Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Begraafplaats

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aramiro
King

Aantal berichten : 140

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: King
Partner: Jasmyn i feel youre Heartbeat for me...

BerichtOnderwerp: Begraafplaats   do aug 04, 2011 9:39 am

Aramiro liep nog een keer over het kerkhof heen. Er moest toch wel een grafsteen staan? Er was nergens een tombe of grafsteen te zien. Dit zag er uit als het werk van iets dat hij niet kende. Iets duivels.. Of misschien iets dat kwajongens hadden gedaan. Hij moest het uitzoeken! Hij begon in zijn gedachten verzonken te mompelen : "Waarom zou iemand zoiets doen? Dit is een zware schending van de dodencode. DIT DOE JE NIET!" Het laatste kwam er iets te hard uit. Hopelijk had niemand hem gehoord en waren de doden niet wakker.

(Dit is dus voor iedereen die zin heeft om mij gehoord te hebben Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Lorana

Aantal berichten : 57

Karakter
Leeftijd: 15_16
Rang: beschemer
Partner: ho wonte my heart? I think nowan.

BerichtOnderwerp: Re: Begraafplaats   za dec 10, 2011 4:14 am

DIT DOE JE NIET!" Hoorde ze opeens iemand ropen. Ze keek rond en rond. Ze herkende een gestalte in de verte. Was dit niet de king. Ze sloop naar hem toe. Dit was de perfecte gelegen heid om hem aan het schrikken te maken. Toen ze zich verstopte achter een rots dicht genoeg bij hem . Zodat hij haar kon hooren verboog ze haar stem. "Wie duft er mijn rust te verstoren.... Dit is een schending van het dodenrijk. Wie is het die dit durft." Ze lachte leterlijk in het vuistje. Dit was wat ze graag deed. EEns iemand een dood angst laten beleven. Dat lag nu eenmaal op haar aard. "Vertel mij King... Aramiro Heb je angst angst voor de dood?" Ze wachte even af. Maar ze hoorde niets. Dus ging ze verder. "Lorana is dol op de dood en op angsten. Ken je haar. Ow ja natuurlijk. Ze heeft je eens verslagen niet waar? Hahahahahhahhaha. Wat zielig. Is ze geen pracht meid." Ze droomde even weg naar de dag waarop ze haden gevochten als test. Maar toen merkte ze dat er iets niet klopte.

(fijn een topicje met de king. hahhahhah)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Begraafplaats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke :: Kerk en omstreken-
Ga naar: