Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lucht - Je - Hartje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Lucht - Je - Hartje Empty
BerichtOnderwerp: Lucht - Je - Hartje   Lucht - Je - Hartje Emptyza dec 31, 2011 12:11 am

Hier kun je, als je ergens mee zit ofzo
En het uberhaupt wel wilt vertellen,
Je hart luchten ;D

__________________________________________

Well..

Het leven zit mij en vele andere momenteel niet echt mee denk ik..
ik wil men helpen maar vergeet mezelf.. En op dit moment weet ik het niet meer..
Er lopen geen tranen over mijn gezicht.. Maar mijn hart is gebroken..
En ik kan het niet meer aan.. Ik wil het niet meer aankunnen maar het moet..
En ik kan het niet loslaten.. En ik kan niet helpen.. Maar ik wil het zo graag..
Vertel me dan toch.. Waarom? Waarom moet dit alles vandaag komen..
Op deze dag die zo mooi en gelukkig gisteren al begon..
Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Lucht - Je - Hartje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht - Je - Hartje   Lucht - Je - Hartje Emptydi jan 17, 2012 3:07 am

Ik ben net naar de ortho geweest, dit was mijn glorieuze dag, mijn eerste spalkje zou geplaatst worden en volgende week zou mijn beugel er uit mogen. Dus eindelijk, na twee jaar, ging ik van school weg, een jongen uit mijn klas had een grapje bedacht, ons biolokaal kijkt uit over het fietspad en toen ikweg fietste stond daar de halve klas me overdreven enthousiast uit te zwaaien, mijn dag kon niet beter, dacht ik...

Bij de ortho begonnen ze met het spalkje, ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. Toen kwam de controle, dr.van leeuwen zei dat ik een kruisbeet aan de rechterkant had en dat mijn beugel beter nog VIER VOLLE WEKEN moest blijven zitten....

Ik ben in tranen naar huis gefietst en op dit moment vraag ik me af of mijn toetsenbord waterproof is. Mijn wereld is ingestort, het klinkt overdreven maar ik heb echt lang naar die bewuste dag uitgekeken dat dat pokkeding er eindelijk uit mocht! Op dit moment ben ik nog steeds verdrietig, zometeen zal ik woedend zijn, maar het helpt niks....

Jinte, asjeblieft, bespaar me je ik-zei-het-toch, ik voel me beroerder dan ooit....
Terug naar boven Ga naar beneden
Aramiro
King
Aramiro


Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

Lucht - Je - Hartje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht - Je - Hartje   Lucht - Je - Hartje Emptydi jan 17, 2012 5:37 am

Smijt ff met dingen, helpt bij mij ook ^^ en ik wilde helemaal niet Ik-zei-het-je-toch zeggen (Oeps toch gezegd ^^)
Maar blijf onthouden Noos, Kaas zal altijd de baas blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lucht - Je - Hartje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht - Je - Hartje   Lucht - Je - Hartje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht - Je - Hartje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Reclame en Onzin. :: Onzin :: Kletshoek-
Ga naar: