Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 une nouvelle vie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

une nouvelle vie  Empty
BerichtOnderwerp: une nouvelle vie    une nouvelle vie  Emptyvr aug 26, 2011 7:06 am

Met haar blauwe ogen keek ze in haar spiegelbeeld nog steeds was ze niet gewend aan haar nieuwe uiterlijk. Daisy had ze zich genoemd omdat ze ook wat jonger leek heeft ze zich zelf 23jaar gegeven. Daisy had haar cap afgedaan en kamde haar haar, het was vervelend o te kammen want soms zatte haar oren in de weg. toen ze klaar was met kammen keek ze naar de brief die op tafel lag voor haar zus. Sunlightly lag heerlijk op de grond te wachten tot ze die brief moest weg brengen. Toen keek Daisy weer naar de spiegel ze zal voor eeuwig dankbaar zijn aan Setherian hij heeft haar gered wanneer zij hulp nodig had in een zware tijd. Ze zuchten en richten haar blik op haar ogen die blauw waren als de hemel zonder wolken dat waren ze altijd maar nu waren ze blauwer geworden. Daisy hoorde dat iemand klopte aan de deur 'Binnen' zei ze rustig, toen Daisy de deur hoorde open gaan snel deed ze haar cap weer op zo dat niemand haar oren zou kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

une nouvelle vie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: une nouvelle vie    une nouvelle vie  Emptyzo aug 28, 2011 3:26 am

Angel kwam bij ene huis aan die heel groot was en klopte gerust op de deur met een maag die heel hard knorde van de honger. Ze dacht dat ze hier we eten kon krijen om haar honger te stillen maar ze was vergeten dat ze nog steets in tovenaars gebied zat. Angel hoorde iemand die zei: 'Binnen' En Angel blaasde toverstof naar ed deur dat de deur doro de wind werd open geblazen. Angel kwam rustig binnen en merkte toen dat ze nog op tovenaars gebied zat aan de vrouw te merken en begon toen in angst te schieten. "Vermoord me niet!" Zei Angel met ene angstig gezicht en begon toen te trillen als een gek terwijl haar toverstok uit haar kleine tasje kwam terwijl ed stok veel groter dan haar zelf was. Ze richte het op de vreemdelijk maar keek nog wel angstig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

une nouvelle vie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: une nouvelle vie    une nouvelle vie  Emptyza sep 03, 2011 10:58 pm

"Vermoord me niet!" hoorde ze een kleine stem, toen Daisy zich omdraaide zag ze een fee aan het trillen. Daisy glimlachte vriendelijk en stond op. 'je hoefdt niet bang voor me te zijn in doe je niks' antwoord Daisy op een vriendelijke toon 'je hebt vast honger.' Voeg ze en ging naar de keuken om paar dingen te pakken wat brood en groente. En kwam terug zette het op tafel en ging zitten 'wil je mee ontbijten' vroeg ze aan het kleine fee en schenkt wat vruchtensap in haar glas en wachten tot de fee mee kwam eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

une nouvelle vie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: une nouvelle vie    une nouvelle vie  Emptyzo sep 04, 2011 10:48 am

'je hoefdt niet bang voor me te zijn in doe je niks' Zei ed onbekende Tovenaar en angel keke met ene glimlach en nam de tovenaar in vertrouwen. 'je hebt vast honger.' En Angel moes er heel erg om knikken en hoorde haar maag al grommen van de honger en probeerde het in te houden. 'wil je mee ontbijten' Vroeg de tovernaar en Angel vloog metene naar binnen maar ging te snel en kwam in het brood terecht en zat harstikke vast en kon niet meer los komen wat ze ook deed. Angel probeerde te duwen en bij haar toverstof te komen maar werkte niet ez sloeg maar het brood was nou eenmaal groter ze gaf het op en en zuchte en gilde toen, "Ik zit vast help!!." Met ene schattige stem en bewoog heel veell met haar beentje en armpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





une nouvelle vie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: une nouvelle vie    une nouvelle vie  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
une nouvelle vie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: