Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Oefen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iluna

Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

BerichtOnderwerp: Oefen   di aug 02, 2011 9:36 am

Met kalme stappen en een rustige en sluipende houding was een elf van 16 bij de rivier aan het jagen. Ze was dan nog geen beschermer van haar volk, maar ze kon niet de hele dag maar wat in het kamp rond hangen zo was ze totaal niet. Nee ze moest er op uit en oefen en wat jagen kon toch geen kwaad. En als ze wat voedsel er mee kon vangen voor haar volk kon het toch wel. Met een gespannen boog waarop een scherpe en dodelijke pijl lag. Die ze alle twee van de wapen kamer had gepikt sloop ze behoedzaam verder. Ze snapte niet waarom iedereen tot zijn zestiende op het kamp en bij het kasteel moest blijven. Pacco haar fretje die ze normaal altijd mee nam had ze vandaag bij haar huis gelaten. Hij was er niet echt blij mee dat hij achter moest blijven maar hat was beter zo. Hij maakte veel herrie en ze kon nou echt niet op hem letten. En de afleiding kan ze ook nou even niet gebruiken. In de verte hoorde ze herten grazen en hun hoeven over de grond gaan. Voorzichtige sloop ze verder en lette goed op waar ze telkens haar voeten naar zetten. Toen ze dicht bij genoeg was en wat dekking zag in een paar bosjes. Mikte ze op een van de herten , net op het moment dat ze de pijl los liet. Schoten de herten er ineens vandoor en de pijl landen in de grond. Met een wat teleurgestelde blik keek ze de herten na waarna ze naar de pijl toe liep en die opraapte en in de pijlenhouder deed. Toen ze een bekende stem achter haar hoorde draaide ze met een ruk om en deed van schrik wat stappen achter uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   di aug 02, 2011 10:01 am

Geruisloos bewoog een rank gestalte zich voort, het was niet zomaar ee rank gestalte, het was The King, Hunter. Hij was weer eens op een van zijn wandelingen. Dit keer hield hij onbewust zijn aandacht er wat meer bij dan normaal. Nog altijd maakte hij zich zorgen over de vreemde stilte rondom zijn volk. Er stond hen iets te wachten, maar waarom wist hij niet wat! Ergens voelde hij de aanwezigheid van nog een elf, nieuwsgierig als dat hij was liep hij in de richting van de onbekende. Vanuit de schaduw van de bomen zag hij een jong meisje staan, ze had een pijl en een boog in haar handen. Dit was niet een van de leerlingen of beschermers. Ze was ook nog eens jong, misschien 15 of 16. maar zeker niet ouder dan dat. Wat deed een bewoner, van haar leeftijd zo alleen hier? Maar zodra hij dichterbij kwam herkende hij haar als Iluna, de jonge leerling van Mimi. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij keek toe hoe op een groep herten mikte. Maar zodra ze de pijl losliet schoten de herten uiteen. Hij zag dat ze naar voren liep om de pijl op te rapen en even geruisloos als altijd stapte hij tevoorschijn en keek toe. ''Je moet niet vergeten rekening te houden dat dieren ook onverwachte dingen kunnen doen,'' sprak hij vriendelijk en sloeg zijn armen even over elkaar. Hij zag dat ze schrok en grinnikte. ''Nou zo eng ben ik toch niet?'' Vroeg hij toen geamuseerd en keek haar vriendelijk aan. Hij zag de herten op een verder afstand staan en stak zijn hand uit naar haar boog. ''Zal ik je eens wat laten zien?'' Vroeg hij vriendelijk en wachtte geduldig met uitgestoken hand.
Profiel bekijken
Iluna

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   di aug 02, 2011 10:15 am

Iluna glimlachte wat verlegen en maakte een respect volle buiging voor de koning. De woorden hadden vriendelijke geklonken en dat stelde haar al wat gerust. ''Nou zo eng ben ik toch niet?'' Vroeg hij toen geamuseerd en keek met een vriendelijke blik. ‘Nee u hoogheid ik was alleen een beetje te erg geconcerteerd. Ik wil graag me best doen en me nieuwe en oude mentor niet teleur stellen.’ Met een vriendelijke en een glimlachje op haar gezicht keek ze naar Hunter haar koning. Ze vroeg ze af wat hij hier deed misschien een wandeling wat hij wel eens vaker deed. Iluna keek even naar de groep herten die een stukje verder op was gaan staan en keek wat verbaast op toen Hunter vroeg of hij wat mocht laten zien. Iluna knikte en gaf hem netjes de boog en vroeg nieuwsgierige. ‘Wat bent u van plan, hoogheid.’ Waarna ze met een afwachten blik en houding op het antwoord wachten.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   di aug 02, 2011 10:44 am

Hij zag dat het jonge meisje een beetje verlegen werd en hij glimlachte even. Bij het zien van haar respectvolle buiging besefte hij pas weer dat hij King was. Hij hield niet zo van dat formele gedoe, en buigen dat hoefde van hem al helemaal niet. Een knikje was voor hem wel weer goed genoeg. Hij besloot er niks van te zeggen, ze was nou eenmaal zo opgevoed dat ze respect voor hem moest hebben. Hij wist dat ze zou antwoorden dat hij niet eng was, hij zou nog iemand, buiten Mimi en zijn broertje om, moeten vinden die het lef had te zeggen dat dat wel was. ''Nee u hoogheid ik was alleen een beetje te erg geconcentreerd. Ik wil graag me best doen en me nieuwe en oude mentor niet teleur stellen,'' ze glimlachte vriendelijk terwijl ze naar hem keek. Zoals hij verwachtte gaf ze hem de boog en even bekeek hij hem aandachtig. dit was geen slechte boog. ''Wat bent u van plan, hoogheid.'' Vroeg Iluna nieuwsgierig. Soepel pakte hij een pijn uit de koker die ze bij zich had. ''Ik zal je een simpel trucje leren,'' zei hij en legde de pijl op de boog en spande hem aan. ''Mik nooit precies op je doelwit zelf, en let op de weersomstandigheden en de wind.'' Even gleed zijn blik opzij en langzaam richtte hij op een hert maar maakte een lichte kanteling zodat de pijl niet rechtstreeks op het hert afvloog maar eerst door de lucht vloog. Met een soepele beweging trok hij de pijl naar achteren en liet het vieren. Tot zijn eigen voldoening had hij goed gemikt en raakte het dier in een klap in het hart. Langzaa liep hij naar voren en knielde bij het dier neer om de pijl uit het lijfje te trekken. ''Zie je?'' Vroeg hij luid terwijl hij het dier voorzichtig bij de achterpoten opraapte en het begon mee te slepen richting Iluna.
Profiel bekijken
Iluna

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   wo aug 03, 2011 7:26 am

Iluna keek met een nieuwsgierige blik toe hoe de koning de boog aannam en een pijl pakte. ''Ik zal je een simpel trucje leren.'' Zei hij, waarna hij de pijl op de boog legde en spannde. Iluna keek hem met een leergierige en nieuwsgierige blik aan en knikte bij zijn woorden. Dat was een goed en wijs advies en iets waar ze aan had. Iluna hield met haar ogen iedere beweging in de gaten die de koning maakte en nam alles goed op zich. Met een soepele beweging vloog de pijl door de lucht waarna hij een hert raakte die met een klap op de grond viel. Waarna Hunter er langzaam op af liep en daarna luid vroeg ''Zie je?’’ Iluna knikte en glimlachte vriendelijke en dankbaar. ‘Ja uwe hoogheid.’ Waarna ze naar het hert en de koning liep en mee hielp met het hert. ‘Is er nog nieuws van de andere volken?’ Vroeg ze vriendelijk ek keek afwachtingsvol naar Hunter. ‘Volgens sommige is het te rustige in het woud? Alsof er iets ergs gaat gebeuren.’ Iluna was het daar voor een deel mee eens het was te rustige de laatste tijd in het woud en bij de andere volken. Maar ze ging er niet van uit dat er iets ergs ging gebeuren, maar ze maakte zich toch wel een beetje zorgen. Het was gewoon te rustige.

Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   wo aug 03, 2011 8:00 am

Hij glimlachte toen hij de leergierige en ook nieuwsgierige blik van Iluna zag, hij wist nu zeker dat ze mettertijd een goede beschermer zou worden. Haar knikje bij zijn woorden was goed genoeg en hij merkte dat ze al zijn bewegingen in zich opnam. Langzaam liet hij zijn ogen over het hert glijden wat hij zojuist had gedood. ''Ja uwe hoogheid.'' Zei ze met een dankbare en vriendelijk glimlach, waarna ze naar hem toe liep om hem te helpen. Hij keek haar even zuchtend aan. ''Je hoeft me echt niet constant hoogheid te noemen hoor,'' sprak hij vriendelijk. ''Ik ben ook maar een Elf, al je het tussen de andere zegt kan ik het begrijpen, maar ik verplicht je niet om me in privé zo te blijven noemen.'' Hij grinnikte even en keek weer naar het hert. Zo dat was eruit, misschien zou ze hem toch hoogheid blijven noemen. Het was volledig haar keuze nu. '' Is er nog nieuws van de andere volken?'' Vroeg Iluna vriendelijk. Dit was wel een directe vraag. Maar voor hij antwoordde sprak ze alweer. ''Volgens sommige is het te rustige in het woud? Alsof er iets ergs gaat gebeuren.'' Hij keek haar even aan en zuchtte. ''Aangezien je nu een leerling bent in opleiding voor de beschermers kan ik je wel vertellen hoe we denken dat het zit.'' Zei hij vriendelijk en keek naar de lucht. ''Er is geen nieuws van andere volkeren, en in het overleg va de beschermers is duidelijk geworden dat er iets op komst is. Sommige zeggen een storm, anderen zijn het er niet mee eens. Persoonlijk denk ik dat er iets gevaarlijkers op de loer ligt.'' Hij keek Iluna weer aan en haalde een hand door zijn haar. ''Maar het vervelendste is dat het gewoon niet duidelijk is, er zijn zoveel vragen onbeantwoord in de situatie.'' Hij zuchtte weer even en richtte zijn blauwe ogen weer op de lucht. Hij maakte zich echt een hoop zorgen, over het feit dat het niet duidelijk was wat er aan de hand was, maar ook dat hetzo stil was.
Profiel bekijken
Iluna

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   do aug 04, 2011 11:07 pm

Iluna glimlachte vriendelijke toen Hunter haar houding zag. Maar toen Hunter met een zuchtende blik naar haar keek. Keek ze even vragende naar hem voordat ze wat kon zeggen. Begon Hunter al te spreken. 'Je hoeft me echt niet constant hoogheid te noemen hoor,' Sprak hij vriendelijk. 'Ik ben ook maar een Elf, al je het tussen de andere zegt kan ik het begrijpen, maar ik verplicht je niet om me in privé zo te blijven noemen.' Sprak hij met een vriendelijke stem waarna grinnikte, Iluna knikte en glimlachte even. Maar dat vond ze wel fijn om te weten. ‘Oke hunter.’ Nadat ze haar vroeg had gesteld keek Hunter haar even aan waarna hij een zucht liet ontsnappen en vriendelijke begon te vertellen hoe het zat. Iluna liet haar blik even over het hert gaan waarna ze Hunter weer aan keek. ‘Er is geen nieuws van andere volkeren, en in het overleg va de beschermers is duidelijk geworden dat er iets op komst is. Sommige zeggen een storm, anderen zijn het er niet mee eens. Persoonlijk denk ik dat er iets gevaarlijkers op de loer ligt.' Zei hij, ‘Wat voor gevaar?’ Vroeg Iluna terwijl ze Hunter aankeek. Ze was een beetje teleurgesteld op het antwoord. Ze had toch wel gehoopt op wat nieuws. En waarom het zo akelige stil was. 'Maar het vervelendste is dat het gewoon niet duidelijk is, er zijn zoveel vragen onbeantwoord in de situatie.' Ging hij verder waardoor haar vraag een beetje overbodige was. Hunter liet toen hij uitgesproken was een zucht ontsnappen. ‘En de andere rassen wat zeggen die er van? Hebben we al met hun er over gehad?’ Iluna kon zien aan hunter dat hij zich zorgen maakte ze snapte het, het was ook gewoon te stil in het woud. Waardoor je zelf een beetje onrustige werd.
Profiel bekijken
Daisy
Sunheaven

Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   za aug 06, 2011 3:23 am

Ze was zo als altijd even de grenzen aan het controleren bij het water. Eigelijk was ze nieuwschierig of er nog dieren weg waren gegaan. Sunlight rende voor op. Ze liep rustig en kwam steeds dichterbij het zilveren meer. Sunlight was al bij het rivier wat aan het drinken. Verder op zag ze 2 elfen en naast hun lag een hert. Een van die personen was hunter de broer van Mordon. en de andere was nog erg jong ongerveer 16, Ze dacht diep na en ja hoor.... Het was Iluna ze was de leerling van Mimi de queen. Ze liep rustig naar hun toen. en Sunlight liep naast haar. "Dag uwe hoogheid, dag Iluna." Was u weer eens aan het wandelen." Ze glimlachende naar Iluna en Hunter.
Profiel bekijken http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   wo aug 10, 2011 7:56 am

Hij vond het gewoon fijner om bij zijn voornaam genoemd te worden, hij kon nooit uitleggen waarom maar het klonk ook fijner. Hij zag dat Iluna even knikte en glimlachte. ''Oke hunter'' zei ze en hij glimlachte haar toe. Hij keek haar aan en rekte zich even uit. Nadat hij alles had uitgelegd begon Iluna weer te vragen. ''En de andere rassen wat zeggen die er van? Hebben we al met hun er over gehad?'' Hij zuchtte opnieuw en keek naar de lucht. ''We hebben nog niet de kans gehad om met andere rassen te spreken hierover, dat zullen we pas doen tijdens de volgende Gathering.'' Antwoordde hij zacht en keek haar weer aan. Hij deed geen moeite zijn zorgen te verbergen. Iedereen mocht weten dat hij zich zorgen maakte om zijn volk. Hij wist dat dat het bewijs was dat hij een ware king was. Vanuit zijn ooghoeken zag hij iemand aan komen lopen en draaide zich half om. Het was Nature, een van de beschermers. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. "Dag uwe hoogheid, dag Iluna." Was u weer eens aan het wandelen." Zei Nature en Hunter knikte langzaam. ''Jazeker, en toen vond ik deze dame die probeerde een hert te doden met een pijl.'' Hij glimlachte even naar Iluna. ''En met wat tips is het haar ook gelukt!'' zei hij grijnzend en knipoogde even naar iluna en keek Nature aan. Natuurlijk zou ze hem wel geloven, en Iluna mocht ook wel een keer wat eer krijgen van andere.
Profiel bekijken
Iluna

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   do aug 11, 2011 10:53 pm

Iluna glimlachte vriendelijke terwijl ze wachten op antwoord. Hunter keek haar vriendelijke aan en glimlachte ook waarna hij zich even uitrekte. Hij liet even een zuchtte ontsnappen toen ze verder vroeg. 'We hebben nog niet de kans gehad om met andere rassen te spreken hierover, dat zullen we pas doen tijdens de volgende Gathering.’ Was het antwoord Iluna knikte begrepend, ze had vertrouwen in haar volk en in de koningin en koning. ‘Ik weer zeker dat u samen met de koningin er wel achter komt wat er aan de hand is.’ Iluna vroeg zich stiekem af wanneer de Gathering plaats ging vinden ze wou eigenlijke wel mee. Iluna zag dat er iemand aan kwam het was Nature die haar en Hunter vriendelijke begroeten. ‘Hoi Nature.’ Zie ze vriendelijke en glimlachte naar haar. Toen Hunter begon te praten kon ze een grijnsje niet onderdrukken en knikte nog even dankbaar naar de koning. Die naar haar knipoogde. ‘Nog bedankt voor de tips hoogheid.’ Waarna ze even een respect volle buiging maakte. ‘En jij Nature ook aan het wandelen?’ Met een vriendelijke blik keek ze naar Nature.
Profiel bekijken
Daisy
Sunheaven

Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   do aug 11, 2011 11:35 pm

‘En jij Nature ook aan het wandelen?’ Vroeg Iluna. "Was dat maar zo, maar nee ik controleer de grenzen." Zei ze met een vriendelijke lach. Sunlightly haar eige vosje kwam naast haar staan. "Hoe is het met jou training Iluna???" Vroeg ze. Nature bukte naar Sunightly om haar te aaien, eigenlijk wou de vosje haar vertellen over het water of het opsteeg of niet.
Profiel bekijken http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   vr aug 12, 2011 12:43 am

Na zijn antwoord had ze geknikt, hij hoopte dat ze begreep dat hij echt niks wist. ''Ik weet zeker dat u samen met de koningin er wel achter komt wat er aan de hand is.'' Zei ze en hij glimlachte even kort voor hij weer om zich heen keek. Opnieuw was het pure rust en vrede. Dit gaf hem een onbehaagelijk gevoel. zijn blik bleef hangen op Nature, hij glimlachte even en keek naar de lucht. Hij trok zijn gezicht in een lijn toen hij zag dat Iluna even dankbaar knikte. ''Nog bedankt voor de tips hoogheid.'' Zei Iluna en maakte een respectvolle buiging. Hij hield zich in om geen gekke bek te trekken. ''En jij Nature ook aan het wandelen?'' Vroeg Iluna en Hunter richtte zijn blik weer op Nature voor het antwoord. "Was dat maar zo, maar nee ik controleer de grenzen." Nature glimlachte vriendelijk en hij keek haar nadenkend aan. ''Nog iets ongewoons gemerkt tijdens je controle?'' Vroeg hij en keek even rond. "Hoe is het met jou training Iluna???" Vroeg Nature vervolgens en dit keer zweeg hij maar gewoon.

-fluttypost-

~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Hunter ~ Sheila ~ Morgan ~ Brandon ~ Alice ~ Hadley ~ Astra ~ Aryanna ~
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Oefen   

Oefen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum