphne hield de hand van mordon vast en rende rustig naar haar kamer. Toen Daphne er aan kwam zag ze haar kamer were maar keek toen naar de kleren van Mordon. "Ik pak wel droge set kleren voor je." Zei Zacht en liep even naar Hunters kamer. 'Dank je!' Riep hij haar na. Hij keek eens rond, niet echt op zijn gemak. Bij Daphne wel, alsof ze elkaar al jaren kende, maar hier. Hij hoorde hier niet te zijn. Ze had wel gelijk, ook hij kreeg het koud. Straks moest ze hem ook nog iets geven. Hunter zou het vast niet erg vinden, maar ja. 'Ik hoop niet dat Hunter het erg vind' Zei hij zacht. Daphne was heel aardig, en ze was best snel komen aanrennen. Waarom eigenlijk? Hij had het zich toen niet af gevraagt. Daphne bloosde en kwam toen langzaam bij hem zitten en legde de kleren op een tafel en ging toen gerust weer op staan voor haar eingen kleren. Daphne lachte en pakte een mooie jurk uit de kast. Ze keek toen weer naar Mordon en hij lachte rustig terug. Hij was zenuwachtig om de een of andere vreemde reden. Ze legde gerust de jruk neer en knoopte toen zijn blous uit. Ze glimlachde mooi naar hem maar stopte toen waar ze mee bezig was. "Als je liever in een andere kamer omkleed moet je het zeggen." Zei ze zacht en keek hem aan. Hij werd rood. 'Ehm, nee het is goed, als het jouw niet stoort?' Hij besefde dat zij zijn blous aan het uitknopen was. Maar het voelde niet vreemd, enkel.. onwennig. Hij trok het toen maar over zijn hoofd, zodat hij er in bloot bovenlijf stond. Hij draaide zich om, en keek toen even over zijn schouder naar Daphne. Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, aslof hij het hardop had gezet. Daphne bloosde naar Mordon toen hij zijn blouse uit had en legde toen een hand op zijn borstkast. ""Mordon is het niet vreemd voor je of je hebt het niet een soort..." Daphne twijfelde even maar zuchte toen toch en keek hem aan met rode wangetjes. "Een gevoel wat je maar bij een persoon hebt ookal ken ej hem maar een tijdje." Daphn werd toen nog roder maar ging met haar hand van zijn borstkast af zoekend naar zijn hand. "Ik bedoel ik weet niet of jij het hebt..." Daphne blees steet stoteren ze wist niet meer wat er met haar was. Wat was dat steets voor gevoel? Vroeg ze zig af. Ze zuchte en keek Mordon toen aan. "Heb jij het ook?" Vroeg ze zacht en keeek toen in zijn prachtige ogen.

Ik bn niks van plan xD)
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   za nov 19, 2011 6:11 am

Hij keek eens rond, niet echt op zijn gemak. Bij Daphne wel, alsof ze elkaar al jaren kende, maar hier. Hij hoorde hier niet te zijn. Ze had wel gelijk, ook hij kreeg het koud. Straks moest ze hem ook nog iets geven. Hunter zou het vast niet erg vinden, maar ja. 'Ik hoop niet dat Hunter het erg vind' Zei hij zacht. Daphne was heel aardig, en ze was best snel komen aanrennen. Waarom eigenlijk? Hij had het zich toen niet af gevraagt. Daphne bloosde en kwam toen langzaam bij hem zitten en legde de kleren op een tafel en ging toen gerust weer op staan voor haar eingen kleren. Daphne lachte en pakte een mooie jurk uit de kast. Ze keek toen weer naar Mordon en hij lachte rustig terug. Hij was zenuwachtig om de een of andere vreemde reden. Ze legde gerust de jruk neer en knoopte toen zijn blous uit. Ze glimlachde mooi naar hem maar stopte toen waar ze mee bezig was. "Als je liever in een andere kamer omkleed moet je het zeggen." Zei ze zacht en keek hem aan. Hij werd rood. 'Ehm, nee het is goed, als het jouw niet stoort?' Hij besefte dat zij zijn blous aan het uitknopen was. Maar het voelde niet vreemd, enkel.. onwennig. Hij trok het toen maar over zijn hoofd, zodat hij er in bloot bovenlijf stond. Hij draaide zich om, en keek toen even over zijn schouder naar Daphne. Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, alsof hij het hardop had gezet. Daphne bloosde naar Mordon toen hij zijn blouse uit had en legde toen een hand op zijn borstkast. ""Mordon is het niet vreemd voor je of je hebt het niet een soort..." Daphne twijfelde even maar zuchtte toen toch en keek hem aan met rode wangetjes. "Een gevoel wat je maar bij een persoon hebt ook al ken je hem maar een tijdje." Daphne werd toen nog roder maar ging met haar hand van zijn borstkast af zoekend naar zijn hand. "Ik bedoel ik weet niet of jij het hebt..." Ze stotterde, maar het enige wat in hem opkwam was hoe cute ze er dan uitzag. Ze zuchtte en keek Mordon toen aan. "Heb jij het ook?" Vroeg ze zacht en keek hem toen aan. 'Ik.' Hij zuchtte, en keek haar toen vastbesloten aan, 'Ja." Simpel woord. Zoveel betekenissen kon het hebben. 'Maar Daphne, het is misschien raar, maar bij jou voel ik me..' Hij kwam niet uit zijn woorden. Dus probeerde hij het anders, 'Jij bent speciaal voor mij."
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   za nov 19, 2011 7:14 am

Daphne bloosde en kwam toen langzaam bij hem zitten en legde de kleren op een tafel en ging toen gerust weer op staan voor haar eingen kleren. Daphne lachte en pakte een mooie jurk uit de kast. Ze keek toen weer naar Mordon en hij lachte rustig terug. Hij was zenuwachtig om de een of andere vreemde reden. Ze legde gerust de jruk neer en knoopte toen zijn blous uit. Ze glimlachde mooi naar hem maar stopte toen waar ze mee bezig was. "Als je liever in een andere kamer omkleed moet je het zeggen." Zei ze zacht en keek hem aan. Hij werd rood. 'Ehm, nee het is goed, als het jouw niet stoort?' Hij besefte dat zij zijn blous aan het uitknopen was. Maar het voelde niet vreemd, enkel.. onwennig. Hij trok het toen maar over zijn hoofd, zodat hij er in bloot bovenlijf stond. Hij draaide zich om, en keek toen even over zijn schouder naar Daphne. Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, alsof hij het hardop had gezet. Daphne bloosde naar Mordon toen hij zijn blouse uit had en legde toen een hand op zijn borstkast. ""Mordon is het niet vreemd voor je of je hebt het niet een soort..." Daphne twijfelde even maar zuchtte toen toch en keek hem aan met rode wangetjes. "Een gevoel wat je maar bij een persoon hebt ook al ken je hem maar een tijdje." Daphne werd toen nog roder maar ging met haar hand van zijn borstkast af zoekend naar zijn hand. "Ik bedoel ik weet niet of jij het hebt..." Ze stotterde, maar het enige wat in hem opkwam was hoe cute ze er dan uitzag. Ze zuchtte en keek Mordon toen aan. "Heb jij het ook?" Vroeg ze zacht en keek hem toen aan. 'Ik.' Hij zuchtte, en keek haar toen vastbesloten aan, 'Ja." Simpel woord. Zoveel betekenissen kon het hebben. 'Maar Daphne, het is misschien raar, maar bij jou voel ik me..' Hij kwam niet uit zijn woorden. Dus probeerde hij het anders, 'Jij bent speciaal voor mij." Daphne werd helelmaa rood en keek hem toen aan. "Iets wat je niet kan ontcijferen?" Zei ze toen zacht met haar rode wangetjes. "Iets wat moeilijk uit teleggen is met woorden gewoon onmogelijk?" Begon Daphne toen en keek Mordon aan met ene lieve glimlach en wist al welk gevoel hij bedoelde. Daphne legde haar zachte hand op zijn wang en keek hem aan. "Mordon." Zei Daphne zachtjes aar bang om het verder te vertellen.
Profiel bekijken
Mordon
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   zo nov 20, 2011 1:12 am

Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, alsof hij het hardop had gezet. Daphne bloosde naar Mordon toen hij zijn blouse uit had en legde toen een hand op zijn borstkast. ""Mordon is het niet vreemd voor je of je hebt het niet een soort..." Daphne twijfelde even maar zuchtte toen toch en keek hem aan met rode wangetjes. "Een gevoel wat je maar bij een persoon hebt ook al ken je hem maar een tijdje." Daphne werd toen nog roder maar ging met haar hand van zijn borstkast af zoekend naar zijn hand. "Ik bedoel ik weet niet of jij het hebt..." Ze stotterde, maar het enige wat in hem opkwam was hoe cute ze er dan uitzag. Ze zuchtte en keek Mordon toen aan. "Heb jij het ook?" Vroeg ze zacht en keek hem toen aan. 'Ik.' Hij zuchtte, en keek haar toen vastbesloten aan, 'Ja." Simpel woord. Zoveel betekenissen kon het hebben. 'Maar Daphne, het is misschien raar, maar bij jou voel ik me..' Hij kwam niet uit zijn woorden. Dus probeerde hij het anders, 'Jij bent speciaal voor mij." Daphne werd helelmaa rood en keek hem toen aan. "Iets wat je niet kan ontcijferen?" Zei ze toen zacht met haar rode wangetjes. "Iets wat moeilijk uit teleggen is met woorden gewoon onmogelijk?" Begon Daphne toen en keek Mordon aan met ene lieve glimlach en wist al welk gevoel hij bedoelde. Daphne legde haar zachte hand op zijn wang en keek hem aan. "Mordon." Zei Daphne zachtjes aar bang om het verder te vertellen. Hij keek haar aan, 'Daphne.' Zijn blk gleed over haar gezicht, 'Maar ik zou nu moeten gaan.' Hij verzuchtte het, maar het was zo.
Profiel bekijken
Daphne
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   zo nov 20, 2011 2:55 am

Ze was heel mooi, besefte hij plots. Hij werd rood, alsof hij het hardop had gezet. Daphne bloosde naar Mordon toen hij zijn blouse uit had en legde toen een hand op zijn borstkast. ""Mordon is het niet vreemd voor je of je hebt het niet een soort..." Daphne twijfelde even maar zuchtte toen toch en keek hem aan met rode wangetjes. "Een gevoel wat je maar bij een persoon hebt ook al ken je hem maar een tijdje." Daphne werd toen nog roder maar ging met haar hand van zijn borstkast af zoekend naar zijn hand. "Ik bedoel ik weet niet of jij het hebt..." Ze stotterde, maar het enige wat in hem opkwam was hoe cute ze er dan uitzag. Ze zuchtte en keek Mordon toen aan. "Heb jij het ook?" Vroeg ze zacht en keek hem toen aan. 'Ik.' Hij zuchtte, en keek haar toen vastbesloten aan, 'Ja." Simpel woord. Zoveel betekenissen kon het hebben. 'Maar Daphne, het is misschien raar, maar bij jou voel ik me..' Hij kwam niet uit zijn woorden. Dus probeerde hij het anders, 'Jij bent speciaal voor mij." Daphne werd helelmaa rood en keek hem toen aan. "Iets wat je niet kan ontcijferen?" Zei ze toen zacht met haar rode wangetjes. "Iets wat moeilijk uit teleggen is met woorden gewoon onmogelijk?" Begon Daphne toen en keek Mordon aan met ene lieve glimlach en wist al welk gevoel hij bedoelde. Daphne legde haar zachte hand op zijn wang en keek hem aan. "Mordon." Zei Daphne zachtjes aar bang om het verder te vertellen. Hij keek haar aan, 'Daphne.' Zijn blk gleed over haar gezicht, 'Maar ik zou nu moeten gaan.' Hij verzuchtte het, maar het was zo. Daphne zuchte en keek toen were omlaag. He was mislukt zoals gewoonlijk gign alles bij haar fout. Daphne pakte zijn kleren en legde zijn blouse op hara buro. "Ik snap het misschien zien we elkara nog een keer." Zei ze met een betrure stem en keek hem toen aan. Daphne hoopte dat hij nog even kon blijven mar dat kon niet zoals gewoonlijk.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Shadow from the day~   

Shadow from the day~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke-
Ga naar: