Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Help!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Help!   Help! Emptyvr jan 13, 2012 11:15 am

Een meisje met zwart haar dwaalde in een donker bos. Ze was nog net geen
17 jaar, dus ze was vrij jong. Ze was een wees, maar ze was kunnen
ontsnappen uit het weeshuis. Ze wou er niet meer zijn, ze werd gepest
door haar rood haar. Maar ze had er niet aan gedacht hoe ze nu verder
moest. Ze had geen huis, ze was nog jong en kwetsbaar, niemand zou haar
in huis nemen, en als iemand haar zou vinden dan kon het zijn dat ze
weer naar het weeshuis werd gebracht. Ze moest er niet aandenken om weer
tussen die pestkoppen te lopen. Een traan liep uit haar ogen, en haar
mascara liep uit. Ja, ze deed nu al mascara op, zodat ze misschien niet
meer gepest zou worden. Ze wreef door haar ogen die begonnen te jeuken.
Haar mascara was over haar heel gezicht uitgeveegd. Met veel schrik ging
ze tegen een dikke boom zitten, ze hoorde overal enge geluiden. En ze
had het ijskoud. Toen ze gekraak hoorde stond ze weer op. "Hallo? Is er iemand?"
Een jongen kwam uit de bosjes. Hij had iets wat niet betrouwbaar was.
Ze besloot niets meer te zeggen en gewoon weg te rennen. Zo snel ze kon,
rende ze door het donkere bos. Maar ze bleef geritsel horen. Even lette
ze niet op, en botste tegen een dikke tak op, en viel op de grond. Ze
wreef met haar hand over haar hoofd, en voelde bloed van haar hoofd
druipen. Ze keek verbaast voor haar, waar de jonge terug stond. Hij… hij
was niet eens uitgeput?! Skye kroop naar achteren, maar toen een boom
haar weg versperde ging ze met haar rug tegen de boom zitten. "Wie…Wat ben je? Wat wil je?" De jongen opende zijn mond. "Jou bloed." Skye sperde haar ogen wijd open. Nee, dit was een nachtmerrie, dit kon niet! Angstig keek ze voor haar. "Dat kan niet. Dit is een nachtmerrie." Weer stond ze op en probeerde weg te rennen. Maar de vampier versperde weer haar weg. "Alsof je me ooit te snel kunt af kunt zijn." Skye nam haar vuist en sloeg op de jongen, maar dat maakte hem alleen
maar kwader. De jongen duwde haar de grond op. Hij deed zijn mond open
waar twee tanden scherper werden, en langer. Hij nam haar op met haar kraag
en drukte haar tegen een boom. Skye probeerde alles om de vampier van
haar af te krijgen, maar ze wist… dat dit haar einde was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 2:21 am

Lily kwam terug van haar wandeling en maakte haar waaier schoon van bloed, vandaag was het een miezerige vangst alleen een oude opaatje die aan het wandelen was het en ze kwam bijna bij het kamp aan toen ze iemand hoorde in het bos vragen "Wie…Wat ben je? Wat wil je?" En meteen draaide ze met een ruk om en rende richting het stem "Jou bloed." Deze woorden kwamen uit een mond van een vampier en ze kwam steeds dichterbij . "Dat kan niet. Dit is een nachtmerrie." Het stem werd harder dus betekende dat ze er dicht bij was "Alsof je me ooit te snel kunt af kunt zijn." Toen ze er aan kwam zag ze een neiuwling een meisje met zijn bloed voeren, ze stapte uit de schaduw 'Luc hoe waag je het.' Zei ze boos en keek streng, de jonge was niet zo lang zelf een vampier geworden 'Lily wat doe jij hier.' Hij was meer verbaasd dan geschrokken 'ik was op weg naar het kamp toen i kjou hoorde.' En de jonge keek onzeker en zelf liep ze naar het meisje, ze trilde als gek dus het betekend dat ze veranderde 'Luc ga een prooi zoeken voor haar, als je het voor elkaar hebt gekregen om haar te veranderen moet je ook wat drinke voor haar vinden nu.' Zei ze woedend en zag dat de jonge knikte en was verdwenen, zelf ging ze tegen een boom leunen en wachte tot de meid wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 3:20 am

"Luc hoe waag je het." Zei ze (het meisje) boos en keek streng. "Lily wat doe jij hier." Hij was meer verbaasd dan geschrokken. Het meisje heette dus Lily en de jongen heette Luc. "Ik was op weg naar het kamp toen ik jou hoorde." En de jongen keek onzeker en zelf liep ze (het meisje) naar Skye, ze trilde als gek dus het betekend dat ze veranderde. "Luc ga een prooi zoeken voor haar, als je het voor elkaar hebt gekregen om haar te veranderen moet je ook wat drinken voor haar vinden
nu."
Zei ze (het meisje) woedend en zag dat de jongen knikte en was verdwenen, zelf ging ze (het meisje) tegen een boom leunen en wachtte tot de meid wakker werd. "Wa... wa... wat is er gebeurt?" Vroeg ze aan het meisje, terwijl ze stilletjes aan wakker werd. "Wa.. wa... wat bedoel je met om haar te veranderen? Veranderen in een vampier, bedoel je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 3:34 am

"Wa... wa... wat is er gebeurt?" Vroeg ze aan het meisje, terwijl ze stilletjes aan wakker werd. En Lily keek naar het meisje, zo te merken was de verandering voorbij was en ging naast haar liggen en beek haar 'Rustig maar, je hebt net een verandering gehad...Luc komt zo met wat te drinken.' Zei ze sussend en wachte ongeduldig op het lijk die de jonge mee zou brengen, hopelijk zou hij geen verleiding krijgen om zelf het op te drinken. 'vertel is wie ben je en waar kom je vandaan?'vroeg ze voorzichtig en keek naar de meisje met blauwe ogen en haar uitgelopen mascara, Lily haalde een doekje en veegde het mascara weg en wachten tot de meisje iets zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 4:03 am

Zo te zien was de verandering voorbij en ging ze (het meisje) naast haar liggen en bekeek haar. "Rustig maar, je heb net een verandering gehad... Luc komt zo met wat te drinken." Zei ze (het meisje) sussend en wachtte ongeduldig op het lijk die de jongen mee zou brengen. "Vertel is wie ben je en waar kom je vandaan?" Vroeg ze (het meisje) voorzichtig en het meisje keek naar Skye met blauwe ogen en haar uitgelopen mascara. "Ik ben Skye D. Vijlder. Ik woonde in Belgie, maar ik ben net verhuist naar Miracles of Fantasia." Het meisje haalde een doekje en veegde het mascara weg. "Uhm.. Be - Be..." Ze kuchte een keer, en probeerde het opnieuw. "Be - Bedankt..!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 4:14 am

"Ik ben Skye D. Vijlder. Ik woonde in Belgie, maar ik ben net verhuist naar Miracles of Fantasia." Het meisje haalde een doekje en veegde het mascara weg. "Uhm.. Be - Be..." Ze kuchte een keer, en probeerde het opnieuw. "Be - Bedankt..!" Lily hoorde geluid van een bosje vandaan komen en knikte naar het meisje 'Rustig maar, zo meteen krijg je wat meer kracht.' Zei ze sussend en zag dat luc dor het bosjes kwam met en kleine kind, ze zuchte en nam het van hem over 'bedankt luc.' Zei ze rustig en gaf het kleine meisje die nu dood was aan Skye 'hier drink maar, maar hou paar druppels over.' Zei ze rustig en en keek naar het lijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 4:48 am

Skye hoorde ook geluid van een bosje vandaan komen en knikte terug naar het meisje. "Rustig maar, zo meteen krijg je wat meer kracht." Zei ze (het meisje) sussend en het meisje zag dat Luc door de bosjes kwam met een kleine kind, het meisje zuchtte en nam het van hem over. "Bedankt Luc." Zei ze (het meisje) rustig en gaf het kleine meisje die nu dood was aan Skye. "Hier drink maar, maar hou paar druppels over." Zei ze (het meisje) rustig en ze (het meisje) keek naar het lijk. "Ocharme dat kleine meisje dan." Mompelde ze in zich zelf en ze gaf het kleine meisje die nu dood was terug aan het meisje. "Ik ben net veranderd (in een vampier). Ik heb nog nooit bloed gedronken, en nu bloed drinken van een kleine meisje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 5:02 am

"Ocharme dat kleine meisje dan." Mompelde ze in zich zelf en ze gaf het kleine meisje die nu dood was terug aan het meisje. "Ik ben net veranderd (in een vampier). Ik heb nog nooit bloed gedronken, en nu bloed drinken van een kleine meisje?" Lily zuchten 'Je drinkt bloed of je word gek van het dorst en geloof me als dat gebeurt is het niet leuk.' Zei ze zo rustig mogelijk ook al lukte het niet 'Je bent nu een vampier, dus je gaat duizende moorden plegen dus zo een kleine kind maakt niet uit.' Lily keek naar het meisje en in paar seconden hield ze een dode konijn in haar handen vast 'als je geen kind wil neem een konijn maar een mens heeft veel meer bloed.' Zei ze bijna geïrriteerd en keek naar Skye.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 5:15 am

Het meisje zuchtte. "Je drinkt bloed of je word gek van het dorst en geloof me als dat gebeurt is het niet leuk." Zei ze (het meisje) zo rustig mogelijk ook al lukte het niet. "Je bent nu een vampier, dus je gaat duizenden moorden plegen dus zo een kleine kind maakt niet uit." Het meisje keek naar Skye en in paar seconden hield ze een dode konijn in haar handen vast. "Als je geen kind wil neem een konijn maar een mens heeft veel meer bloed." Zei ze (het meisje) bijna geïrriteerd en keek naar Skye. "Ik heb zelfs geen zin in een dode konijn. Maar oke oke, geef me dan dat kleine meisje maar terug. Of heb je het bloed al opgedronken van het kleine meisje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 5:58 am

"Ik heb zelfs geen zin in een dode konijn. Maar oke oke, geef me dan dat kleine meisje maar terug. Of heb je het bloed al opgedronken van het kleine meisje?" Lily snoof, dacht die meid echt dat ze geen zelfbeheersing had, okeej als het luc was geweest maar zij zal dat niet doen en al zeker niet wanneer ze al wat had gedronken eerder die dag 'Ik ben al jaren een vampier en heb me zelf beheersing vergeleken met jou.' Zei ze echt sacherijnig en gaf het lijk van het meisje aan Skye en wachte geduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 6:31 am

Het meisje snoof. "Ik ben al jaren een vampier en heb me zelfbeheersing vergeleken met jou." Zei ze (het meisje) echt sacherijnig en gaf het lijk van het meisje aan Skye en wachtte geduldig af. Skye deed haar mond open waar twee tanden scherper werden, en langer. "Ik ben ook maar pas veranderd een vampier." Ze dronk een paar druppeltjes bloed en ze hield een paar druppeltjes bloed over. "Misschien dat dat dan met jou hulp werkt om te werken aan me zelfbeheersing?"


Laatst aangepast door Skye op za jan 14, 2012 6:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 6:40 am

"Ik ben ook maar pas veranderd een vampier." Ze dronk een paar druppeltjes bloed en ze hield een paar druppeltjes bloed over. "Misschien dat dat dan met jou hulp werkt om te werken aan me zelfbeheersing?" Lily keek haar even aan en dacht hoe zij eerste keer de bloed proefde, het was toen heerlijk en nog warm. 'hmm je bent zo meteen in het kamp en dan zal je onze queen ontmoeten en op een ceremonie krijg jij een mentor.' Zei ze een beetje gekalmeerd 'maar tot de ceremonie er zal zijn wil ik je wel trainen...Als jij dat wil en de queen het goed vind.' En dacht aan Raven die haar 6 jaar lang had getraind en haar alles had bij gebracht heo ze moest vechten en het beste jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 6:58 am

"Hmm je bent zo meteen in het kamp en dan zal je onze Queen ontmoeten en op een ceremonie krijg jij een mentor." Zei ze (het meisje) een beetje gekalmeerd. "Maar tot de ceremonie er zal zijn wil ik je wel trainen...Als jij dat wil en de Queen het goed vind." Skye keek het meisje terug aan. "Ik wil getraind worden door jou, als de Queen het goed vind. Wie is trouwens de Queen? En welke rang ben jij? Als ik vragen mag."

Skye, dit is geen waarschuwing, maar probeer toch iets langere posts te schrijven ~Denaii
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 7:10 am

Skye keek het meisje terug aan. "Ik wil getraind worden door jou, als de Queen het goed vind. Wie is trouwens de Queen? En welke rang ben jij? Als ik vragen mag." En Lily knikte 'De Queen heet Vyndi en ik ben niet zo lang geleden een beschermer geworden.' Zei ze en keek naar Luc en gaf een teken dat hij kon gaan en wende haar blik weer naar Skye 'kom zullen we proberen op te staan, ik zal je natuurlijk helpen als het misgaat.' Ze reikte haar hand richting het meisje en stond zelf op, zelf was ze niet heel grot misschien 1.50 niet groter en was 19 jaar oud.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 7:45 am

En het meisje knikte. "De Queen heet Vyndi en ik ben niet zo lang geleden een beschermer geworden." Zei ze (het meisje) en keek naar Luc en gaf een teken dat hij kon gaan en wende haar blik weer naar Skye. "Kom zullen we proberen op te staan, ik zal je natuurlijk helpen als het misgaat." Ze reikte haar hand richting het meisje en stond zelf op. Na haar gebaar stak ze haar hand ook uit en plaatste deze in de hare die naar haar toe gestoken werd. Het meisje was niet heel groot misschien 1.50 meter niet groter. En stond zelf ook op met behulp van het meisje. "Ik ben trouwens een Leerling. Waar gaan we naartoe naar het kamp?"


Laatst aangepast door Skye op za jan 14, 2012 8:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 7:59 am

"Ik ben trouwens een Leerling. Waar gaan we naartoe naar kamp?" Lily grijnsde en knikte 'dat weet ik, iedereen die nieuw is is meteen een leerling en volg me maar we gaan inderdaad naar het kamp.' Zei ze rustig en begon voor op te lopen, ze moest zo naar Vyndi en die had ze al dagen niet gezien hopelijk was ze wel in de kamp dan moest ze haar niet zoeken. Joey was weer terug gekomen en was vaak bij zijn partner te vinden dus Vyndi. Raven had ook al een partner gevonden namelijk brooke de oude meerminnen queentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 10:57 pm

Het meisje (Lily dus) grijnsde en knikte. Ze grijnsde en knikte terug naar het meisje. "Dat weet ik, iedereen die nieuw is is meteen een leerling en volg me maar we gaan inderdaad naar het kamp." Zei ze rustig en begon voor op te lopen. "Zijn er nog andere rangen?" Ze liep stapje voor stapje achter het meisje aan in de richting van het kamp van de vampieren. "Zijn we er al bijna? Volgens mij voel ik me niet zo goed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyza jan 14, 2012 11:55 pm

"Zijn er nog andere rangen?" Ze liep stapje voor stapje achter het meisje aan in de richting van het kamp van de vampieren. "Zijn we er al bijna? Volgens mij voel ik me niet zo goed." Lily knikte even 'ja we zijn er bijna..Je had geluk dat je zo dichtbij werd veranderd.' Zei ze kort en liep door, als ze nu doorliepen zouden ze wel even in haar hut uitrusten die stond toch dicht bij de hek 'Er is ook een rang healer die zorgt voor de wonden...Ook is er een rang Deputy deze vampieren nemen de plek in als de Queen of de king dood gaan.' Ze zag de hek al in zicht komen en stopte voor de enorme ding 'voel je je goed genoeg om over deze hek te springen?' vroeg ze en draaide zich om en keek Skye recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Skye

Skye


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 16 jaar (December 9, 1996)
Rang: Leerling
Partner:

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyzo jan 15, 2012 1:16 am

Het meisje knikte even. "Ja we zijn er bijna... je had geluk dat je zo dichtbij werd veranderd." Zei ze (het meisje) kort en liep door, als ze nu doorliepen zouden ze wel even in haar hut uitrusten die stond toch dicht bij de hek. "En toch heb ik een beetje spijt van de verandering." Zei ze en liep door net zoals Lily. "Er is ook een rang healer die zorgt voor de wonden... ook is er een rang Deputy deze vampieren nemen de plek in als de Queen of de King dood gaan." Het meisje zag de hek al in zicht komen en stopte voor de enorme ding. "Voel je je goed genoeg om over deze hek te springen?" vroeg ze (het meisje) en draaide zich om en keek Skye recht aan. "Sorry nee, ik voel me niet goed genoeg om...." Beantwoordde ze op Lily's vraag en ze was flauwgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Emptyzo jan 15, 2012 3:09 am

"En toch heb ik een beetje spijt van de verandering." Zei ze en liep door net zoals Lily. "Er is ook een rang healer die zorgt voor de wonden... ook is er een rang Deputy deze vampieren nemen de plek in als de Queen of de King dood gaan." Het meisje zag de hek al in zicht komen en stopte voor de enorme ding. "Voel je je goed genoeg om over deze hek te springen?" vroeg ze (het meisje) en draaide zich om en keek Skye recht aan. "Sorry nee, ik voel me niet goed genoeg om...." Beantwoordde ze op Lily's vraag en ze was flauwgevallen. lily zuchten en nam skye in haar arme en sprong lenig over de hek en liep rustig naar haar hutje. toen ze binnen was legde ze haar op haar bed. de eisje verdween weer naar buiten en deed het deur op slot, ze ging snel op zoek naar wat prooi zodat skye meer kon drinken.

(sorry verkeerde account)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Help! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help!   Help! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: