Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 3 acountjes die weg mogen.

Ga naar beneden 
+3
Hunter
Brooke
Niko
7 plaatsers
AuteurBericht
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 3:28 am

Heeys ik geef deze 3 Accounts weg



Rinaldo een ridder

Vincent Vampier

Iluna elf

Er is nog weinig mets ze gedaan en charter mag je aanpassen van me hopelijke wilt iemand ze zodat ze wat actiever worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:03 am

ik wil rinaldo wel were actief maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:09 am

ik wil wel even melden dat Rinalde deputy is en dus niet zomaar weggegeven kan worden.
Dit moet je dus even besprekenb met de admins
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:13 am

oke mag dat dan zo snel mogelijk gabe? als ze on zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:17 am

Ooo,oke. Krijg ik dan ook even een berichtje als het goed is als Brooke, Rinaldo krijgt. Of als het goed is als ik hem aan haar geeft??
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:18 am

Ik zal het in gesprek brengen aan Mimi en de rest. Jullie krijgen beide wel te horen wat we besloten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 5:19 am

is goed gabe
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 7:16 am

ja ok dit gaat dus sowieso niet door he -.-
je hebt al meer als genoeg high ranks Shanice!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 7:18 am

ik wil rinaldo om de persoon ik heb al ene plaatje uitgezogd en bedenk zijn char mim
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 7:54 am

het gebeurd niet tenzij jij mij een wel Hele goede reden pm't wrm jij nóg een high rank zou verdienen. -.-"
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptydi dec 06, 2011 8:02 am

kijk pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptyvr dec 09, 2011 11:05 am

@Brooke, als het goed is heb je pm van Hunter ontvangen,
we houden ons daaraan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Niko

Niko


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptyza dec 10, 2011 12:19 pm

oke even de stand van zaken nou? wat ik weet nou niet of het goed is dat ze Rinaldo krijgt of niet ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpent
Deputy
Serpent


Aantal berichten : 28

Karakter
Leeftijd: 22 Years of a Deputy..
Rang: Im protecting the terretory
Partner: Listen to the sound of love is telling me if you are the one..

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptyzo dec 11, 2011 3:24 am

Rinaldo is de tweelingbroer van Serpent, just for known
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Emptyzo dec 11, 2011 7:10 am

Ik verwijder deze berichten omdat ze geen nut hebben voor dit topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3 acountjes die weg mogen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3 acountjes die weg mogen.   3 acountjes die weg mogen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3 acountjes die weg mogen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Sunheaven and Deadhell :: Accountmarkt-
Ga naar: