Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nice life

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

Nice life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life - Pagina 2 Emptydi jan 24, 2012 11:13 am

''Dus we zijn het eens; De feeen moeten proberen hun werk vóór het donker te voltooien, de leerlingen mogen niet in hun eentje rondzwerven en in de buurt van hun mentor blijven, kinderen mogen de omheining rond het feeenterretorium niet verlaten en de beschermers worden geacht polshoogte te nemen.'' Sheila dacht even na. ''Als extra veiligheid kunnen we ook een afwisselende wachtpost opstellen, als d beschermers moe worden kunnen ze zich aflossen en een uurtje rusten.'' Sheila knikte nu als instemming en keek hem aan. ''Dat is een perfecte oplossing, ik zal er zelf ook aan meedoen. Maar we moeten het volk niet teveel uitputten, dan missen we een hoop kracht in het grote gevecht.'' Haar stem was toch iets bezorgd geworden. Ze wist dat ze alle kracht nodig hadden die ze hadden, maar dat kon alleen als ze haar volk niet teveel uit. ''Maar het komt wel goed, ik ben er zeker van.'' Ze knikte vastberaden en glimlachte even kort.

-geen zin om van acc te wisselen
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life - Pagina 2 Emptyvr feb 10, 2012 7:32 pm

Sheila knikte nu als instemming en keek hem aan. ''Dat is een perfecte oplossing, ik zal er zelf ook aan meedoen. Maar we moeten het volk niet teveel uitputten, dan missen we een hoop kracht in het grote gevecht.'' Haar stem was toch iets bezorgd geworden. Ze wist dat ze alle kracht nodig hadden die ze hadden, maar dat kon alleen als ze haar volk niet teveel uit. ''Maar het komt wel goed, ik ben er zeker van.'' Ze knikte vastberaden en glimlachte even kort. 'Dus we zin het eens, vanavond kunnen we iedereen bij elkaar roepen om het te mededelen. Alleen zit ik nog met één ding.....moet een van ons niet Savannah in de gaten houden tijdens het gevecht.....nouja.....ze is je zus maar ik heb zo mijn twijfels bij haar vertrouwelijkheid...' Hij hoopte niet dat ze het verkeerd zou opvatten.

(faal...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life - Pagina 2 Emptydi maa 06, 2012 9:10 am

Ze bleef hem aankijken en wachtte zijn antwoord af. 'Dus we zin het eens, vanavond kunnen we iedereen bij elkaar roepen om het te mededelen. Alleen zit ik nog met één ding.....moet een van ons niet Savannah in de gaten houden tijdens het gevecht.....nouja.....ze is je zus maar ik heb zo mijn twijfels bij haar vertrouwelijkheid...' Bij het hore van haar zusjes naam zuchtte ze en vertrok haar gezicht. Dat was wel het laatste waar ze aan had willen denken nu. ''Ik weet het niet Puck, ik kan mijn aandacht niet op twee dingen richten. En bovendien ben ik bang dat ze me wat aandoet om haar rang te krijgen.'' Ze zuchtte eventjes. ''Maar toch mag haar ook niks overkomen, het is te ingewikeld voor mij nu.'' Ze kon hem niet uitleggen dat Savannah eigenlijk voor haar kleine zoontje zorgde. Haar lieve kleine Ryan, niemand wist dat het haar zoon was. En niemand zou het ooit weten. Misschien later, als hij ouder was en een beschermer zou zijn. Ze had die brief al klaarliggen voor hem, waarin ze alles uitlegde. Ze zuchtte even en schudde toen haar hoofd. ''Stuur haar maar met mij mee, ik zie wel wat er gebeurd, hopelijk toont ze haar loyaliteit goed.'' Ze keek Puck lang aan en zweeg. Achter haar nu vastberaden ogen verborg ze haar diepe geheimen.

-laat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nice life - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nice life
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The nice life of a fairy
» Nice is it with you
» nice and quiet to do
» nice to see you again[Raven]
» A new life?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: