Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [RPG] Wonderland

Ga naar beneden 
+4
Gwenwyn
Ileana
Mariah
Kaiadja
8 plaatsers
AuteurBericht
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptyzo aug 21, 2011 4:20 pm

[RPG] Wonderland Banner3

Krakend sla je het oude boek open, en een wolk van stof waait op. Je hoest, en waait het stof weg. Even weet je niet wat je ermee aanmoet, het boek dat jou op de een of andere manier gevonden heeft. Voorzichtig kijk je erin. Een schatkaart? Een eeuwenoud geheim? Maar nee. Even overspoeld droefheid je. Je hebt zo vaak gebeden om in een andere wereld te leven, en dit is slechts een oud sprookjesboek. Het kan je niet helpen. Misschien zou het zelfs in die wereld, die duidelijke wereld van goed en kwaad, makkelijker zijn. En dan begint het. Je hoort een stem, niet mannelijk, niet vrouwelijk. Niet zacht, niet hard. "Welkom in Wonderland, jonge avonturier." Een draaikolk van zwart slokt je op, je hebt de tijd niet om te gillen. Daarna klinkt er een andere stem, maar met dezelfde woorden. Een man, gekleed als poortwachter, steekt zijn hand naar je uit. "Welkom in Wonderland."

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptyzo aug 21, 2011 9:44 pm

Op zich is het een mooie RPG maar ik heb het niet zo op RPG's die van dingen af leiden zoals deze dus van Alice in Wonderland Razz
Dat zie je ook aan FL dan dat heeft helemaal met niets te maken, en dat vind ik zelf het mooiste. Maar misschien dat ik me later nog ga aanmelden, ik heb het nu alleen een beetje druk en als ik vanavond weg ga is dat niet zo'n goed idee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ileana
Healer apprentice
Ileana


Aantal berichten : 55

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Leerling Healer
Partner: Death can't testify

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptyzo aug 21, 2011 11:02 pm

Tralalala.. Pandora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwenwyn
Healer
Gwenwyn


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 26 jaar
Rang: Healer
Partner: XxBurn In Hell, BabyxX

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptywo aug 24, 2011 7:42 am

Hmm, het is niet zozeer WonderLand van Alice in Wonderland, het is eigenlijk alleen de naam van dat verhaal voor een RPG over sprookjesfiguren :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptywo aug 24, 2011 8:42 pm

yay ik ben daar Catjila. Erg leuk daar, maar als ik steeds on kom, dan is iedereen offline. Verbergen jullie zich voor mij ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptydo aug 25, 2011 1:05 pm

Waarom zouden we dat doen je bent een leuke meid om er mee te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Aantal berichten : 33

Karakter
Leeftijd: 26 years of a Shapeshifterlife
Rang: Slechtvalk
Partner: Legolas, Il love you forever, You and me.

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptydo aug 25, 2011 9:37 pm

thx, maar een vervelend puntje is dat je niet kan zien bij mensen dat ze online zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptydo aug 25, 2011 11:57 pm

das wel vervelend
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptyvr aug 26, 2011 12:27 pm

~ Updates ~



Statistieken;;
We hebben 27 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 645 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is
Morrighan



Mededelingen;;
I ~ Er is een leider voor de Catalogue die tevens ook in het geheim Alice's vader is ~

II ~ Magnificent Castle heeft subfora's gekregen, waaronder de balzaal, de kerkers en de council.

III ~ "Komt allen, komt allen!" Queen Juana is druk in de weer om een groot bal te organiseren in haar Magnificent Castle. Trek uw mooiste jurk aan, poets uw dansschoenen op! Iedereen is uitgenodigd en zal hartelijk ontvangen worden door de Queen herself en haar rechterhand, 'de grote boze wolf' Midas.

IV ~ Er is een speciaal topic met een overzicht van sprookjesfiguren en de claims die erop zijn geplaatst, zodat we geen dubbelgangers van die figuren krijgen.



&Meer leden kunnen we natuurlijk altijd nog gebruiken!

|||



* Portal || Registreer || Log in *
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Emptyvr aug 26, 2011 12:28 pm

dat gaat mooi ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Wonderland Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Wonderland   [RPG] Wonderland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Wonderland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Reclame en Onzin. :: Affiliates-
Ga naar: