Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 BIG DUMP opruiming...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Emptydo dec 15, 2011 8:44 am

Zoals sommige misschien hebben gemerkt, ben ik de laatste tijd inactief, en kom ik met sommige accounts zels niet meer Online. Jullie moeten weten dat ik nu even een vreselijk ***rooster heb, en ik het toch niet al te best heb thuis. Ik zal een aantal verstofte accounts weggeven en delen, en ik ben opzoek naar een moordenaar Smile
Ik ben erg critisch in sommige accounts, en somigen kunnen niet zomaar weggegeven worden, ik denk hier goed over na.
De accounts:

Silente
Ze is een stille vrouw met een vergeten verleden.
Ze is sterk van binnen, en doet er alles aan om haar koningkrijk te verdedigen.
Ze is een ridder.

Yucka
Deze was al inactief, en heb ik overgenomen, en ik wil dat deze niet nog een keer verstoft.
Het is een vampier, met en ingewikkeld verleden, dat misschien een beetje onbegrijpelijk is.
Hier kun je veel meedoen, want ik ben er niet zo mee bezig.

Nu iets anders:

Ik ben klaar met het shapeshifters gedoe, ik wil Shadow heel graag dood hebben.
Ik zit te overwegen om het door een vampier te doen, of door Brenna, haar kleinere zusje.

voor als je een acc. wil:
Code:

Naam:
Wie wil je?:
waarom:
Vertel in het kort wat je er mee wilt doen:

Cursief=Delen
vet=weg


Laatst aangepast door Felix op vr dec 16, 2011 5:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Emptydo dec 15, 2011 11:06 am

Opnieuw de vervelende opmerking dat Serpent niet zomaar weggegeven mag worden. Dus dat feestje gaat niet meer door. Dit zal je even met Mimi moeten bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Emptydo dec 15, 2011 11:48 am

Weetje, ik ben het er een beetje klaar mee -.-"
ten eerste, je hebt niet zomaar die rang gekregen, je hebt al een waarschuwing gehad voor Serpent omdat je inactief op hem was, je had toen beloofd hem actief te gaan houden!

Ten tweede, mag er nog verdomme een beetje overlegd worden inplaats van dat elke willikeurige highrank gewoon op de acc markt word gesmeten alsof het een norm acc is -.-

Sorry maar dit gaat er bij mij niet in pech!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Yucka

Yucka


Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 14 Years
Rang: Apprentice
Partner: Roses are red, Violets are blue, When can I found you?

BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Emptyvr dec 16, 2011 4:36 am

Oke, niet erg ik zal hem eraf halen Smile (ik dacht ook eerst of ik het misschien aan jou moest vragen, maar toen deed ik het niet)
Btw, ser. wordt gedeelt, zo stond het op de acc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Emptyvr dec 16, 2011 8:37 am

gezien serpent er nog op staat verwijder ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BIG DUMP opruiming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: BIG DUMP opruiming...   BIG DUMP opruiming... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BIG DUMP opruiming...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Sunheaven and Deadhell :: Accountmarkt-
Ga naar: