Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Come on... relax

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 4:42 am

Met een rustige pas liep Kynia door het elfen territorium. Ze had vaak een hekel aan dit stuk land. Alles leek altijd warm en vrolijk te zijn. Ze negeerde het nu en vond het voor deze ene keer wel best. Ze rekte zich uit en merkte dat ze gewoon moe werd als ze hier was. Ze rook af en toe een elf. Vaak ver weg en de andere keer weer dichter in haar buurt. Tot nu toe had ze die geuren ook genegeerd, maar langzaam kreeg ze dorst als ze er weer een rook. Ze stopte onder een grote boom en keek rustig om zich heen. Ze vond het mooi geweest voor vandaag en sloeg haar armen over elkaar heen. In de schemering zette ze haar kap af en kon nu verder en beter haar omgeving bekijken. Ze gaapte en ging rustig met gekruisde benen in het hoge gras zitten. Wat ze zocht zou ze hier ook niet vinden. Ze zou het nooit vinden. Verspilde moeite, maar waarom niet proberen als ze toch genoeg tijd had. Ze zuchtte en wreef met haar handen over haar gezicht. Ze zou blijven zoeken tot ze de antwoorden had. Ze wist het als ze het zag... maar de meesten hadden meteen al een oordeel over haar klaar liggen. Een vampier in de buurt was nooit goed en ze glimlachte. Het maakte haar niet uit want de mensen en andere wezens hadden gelijk. Ze stopte met piekkeren en snoof de lucht op. De geur van een elf drong opnieuw haar neus in. Ze bewoog zich niet en bleef stil op haar plaats zitten.

-only Shion-
Terug naar boven Ga naar beneden
Shion

Shion


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: x
Partner: Would you kiss me?

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 5:20 am

haar voeten raakte de grond en rende zo vlug als ze kon weg. Ze had weer eens iets gedaan waar niet iedereen blij mee was. Het zal dan ook eens niet zo zijn. Steentjes tegen het raam aangooien, net zo lang totdat er een barst begon te komen. Wcpapier in de bomen gooien en eieren stelen van de kaasboer. Met nog wat eieren in haar handen keek ze af en toe over haar schouder heen en grinnikte zachtjes. Een boze kaasboer rende achter haar aan. Terwijl ze een ei naar hem toegooide struikelde ze over een steentje heen en belande met haar knieën op de grond. Omdat ze een jurkje aanhad waren de rode schrammen goed te zien. Een zachte kreet was te horen. Met haar handen leunde ze eerst om de grond, klopte die vervolgens af en wou opstaan. Maar ze voelde een hand in haar nek. Die doorging naar haar kraag en die hardhandig omhoog omhoog trok. Haar voeten raakte de grond niet meer aan en ze voelde het gehijg in haar nek. Ze kneep haar ogen dicht en wachtte af op de preek die ze te horen zou krijgen. Wanneer de man begon te praten voelde ze de kleine spetters speeksel in haar nek druppen. Gadver. Met een ruk liet de man het meisje los en schopte haar nog een keertje in haar buik. Haar handen gingen vlug naar haar buik en ze krampte in een. Al snel verscheen er een grijns op haar gezicht en stond ze op. Uit haar zakken haalde ze een ei tevoorschijn en gooide die recht in het gezicht van de man. Vlug draaide ze zich om en rende zo vlug als ze kon weg. Het bos is waar maar weinig andere mensen kwamen. Wanneer ze de man had afgeschud stak ze haar hand uit en leunde tegen een grote boom aan. Zacht gehijg verliet haar mond terwijl ze op adem begon te komen. Niet wetend dat er aan de andere kant van de boom iemand anders stond. Wanneer ze op adem gekomen was draaide ze zich om en zag een grote vrouw met een zwarte cape op haar hoofd. Ze grinnikte zachtjes en trok een wenkbrauw op. ''En wie ben jij?'' zei ze met de nadruk op jij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 5:37 am

Wanneer ze op adem gekomen was draaide ze zich om en zag een grote vrouw met een zwarte cape op haar hoofd. Ze grinnikte zachtjes en trok een wenkbrauw op. ''En wie ben jij?'' zei ze met de nadruk op jij. Kynia keek de elf lichtelijk verbaasd aan. Sinds wanneer begonnen elfen meteen op die toon te praten. Ze stond op en keek de elf met een lichte iritatie op haar gezicht aan. 'Kan ik ook aan jou vragen.' en ze keek de elf nu fel aan. Ze bekeek de elf nu rustig en ontspannen, terwijl ze haar gezicht weer neutraal trok. Er was iets anders aan deze elf, terwijl ze precies als al die anderen leek. De geur van de elf drong steeds dieper bij haar naar binnen en haar ogen gloeien rood. 'Ik zal mijn naam vertellen als jij me zegt wie jij bent en waarom je zo hard rende. Elfen doen het meestal rustig aan... maar waar zou jij voor hebben moeten vluchten?' en ze grinnikte zacht, terwijl ze een stap naar de elf toe deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shion

Shion


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: x
Partner: Would you kiss me?

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 6:01 am

De vrouw leek niet veel ouder maximaal 5jaar, misschien minder. Maar ach wat kon het haar schelen. Dit vreemde wezen hoorde hier niet ze was anders rook anders maar leek om de een of andere reden veel op haar. Nadenkend over haar woorden en oplettend. De gezichtsuitdrukking van de vrouw was duidelijk, en vertelde genoeg om haar te laten weten dat ze dominanter was. Wat nou dominant. Ze zuchtte even, wanneer de vrouw een paar stappen naar voren zette bleef Shion recht staan, liet zich niet klein maken. Ze wist dondersgoed hoe ze met volwassenen aan de slag moest gaan. Een brede lach was te zien op haar gelaat, maar straalde geen blijheid uit, hij zag er eerder gemeen en eng uit. Niet zoals een glimlach eruit hoorde te zien. ''Wat ik hier doe. Voor jou een vraag en voor mij een weet.'' Ze liet haar wenkbrauw weer zakken en stopte haar handen in haar zakken. Liet haar ogen vervolgens op haar knieën vallen en zag dat de rode plekken plaats hadden gemaakt voor een paar schrammen. Ze was niet goed terecht gekomen. Vervolgens keek ze weer op naar de vrouw die nog steeds een cape ophad. ''Mijn naam is Shion, en ik rende weg voor de kaasboer. Die mij vervolgens in elkaar sloeg. Nouja ik ben het gewend.'' Ze keek weg van de vrouw voor haar en trok haar shirt recht. Ze was nou eenmaal de 'deugniet' van het dorp. En hield altijd wel van een beetje actie. ''Vertel me nou eens. Vreemdeling. Wat is je naam en wat in vredesnaam bezielde je om hier te komen?'' Want er was serieus geen donder te doen hier. Mocht je van avontuur houden dan was dit een hell. Ze trok beide wenkbrauwen op en keek de vrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 7:37 am

Een brede lach was te zien op haar gelaat, maar straalde geen blijheid uit, hij zag er eerder gemeen en eng uit. Niet zoals een glimlach eruit hoorde te zien. ''Wat ik hier doe. Voor jou een vraag en voor mij een weet.'' Ze liet haar wenkbrauw weer zakken en stopte haar handen in haar zakken. Liet haar ogen vervolgens op haar knieën vallen en zag dat de rode plekken plaats hadden gemaakt voor een paar schrammen. Ze was niet goed terecht gekomen. Vervolgens keek ze weer op naar de vrouw die nog steeds een cape ophad. ''Mijn naam is Shion, en ik rende weg voor de kaasboer. Die mij vervolgens in elkaar sloeg. Nouja ik ben het gewend.'' Ze keek weg van de vrouw voor haar en trok haar shirt recht. Ze was nou eenmaal de 'deugniet' van het dorp. En hield altijd wel van een beetje actie. ''Vertel me nou eens. Vreemdeling. Wat is je naam en wat in vredesnaam bezielde je om hier te komen?'' Want er was serieus geen donder te doen hier. Mocht je van avontuur houden dan was dit een hell. Ze trok beide wenkbrauwen op en keek de vrouw aan. Kynia had stil zitten luisteren en ze keek even verbaasd toen ze hoorde dat de elf die Shion heette gevlucht was voor de kaasboer. 'Hoe krijgt een elf het voor elkaar door een kaasboor in elkaar geslagen te worden?' lachte ze. Ze stopte haar lach snel en keek weer kil en serieus naar Shion. 'Mijn naam is Kynia.' antwoordde ze op een andere vraag en ze leunde tegen de boom aan. Deze elf was anders, dat wist ze en het beviel haar tot nu toe. 'En wat me bezielde om hier te komen gaat je niks aan. Ik heb mijn eigen reden om de andere gebieden in te gaan. Een aantal keer waren het niet mijn beste ideeen. Ik heb een hekel aan die gebied van de elfen. Saai, vredig, groen, vrolijk enz.' ze had dit eerlijk geantwoord, omdat het niet veel uitmaakte wat ze zou antwoorden. 'Ik kwam hier niet voor eten al heb ik nu een erge dorst.' en ze hield haar hoofd schuin. 'Je maakt me nieuwsgierig Shion door anders te beginnen dan de meeste wezens die ik tegen kom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shion

Shion


Aantal berichten : 18

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: x
Partner: Would you kiss me?

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 8:09 am

Wanneer de vrouw geen antwoord wou geven op haar raag zette ze een paar stappen in haar richting en gaf een klap in haar buik, duwde haar tegen de boom aan. Hoewel ze kleiner was bezat ze toch redelijk wat krachten. Haar hand begaf zich op haar schouder en kneep er zachtjes in. ''Ik vertelde wat ik hier kwam doe, nu is het jouw beurt om te vertellen wat jij hier doen kwam.'' Haar blik was streng. Duidelijk en gaf aan wat ze wou. Ze liet haar mond naar haar oor gaan. ''Anders weet ik nog wel een aantal mensen die helemaal niets moeten weten van vreemdelingen. En dat wil je niet meemaken.'' Ze grinnikte zachtjes en liet haar schouder los. Zette weer een aantal stappen naar achteren en kneep haar ogen tot spleetjes. Haar huid voelde koud en kil aan. Ze had al zo haar ideeën over welk ras het zijn kon. ''Je bent een vampier. Is het niet.'' zei ze vervolgens. Ze keek de vrouw vragend aan, en draaide haar hoofd weer om naar de plek waar ze vandaan kwam. Zou er een groep boze dorpelingen zo aankomen of was ze hier veilig? Ze draaide haar hoofd weer om en keek de vrouw weer aan. ''Ik laat niet met me sollen. Vergis je niet in mij. Ik heb altijd voor mijzelf moeten zorgen dus weet hoe ik mijn eigen hagje moet redden.'' Ze keek in de ogen van de vrouw. Ze had bekende trekjes die zij zelf ook had. Ze grinnikte zachtjes bij haar woorden. Tja voor eten kon je hier makkelijk komen, en het was hier zeker vredig en rustig, maar dat was niets voor haar. ''Ik zal eten voor je kunnen regelen. Maar dan moet je je stil houden. Ze moeten niets van je hebben hier. En klopt het is hier eigenlijk ook vredig mooi en rustig. Maar je beoordeeld een boek niet op zijn cover.'' Een kleine glimlach was te bekennen op haar gezicht en weer zette ze een aantal stappen naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Emptyza nov 12, 2011 9:30 am

De klap in haar buik was zeker raak geweest en ze moest zich even herstellen. Haar wonden waren nog steeds niet helemaal gelezen, maar dat liet ze nu even achter zich. 'Ik zal deze keer volledig antwoorden.' en ze glimlachte even. Ze wist dat Shion het meende over de mensen die helemaal niets moesten weten van vreemdelingen. Iedereen had immers tot nu toe een hekel aan haar. Ze wist niet hoe te reageren op het gedrag dat deze elf vertoonde. Meende deze elf alles of loog ze tegen haar. Ze nam een risico door deze elf te geloven in haar woorden. 'Ik ben een vampier, dat klopt helaas.' antwoordde ze en keek de elf rustig aan. De pijn bleef aanhouden op de plek waar de elf haar had geslagen en ze zuchtte zacht. 'Ik reis door andere gebieden, omdat mijn volk... niet echt menselijk meer is. Ik had geen keus toen ik bij ze kwam. Ik heb me afstandig gedragen. Ze hebben geen hersenen en vermoorden alles wat ze tegen komen. Andere volken hebben een vooroordeel over alle vampiers die ze tegen komen. Het enigste wat ik hoor is dat ik niet welkom ben en dan vallen ze aan. Ik loop door andere gebieden, omdat ik mijn eigen volk niet altijd onder ogen wil komen. Ik wil leren over dingen die ik nooit heb kunnen leren...' ze viel even stil en wist dat ze het verhaal vertelde dat al die tijd ergens van binnen had gezeten. 'Dit heb ik nog nooit verteld aan een sterfeling of ondode of welk ander wezen dan ook. Als ik merk dat je het gaat vertellen aan anderen en mijn leven voorbij is zal dat die van jou ook zijn. Ik ben hier ook, omdat ik stil ergens hoop heb. Ik ben er al een tijdje mee bezig.' en ze keek de elf met wat twijfels aan. 'Ik ben op zoek naar iemand uit mijn familie... ik weet zeker dat die nog moet leven.' en ze beet op haar onderlip. Dit was niks voor haar om dit zo te vertellen, maar ze ging door. 'Ik weet... dat ik ergens nog een zus moet hebben... ik weet alleen haar naam niet... ik weet haar ras niet... ik weet helemaal niks.' en ze ademde wat trillend uit. 'Vertel dit aan niemand.' zei ze weer fel en bleef op haar plek staan. 'Het zou prettig zijn als je inderdaad voor eten zou kunnen zorgen. Ik beloff dat ik me stil zal houden... ik weet hoe iedereen denkt als ze mijn aanwezigheid ontdekken.' ze glimlachte even toen ze weer aan de laatste zin dacht die de elf had gesproken. 'Ik zal het boek niet meer beoordelen op zijn cover.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Come on... relax Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on... relax   Come on... relax Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come on... relax
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium-
Ga naar: