Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

An ignorant trip.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lita

Aantal berichten : 14

Karakter
Leeftijd: 20
Rang: Beschermster
Partner: How can I ever love someone if all my loved ones die?

BerichtOnderwerp: An ignorant trip.   do nov 17, 2011 7:58 am

Lita was al maanden aan het rond reizen. Het was al donker aan het woorden en ze had haar cap op gedaan en liep stevig door. Eenmaal bij het kasteel keek ze er naar. Zou ze naar binnen gaan of toch niet? Vragend keek ze er naar plots leek alsof het lot antwoord gaf begon haar maag te knorren. Ze zocht een plekje op en ging er zitten. Ze nam een appel en at die rustig op. Onder tussen controleerde ze de omgeving. Als er hier ook maar een vampier was ging hij of zij er aan. Ze had er namelijk een grote hekel aan. Aangezien haar hele familie uit gemoord was. Zij had geluk gehad. Ze was te laat thuis gekomen.
En vond haar familie daar. Sinds dien had ze geen doel meer. Voor niks meer.
Eenmaal de appel op pakte ze haar boek en begon er in te bladeren. Het liet haar een tekening zien van haar familie. Ze liet haar vinger over de tekening heen gaan en zuchtte even. Ze pakte een waterzak en dronk daar wat van. Toen ze genoeg had gehad deed ze die weer terug aan haar riem. Ze keek weer in het boek en zuchtte. Ze snapte nog steeds niet waarom ze hen kwijt kon raken.Of beter gezegd moest raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kaiadja

Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

BerichtOnderwerp: Re: An ignorant trip.   za nov 19, 2011 1:54 am

Kaiadja was de laatste paar dagen bezig geweest met de afronding van haar training. Elke dag kwam ze moe en stuk weg van haar training, maar ging rond de avond uren toch weer weg voor haar zelf bedachte trainingen. Ondertussen had ze er een tweede summon bij gekregen, die ze kon oproepen als het nodig was. Haar magie had duidelijk een duister hart gekregen, maar ze had het voor haar training al geaccepteerd. Terwijl ze liep viel haar oog op een vrouw, die in een boek leek te lezen. Ze besloot dichterbij te komen en verscheen vlak achter de vrouw. Met een soepelde beweging ging ze naast haar zitten en staarde eerst in de verte voor ze haar blik tot de vrouw wendde. 'Wat voor boek is dat?'

Profiel bekijken
Lita

Aantal berichten : 14

Karakter
Leeftijd: 20
Rang: Beschermster
Partner: How can I ever love someone if all my loved ones die?

BerichtOnderwerp: Re: An ignorant trip.   za nov 19, 2011 5:04 am

Lita merkte niet dat er iemand in de buurt kwam. Plots hoorde ze een stem die vroeg wat voor boek het was. Lita keek om en keek naar de gene van de woorden. Dat gaat je niks aan snotjongZei ze kil. Plot zag ze dat het ook een tovenaar was. Haar blik veranderde van Kil naar vriendelijk. Niet zo nieuwsgierig kind.Zei ze daarom ook maar. Lita was gewoon vaak kil daar kon ze niks aan doen. Haar verleden had dat zo gemaakt. Maar dit boek is een magisch boek.Sprak ze terwijl ze er door bladerde en verschillende informatie zag wat de jonge meid voor haar niet kon zien. Voor jou lijkt dit een boek met legen bladzijdes. Omdat hij allen de inhoud aan mij laat zien.Dit alles sprak ze op een vriendelijke toon.

-Flut-
Profiel bekijken
Kaiadja

Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

BerichtOnderwerp: Re: An ignorant trip.   za nov 19, 2011 5:20 am

'Dat gaat je niks aan snotjong.' Zei ze kil. Kaiadja kreeg voor kort net zo'n kille blik op haar gezicht, maar zag toen dat de vrouw een vriendelijke uitdrukking op haar gezicht kreeg. 'Niet zo nieuwsgierig kind.' Zei ze daarom ook maar. 'Maar dit boek is een magisch boek.' Sprak ze terwijl ze er door bladerde en verschillende informatie zag wat de jonge meid voor haar niet kon zien. 'Voor jou lijkt dit een boek met legen bladzijdes. Omdat hij allen de inhoud aan mij laat zien.' Dit alles sprak ze op een vriendelijke toon. Kaiadja knikte als teken dat ze het begrepen had. 'Oke, ik snap het.' zei ze en wist met moeite klein te glimlachen. De laatste tijd lukte het haar niet meer op normaal te glimlachen en kwam er altijd een lichte grijns op haar gezicht. 'Misschien ben ik af en toe inderdaad wat te nieuwsgierig. Mijn naam is trouwens Kaiadja Lefue. Binnenkort na mijn training zal mijn naam veranderen in Kaiadja Fel'dan Lefue.' en nu verscheen er wel een glimlachje op haar gezicht.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: An ignorant trip.   

An ignorant trip.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke :: Kasteel-
Ga naar: