Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 love in the air?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: love in the air?   love in the air? Emptyza nov 19, 2011 7:24 am

Daphne liep door het groenbos en wist wat ze vandaag zou doen. Ze zou Mordon alles bekennen wat ze voor hem voelde, hoe ze zig voelde als ze nnaast hem liep of een val in het water maakte. Daphne liep rustig door het bos maar schrok even van ene dier die opeens naast haar stond mara lachde toen en was al haar inspanning kwijt. Daphne glimlachde en ging ton verder op haar pad ze zou neeh het moet! Hem vinden en alles vertellen wat ze werkelijk bedoelde. Daphne kwam even later een huisje tegen in het bos en liep met zachte voetstappen naar ed deur en zat haar zinnetjes aan het oefenen dat ze niet weer zou gana stoteren. "Mordon ik vind je eht heel erg leuk en we kekekn elkaar al een tijdje en wat ik werkelijk wil zeggen is.." Opeens schoot de deur open en Daphne zat met grote ogen naar Mordon te kijken. "Heey Mordon." Sprak ze ut maar wist al dat ze het nu verpestt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: Re: love in the air?   love in the air? Emptyma nov 21, 2011 6:39 am

Mordon zuchtte. Hij kreeg haar maar niet uit zijn hoofd, hoe kwam dat toch? En op het laatst, had ze gezegt, 'iets speciaal, ook al ken je hem pas'? Ja, hij had gevoelens voor haar, maar het kon toch niet! Een healer en ..hij? Nee, onmogelijk! Daphne was lief, mooi, leuk, cute, schattig, awesome, wat moest ze dan bij hem? Nee, het zou gewoon te mooi zijn. Als een sprookje dat zou uitkomen, hoofdrolspelers zijn verliefd op mekaar, wederzijds. Aww. Hij hoorde iemand buiten lopen, en toen een zachte klop. Nieuwsgierig deed hij de deur open, Opeens schoot de deur open en Daphne zat met grote ogen naar Mordon te kijken. "Heey Mordon."Hij keek haar aan, 'Daphne? Wat doe jij hier nu?' Hij opende de deur verder, om haar binnen te laten, maar het was een gewoonte. Want hij was er even niet bij, dit was echt .. toeval. 'Ik was juist aan je aan het denken.' Tien besefte hij hoe fout dat klonk, 'Ik bedoeel...' Hij zuchtte, hij was hopeloos. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij dan maar. 'Er is toch niets?' Nu klonk hij echt ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: Re: love in the air?   love in the air? Emptyma nov 21, 2011 7:15 am

Mordon zuchtte. Hij kreeg haar maar niet uit zijn hoofd, hoe kwam dat toch? En op het laatst, had ze gezegt, 'iets speciaal, ook al ken je hem pas'? Ja, hij had gevoelens voor haar, maar het kon toch niet! Een healer en ..hij? Nee, onmogelijk! Daphne was lief, mooi, leuk, cute, schattig, awesome, wat moest ze dan bij hem? Nee, het zou gewoon te mooi zijn. Als een sprookje dat zou uitkomen, hoofdrolspelers zijn verliefd op mekaar, wederzijds. Aww. Hij hoorde iemand buiten lopen, en toen een zachte klop. Nieuwsgierig deed hij de deur open, Opeens schoot de deur open en Daphne zat met grote ogen naar Mordon te kijken. "Heey Mordon."Hij keek haar aan, 'Daphne? Wat doe jij hier nu?' Hij opende de deur verder, om haar binnen te laten, maar het was een gewoonte. Want hij was er even niet bij, dit was echt .. toeval. 'Ik was juist aan je aan het denken.' Tien besefte hij hoe fout dat klonk, 'Ik bedoeel...' Hij zuchtte, hij was hopeloos. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij dan maar. 'Er is toch niets?' Nu klonk hij echt ongerust. Daphne bloosde bij zijn woorden en legde haar hand op zijn gezicht. "Ik moet je iets bekennen Mordon." Daphne werd nog roder bij de woorden die ze langzaam zachte en teder had uit gesproken en legde toen haar ander hand op zijn andere wang. "Wist je nog toen ik zei dat ej special voor me was?" Sprak ze uit en keek in zijn ogen. "Mordon ik hou van je." Sprak Daphne uit en lied haar laaste noten bijna vervalen maar je kon het nog zacht horn. Ze werd helemaal roo en keke in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordon
Deputy
Mordon


Aantal berichten : 104

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: Do I dare to think this? Can I love you Loveday? Can I..?

love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: Re: love in the air?   love in the air? Emptyzo dec 11, 2011 5:52 am

Daphne was lief, mooi, leuk, cute, schattig, awesome, wat moest ze dan bij hem? Nee, het zou gewoon te mooi zijn. Als een sprookje dat zou uitkomen, hoofdrolspelers zijn verliefd op mekaar, wederzijds. Aww. Hij hoorde iemand buiten lopen, en toen een zachte klop. Nieuwsgierig deed hij de deur open, Opeens schoot de deur open en Daphne zat met grote ogen naar Mordon te kijken. "Heey Mordon."Hij keek haar aan, 'Daphne? Wat doe jij hier nu?' Hij opende de deur verder, om haar binnen te laten, maar het was een gewoonte. Want hij was er even niet bij, dit was echt .. toeval. 'Ik was juist aan je aan het denken.' Tien besefte hij hoe fout dat klonk, 'Ik bedoeel...' Hij zuchtte, hij was hopeloos. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij dan maar. 'Er is toch niets?' Nu klonk hij echt ongerust. Daphne bloosde bij zijn woorden en legde haar hand op zijn gezicht. "Ik moet je iets bekennen Mordon." Daphne werd nog roder bij de woorden die ze langzaam zachte en teder had uit gesproken en legde toen haar ander hand op zijn andere wang. "Wist je nog toen ik zei dat ej special voor me was?" Sprak ze uit en keek in zijn ogen. "Mordon ik hou van je." Sprak Daphne uit en lied haar laaste noten bijna vervalen maar je kon het nog zacht horn. Ze werd helemaal roo en keke in zijn ogen. Ze was helemaal rood, en hij kon alleenmaar bedenken hoe cute dat was dan. 'Ik ook van jou Daphne, sinds toen krijg ik je niet meer uit mijn hoofd. Ik probeerde het, maar het ging niet. Je bent speciaal, veel mooier liever en cuter dan alle anderen. Ik heb nog nooit zoiets gehad bij iemand." Dat laatste klopte niet, het was niet goed, maar hij wou haar vergeten, het lukte redelijk. Loveday. Daphne was zij, maar dan alles meer. Hij zou het haar ooit vertellen, en hij oopte dat ze het zou begrijpen, anders had hij een beetje problemen. In ieder geval, stond ze hier voor hem. Voor hem. Meer dan hij ooit gedacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: Re: love in the air?   love in the air? Emptyza dec 24, 2011 6:19 am

'Ik ook van jou Daphne, sinds toen krijg ik je niet meer uit mijn hoofd. Ik probeerde het, maar het ging niet. Je bent speciaal, veel mooier liever en cuter dan alle anderen. Ik heb nog nooit zoiets gehad bij iemand." Dat laatste klopte niet, het was niet goed, maar hij wou haar vergeten, het lukte redelijk. Loveday. Daphne was zij, maar dan alles meer. Hij zou het haar ooit vertellen, en hij oopte dat ze het zou begrijpen, anders had hij een beetje problemen. In ieder geval, stond ze hier voor hem. Voor hem. Meer dan hij ooit gedacht had.
Daphne keke blij naar Mordon en het kon niet meer stuk gaan ze lied haar gevoelen spreken en omhelsde Mordon teer. Ze keek even in zijn ogen en een klein lief glimlachje streekte over haar gezicht die langzaam bij zijn ippen kwamen. Daphne was letterlijk in de hemel op een roze wolk wat haar zus al eerder kreeg dan haar maar daar kon ze nu niks meer ana doen ze was al blij dat ze haar eigen geluk nu eindelijk had gevonden na al die jaren alleen zijn. Daphne legde rustig haar handen in zijn nek en kuste hem teer op zijn gezicht en voelde langzaam een briesje voorbij gaan terwijl ze dara stonden.

(flut flut flut >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





love in the air? Empty
BerichtOnderwerp: Re: love in the air?   love in the air? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
love in the air?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Your love is my love
» a tresure named love...
» a love story
» Love is magical isn't it?
» Blood love and tears

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: