Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This is me.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

This is me. Empty
BerichtOnderwerp: This is me.   This is me. Emptyvr nov 25, 2011 3:19 am

Het was donker. De maan scheen tussen de takken door en je hoorde een uil in de verten. Geleund tegen een oude eik zet Linde met gesloote ogen, alsof ze sliep. Ze dacht na. Er spookte van alles door haar hoofd en Linde probeerd weer wat rust te vinden in zich zelf. Trash stond een stukje verderop rustig te grazen. Linde's ogen schoten open, wat was die krakende tak, was ze niet meer alleen of was het de wind. Ook Trash hief zijn hoofd op maar ging weer door met grazen. Linde begreep dat het de wind was geweest en ging weer tegen de boom aan zitten maar deed haar ogen niet dicht. Na een tijdje kwam vanuit de schaduw een klein vosje tevoorschijn. Het was dus toch niet de wind. Linde ging wat rechter zitten. Het vosje bleef haar aanstaren. Het bleef stil staan keek even naar Trash en keek weer terug naar Linde. Voorzichtig stond Linde op liep langzaam op het vosje af, hurkte en liet hem aan haar hand ruiken. Zachtjes aaide ze het vosje over zijn kopje. Bij de aanraaking rilde hij even. Het was echt een mooi beestje, in zijn nek leek net alsof er een klein wit hartje zat, zijn ogen waren groot, vriendelijk en oplettend. Hij duwde met zijn neusje zacht tegen Linde's hand aan, keek haar nog een keer aan en rende toen weer terug naar de schaduw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: