Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Little Angel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

Little Angel Empty
BerichtOnderwerp: Little Angel   Little Angel Emptydo aug 25, 2011 12:43 pm

Name: Angel Aphrodite
Ras: Fee
Rang: Leering
leeftijd: 17
Partner: The dream for me is not ready for love but to show what I can.
Ouders: Died
broers/zussen: Die zijn er helaas niet meer door de oorlog ze hebben hun leven gewaagd om mij te beschermen.
overige familie: Mijn familie is er niet meer door een oorlog en ik werd verstopt en werd later gevonden door een van de feeën die me opgevoed heeft.



Uiterlijk:

Haar: Lange goude haren.
ogen: Bruine Chocolade ogen met een goude glans er soms tussen door.
Geslacht: Vrouwelijk.



Karakter:

Angel is letterlijk een kleine engel maar soms nog wel irritant door haar streken maar toch behulpzaam voor anderen vooral voor Danaii die haar leven heeft gered. Sinds dat Denaii haar leven heeft gered heeft Angel besloten om haar bescherm fee te worden en haar te helpen tot dat haar dood.



Geschiedenis:

Angel was toen ze klein was al een nare herrinering gekregen ze is door ene oorlog al haar familie leden kwijt geraakt en op gevoed door andere feeën. Er gaan soms verhalen rond dat Angel is een goude bloem is gevonden door een fee en daarom de naam angel is geschoken met haar goude haren omdat ze een geschenk was die nog leefde na de oorlog.




Overig:

Angel is niet als andere feeën die gehecht zijn aan het gebied Angel zit liever bij de tovenaars en met haar toverstof los ze haar problemen op en samen met Denaii kan ze alles aan het maakt voor haar niet uit hoe groot je bent want ook kleine wezens kunnen groten dingen doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little Angel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Angel VS Devil
» Meeting the ultimate angel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: