Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Plain Bored

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Plain Bored   Plain Bored Emptyma aug 15, 2011 4:09 am

Met soepel en geruisloze passen rende een slanke vampier door het beboste gebied heen. Hij had net gejaagd, dus hij was niet zo agressief dan anders zodra hij niet gejaagd had. Maar nu had hij weer eens niks te doen, hij had geen plichten die hij moest vervullen. hij had geen leerling die hij moet opleiden of wat dan ook. Hij had gewoon volledig niks te doen! Hij mopperde wat in zichzelf en ging toen maar richting het gebied waar de bomen nog dichter bij elkaar stonden. Hij kon zich vaak onzichtbaar verplaatsen in de schaduw maar tussen de bomen ging het zelfs nog beter. Stilletjes sprong hij in een boom en ging op een dikke, stevige tak zitten. Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde met zijn rug tegen de stam. Hij vroeg zich toch echt af wat hij nu eigenlijk moest doen, hier kwam toch nauwelijks iemand dus daar had je ook niet zoveel aan. Zachtjes zuchtte hij en keek even naar beneden, vaag leek hij toch ergens voetstappen te horen. Zoekend keek hij even rond.


-Damn flut..-

-Hayley Only-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 3

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: -

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Emptyma aug 15, 2011 8:14 am

Met zorgvuldige passen liep Hayley door het bos, ze moest snel iets vinden waar bloed doorheen stroomde, zodat ze haar dorst kon lessen, en zodra ze niet stil genoeg was, zou elk levend wezen weten dat er gevaar dreigde, en dan ook zo weer weg was. Gelukkig kon Hayley op dit soort momenten, met moeite althans, rustig blijven. Aangezien ze van zichzelf al redelijk rustig en stil was, maar zodra ze dorst had, en de eerste was die haar tegen kwam, was het zeker dat het laatste uur voor de ongelukkige had geslagen. Maargoed, het was niet anders. Toen ze een zucht hoorde, schrok ze op uit haar concentratie, en keek vluchtig om zich heen, niet alleen naar een mogelijke uitweg, maar ook naar degene die had gezucht. Wat het ook was, het was geen mens, dus gevaar, en daarnaast, het stond niet op de grond, aangezien ze het dan wel had gehoord, nee, het zat in een boom. Langzaam kwam ze erachter dat het een van haar ras was, een vampier. En dat het waarschijnlijk een goedaardige was, aangezien hij er niet zo geërgerd uitzag, langzaam liep ze op de boom af, en keek omhoog. "Hallo." Zei ze, terwijl ze de vampier aandachtig aankeek.

W/N;; Wat ben ik toch weer goed in lange posts maken. /facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Emptyma aug 15, 2011 11:28 pm

Nog altijd zat hij zwijgend tegen de stam, zijn ogen op de omgeving. Hij had zijn aandacht gericht op het nu naderende geluid, wast het een soortgenoot of zo'n Shapeshifter? Hij zou het zelf niet weten. Na een korte tijd zag hij een meisje lopen, ze had hem nog niet door. Ze hoorde hem zuchten en hij zag haar vluchtig om zich heen kijken. Waarschijinlijk zoekend naar hem, en vast naar nog iets. Hij haalde zijn schouders even op maar bewoog verder niet, als ze hem niet zou zien dan zou hij zich ook niet laten zien. Toen viel het hem op dat ze naar hem toeliep en omhoog keek. "Hallo." Zei ze terwijl ze hem aandachtig aankeek. Het was dus ook een vampier, dat was beter dan dat hij verwacht had. ''Heey,'' zei hij kalm en liet zich van de tak af glijden. Met een zacht plofje raakte zijn voeten de grond en hij keek naar het meisje. Nu hij voor haar stond kon hij haar wat beter bekijken en zwijgend bekeek hij haar van top tot teen. ''Wie ben jij?'' Vroeg hij en keek haar toen weer gewoon aan. ''Ik ben trouwens Brandon,'' besloot hij haar maar te vertellen.

-alsof die van mij zo lang is?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 3

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: -

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Emptydi aug 16, 2011 7:49 am

"Heey," Zei de vampier, en liet zich van de tak af glijden. Met een zacht geluid kwam hij op de grond, waarna hij Hayley van top tot teen bekeek. "Wie ben jij?" Vroeg hij. "Ik ben trouwens Brandon," besloot hij. "Eh, aangenaam. Ik ben Hayley Duchannes." Zei ze, fronsend, waarna ze licht vanuit haar knieën boog. Ze vond het vreemd dat de vampier zo aardig reageerde. "Wat doe jij hier? Ik dacht dat hier amper mensen kwamen.." Probeerde Hayley, waarschijnlijk tevergeefs, want als ze hier niet snel weg kwam om haar dorst te lessen, zou ze de vampier voor haar aanvallen, wat waarschijnlijk geen goed idee was, aangezien ze niet zo handig was, nog net zo handig dat dieren doden nog wel ging, maar een ervaren, volwassenen vampier zou haar waarschijnlijk direct doden, niet dat zij geen volwassenen vampier was, maar de onhandigheid bleef haar achtervolgen, nog van haar vorige leven. Langzaam nam ze de vampier, Brandon, zoals hij zei dat hij heette, in zich op, terwijl ze wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Emptywo aug 17, 2011 7:30 am

"Eh, aangenaam. Ik ben Hayley Duchannes." Zei de jonge vampier fronsend. Even glimlachte hij en knikte. Hij keek hoe ze licht vauit haar knieën boog en fronste verbaasd. Waar was dat voor nodig? Hij zweeg en trok zijn mondhoeken weer naar beneden zodat zijn mond een strakke lijn werd. "Wat doe jij hier? Ik dacht dat hier amper mensen kwamen.." Zei het meisje en hij haalde zijn schouders op. ''Ik doe hier niks, en ik kom hier vaker als ik dus helemaal niks heb te doen.'' Sprak hij kalm en zuchtte kort en keek naar de jonge vampier. Ze was niet helemaal op haar gemak, er moet dus iets aan de hand zijn. Hij zag hoe ze hem langzaam in zich opnam, hij bewoog niet. ''Maar dat is dus wat ik hier doe, en hoe zit het met jou?'' Vroeg hij nog altijd even koeltjes. Hij keek even om zich heen en sloeg toch zijn armen over elkaar. Hij bleef haar zwijgend aankijken en wachtte op een antwoord.

-flutflutflut..-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 3

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: -

Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Emptydo aug 18, 2011 10:03 am

''Maar dat is dus wat ik hier doe, en hoe zit het met jou?'' vroeg Brandon koeltjes, sloeg zijn armen over elkaar en keek om zich heen. Waarna hij Hayley weer zwijgend aankeek en wachtte op zijn antwoord. "Nou.. Ik was hier eh, gewoon aan het rondwandelen? Mogen mens- Vampiers dat niet doen?" Mompelde ze als antwoord. Niet op haar gemak wipte Hayley heen en weer op de bal van haar voeten, en wachtte wat Brandon daar op te brengen had.


W/N;; Ik ben moe het is laat en ik wil lezen. Aka, geweldig lang stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Plain Bored Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plain Bored   Plain Bored Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plain Bored
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: