Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'll teach you..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

I'll teach you.. Empty
BerichtOnderwerp: I'll teach you..   I'll teach you.. Emptywo aug 03, 2011 7:19 am

Mimi liep door het dichte bos. Haar boog opgepoetst en glimmend. Haar zilveren zwaard weerkaatste het gouden zonlicht dat door de bomen naar beneden straalde. Iluna kwam vast al achter haar aan. Ze had een brief achtergelaten in haar kamer. Waar ze die ochtend Iluna naar toe had gestuurd. Ze zouden elkaar ontmoeten in haar kamer, dit leek Mimi een veel beter plan. Ze wou gelijk weten wat Iluna's kwaliteiten in spoorzoeken waren. Ze stopte met lopen en keek rond. Ze zuchtte zacht en ging zitten op een donkere wortel van een dikke oude boom. Ze legde haar boog op haar schoot en streek er zacht over heen. De boog was van haar ouders geweest. En van haar overgroot ouders. Zolang ze al wist was hij gemaakt sinds het bestaand van de elfen. Ze legde haar hoofd tegen de boomstam en sloot haar ogen. Het kon nog wel even duren voor Iluna hier kwam. Het beste wat ze kon doen was nu even ontspannen. Niet veel later werd haar hoofd toch te zwaar en viel ze in een rustige en lichte slaap.

(Iluna's lessons so only Iluna Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

I'll teach you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you..   I'll teach you.. Emptywo aug 03, 2011 7:45 am

Iluna kwam net terug van een kleine wandeling in het bos. Ze had deze middag haar eerste les van haar nieuwe mentor de koningin. Ze was echt vereerd en erg dankbaar dat ze haar leerling was en ze zou zeker haar best gaan doen. Toen ze de deur van haar kamer open deed zag ze op haar bed een brief liggen. Ze had hier afgesproken met de koningin voor haar eerste les, maar ze was er niet. Nieuwsgierig ging ze op haar bed zitten en pakte de brief waarna ze die begon te lezen. Nadat ze van de brief de eerste zinnen had gelezen waarin stond de ze in het bos op haar wachten pakte ze meteen haar boog en spullen. Pacco was moe van het wandelen dus legde ze haar fretje maar op haar kussen van het bed en aaide hem over zijn hoofdje. ‘slaap zacht kleintje van me.’ Fluisterede ze zachtjes in zijn oor, waarna ze zich snel omdraaide en zachtjes de kamer deur dicht deed en naar het bos haastte. Snel las ze de brief nog eens door en stopte die daarna snel weg. Ze mocht dus spoorzoeken niet iets waar ze echt goed in was. rustige liet ze haar blik over de grond gaan en langs de struiken. Waarna ze de grond bestudeerde al snel vond ze een paar voet afdrukken in de grond. maar het waren van verschillende beesten net toen ze verder wou gaan zag ze een voetafdruk die nog redelijke nieuwe was. En die niet van een dier was maar van een elf of mens. Langzaam en voorzichtig liep ze er naar toe en toen ze dichterbij kwam ontdekte ze nog meer voetafdrukken. Alleen deze waren nog best vers, waardoor ze meteen wist dat hier iemand was geweest. Voorzichtig in een knielde houding zocht ze verder en al snel zag ze nog een paar voetafdrukken in de vochtige grond. deze waren net nieuw ze gokte zo dat hier net iemand gelopen moest hebben. Zo 10 of 15 minuten geleden. Ze liet haar blik ook over de struiken gaan en over bomen. Alleen bij een paar struiken waren wat takjes af gebroken en op een paar plekken bladeren totaal weggerukt. Wat een ding kon zijn herten of zwijnen die hier net hebben lopen grazen en eten. Al snel kwam ze bij een oude boom waar een paar grote wortels er van uitstaken. En de voetafdrukken gingen er recht naar toe. En daar zag ze de koningin op een van de wortels slapen wat aarzelend ging ze voor haar zitten. Ze eigenlijke niet hoe ze haar nou aan moest spreken als koning of als mentor mimi. ‘Koningin ik ben er. Klaar voor me eerste les.’ Besloot ze maar en ging rustige voor haar zitten op de wortel en wachten maar tot ze wakker zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

I'll teach you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you..   I'll teach you.. Emptyzo aug 07, 2011 4:29 am

"Mimi je mag dan wel zo'n grote belangrijke beschermer zijn, voor mij blijf je net zo laag als je altijd al was. Alleen maar omdat je eerder geboren bent, sterker bent dan mij en een geweldige leeraar hebt, betekend nog niet dat je de baas over mij mag spelen." Sprak haar zusje hard. Mimi keek triest voor zich uit terwijl haar zusje verder ging met haar uitschelden. "Het boeit me niet eens dat jij wel beschermer geworden bent en ik niet. Het boeit me echt niet. Als jij op ze minst een greintje respect naar je zus had, dan... dan had ik tenminste nog zin om te leven. Nu sta ik alleen maar in jouw schaduw. Waarom word jij nou de Queen! Er zijn zat anderen die veel beter Queen kunnen worden als jij, maar nee, Mimi krijgt haar zin weer." De harde woorden van haar zus troffen haar als een blikseminslag. Ze wou wat terug roepen maar ze kon geen antwoord geven. Haar stem stokte in haar keel. Niets kon ze meer zeggen. Haar zusje wou weglopen maar draaide zich uiteindelijk weer om. "Ik heb geen zus meer!" Schreeuwde het huilende meisje en ze rende weg. Mimi stond aan de grond genageld terwijl ze haar zusje door de duisternis omhult zag worden.

"Koningin ik ben er. Klaar voor me eerste les." Sprak een zachte stem. Mimi schoot overeind en hijgde even na van die droom. Hij was zo levendig geweest, zoals elke dag, elke keer dat ze haar ogen sloot was het diezelfde droom. Haar mooiste dag was veranderd in een nachtmerrie, de dag dat ze Queen zou worden, stond nu voor haar bekend als de dag waarop ze haar zusje kwijt raakte. God mocht weten waar ze nu uithing. Mimi zuchtte en keek in de twinkelende ogen van Iluna. Ze knikte even snel. "Laten we dan maar beginnen, vertel me. Wat weet je allemaal over jagen?" Jagen leek haar een goed onderwerp om mee te beginnen. Om haar droom voor een paar uurtjes dan achter haar te laten.

(shorty T_T)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

I'll teach you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you..   I'll teach you.. Emptydo aug 11, 2011 11:06 pm

Toe Iluna haar mentor en koningin aan sprak schrok ze op en schoot meteen overeind. Iluna keek haar wat bezorgd aan. ‘Alles goed met u hoogheid?’ Vroeg ze wat bezorgd terwijl ze haar aankeek. Mimi liet een zucht uit haar keel ontsnappen waarna ze knikte. ’Laten we dan maar beginnen, vertel me. Wat weet je allemaal over jagen?’ Vroeg ze, Iluna dacht even rustige na. ‘Je moet rekening houden met de wind en wind richting en op wat voor prooi je jaagt. Je moet geduld hebben als je jaagt en stil. En alles goed bestuderen en in je op nemen.’ In haar gedachten ging ze alles even na of ze alles had op genoemd. Maar verder kon ze niks bedenken over het onderwerp jagen op een paar simpele dingen na zoals stil zijn. Met een afwachtende en wat onrustige blik keek ze Mimi aan. Haar oude mentor was gelukkig wel een beetje met het jagen begonnen. Maar iedereen moest het toch op zijn manier doen. die bij hem of haar paste had haar oude mentor altijd gezegd. 'Me oude mentor zie altijd dat hij me de basis dingen kon leren. Maar dat ik me eigen manier moest vinden. Een manier die bij me past en die voor mij het fijnste is.' Zei ze nog snel, ze was benieuwd hoe ze hier op ging reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'll teach you.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you..   I'll teach you.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll teach you..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you gonna teach me again?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: