Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I wonder... Can you win from me. I don't tink so!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyza nov 26, 2011 3:36 am

De grasvlakten waren de beste plekken om te jagen. Of om op je gemak eens te oefenen. Ookal was Jasmyn een perfecte mentor. Af en toe eens alleen zijn was ook plesant. Renend door de vlakte verstopt door het hoge gras. Keek ze uit naart een mogelijke vijand. Met geruitloose stapen versmolten met de achtergrond geluiden. De wind ging door haar haren. Ze had ze wat gemaskeert naar de groene achtergrond. Want blauwe haren en groen gras. Dat was te zichtbaar. Het was ook te stil, dus er was iets dicht bij. Ookal wist ze niet wat, hoe groot of klein het was. Lorana knielde toch wat dichter tegen de grond. Je kon niet weten wie er hier kon zitten. Hier kwamen vele jagen. Maar ze had geen zin om als een prooi gezien te worden. Een vogel schoot verschrikt de lucht in. Ze hoorde voetstappen, dicht bij. Redelijk zacht het was zeker dat het een getraind iemand was. Stil nam ze haar zwaard uit z'n schedel. Het glansde blauw op.. Ze maakte zich klaar voor de aanval. Maar opeens dacht ze aan de woorden van Jasmyn. "Val niet aan zonder dat je weet wie het is. Anders kun je grote problemen krijgen." Het ergerde haar. Ze nam haar zwaard stevig vast en sprong op. Wie ze zag was niet wie ze verwacht had te zien.

{wie wilt er antwoorden????}
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyza dec 10, 2011 3:38 am

Brenna zat, al was het bijna liggen, in het gras. Ze was bekaf, na eerst een vampier te slim zijn afgeweest en vervolgens tegen een boom was geknald toen ze wegrende hadden haar krachten het even begeven. Nu hijgde ze en elke spier deed pijn. Ze dacht aan Lily, ze mocht haar graag ookal was ze een vampier. Alleen werd ze nog meer geintrigeerd door Jack, ze had hem nooit meer gezien sinds hij haar naar huis had gebracht, hij leek veel te hebben meegemaakt. Wat was dat met hem? Brenna kon het niet weerleggen. Wat er toen gebeurde deed haar opspringen, er srpong een gedaante achter haar op met een zwaard. Brenna wilde net haar eigen zwaard terkken toen ze zag wie het was. ''Owwww, ik dacht even dat er een vijand achter me stond.'' Zei brenna opgelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyza dec 10, 2011 3:48 am

''Owwww, ik dacht even dat er een vijand achter me stond.'' Zei de andere ridder. "Ja da kan ik ook over jou vertellen." gaf ze als antwoord en stopte haar zwaard weer weg. Ze bekeek de andere ridder eens goed en haalde dan even diep adem. "Ik ben Lorana fijn je te ontmoeten." De laaste woorden kwamen er wat moeilijker uit. Ze moest leren vriendelijker te doen tegen anderen. Maar ze was nu eenmaal vijandig van natuure. Meestal vertrouwde ze niemand. Aleen die mensen die ze echt kende. Dat waren dus aleen de qeen en king. "Gaat het wel met je... Je ziet er nogal uitgeput en Pijnlijk uit." Waarscheinlijk had ze net gevochten met iemand. Want ze heigde ook nog. Ze had liever gehad dat het iemand veiandigs was. Dan kon ze haar zwaard nu tenminste gebreuken. Maar een nieuwe vriend of iemand die haar eens begreep was ook wel welkom. Ze bleef even staan kijken. Haar spieren nog gespannen om onverwachte bewegingen te kunnen bedrukken. Wachtend op een antwoord werd ze rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyza dec 10, 2011 4:02 am

"Ja da kan ik ook over jou vertellen." Zei de ander en stopte haar zwaard weg. "Ik ben Lorana fijn je te ontmoeten." De laaste woorden kwamen er wat moeilijker uit. Brenna kreeg het idee dat deze ridder moeite had met vertrouwen. ''Ik ben Brenna, aangenaam.'' "Gaat het wel met je... Je ziet er nogal uitgeput en Pijnlijk uit." vroeg Lorana. ''Ow gaat wel, alleen een vampier te slim afgeweest.'' Brenna stond op. ''Zeg niks onbeleefds hoor maar ik denk dat jij liever een vijand tegenover je had gehad.'' Ze moest even grinniken. ''Dat heb ik nou ook, ik kan later niemand aan mootjes hakken want ik ben een healer leerling, enfin, je kunt niet alles hebben en het is een hele eer hoor. Maar toch wens ik soms dat ik eens iemand een flinke haal met mijn zwaard kan geven.'' Ze glimlachte en kreeg zo het idee van roekeloosheid wat zelf wel eens had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 3:07 am

''Ik ben Brenna, aangenaam." Op haar tweede vraag kreeg ze nogal een onvertrouwelijk antwoort. ''Ow gaat wel, alleen een vampier te slim afgeweest.'' Brenna stond op. ''Zeg niks onbeleefds hoor maar ik denk dat jij liever een vijand tegenover je had gehad.'' Lorana knikte en Brenna ging verder met praten. ''Dat heb ik nou ook, ik kan later niemand aan mootjes hakken want ik ben een healer leerling, enfin, je kunt niet alles hebben en het is een hele eer hoor. Maar toch wens ik soms dat ik eens iemand een flinke haal met mijn zwaard kan geven.'' Lorana ging even op haar ene knie zitten. "Je zou blij moeten zijn dat je zo een rang krijgt. Jij zult levens redden. Ik kan er alleen maar nemen. In minder dan een hart klop kan ik het leven be-eindigen. Maar ik zal het nooit terug kunnen geven. Alleen als ik echt hard mijn best doe. Om iemand aardig te vinden. Maar dat doe ik niet. Dan word het moeilijk als je ooit MOET vechten tegen die gene. In zo een situatie wil ik niet verzeilt raken." Zei ze terwijl ze de zachte aarde door haar vingers zifte. "Wees blij met wat je gaat worden. De geesten hebben dit nu eenmaal bepaalt." Ze keek recht in de ogen van Brenna. Haar rode kijkers glansden heet op. "Plus als het er op aan komt zul je ook moeten vechten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 8:07 am

"Je zou blij moeten zijn dat je zo een rang krijgt. Jij zult levens redden. Ik kan er alleen maar nemen. In minder dan een hart klop kan ik het leven be-eindigen. Maar ik zal het nooit terug kunnen geven. Alleen als ik echt hard mijn best doe. Om iemand aardig te vinden. Maar dat doe ik niet. Dan word het moeilijk als je ooit MOET vechten tegen die gene. In zo een situatie wil ik niet verzeilt raken." Zei ze terwijl ze de zachte aarde door haar vingers zifte. "Wees blij met wat je gaat worden. De geesten hebben dit nu eenmaal bepaalt." Ze keek recht in de ogen van Brenna. Haar rode kijkers glansden heet op. "Plus als het er op aan komt zul je ook moeten vechten." ''mja, dat klopt natuurlijk.'' Brenna streek door haar bruine haar. ''Zeg, wat vind jij van die aankomende oorlog? Het is toch wat, de eerste grote oorlog die ik mee ga maken.'' Ze keek nadenkend naar Lorana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 8:21 am

''mja, dat klopt natuurlijk.'' Brenna streek door haar bruine haar. ''Zeg, wat vind jij van die aankomende oorlog? Het is toch wat, de eerste grote oorlog die ik mee ga maken.'' Lorana stond rustig op. "Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik snap ook niet goed waarom er oorlog moet komen. Het is ook mijn eerste oorlog. Op het ene moment ben ik blij dat ik mijn kracht en mijn ziel kan tonen aan iedereen. Ik zal niet neer strijken. Dat heb en zal ik nooit doen." Lorana begon haar strijdlust weer vast te krijgen. Ze had altijd moeten vechten. Daardoor was ze hard en standvast geworden. Maar ze had ook wel een zachte kant. Maar die liet ze dan ook maar zelden zien. Jasmyn was de enige die haar echte karakter misschien kon weten. Ze was een brutaaltje maar ook een lieveling. "Leeling healer dus. Dan mag je binnen kort waarschijnlijk al heel veel gewonden gaan verzorgen." Zei ze een beetje minachtig. Maar ook brutaal en tegelijke tijd volgde ze het voor beeld van Jasmyn respect straalde ze ook uit. "Maar wie weet ook weer niet, het kan zijn dat je mee moet vechten. Als dat zo is zal ik aan je zeide staan. Want ik zou niet graag hebben dat de toekimstige healer iets over komt." Daar was het weer. Die eer, brutaliteid en respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 9:59 pm

"Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik snap ook niet goed waarom er oorlog moet komen. Het is ook mijn eerste oorlog. Op het ene moment ben ik blij dat ik mijn kracht en mijn ziel kan tonen aan iedereen. Ik zal niet neer strijken. Dat heb en zal ik nooit doen." Brenna luisterde gefasineerd naar haar. "Leeling healer dus. Dan mag je binnen kort waarschijnlijk al heel veel gewonden gaan verzorgen." Zei ze een beetje minachtig. ''Ja dat klopt.'' Zei Brenna en ze trok haar wenkbrauw een beetje op. "Maar wie weet ook weer niet, het kan zijn dat je mee moet vechten. Als dat zo is zal ik aan je zeide staan. Want ik zou niet graag hebben dat de toekimstige healer iets over komt." Brenna voelde zich gestreeld door die woorden. ''Bedankt Lorana, dat zal ik altijd met me meedragen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 10:26 pm

''Bedankt Lorana, dat zal ik altijd met me meedragen.'' En die woorden van Brenna klonken zo oprecht dat Lorana er wel een klein lachje van af kon doen. Ze knikte een keer. "Is het moeilijk om voor healer te leren?" Vroeg ze toen maar om een beetje van onderwerp te veranderen. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk. Ze wiebelde lichtjes op haar benen. Ze had healers altijd al facinerend gevonden. Ook omdat één van hun haar leven had gegeven. Maar dat zou ze niet zo snel toe geven. "Wie weet kunnen we goede vrienden worden." Die woorden zei ze nu voor het eerst in haar leven. Maar ze meende ze wel. Haar rode ogen begonnen te glanzen. Dat voelde ze gewoon. Maar ze had wel nu een vervelende vraag. Die ze wilde vragen.... "Heb jij je ouders gekend?" Want lorana had ze nooit echt gekend. Alleen van verhaalen die sommige vertelden over hun. Maar die waren altijd zo verschillend dat ze zelf maar een verhaal had verzonnen. Maar ze geloofde uit de grond van haar hart dat ze zo ongeveer waren geweest want anders....
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 10:37 pm

"Is het moeilijk om voor healer te leren?" Vroeg ze toen maar om een beetje van onderwerp te veranderen. ''Ik weet het nog niet zo goed, ik heb nog nauwelijks lessen gehad.'' "Wie weet kunnen we goede vrienden worden." Zei Lorana. Brenna keek haar aan, ze had nog nooit een vriendin van ongeveer haar eigen leeftijd gehad. ''Meen je dat? Dat zou ik geweldig vinden!'' Lorana stelde haar nog een vraag waar ze duidelijk een beetje moeite mee had. "Heb jij je ouders gekend?" Brenna keek haar aan. ''Ja, ik woon nog bij ze, samen met mijn twee broers en zus, mijn oudste zus is een shapeshifter en verstoten.'' Ze keek even naar haar eigen voeten. ''Heb jij geen ouders dan?'' vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorana

Lorana


Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Emptyvr dec 30, 2011 11:32 pm

''Meen je dat? Dat zou ik geweldig vinden!'' Loranan vond het fijn dat Brenna zo regaeerde. Ja, ik woon nog bij ze, samen met mijn twee broers en zus, mijn oudste zus is een shapeshifter en verstoten.'' Was het antwoord op haar tweede vraag. ''Heb jij geen ouders dan?'' vroeg Brenna voorzichtig. Maar ze hed niet echt veel zin om te antwoorden. "Ik vind het erg voor je zus."Zei ze dan maar. Toch kon ze Brenna niet zonder antwoord laten zitten. Ze keek recht in de haar ogen. "Mijn ouders heb ik nooit gekend. Ik leef al van mijn twee jaar alleen. Ik heb al die tijd moeten vechten voor mijn leven. Misschien dat ik daarom zo hart ben geworden." Ze zag dat Brenna medelijden had of began te krijgen. "Je moet je niet verontschuldigen. Door dit leven ben ik nu wie ik ben. Ik zou het niet anders willen. Dus moet je geen medelijden hebben." Het klonk hart. Maar dat was het ook. Ze was blij met dit leven. Misschien was ze ook wel een beetje blij dat ze geen ouders had gehad. Want dan was ze nu niet zo. Misschien was ze dan zelfs jasmyn haar leerling niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wonder... Can you win from me. I don't tink so!   I wonder... Can you win from me. I don't tink so! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wonder... Can you win from me. I don't tink so!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Looking..For what? I dont know..
» I dont no what to say...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Grasvlakte-
Ga naar: