Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Back

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Back   Back Emptyma jan 02, 2012 10:03 am

Rustig zette hij zijn stap in de ridders territoria en keek om zich heen, het was lang geleden dat hij hier verschenen was en na een lange tijd zijn oom helpen en wachten tot zijn zwaard gemaakt werd is deze jonge man terug gekeerd naar de plek waar hij geboren is en nu de deputy van is. 'welkom thuis Rinaldo.' zei hij blij en liep richting het stad, hij had zin om iedereen weer te ontmoeten. En natuurlijk had hij zin om te vechten en gewoon en ook nuttig zijn en niet als ploeger maar als een krijger. Maar dat ploegen had ook wel nut want nu zijn zijn arme sterk en is zijn zwaard 2 keer zo zwaar ook al is het voor hem heel licht. Rinaldo liep verder en genoot van het heerlijke weer en toen hoorde hij plots dat iemand zijn naam riep, de jonge draaide zich om en keek naar diegene wie hem riep.

(moet inkomen met deze persoontje :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydi jan 03, 2012 12:38 am

Brenna kon zich niet goed constentreren. ''Nou?'' Vroeg haar moeder ongeduldig. ''Geef eens antwoord als ik je een vraag stel Brenna Freda Nim'jai!'' ''Ik....nou....'' begon Brenna. ''Mevrouw je bent hopeloos! Je bent verdorie nog wel healer leerling.'' ''Daar heb ik niet om gevraagd!'' schreeuwde Brenna en ze rende weg. Ze veegde boos een traan weg uit haar ooghoek. Ze was heel even in het elfen terretorium geweest, dat bleek dus niet te mogen. In de verte zag ze iemand lopen. Het was een jongen die ze vaag herkende. Was dat niet...? Ze begon te rennen. ''Rinaldo!!'' schreeuwde ze.

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydi jan 03, 2012 4:58 am

Rinaldo keek naar brenna, die hij had leren kennen toen ze een kleine kind was, nu is ze zeker een leerling. 'heej brenna lang niet meer gezien.' zei hij blij en liep naar haar toe en tilde omhoog en zette daarna weer naar beneden 'Wat ben je toch prachtig geworden meid! en wie is je mentor geworden?' vroeg die lachend en bekeek haar goed, ze was prachtig geworden en is ongeveer 14 jaar. De jonge wachte nog steeds op haar antwoord en keek al vast om zich heen de het was winter en natuurlijk was er veel sneeuw gevallen. Rinaldo dacht aan zijn training die hij had bij zijn oom met 3 messen in een hand en dacht na over het ploegen van akkers of helpen met vee en vechten met jongens die in training waren voor ridder. het was een leuke tijd geweest en nu is hij terug in dit landschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydi jan 03, 2012 9:34 am

'heej brenna lang niet meer gezien.' zei hij blij en liep naar haar toe en tilde omhoog en zette daarna weer naar beneden. Brenna verbaasde zich lichtelijk over de kracht waarmee dat gebeurde. 'Wat ben je toch prachtig geworden meid! en wie is je mentor geworden?' vroeg die lachend en bekeek haar goed. Brenna bloosde, streek een haarlok achter haar oor en glimlachte. 'Ik ben leerling healer geworden alleen Celeste is....nouja, ze is dus dood en mijn training is noch niet voldoende dus zoeken ze een nieuwe healer. Maar goed, ik ben blij jou weer te zien, de laatste keer was ik...vier ofzo?' ze grijnsde even en sloeg haar sjaal iets meer om haar gezicht. Haar muts sjorde ze vast en ze ging wat dichter bij Rinaldo lopen omdat dat wat warmer was. 'Maar nu even over jou, waar ben je eigenlijk geweest? Moeder en vader waren niet helemaal duidelijk, heb je je broer nog gezien, Serpent, of hoe heette hij ook al weer?' Ze bepte maar door en wachtte toen op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydi jan 03, 2012 9:44 am

. 'Ik ben leerling healer geworden alleen Celeste is....nouja, ze is dus dood en mijn training is noch niet voldoende dus zoeken ze een nieuwe healer. Maar goed, ik ben blij jou weer te zien, de laatste keer was ik...vier ofzo?' ze grijnsde even en sloeg haar sjaal iets meer om haar gezicht. Haar muts sjorde ze vast en ze ging wat dichter bij Rinaldo lopen omdat dat wat warmer was. 'Maar nu even over jou, waar ben je eigenlijk geweest? Moeder en vader waren niet helemaal duidelijk, heb je je broer nog gezien, Serpent, of hoe heette hij ook al weer?' Rinaldo lachte, hoe kwam ze toch altijd op die onzin hij en een broer. 'Zo meid Healer leerling goed geschopt. en ik was bij me oom me zwaard was nogal erg naar stomp geworden dus moestie gemaakt worden.' Zei hij rustig 'en me oom had me zwaard ontworpen, en ik moest hem helpen. en i kheb geen broer klein meid.' Zei hij lachend en sloeg een arm om haar heen 'maar vertel is er nog iets gebeurt toen ik weg was?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydi jan 03, 2012 9:51 am

'Zo meid Healer leerling goed geschopt. en ik was bij me oom me zwaard was nogal erg naar stomp geworden dus moestie gemaakt worden.' Zei hij rustig 'en me oom had me zwaard ontworpen, en ik moest hem helpen. en i kheb geen broer klein meid.' Zei hij lachend en sloeg een arm om haar heen 'maar vertel is er nog iets gebeurt toen ik weg was?' 'Owwww...dat dacht ik dus maar ja...' Ze lachtte even. 'Nouja of er nog iets gebeurd is... ja! Er staat een enorme oorlog voor de deur, de vampiers hebben de oorlog verklaard aan de ridders, elfen en de tovenaars of iets dergelijks en de andere rassen vechten mee. Dat wil zeggen...alleen de feeen want de meerminnen en dwergen zijn...uitgemoord... Ze hebben niemand in leven gelaten, de vampiers, en de shapeshifters verbergen zich nog steeds. Het is moeilijk te zeggen wat er na de oorlog zal overblijven, ik heb bijna zelf ervaard hoe het is om een vampiers te worden, een keer toen ik negen was en vorig jaar nog een keer.' Ze werd ineens wat stiller, het gezicht van Lily zach ze weer haarscherp voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 12:18 am

'Nouja of er nog iets gebeurd is... ja! Er staat een enorme oorlog voor de deur, de vampiers hebben de oorlog verklaard aan de ridders, elfen en de tovenaars of iets dergelijks en de andere rassen vechten mee. Dat wil zeggen...alleen de feeen want de meerminnen en dwergen zijn...uitgemoord... Ze hebben niemand in leven gelaten, de vampiers, en de shapeshifters verbergen zich nog steeds. Het is moeilijk te zeggen wat er na de oorlog zal overblijven, ik heb bijna zelf ervaard hoe het is om een vampiers te worden, een keer toen ik negen was en vorig jaar nog een keer.' Rinaldo keek bezorgd naar Brenna, hoezo was ze plotseling zo stil, wat was er gebeurt in de tijd wanneer hij weg was 'Brenna je weet dat je me altijd alles mag vertellen ook al was ik weg...En wat vreselijk dan de meerminnen en de dwergen.' Zei hij ongerust een keek voor zich uit. Wat waren de vampiers van plan dat was de vraag die hij in zijn hoofd af vroeg. Het was een tijd geleden dat ie met vampieren had gevochten. 'Maar Brenna vertel, wat was er gebeurt toen je 9 was en niet zo lang geleden?' vroeg hij nog is en keek weer naar het meid.v
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 12:33 am

'Brenna je weet dat je me altijd alles mag vertellen ook al was ik weg...En wat vreselijk dan de meerminnen en de dwergen.' Zei hij ongerust een keek voor zich uit. 'Maar Brenna vertel, wat was er gebeurt toen je 9 was en niet zo lang geleden?' 'Nouja, het was in de zomer en het was nacht, ik slaapwandelde weer. Plots schrok ik wakker van een geluid, in de verte zag ik een ontploffing. Ik liep er naar toe en zag twee vampiers, een man en een vrouw, ik verstopte me in een boom maar viel eruit. Ik haalde mijn knie open, de man ging voorzichtig en beschermend voor me staan, de vrouw bood aan me naar huis te brengen. ik dacht echt even dat ze me wou bijten maar ze scheen zich in te houden. Nouja dat liep dus goed af, maar een jaar geleden kwam ik haar weer tegen, we hebben even gepraat maar plots vroeg ze of ik een ander leven zou willen hebben vanwege...nouja.... je weet toch wat er met Shadow is gebeurt? Nou dus, ik was net leerling healer geworden en ze vroeg me dus of ik me prettiger zou voelen uit de buurt van vader en moeder en dus het vermogen krijgen om naar niemandsland te reizen... Nouja, toen kwam Jasmyn opdagen en sindsdien heb ik Lily nooit meer gezien.' Brenna was uitgepraat, alleen het feit dat hij niet angstig terugdeinsde en belangstellend vragen bleef stellen deed haar veel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 12:46 am

Nouja, het was in de zomer en het was nacht, ik slaapwandelde weer. Plots schrok ik wakker van een geluid, in de verte zag ik een ontploffing. Ik liep er naar toe en zag twee vampiers, een man en een vrouw, ik verstopte me in een boom maar viel eruit. Ik haalde mijn knie open, de man ging voorzichtig en beschermend voor me staan, de vrouw bood aan me naar huis te brengen. ik dacht echt even dat ze me wou bijten maar ze scheen zich in te houden. Nouja dat liep dus goed af, maar een jaar geleden kwam ik haar weer tegen, we hebben even gepraat maar plots vroeg ze of ik een ander leven zou willen hebben vanwege...nouja.... je weet toch wat er met Shadow is gebeurt? Nou dus, ik was net leerling healer geworden en ze vroeg me dus of ik me prettiger zou voelen uit de buurt van vader en moeder en dus het vermogen krijgen om naar niemandsland te reizen... Nouja, toen kwam Jasmyn opdagen en sindsdien heb ik Lily nooit meer gezien.' Rinaldo keek met ernstige gezicht naar Brenna, dus ze stond op het punt om een vampier te worden...Maar als die ene Lily haar wou veranderen dan had ze het meteen gedaan en zou ze het niet vragen maar meteen doen. 'het is maar goed dat je geen vampier bent geworden...Want nu heb je een veel betere toekomst dan een dode leven hebben en dorst naar bloed.' Zei hij ernstig 'en het is ook fijn dat Jasmyn op tijd is gekomen want je weet nooit wat vampiers in hun hoofden hebben en mijn tip blijf ver van hun vandaan.' hij keek naar het gezicht en vroeg zich af wat ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 12:56 am

'het is maar goed dat je geen vampier bent geworden...Want nu heb je een veel betere toekomst dan een dode leven hebben en dorst naar bloed.' Zei hij ernstig 'en het is ook fijn dat Jasmyn op tijd is gekomen want je weet nooit wat vampiers in hun hoofden hebben en mijn tip blijf ver van hun vandaan.' Brenna voelde zich veilig, er waren maar weinig mensen met wie ze zo goed kon praten, de meeste vonden haar een rare dromer. Ze kende Rinaldo niet goed maar wist dat hun Deputy was geworden, toen ze nog heel klein was had ze altijd gedacht dat hij niet aardig was maar die gedachten hadden een omkeer gemaakt toen hij haar een keer van een wild paard had gered. 'Bedankt, ik zal het onthouden.' Ze keek hem lief aan.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 1:12 am

. 'Bedankt, ik zal het onthouden.' Ze keek hem lief aan. En Rinaldo haalde zijn hand door haar haar, he twas een lieve meid die veel instaat was en ze een goede healer zou worden nu maar hopen dat ze er snel een zouden vinden om haar les te geven anders heeft het ook geen nut om leerling te zijn zonder een mentor. 'Hoe gaat het met je ouders, haal je veel katten kwaad uit of doe je dat niet meer...' zei hij lachend en keek naar de eerste paar huizen die in zicht kwamen. Het waren allemaal vertrouwde huizen waar tussen hij opgroeide en trainde om ridder te worden. rinaldo keek naar de lucht en genot van de zon die niet hard scheen op een winter dag maar toch zijn best deed 'het is fijn om thuis te zijn.' Zei hij rustig en keek voor uit.



xHeb ik jou gered van een wild paard O.O das iets nieuwsx
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 1:22 am

( ik verzon het ook ter plekke Razz)

Rinaldo haalde zijn hand door haar haar. 'Hoe gaat het met je ouders, haal je veel katten kwaad uit of doe je dat niet meer...' zei hij lachend en keek naar de eerste paar huizen die in zicht kwamen. 'Ehem.... wil je dat echt weten?' Vroeg Brenna lachend. Haar moeder noemde haar een doldwaze wetovertreedster en niet eens onterecht. 'het is fijn om thuis te zijn.' Zei rinaldo rustig. 'Ben jij nog nieuwe dingen te weten gekomen? Ik bedoel, mama houd me het liefst binnen en wil niet dat ik met beschermers en leerlingen om ga, volgens mij wil ze niet dat ik verkeerde invloed krijg en dus daarom weet ik niet veel van de buitenwereld.' Ze dacht diep na, haar moeder wilde niet dat ze met Lorana omging maar verbood het ook niet, haar vader deed daar niet zo moeilijk over maar hij was er bijna nooit. 'Zeg, jij lijkt me toch iemand die veel heeft meegemaakt...' vroeg ze zacht aan rinaldo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 1:29 am

'Ben jij nog nieuwe dingen te weten gekomen? Ik bedoel, mama houd me het liefst binnen en wil niet dat ik met beschermers en leerlingen om ga, volgens mij wil ze niet dat ik verkeerde invloed krijg en dus daarom weet ik niet veel van de buitenwereld.' keek naar Brenna, het zou vast vervelend zijn om niet met andere mensen om mogen gaan. Hij zou alles doen om het wel te toen ook al mocht het niet . 'Zeg, jij lijkt me toch iemand die veel heeft meegemaakt...' Rinaldo hoorde het haar zachtjes vragen en glimlachte 'je hebt het goed opgemerkt, ik kan niet uitstaan om thuis te zitten en verder was ik in de bergen geweest, met wat beren gevochten en dergelijke om bij me oom niet steeds te werken.' zei hij terwijl de joneg dacht aan het gevecht i nde bergen met een grizzly beer om wat vis die hij wou stelen. Rinaldo was echt geen type om thuis te zitten en naar buiten kijken, hij beleefde het liefst alles zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptywo jan 04, 2012 11:41 pm

'je hebt het goed opgemerkt, ik kan niet uitstaan om thuis te zitten en verder was ik in de bergen geweest, met wat beren gevochten en dergelijke om bij me oom niet steeds te werken.' zei hij. 'Beren?' vroeg Brenna opkijkend. ze liepen voorbij de stallen en Brenna liep naar binnen, daar stond Norena, haar paard. Ze aaide haar over haar neus en streek over haar witte manen. 'Wat is het toch vreemd, ik sta hier te praten met mijn toekomstige King.' Merkte ze op. 'En ik toon nog maar weinig respect.' Vervolgde ze grinnikend. Als ze tegenover een hoge heer stond was ze vaak nogal brutaal. 'Zeg, zullen naar mijn huis gaan, dan kan ik iets warms voor je inschenken.' Stelde ze voor.

(fluuuuuuuuuuuuuut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydo jan 05, 2012 1:49 am

Ze kwamen de stal tegen en gingen daar in, Brenna liep meteen naar haar paard en aide over zijn neus, Rinaldo herrinderde zich nog aan zijn mustang die niet zo lang dood was gegaan. 'Wat is het toch vreemd, ik sta hier te praten met mijn toekomstige King.' Merkte ze op. 'En ik toon nog maar weinig respect.' de jonge grinnikte en keek naar Brenna 'Zeg, zullen naar mijn huis gaan, dan kan ik iets warms voor je inschenken.' Rinaldo kikte en zei, 'ik ben ook maar een ridder en Aramiro leeft zeker nog lang.' Zei hij lachend terwijl ze uit de stal liepen.



(die van mij is neit beter)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydo jan 05, 2012 2:06 am

'ik ben ook maar een ridder en Aramiro leeft zeker nog lang.' Zei hij lachend terwijl ze uit de stal liepen. 'Nouja, je weet nooit wat je moet denken na die oorlog.' Ze liepen over de besneeuwde straten en kwamen uit bij een huis, Brenna's huis. Aarzelend klopte ze aan, haar moeder zou laaiend zijn omdat ze het huis was uitgestampt. Haar moeder deed echter met een stalen gezicht de deur open. 'Zo, zie ik jou ook nog eens, en wie heb je meegenomen? Dag Rinaldo, wat leuk je weer te zien.' Zei ze haast toonloos. 'Kom er in, ik heb juist thee klaarstaan.' Brenna hing haar mantel op aan de kapstok en keek een beetje schuw naar haar moeder. Een grote jongen met hetzelfde bruine haar als Brenna stapte binnen. 'Zo zus, waar is mijn...' Hij stopte toen hij Rinaldo in het oog kreeg. 'Zo, daar hebben we de toekomstige King.' Sprak hij lachend. 'Ach Dinan hou asjeblieft je mond.' Zei Brenna lichtelijk geamuseerd. Op haar woorden kwam haar zus Jenne af, ze zei niks maar glimlachte alleen tegen Rinaldo. 'Waar is Severijn?' Vroeg Brenna aan Jenne. 'Weet ik niet, hij zei iets over trainingen.' Jenne en Dinan liepen de kamer uit. 'Ehm...Mijn familie dus, beleefder dan dit zijn ze niet. En dan heb ik Shadow nog maar die....Nou...je weet waar ze is.' Brenna's oudste zus was een shapeshifter en naar Niemandsland verbannen. 'Nou, wil je thee?' vroeg Brenna en keek naar Rinaldo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydo jan 05, 2012 2:20 am

'Nouja, je weet nooit wat je moet denken na die oorlog.' Rinlado knikte en keek naar de besneeuwde straten en toen ze voor een huis stonden, de jonge zag dat de jonge leerling aarzelend op de deur klopte. 'Zo, zie ik jou ook nog eens, en wie heb je meegenomen? Dag Rinaldo, wat leuk je weer te zien.' Zei ze haast toonloos. 'Kom er in, ik heb juist thee klaarstaan.' Brenna hing haar mantel op aan de kapstok en keek een beetje schuw naar haar moeder. Een grote jongen met hetzelfde bruine haar als Brenna stapte binnen. 'Zo zus, waar is mijn...' Hij stopte toen hij Rinaldo in het oog kreeg. 'Zo, daar hebben we de toekomstige King.' Sprak hij lachend en Rinaldo knikte lachend . 'Ach Dinan hou asjeblieft je mond.' Zei Brenna lichtelijk geamuseerd. Op haar woorden kwam haar zus Jenne af, ze zei niks maar glimlachte alleen tegen Rinaldo. 'Waar is Severijn?' Vroeg Brenna aan Jenne. 'Weet ik niet, hij zei iets over trainingen.' Jenne en Dinan liepen de kamer uit. 'Ehm...Mijn familie dus, beleefder dan dit zijn ze niet. En dan heb ik Shadow nog maar die....Nou...je weet waar ze is.' Rinaldo zuchte toen het eindelijk wat leger werd 'Je hebt een grote familie Brenna, ik snap niet hoe je het kunt uithouden...En erg jammer van Shadow.' Zei hij mee levend en dacht toen zelf aan zijn familie, hij had een zusje en zijn meoder vertelde dat hij ook een twelings broer heeft maar of dat waar is weet hij niet. 'Nou, wil je thee?' Vroeg Brenna en Rinaldo keek op 'ech ja natuurlijk.' Zei hij verward en wachte op de reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydo jan 05, 2012 2:32 am

'Je hebt een grote familie Brenna, ik snap niet hoe je het kunt uithouden...En erg jammer van Shadow.' Zei hij mee levend. 'Ha, je zou ze eens met de feestdagen moeten meemaken, dan is het hier een janboel.' Ze schonk een beker thee in en schoof hem naar Rinaldo toe. 'Ik dacht echt dat jij een broer had, een tweelingbroer ofzo.' Ze nam een hete slok en voelde de blaren op haar slokdarm springen. 'En een zusje ofzo, nouja ik hoor ook maar wat.' Ze nam nog een slok, dit keer iets voorzichtiger en veegde wat sneeuw uit haar bruine haar. Ze lachte even. 'Alsof ik last heb van roos, maar goed, leven je ouders nog? Ik hoor echt veel te weinig in dit krot.' Haar moeder keek haar even streng aan en Brenna vervolgde gauw: 'Nouja, tis maar wat je een huis noemt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptydo jan 05, 2012 2:45 am

'Ha, je zou ze eens met de feestdagen moeten meemaken, dan is het hier een janboel.' Hij keek naar de beker met heet thee 'Ik dacht echt dat jij een broer had, een tweelingbroer ofzo.' Rinlado nam voorzichting en slok en begon te praten 'me moeder vertelde altijd dat ik en tweelings broer heb maar ik weet niet of het de waarheid is.' Zei hij rustig en nam nog slok 'En een zusje ofzo, nouja ik hoor ook maar wat.' Rinaldo knikte 'ik heb een zusje Zoë die is niet zo lang geleden een rider geworden als ik het goed heb.' 'Alsof ik last heb van roos, maar goed, leven je ouders nog? Ik hoor echt veel te weinig in dit krot.' Haar moeder keek haar even streng aan en Brenna vervolgde gauw: 'Nouja, tis maar wat je een huis noemt.' En rinaldo lachte even 'me meoder is gestorven en me vader ook, gelukkgi zijn we oud genoeg om voor ons zelf te zorgen.' Zei hij op een normale toon en keek toen weer op zijn beker en nam nog een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyvr jan 06, 2012 12:29 am

'me moeder vertelde altijd dat ik en tweelings broer heb maar ik weet niet of het de waarheid is.ik heb een zusje Zoë die is niet zo lang geleden een rider geworden als ik het goed heb.'me meoder is gestorven en me vader ook, gelukkgi zijn we oud genoeg om voor ons zelf te zorgen.' Zei hij op een normale toon en keek toen weer op zijn beker en nam nog een slok. Brenna nam een grote slok thee en verslikte zich, ze liep langzaam blauw aan maar wist na een paar seconden weer lucht te happen. 'Wel erg voor je.' vond ze. 'En je hebt dus nog een oom?' Ze bestudeerde haar beker en nam nog een slok. 'Ik heb dus een moeder, een vader, twee zussen en twee broers, een tante en een neef, om maar alles op te noemen. Moeder wil dat ik met mijn neef trouw, daar heb ik dus echt geen zin in!' Ze snoof minachtend, er was daar al tich keer een discussie over geweest, Brenna had nog het excuus om te zeggen dat ze dat geen kinderen kon krijgen, een healer werd immers uit de functie ontheven als dat gebeurde en moeder wilde aan alles voorkomen dat ze een zwaard in de handen zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyvr jan 06, 2012 12:46 am

'Wel erg voor je.' 'En je hebt dus nog een oom?' 'Ik heb dus een moeder, een vader, twee zussen en twee broers, een tante en een neef, om maar alles op te noemen. Moeder wil dat ik met mijn neef trouw, daar heb ik dus echt geen zin in!' Nu pas keek Rinaldo op, moest die arme meid met haar familie trouwen dat was toch vreselijk...'hmm ik vind het belachelijk, je trouwt omdat je op elkaar verliefd bent en niet omdat het iemand zegt. En met familie trouwen is ook niet het beste...Tenminste dat is mijn mening.' zei hij serieus en keek Brenna aan. Het was fout om iemand laten trouwen zonder dat ze op elkaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyvr jan 06, 2012 9:21 am

'hmm ik vind het belachelijk, je trouwt omdat je op elkaar verliefd bent en niet omdat het iemand zegt. En met familie trouwen is ook niet het beste...Tenminste dat is mijn mening.' zei hij serieus en keek Brenna aan. ''Ja, dat is zo, maar ik weet niet of ik er onder uit kan komen, alleen als ik iemand vind van wie ik meer zal houden dan van mijn familie zal mama het wel inzien maar ik denk dat ze haar uiterste best doet om me uit de buurt van jongens te houden. Daarom keek ze jou zo schuw aan.'' Ze keek in haar beker. ''Giljard valt best mee hoor, daar niet van, maar toch...'' Ze schonk haar beker weer vol. ''Maar goed, hoe staat het met jou training?'' Vroeg ze om de sfeer wat op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyza jan 07, 2012 4:54 am

Ja, dat is zo, maar ik weet niet of ik er onder uit kan komen, alleen als ik iemand vind van wie ik meer zal houden dan van mijn familie zal mama het wel inzien maar ik denk dat ze haar uiterste best doet om me uit de buurt van jongens te houden. Daarom keek ze jou zo schuw aan.'' Ze keek in haar beker. ''Giljard valt best mee hoor, daar niet van, maar toch...'' Ze schonk haar beker weer vol. ''Maar goed, hoe staat het met jou training?'' Rinaldo keke haar even vaag aan en dacht over welke training ze had, want als Deputy had je neit echt een training hhij werd wel klaar gemaakt voor als wat de king moest doen 'Het gaat wel, maar ik was een lange tijd bij me oom zo als ik het had verteld dus ik meot nog veel doen...Me paard is al paar jaar geleden gestorven en bij me oom had i ker geen nodig maar hier denk ik wel dus moet ik er een uitkiezen en ik denk dat jij wel wat meer weet dan ik dus wil je helpen.' Zei hij en knipoogde, hi jzou die meid wat meer uit huis nemen voor allerlei taakjes zodat ze wat meer vrijheid kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyza jan 07, 2012 5:03 am

'Het gaat wel, maar ik was een lange tijd bij me oom zo als ik het had verteld dus ik meot nog veel doen...Me paard is al paar jaar geleden gestorven en bij me oom had i ker geen nodig maar hier denk ik wel dus moet ik er een uitkiezen en ik denk dat jij wel wat meer weet dan ik dus wil je helpen.' Zei hij en knipoogde, Brenna begreep de wenk. haar moeder zou een vraag van de toekomstige King niet kunnen weerstaan, Rinaldo was van plan haar vrijheid te vergroten. Ze knipoogde terug, dat was zo opvallend dat zelfs een blinde het had gemerkt, dat gaf niks want Brenna ging knipogend door het leven dus niemand dacht dat ze er iets meer bedoelde. 'Maar natuurlijk, ik zal je wel helpen.' Ze moest haar best doen niet in lachen uit te barsten.

(wrong account)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Emptyza jan 07, 2012 5:27 am

Ze zag dat Brenna het begreep en terug knip oogde en zo dat echt geen een mens het niet zou hebben gemerkt 'Maar natuurlijk, ik zal je wel helpen.' Hij kreeg een brede glimlach 'nou goed zullen we meteen gaan want ik moet nog me zus vinden ergens in de ridder territoria.' zei hij lachend en stond op en knikte naar de moeder van Brenna 'Het was een heerlijke thee mevrouw Freda Nim'jai en u vind het zeker niet erg als ik u dochter steel voor paar uur, i kdenk dat zij meer weet over de paarden en stallen hier dan ik.' vroeg hij en liep alvast naar de kapstok en pakte zijn mantel en deed het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back   Back Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» i'm back
» Back off!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium-
Ga naar: