Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verveelde Brooke

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

Verveelde Brooke Empty
BerichtOnderwerp: Verveelde Brooke   Verveelde Brooke Emptywo jan 04, 2012 1:04 pm

Brooke keek naar de openheid van het kamp ze zag een aantal gestaltes maar niet veel. ze had géén idee wat ze eens zal doen vandaag. misschien komt mn mentor dacht ze al had ze hem al heel lang niet gezien. eigenlijk hoopte ze dat ze binnekort een nieuwe mentor aangewezen kreeg dan had ze in iedere geval wat te doen. Al zag ze er eigenlijk wél flink tegen op om te moeten doden. Ze begon aan Raven te denken misschien kon ze vandaag eens naar hem toe gaan. Ze had wel behoefte aan wat liefde van hem. ze voelde zich op het moment vrij eenzaam al had ze wel al wát vampiers leren kennen ze kende er nog niet zo veel. ze verlangde soms bést wel naar haar oude leventje als meermin princes. ách dacht ze íets positiever dingen veranderen en in de ruil voor mijn oude leventje heb ik nu wél Raven ervoor in de plaats.
Ze keek naar de deur in de hoop dat raven zou komen, óf haar mentor. maarja.... dacht ze de dingen die ik hoop komen meestal tóch niet uit.... dacht ze triest.


(sorry was inspilooos, maar wilde toch vast een postje doen Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Verveelde Brooke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveelde Brooke   Verveelde Brooke Emptywo jan 04, 2012 1:19 pm






"Voor de laatste maal Twan, hou die nieuwelingen in bedwang!" Schold Vyndi's stem over het kamp terwijl ze geïrriteerd weer twee lijken uit elkaar rukte. Ze hadden momenteel massa's nieuwelingen, en allemaal moesten ze klaargemaakt worden voor de oorlog, maar of dat nou zo makkelijk was.. Vyndi zuchtte zacht terwijl Twan haar geschrokken aankeek. "So..Sorry Vyndi" Stamelde hij zacht en de vampier Queen siste kwaad naar hem terwijl hij samen met Stefan de lijken begon te verslepen weg van het kamp. Vyndi zuchtte geïrriteerd en het hielp niet mee dat de lamlendige onbenul van een Jonathan hem ook gesmeerd was. Ach, vechten kon hij toch niet. Hij was alleen maar verdiept geweest in zijn stomme boeken en dacht dat hij zijn zonde kon vergeten. Hij was zwak en waarschijnlijk dood. Wat haar weer met een nieuw probleem achterliet. Brooke, dat zielige meerming ding die er voor had gezorgd dat de Meerminnen gewaarschuwd waren en haar nichtje Roxanne hadden kunnen vermoorden. Vyndi miste haar niet, nee in tegendeel, ze was blij dat Rox dood was, maar het liet weer meer problemen achter waar ze echt niet op zat te wachten. Met grote passen stormde Vyndi naar het vertrek van Brooke, trok de deur open en rukte Brooke bijna uit haar huis om haar op het veld neer te smijten. "Iedereen helpt mee aan de voorbereidingen van de oorlog Queentje, je bent heir niet meer in je onderwaterparadijs! En sinds je zielige mentor hem gesmeerd is omdat hij de druk niet aankon en je vriendje uit jagen is voor de nieuwelingen neem ik aan dat jij mij vandaag maar eens lekker kan helpen!" De kille ondertoon in haar stem deed menig persoon huiveren. En haar ogen leken door Brooke heen te boren. O ja, mevrouw zou een hell krijgen hier, en daar zou Vyndi op toezien.


Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

Verveelde Brooke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveelde Brooke   Verveelde Brooke Emptydo jan 05, 2012 11:54 am

Opeens werd de deur opengerukt en Brooke werd gewoon het veld opgesleeurd door Vyndi. goh wat maakt haar toch zo kwaad dacht ze... nouja nu gebeurt er in iedergeval wat dacht ze wat optimistieser. maar het volgende moment was die optimist weer in haar verdwenen toen Vyndi sprak "Iedereen helpt mee aan de voorbereidingen van de oorlog Queentje, je bent hier niet meer in je onderwaterparadijs! En sinds je zielige mentor hem gesmeerd is omdat hij de druk niet aankon en je vriendje uit jagen is voor de nieuwelingen, neem ik aan dat jij mij vandaag maar eens lekker kan helpen!" De kille ondertoon in haar stem deed menig persoon huiveren. dat deed brooke dan ook, En haar ogen leken door Brooke heen te boren. Brooke wilde zich niet laten kennen dus ze probeerde uit volle moed zonder te stotteren te antwoorden, ''uhm ja oke queen Vyndi, maar waarmee wil je dat ik help dan?'' ze deed haar uiterste bedst de angst die ze érg sterk voelde te verbergen en zorgde dat het nieuwschierige gevoel haar toon zou bepalen in haar stem. Ze keek om zich heen en zag índerdaan nu méér mensen dan normaal al begreep ze niet goed wát iedereen precies aan het doen was. en ze had géééééén idee wat zíj zou moeten doen. ze hoopte maar dat ze niet moest leren doden of iets in die richting. ze keek de queen even belangstellend aan en keek daarne weg om haar angst te verbergen.

(sorry als t niet zo goed is :$ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verveelde Brooke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveelde Brooke   Verveelde Brooke Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveelde Brooke
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: