Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This voices in my head there killing me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lucy

Lucy


Aantal berichten : 9

Karakter
Leeftijd: 12 years of sorrow
Rang: Leerling
Partner: Who would love a freak like me?

This  voices in my head there killing me Empty
BerichtOnderwerp: This voices in my head there killing me   This  voices in my head there killing me Emptywo nov 23, 2011 10:26 pm

"Het is niet zo alsof je vrienden hebt." Klonk de honende stem van Jane door haar hoofd. Lucy begon te knarsetanden terwijl de tweede honingzoette stem Jane tegenging. "Lucy kan genoeg vrienden krijgen als ze haar best er voor zou doen." Nyuu kon haar mond ook niet gewoon houden he. "Ik zou meer als genoeg vrienden hebben als jullie twee jullie kop hielden." Schreeuwde ze uit in het bos. Gelijk viel het stil rond haar heen. Hehe, die twee waren weer op hun teentjes getrapt. Lucy werd er gek van. Wanneer zouden ze haar ooit met rust laten? Langzaam zakte ze door haar knieen. "Wat denk je? Dat je ooit vrienden zou krijgen, kijk naar jezelf Lucy, kijk naar je oren, je hoort hier nieteens, een buitenbeentje ben je, al wie je hebt zijn Nyuu en mij." Jane's stem toonde geen enkel medelijden en Lucy begon te huilen. "Hou je kop Jane, dat is niet waar!" Schreeuwde ze uit maar de stem negeerde haar. "Kijk naar jezelf Lucy, je bent nieteens een leerling, verdoemd tot nooit geleerd worden. En je zal ook nooit iets geleerd worden. Je bent niets en niemand!" Jane bleef hard en Lucy zakte door haar knieen. Niet.. dat kon en mocht niet. Jane wou haar gewoon pijn doen. Huilend bleef ze zo zitten, voetstappen kwamen achter haar maar Lucy merkte ze niet eens.

(omg flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

This  voices in my head there killing me Empty
BerichtOnderwerp: Re: This voices in my head there killing me   This  voices in my head there killing me Emptyvr nov 25, 2011 7:55 am

Samina was die morgen niet gaan eten, na eerst een bord te hebben laten vallen en vervolgens door haar rug te gaan was teveel voor haar geweest. Ze was geirriteerd het huis uitgelopen en nu wilde ze even niemand zien. Ze stootte haar teen tegen een rotsblok, vloekend begon ze op een been rond te dansen. Scheuten en steken sprongen in haar buik, dat kon er ook nog wel bij! Plots hoorde ze stemmen aan de rand van het bos, kinderen. Ze haalde diep adem ens tapte nog een beetje mank in de richting van het geluid. "Kijk naar jezelf Lucy, je bent nieteens een leerling, verdoemd tot nooit geleerd worden. En je zal ook nooit iets geleerd worden. Je bent niets en niemand!" klonk een pestende meisjesstem. Samina stak haar kin in de lucht een keek zo hooghartig mogelijk. ''Wat heeft dit te betekenen?'' vroeg ze bars. Ze knielde neer naast een meisje dat ineengedoken zat te huilen. ''Wat is er meisje?'' vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This voices in my head there killing me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The pain of the past, it's just killing me
» The voices keep on calling, calling me

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: