Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Heartless is a much used word.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:43 am

"Seth. Je mag me gewoon Seth noemen, doen veel van mijn mensen. Setherian is enkel voor vijanden of personen die ik niet goed ken. Jij valt buiten vijanden en ik voel me niet slecht bij jou," Zei hij na zijn vraag of hij wat appels mee mocht nemen. Zacht knikte Mimi en keek hem even aan. Daarna begon ze zacht te zingen. Een van de liederen die de Queen ooit voor haar had gezongen. "Been a long road to follow. Been there and gone tomorrow Without saying goodbye to yesterday. Are the memories I hold still valid? Or have the tears deluded them? Maybe this time tomorrow the rain will cease to follow. And the mist will fade into one more today. Something somewhere out there keeps calling. Am I going home? Will I hear someone singing solace to the silent moon? Zero gravity what's it like? Am I alone? Is somebody there beyond these heavy aching feet. Still the road keeps on telling me to go on. Something is pulling me. I feel the gravity of it all" Na het lied stopte ze zacht en voelde een traan over haar wang glijden. Dit lied was voor haar zo veel meer dan een lied. De woorden grepen haar bij haar keel en stil bleef ze zo zitten. Tot er plotseling een druppel van haar wang gleed en op het water plonsde. Even zuchtte ze en keek daarna met rode ogen van het huilen Seth aan. Snel veegde ze de laatste weg en zuchtte opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:51 am

"Been a long road to follow. Been there and gone tomorrow Without saying goodbye to yesterday. Are the memories I hold still valid? Or have the tears deluded them? Maybe this time tomorrow the rain will cease to follow. And the mist will fade into one more today. Something somewhere out there keeps calling. Am I going home? Will I hear someone singing solace to the silent moon? Zero gravity what's it like? Am I alone? Is somebody there beyond these heavy aching feet. Still the road keeps on telling me to go on. Something is pulling me. I feel the gravity of it all" Na het lied stopte Mimi zacht en hij wist wat ze deed. Eventjes keek ze Seth aan, veegde een traan weg en zuchtte weer. Seth omhelsde haar. Hij kuste haar en zuchtte toen ook, "Gaat het Mimi? Waar ken je dat liedje trouwens van. Het is mooi, net zoals je stem. Net als.... jij" zei Seth en maakte oogcontact. Hij streek over haar schouder met zijn andere arm en glimlachte een beetje om haar op te vrolijken. 'Troost haar nou maar of moet ik je armen afrukken en het zelf doen,' dacht Seth even. Zo zou Valencia hebben gereageerd. Hij omhelsde Mimi en wreef troostend over haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:57 am

"Gaat het Mimi? Waar ken je dat liedje trouwens van. Het is mooi, net zoals je stem. Net als.... jij" Zei Seth en keek in haar ogen. "Het gaat, het doet me gewoon denken aan de vorige Queen van de Elfen. Zij heeft mij opgevoed, samen met de king. Ze zong het vroeger altijd voor me. Ze zong het voor me tot..." Even haperde haar stem en zuchtte. "Voor ik Queen werd." Sprak ze bitter en keek hem aan. Ze snikte nog even en keek hem glimlachend aan. Al kon ze niet vertellen of het een gemaakte glimlach of een echte was. "Het gaat alweer hoor." Daarna schudde ze haar hoofd even licht en keek hem opnieuw aan. Zacht kuste ze hem even en keek daarna weer uit over de rivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 11:03 am

"Het gaat, het doet me gewoon denken aan de vorige Queen van de Elfen. Zij heeft mij opgevoed, samen met de king. Ze zong het vroeger altijd voor me. Ze zong het voor me tot..." Even haperde haar stem en zuchtte. "Voor ik Queen werd." Sprak ze bitter en keek hem aan. Ze snikte nog even en keek hem glimlachend aan "Het gaat alweer hoor." zei Mimi. Ze kusten en toen keek Mimi naar het water van de rivier. "Ik wou dat ik kon helpen, mijn mentrix was als een gemene, strenge maar toch liefhebbende moeder, als ik een fout maakte die dom was trok ze haren uit me hoofd.... maar liet ze wel teruggroeien. Buiten dat beschermde ze me. Het enige wat ik van haar heb zijn haar herrinneringen. Nog steesd zie ik haar voor me..... Ik beloof je, ik heb het haar beloofd en nu doe ik het aan jou. Vyndi zal op een dag boeten, niet door mij misschien maar... ik zal haar tot na haar dood lastig vallen." zei Seth. Hij keek in het water en zag voor zijn ogen de zwarte lange stijle haren, de blauwe ogen, de mond die in een klein glimlachje stond. Haar stem die hem beledigde maar prees tegelijk. Seth zuchtte en keek Mimi aan. "Ze hielden van je," zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 9:54 pm

"Ik wou dat ik kon helpen, mijn mentrix was als een gemene, strenge maar toch liefhebbende moeder, als ik een fout maakte die dom was trok ze haren uit me hoofd.... maar liet ze wel teruggroeien. Buiten dat beschermde ze me. Het enige wat ik van haar heb zijn haar herrinneringen. Nog steesd zie ik haar voor me..... Ik beloof je, ik heb het haar beloofd en nu doe ik het aan jou. Vyndi zal op een dag boeten, niet door mij misschien maar... ik zal haar tot na haar dood lastig vallen." Zei Seth en Mimi schudde licht haar hoofd. "Ze hielden van je," zei direkt daarna. Even zuchtte ze en draaide zich toen weer tot Seth. "Dat deden ze inderdaad, en ik vrees dat het daarom is dat ik Vyndi niet van haar eigen leven kan beroven. Er zijn meer van wie ik hou, die haar nodig hebben." Mimi's gezicht stond afkeurend maar daarna ontspande ze zich. "Ze heette Roxanne, nu noemt ze zichzelf Rox. Jaren geleden is ze mij tegengekomen. Het was een geweldige dag, de dag dat ik echt vriendschap kreeg. Lang ontmoette we elkaar, tot haar 16e verjaardag, haar ouders waren de King en Queen van de ridders en moesten naar de Gathering, op haar eigen verjaardag! Maar mijn verzorgers." Ze sprak het woord langzaam aan terwijl ze in de verte staarde. Haar blik was ondertussen 51 jaar terug. "Ze nam me mee naar buiten, we kwamen een vampier tegen. Hij ontvoerde ons. En beet mij." Onwillekeurig wreef ze over het litteken in haar nek. "Ik stak hem en daarvoor veranderde hij Rox, ik zal de details maar even achterwegen laten, maar hij liet me daar dood bloeden met 2 gebroken ribben en mijn been op 6 plaatsten gebroken. Mijn mentor de king van de Elfen had mijn geschreeuw gehoord en vermoorde ter plekken die vampier en tilde mij op. Hij liet Rox achter en zei dat ze verloren was." Verdrietig schudde Mimi haar hoofd, kwam weer in het heden en keek Seth aan. "Rox is Vyndi's nichtje, hoe zou ik ooit familie van mijn beste vriendin wie ik al zo veel pijn heb gegeven dood kunnen kijken."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 11:23 pm

"Dat deden ze inderdaad, en ik vrees dat het daarom is dat ik Vyndi niet van haar eigen leven kan beroven. Er zijn meer van wie ik hou, die haar nodig hebben." Mimi's gezicht stond afkeurend maar daarna ontspande ze zich. "Ze heette Roxanne, nu noemt ze zichzelf Rox. Jaren geleden is ze mij tegengekomen. Het was een geweldige dag, de dag dat ik echt vriendschap kreeg. Lang ontmoette we elkaar, tot haar 16e verjaardag, haar ouders waren de King en Queen van de ridders en moesten naar de Gathering, op haar eigen verjaardag! Maar mijn verzorgers." Ze sprak het woord langzaam aan terwijl ze in de verte staarde. Haar blik was ondertussen 51 jaar terug. "Ze nam me mee naar buiten, we kwamen een vampier tegen. Hij ontvoerde ons. En beet mij." Onwillekeurig wreef ze over het litteken in haar nek. "Ik stak hem en daarvoor veranderde hij Rox, ik zal de details maar even achterwegen laten, maar hij liet me daar dood bloeden met 2 gebroken ribben en mijn been op 6 plaatsten gebroken. Mijn mentor de king van de Elfen had mijn geschreeuw gehoord en vermoorde ter plekken die vampier en tilde mij op. Hij liet Rox achter en zei dat ze verloren was." Verdrietig schudde Mimi haar hoofd, kwam weer in het heden en keek Seth aan. "Rox is Vyndi's nichtje, hoe zou ik ooit familie van mijn beste vriendin wie ik al zo veel pijn heb gegeven dood kunnen kijken." vertelde Mimi. Seth zuchtte en keek haar aan, ineens had hij de neiging om weg te lopen. Hij ... vond het namelijk best schokkend dat Rox een vriendin van Mimi was en Vyndi dus familie van een vriendin. Seth zat diep in de twijfel maar hij omhelsde Mimi toen. "Mimi, ik zal er voor je zijn, wat je ook doet. Wat er ook gebeurt..... je kan op me vertrouwen. Dit .... zei mijn mentrix ook maar dan in de vorm van een adoptie moeder. Ik zal klaar staan, je helpen, je leiden als het nodig is en de duisternis in je gedachten verjagen. Alleen ik zeg het, als een vriend.... nee .... als een liefde." zei Seth en kuste Mimi toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 11:27 pm

"Mimi, ik zal er voor je zijn, wat je ook doet. Wat er ook gebeurt..... je kan op me vertrouwen. Dit .... zei mijn mentrix ook maar dan in de vorm van een adoptie moeder. Ik zal klaar staan, je helpen, je leiden als het nodig is en de duisternis in je gedachten verjagen. Alleen ik zeg het, als een vriend.... nee .... als een liefde." zei Seth en kuste Mimi toen. Zacht kuste Mimi terug en toen ze hem losliet keek ze hem aan. "Wat ik heb gedaan was onvergefelijk. Maar Roxanne is emotieloos geworden. Ik voel geen vriendschap meer voor haar, sinds de dag dat ze opnieuw mijn been brak." Mimi's ogen stonden donker maar ze schudde haar hoofd en keek hem toen weer aan. "Kunnen we over wat anders beginnen." Vroeg ze gladjes en keek hem lachend aan. Hoewel haar ogen niet mee lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 11:57 pm

. "Wat ik heb gedaan was onvergefelijk. Maar Roxanne is emotieloos geworden. Ik voel geen vriendschap meer voor haar, sinds de dag dat ze opnieuw mijn been brak." Mimi's ogen stonden donker maar ze schudde haar hoofd en keek hem toen weer aan. "Kunnen we over wat anders beginnen." vroeg Mimi. Seth glimlachte. "Wat jij wilt, Mimi.... het mooie vind ik van je.... dat als ik lang en diep genoeg in je ogen kijk.... dat ik mijn eigen reflectie zie.... en tjonge, wat ben ik een stuk," zei Seth grappend. Hij glimlachte en gaf Mimi een kus, "Nee, als ik in je ogen kijk, dan vergeet ik waar ik voor sta. Wat ik wou doen, wat ik zou doen het enige wat ik dan onthoud is dat ik hier ben.. voor jou," zei Seth vleiend en omhelsde Mimi zacht. "Laten we weer rustig gaan zitten, dat is bet dan dat we de hele tijd gaan staan en de kans hebben ontdekt te worden." zei Seth en keek vanuit zijn ooghoeken om hen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heartless is a much used word.   Heartless is a much used word. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heartless is a much used word.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pain that's my word

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: