Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Geloof?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Geloof?    zo nov 20, 2011 11:45 am

Ik ben wel nieuwsschierig geworden,

niet om racistisch te zijn of iets in die richting.

Alleen:

Waar geloven jullie in? -religie-
Leven na de dood?
Zin van het leven?
etc,

Ik zelf ben qua kernboodschap

beetje hindoe

: P
Ik geloof in leven na de dood op een of andere manier -leg ik niet uit te ingewikkeld-
ik geloof gewoon in de punten van hindoeisme niet in de goden etc.
Zin van het leven: jezelf beter te maken door anderen te helpen en te ondersteunen als ze dat nodig hebben of willen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Maylaine

Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: Just a few days old
Rang: Just a 'innocent' baby girl
Partner: ~.~

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    zo nov 20, 2011 6:37 pm

Karma, dat wel
naja mijn mening wet je

en mijn geloof gaat richting wicca of Atïstme (schrijf het weer fout)
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    zo nov 20, 2011 8:20 pm

moi is Rooms Katholiek opgevoed
(ben nu eerder tegenovergestelde)

maar ik geloof wel in Leven na de dood

Razz

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Kaiadja

Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    zo nov 20, 2011 10:48 pm

Ik ben zelf een christen en ga naar de protestantse kerk. (niet dat ik wakker kan blijven tijdens de preken) Zelf geloof ik in leven na de dood en dat er een hemel/paradijs is. Voor mij is de dood alleen de start voor een nieuw begin... een nieuw en beter begin en het eeuwige leven.

zo hey... dit schrijf ik gelovig XD
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    di nov 22, 2011 2:08 am

ik ben protestant, ik geloof in god (en ik vond de kerkdiensten zelfs leuk)
ik geloof ook in leven na de dood
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    di nov 22, 2011 4:53 am

Ik niet :3 *gaat heel even moeilijk doen*

Ik geloof, tja, dat is een feit, maar ja, waarin? Dat is toch de vraag right? Wel, ik geloof in leven. Ik geloof dat mensen kunnen denken dat daar een almachtig iemand is, of juist veel meer. Maar als je het echt wilt weten, denk ik meer dat er ooit wel iets was, wat machtiger was dan je je kan voorstellen. Hele culturen zijn op hun godsdienst gebaseerd, en het kan toch niet dat dat allemaal maar onzin was? Ik denk dat er ooit iets was zoals natuurgoden, maar echt, de wereld schapen in zeven dagen? Never. Mens door Prometheus uit klei geschapen, sorry, maar vanaf daar wijk ik af van de Grieken. Tja, Goden bestaan, of het nu real is, of uit de gedachten van mensen. Het is eigenlijk best een moeilijk concept. Nee, ik ben er meer voor dat er wel iets, of meer is, maar dat die het leven niet in de hand hebben. Als je bid dat iets goed komt, nee, je moet het zelf doen. Toch kan je altijd wel dankbaar zijn als iets uiteindelijk op zijn pootjes terecht komt. Maar waarvoor dan? Dat daar iemand op een grote zetel een gebaar bewoog met zijn hand, en dat toen iedereen plots veranderen? Echt niet. De ervaringen maken de mens, niet een of andere goddelijke kracht. Meer denk ik zelfs dat magie niet eens bestaat, want zo kan je het ook noemen. Ik denk dat het gewoon iets is in jezelf wat ze magie noemen, of meer bepaald aura. Ik respecteer ieder zijn geloof ook, dus wees niet kwaad op mij om mijn mening als die fout zou overkomen. Maar als er iets gedwongen word om te doen om te kunnen geloven, begin ik er tegen te gaan. Geloof is persoonlijk, iets wat uit jezelf komt. En als je er mee eens bent, fine, dan is het goed. Maar gedwongen? Dan ben ik dus echt kwaad hea? Najah, korte versie van mijn geloof people :3
Enjoy ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Geloof?    

Geloof?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Reclame en Onzin. :: Onzin :: Kletshoek-
Ga naar: