Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What happens to me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

What happens to me Empty
BerichtOnderwerp: What happens to me   What happens to me Emptyzo jan 15, 2012 1:47 am

Dave lag zachtjes te snurken op zijn buik terwijl hij aan het slapen was. De hele dag had hij getraind om zijn nieuwe aanval uitwerken maar het koste hem zoveel energie dat hij na 2 keer al dood moe was geworden. Dave voelde hoe zijn hele lichaam begon te branden, het leek als of zij nhele lichaam in zwart vuur lag en hij zelf niet kon bewegen. 6 Zwarte bollen draaide rond zijn lichaam en haalde de energie uit hem nog een beetje en hij zal niks meer kunnen alleen liggen. De jonge tovenaar voelde heo er brand wonden op zijn rug kwamen maar de wonden waren neit normaal maar waren meer littekens zo als die van de duivel. Zijn temperatuur steeg naar 38 graden en alle zenuwlijders werden rood waardoor je het op zijn huid zag, De lichaam begon vanzelf een beetje te trillen en hij kreeg erge koorts dat steeds omhoog steeg. Het vuur was pijnlijk en hij schreeuwde als gek van van de pijn maar niemand leek hem te horen of zien, het leek als of hij alleen was op de hele wereld.Toen kwamen de beelden van zijn ouders te voorschijn maar ze draaide allebei om en liepen weg zonder te helpen en daarna zag hij zijn zus en zusjes die ook weg liepen zonder hem te helpen. Hij wist het zeker, dit was een ziekte maar hij merkte er zelf niks van toe ie wakker was. Maar als je slaapt komt een duivel teken om zijn rug tevoorschijn en hij krijgt dan een vreselijke droom en hij merkt zelf niet maar zijn lichaam doet gek en zonder er bewust te zijn zegt hij spreuken om die hij eigenlijk niet wil gebruiken. Het lijkt als of zijn lichaam hem eigen gang gaat terwijl hij in zo een droom vast zit. Asa probeerde zijn lichaam koel te houden maar het koorts steeg steeds en nu begon dave ook allemaal dingen af te vuren in de kamer waardoor explosies kwamen. Ager probeerde hem wakker te maken maar het lukte maar niet. zelf probeerde Dave ook wakker te worden van zijn droom aar het wou maar niet lukken. Ager rende uit zijn kaer en probeerde iemand wakker te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
 
What happens to me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: