Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The war is coming

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jasmyn
Queen

Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

BerichtOnderwerp: The war is coming    wo dec 28, 2011 12:55 am

Jasmyn liep met hevige stappen nara de plek war ze Mimi weer zou ontmoeten ze wisten beide dat de oorlog bijna zou uitbreken. Het is nu geen tijd voor liefde of vreugde het is tijd voor trainen en zometeen strijden tegen het leger van vyndi en haar ziek makende nichtje Roxanne. Het was tijd dat Jasmyn dichter bij haar zelf zou komen en zou zien wat haar moeder kon als beschermer van de elfen het was de taak om de elfen en de ridders samen te beschermen tegen de vampiers als een samen gebundelde volk. Jasmyn liep steeds harder want het gevoel kwam steeds dichter bij dat de oorlog zou uitbarsten ze hadden zich nu wel rustig gehouden maar het gezicht van Vyndi die duivels lachte. "MIMI!" riep Jasmyn hard doro het bos en zag toe iemand aan komen en luchte toen op. Jasmyn dacht dat ze gek werd van al die beelden maar waarschijnlijk was het haar paniek die de geest over nam. "Mimi!" Riep ze nog ene keer en zag Mimi toen staan en rende snel op haar af maar haar blik wel gefocust door haar paarse ogen.

(Mimi & Setherian) https://youtu.be/LkrDXnigZWI
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    wo jan 04, 2012 12:20 pm

"MIMI!" De stem van Jasmyn klonk in haar oren en gelijk was Mimi in alle staat van paraatheid. Er waren problemen, het kon niet anders. Jasmyn had een volk te leiden en zou hier niet komen voor het een en ander. Mimi slikte en schoot door de bossen heen. Misschien was vampier zijn nog niet zo slecht.. "Mimi!" Riep ze nog ene keer en zag Mimi toen staan en rende snel op haar af maar haar blik wel gefocust door haar paarse ogen. Mimi keek haar Serieus aan en legde haar hand op Jasmyn's schouder. "Jasmyn, wat is er aan de hand? Heb je nieuws? Heb je de Dwergen en Zeemeerminnen weten te bereiken?" Ze hadden niets van hen gehoord, niet meer sinds die Gathering, de oorlogsverklaring, sindsdien waren bijde rassen gewoon verdwenen, en nog erger misschien, Sheila de Queen van de Feeen was ook verdwenen, Mimi slikte en dacht terug aan de laatste keer dat ze de Zeemeerminnen Queen had gezien. Atar.. nee, ze heette nu Brooke.. Ze was een vampier.. Vyndi had haar.. bij haar leger gevoegd. Mimi slikte zacht en keek Jasmyn aan. "Alsjeblieft vertel me dat er goed nieuws is.." Fluisterde ze zacht en dacht aan het dwergen meisje waar Setherian haar ooit over had verteld.. De arme schat was aangezien voor Mariah en aangevallen.. Seth had haar uit de klauwen van de dood weten te redden.. Er mocht niets met haar gebeurd zijn. "Ik heb in iedergeval geen goed nieuws.." Fluisterde ze zacht.. Mimi had het al gehoord van Seth maar het deed te veel pijn.. Ze dacht aan de bruinharige tovenares, de Queen Misty.. Ze had sterk geleken en was goed geweest voor haar volk.. en nu.. "Vyndi heeft.. Een einde gemaakt aan het leven van Misty.." Fluisterde ze zacht en sloeg haar ogen neer, hoe lang zou het duren tot Vyndi een einde zou maken aan Aramiro, of Hunter.. Misschien zelfs een einde aan hun deputies.. "We moeten haar stoppen voor ze nog meer van ons volk vernietigd.." Sprak Mimi met een vaste stem. Ze konden niet meer mensen verliezen.. En de gedachte aan haar kinderen.. Ze liepen allemaal gevaar, Sara, Dave, Meredith, iedereen liep gevaar.. Zolang zij niets deed. Ze moesten.. Vyndi afslachten voor het te laat was..

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    wo jan 04, 2012 12:42 pm

"Vyndi heeft.. Een einde gemaakt aan het leven van Misty.." Fluisterde ze zacht en sloeg haar ogen neer, hoe lang zou het duren tot Vyndi een einde zou maken aan Aramiro, of Hunter.. Misschien zelfs een einde aan hun deputies.. "We moeten haar stoppen voor ze nog meer van ons volk vernietigd.." zei Mimi. Seth zuchtte en kwam tevoorschijn, "Misty was een tovenares. Mijn verantwoordelijkheid, we moeten haar grijpen voordat ze de kans krijgt. We moeten haar platslaan, verbranden, decapiteren, uit elkaar scheuren en haar botten vermalen tot stof opdat haar ziel nimmer meer terugweg zal vinden." gromde Setherian en opende en sloot zijn linkerhand een paar keer. Hij keek naar Jasmyn en toen naar Mimi waar zijn ogen bleven hangen. Hij liep op hun af en ging met zijn rug tegen een boom leunen. Zijn ogen waren naar de grond gericht teriwjl hij afwachtte en geduldig luisterde.

-eerste post na een tijdje-
Profiel bekijken
Jasmyn
Queen

Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    do jan 05, 2012 12:22 am

Mimi keek haar Serieus aan en legde haar hand op Jasmyn's schouder. "Jasmyn, wat is er aan de hand? Heb je nieuws? Heb je de Dwergen en Zeemeerminnen weten te bereiken?" Jasmyn keek naar Mimi. ''Nee ik heb niets meer van hun gehoord het is alsof ze van de aardbodem zijn verdwenen, jij ook niet dan?'' Vroeg ze kalm met een lichte onrust in haar stem. Ze hadden niets van hen gehoord, niet meer sinds die Gathering, de oorlogsverklaring, sindsdien waren bijde rassen gewoon verdwenen, en nog erger misschien, Sheila de Queen van de Feeen was ook verdwenen. "Alsjeblieft vertel me dat er goed nieuws is.. Ik heb in iedergeval geen goed nieuws. Vyndi heeft.. Een einde gemaakt aan het leven van Misty.." Jasmyn zweeg, ze had geen goed nieuws. "We moeten haar stoppen voor ze nog meer van ons volk vernietigd.." Sprak Mimi met een vaste stem. Seth zuchtte en kwam tevoorschijn, "Misty was een tovenares. Mijn verantwoordelijkheid, we moeten haar grijpen voordat ze de kans krijgt. We moeten haar platslaan, verbranden, decapiteren, uit elkaar scheuren en haar botten vermalen tot stof opdat haar ziel nimmer meer terugweg zal vinden." gromde Setherian en opende en sloot zijn linkerhand een paar keer. Hij keek naar Jasmyn en toen naar Mimi waar zijn ogen bleven hangen. Hij liep op hun af en ging met zijn rug tegen een boom leunen. Zijn ogen waren naar de grond gericht terwijl hij afwachtte en geduldig luisterde.
Jasmyn had keken naar de gezichten van haar vriendin, haar witte gezicht straalde toch op een of andere manier verdriet uit. toen Seterian te voorschijn kwam keek ze naar hem. ''Be.. was jij niet veel samen met Misty dan?'' klonk haar heldere stem terwijl ze naar hem keek.

ik moet er nog inkomen met Jasmyn ~
Profiel bekijken
Mimi
Queen of everything.

Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    do jan 05, 2012 2:20 am

Seth zuchtte en kwam tevoorschijn, "Misty was een tovenares. Mijn verantwoordelijkheid, we moeten haar grijpen voordat ze de kans krijgt. We moeten haar platslaan, verbranden, decapiteren, uit elkaar scheuren en haar botten vermalen tot stof opdat haar ziel nimmer meer terugweg zal vinden." gromde Setherian en opende en sloot zijn linkerhand een paar keer. Hij keek naar Jasmyn en toen naar Mimi waar zijn ogen bleven hangen. Hij liep op hun af en ging met zijn rug tegen een boom leunen. Zijn ogen waren naar de grond gericht terwijl hij afwachtte en geduldig luisterde. . Jasmyn had gekeken naar de gezichten van haar vriendin, haar witte gezicht straalde toch op een of andere manier verdriet uit. toen Seterian te voorschijn kwam keek ze naar hem. ''Be.. was jij niet veel samen met Misty dan?'' klonk haar heldere stem terwijl ze naar hem keek. Mimi slikte terwijl ze zachtjes naar Seth toe stapte en zijn hand pakte. Ookal was Jasmyn er bij. Zij wist het.. Iedereen wist het.. Zachtjes kneep ze in zijn hand terwijl tranen in haar ogen stonden. "Het is mijn schuld Seth.. Het spijt me.. Als ik iets kon doen om.. om Misty terug te brengen." Ze legde haar hoofd op zijn schouder en tranen gleden over haar wangen die zachte kringetjes werden op zijn kleding. Het was gewoon haar fout.. "Het spijt me.. voor alles voor elk ding.. Het spijt me Jasmyn, het spijt me Seth.. Ik ben gewoon niet sterk genoeg.." Langzaam hief ze haar hoofd en veegde de tranen weg. "Maar ik zal sterk zijn.. Ik beloof het.. En ik zal Vyndi afslachten, voor alles wat ze ons allen heeft aangedaan. Ik beloof het.." Er klonk iets kinderlijks door haar stem maar het maakte niet uit. Langzaam kneep ze in Seth's hand terwijl ze haar ogen sloot. De geur van zijn huid kalmeerde haar direct. Maar het hielp voor een keer niet. Want voor een keer.. Was het niet oke zoals ze wou dat het was.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    do jan 05, 2012 2:26 am

''Be.. was jij niet veel samen met Misty dan?'' klonk haar heldere stem terwijl ze naar hem keek. Mimi slikte terwijl ze zachtjes naar Seth toe stapte en zijn hand pakte. Ookal was Jasmyn er bij. Zij wist het.. Iedereen wist het.. Zachtjes kneep ze in zijn hand terwijl tranen in haar ogen stonden. "Het is mijn schuld Seth.. Het spijt me.. Als ik iets kon doen om.. om Misty terug te brengen." Ze legde haar hoofd op zijn schouder en tranen gleden over haar wangen die zachte kringetjes werden op zijn kleding. Het was gewoon haar fout.. "Het spijt me.. voor alles voor elk ding.. Het spijt me Jasmyn, het spijt me Seth.. Ik ben gewoon niet sterk genoeg.." Langzaam hief ze haar hoofd en veegde de tranen weg. "Maar ik zal sterk zijn.. Ik beloof het.. En ik zal Vyndi afslachten, voor alles wat ze ons allen heeft aangedaan. Ik beloof het.." Er klonk iets kinderlijks door haar stem maar het maakte niet uit. Langzaam kneep ze in Seth's hand terwijl ze haar ogen sloot. Seth zuchtte, "Dat hoeft niet te betekenen dat ik altijd bij haar ben...was. Daarbij sta jij er niet verantwoordelijk voor. Vyndi wel... zij moet sterven ... zij moet kruipen door het stof, bloedend als een zwijn" Snoof Seth en kneep zachtjes terug in Mimi's hand om haar gerust te stellen. "Het is gebeurt... Misty is weg maar er is een nieuwe jongere queen voor in de plaats gekomen. Denaii zal het wel lukken het over te nemen en Vyndi zal alsnog branden voor haar daden."
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The war is coming    

The war is coming
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: