Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 That wasn't very smart

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptyvr aug 26, 2011 10:05 am

Seth liep kalm richting de afgesproken plaats Misty wou met hem spreken. Hij zuchtte, ze had niet geweldig vrolijk geklonken maar het maakte hem niet erg uit wat er aan de hand zou zijn. Hij zuchtte kalm en werd vergezeld door Selene die loyaal in haar zwarte outfit en mantel die haar gezicht bedekte naast Seth liep met een boog op haar rug gebonden. Als een loyale summon en bewaakster liep ze met Seth door de gangen haar uitschuifbare mes boven haar hand, Selene keek Seth aan, "Heer, heb ik toestemming om vormen van vijandigheid de keel door te snijden?" vroeg ze. "Nee, Selene. gedreig of vijandigheid los ik zelf af" zei Seth maar Selene bleef dichtbij terwijl ze de plek nadereden. Seth slikte en draaide zich om. "Misty, waar ben je? wat is er?" vroeg hij toen hij niemand zag en ging toen maar kalm tegen de muur leunen. hij glimlachte en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty
Sunheaven
Misty


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner: -

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptyvr aug 26, 2011 11:39 am

Misty was nog bezig in haar hutje, "Een paar aanpassingtjes hier, en een paar daar" Misty keek op haar klokje boven de bank. "Ow nee ik had afgesproken met.. Juist geen tijd om te spreken in me zelf ik moet haast gaan maken. Als ie maar niet boos op me word." Misty pakte haar jas en haar toverstok en rende de deur uit. Met een snelle pas ging ze door het bos naar de afgesproken plaats, Toen ze eenmaal aankwam zag ze niemand. "Hè? Dit is toch de afgesproken plaats? Waarom zie ik dan niemand?" Misty keek boos rond, "Ow, ik ben zo boos". Ze deed een paar stappen achteruit en keek door de struiken, Ook daar was niks te vinden. "Goed dan, Dan moet Katja maar op onderzoek uit." Misty sprak een spreuk uit dat daarna Katja verscheen. Katja is een sneeuwuil die Misty kreeg voor haar 19de verjaardag. "Goed, Katja. Zoek Seth voor me, Of breng me er maar heen." Misty keek hoe Katja door de bomen vloog en rende haar achterna. Eventjes leek Misty iets in de verte te zien en te horen maar ze wist het niet zeker. Ze lette eventjes niet op en knalde tegen een boom op, "Auww, Leuk. Ik ben te laat, Seth is niet op de juiste plek en nu ook nog een boomwond opgelopen. En zo te zien ben ik nu ook Katja uit het oog." Misty keek wazig rond, En zag een schim van een wit licht en liep daar maar op af. Aangezien Katja een sneeuwuil is en die zijn meestal wit toch?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptyza aug 27, 2011 6:14 am

Seth richtte zich op Selene terwijl hij mopperend begon te praten, "Lekker dan, is ze er niet eens.... Ze had hier gezegd, ben ik er.... en dan is ze er niet." zei Seth. "Heer Seth.." begon Selene. "Snap jij dat nou? dat mens zegt dat ik moet komen en dan is z er niet." zei Seth. "Heer..." zei Selene weer. Seth ging echter gewoon door met het gezeur over Misty. "Heer! Kijk uit voor die.." en toen was het al te laat. Seth had zich omgedraaid en had een uil vollop in zijn smoel gehad. Seth greep de uil vast bij een poot en hield zijn andere hand onder de uil die in de fik vloog. "Rotbeest," snoof Seth. "Heer de uil is van Misty," zei Selene. Seth liet de vlam verdwijnen, "Oke... Rotbeest... breng me naar Misty voordat ik ej gril," gromde Seth. De uil vloog weg en Seth ging er met zijn persoonlijke 'garde' er achter aan. Al snel zag Seth Misty in de verte en snoof. ".... Misty.... je sneeuwuil is irritant..... frost," zei hij zacht. "Jij stuurt een sneeuwuil. ik stuur een sneeuwbal!" riep hij. in zijn hand verscheen een sneeuwbal die hij afvuurde met een hoge snelheid en hij raakte doel. "Banzai!" riep hij lachend, "Moet je me maar niet laten wachten op een andere plek!" riep hij. Selene zuchtte terwijl ze naast hem liep, "Kleinkind...." zuchtte ze maar moest toen lachen. Als Misty iets terug zou vuren of gooien zou Selene het zeker weer tegenhouden. Het zou haar ook nog eens gaan lukken ook... ze was té goed... en nu zou ze misschien sneeuw krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty
Sunheaven
Misty


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner: -

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptywo aug 31, 2011 12:14 am

Misty zag haar uil weer aan komen, Zodra die bij haar was toverde ze haar weer weg. Toen ze Seth zag zei hij iets van een sneeuwbal, Ze wou vragen wat er was maar het was te laat. Een grote sneeuwbal raakte haar gezicht en Misty dook naar achter, "WAT HEET DIT TE BETEKENEN?" Zei Misty nogal boos, Dat kon je wel aan haar stem horen. Ze veegde het overgebleven sneeuw van haar gezicht. "EN HOEZO LIET IK JOU WACHTEN? JIJ LIET MIJ WACHTEN OP EEN ANDERE PLEK!!" Misty was nu zo boos dat ze zeker iets terug wou vuren maar dat had niet echt veel zin, Ze bedacht wat anders.. "Tree Roots" Sprak ze zachtjes uit en zag dat er achter Seth een boom stond die wortels omhoog schoot die hem zeker zouden pakken. Tenzij dat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptywo aug 31, 2011 2:40 am

"WAT HEET DIT TE BETEKENEN?" Zei Misty nogal boos, . "EN HOEZO LIET IK JOU WACHTEN? JIJ LIET MIJ WACHTEN OP EEN ANDERE PLEK!!" riep misty. Seth hoorde iets achter hem bewegen en stapte naar voren. Hijd raaide zich om en zag Selene met een kort zwaard staan en enkele omgehakte wortels. "Ingrain," zei Seth simpel. De afgehakte wortels kwamen samen en vormde 1 onafhankelijke wortel die Seth de grond in liet schieten. Zijn vriendelijkheid was weg. "Misty.... wat ik heb begrepen... moest ik binnen wachten bij de grotten. Ik zie een of andere vliegende kip langskomen en volg het. Ik maak een grapje en dan dit... nou.. Misty vertel maar.. Wat is er?" vroeg Seth. Zijn koelte was teruggekomen en hij keek Misty licht koud aan. Selene kwam naast hem staan en trok haar boog van haar rug met drie pijlen. "Selene!" blafte Seth boos en direct stopte ze de pijlen weg. Seth zuchtte en keek Misty aan, "wat was er nou?" vroeg hij humeurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty
Sunheaven
Misty


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner: -

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptyza sep 10, 2011 9:28 am

Misty zag dat haar aanval geen zin had. Ze kon zien aan Seth dat zijn vriendelijkheid weg was. "Misty.... wat ik heb begrepen... moest ik binnen wachten bij de grotten. Ik zie een of andere vliegende kip langskomen en volg het. Ik maak een grapje en dan dit... nou.. Misty vertel maar.. Wat is er?" vroeg Seth. Misty keek een beetje geschrokt maar ook weer boos. "Ten eerste je moest wachten bij die openplek bij de 4 omgehakte bomen. Ten tweede het is GEEN vliegende kip maar een vliegende vogel. Het is een Uil en die was jou aan het zoeken en ik moest hem volgen. Ten derde, Ow dus je vind een sneeuwbal in je gezicht gooien gewoon maar een grapje? Maargoed, Ik wouw je spreken omdat, Euhm. Nouwja gewoon weetje, Ik uhm, Wouw je spreken omdat.." Zei Misty aarzelend en niet meer zeker van de zaak. Ze slaakte een zucht en zocht naar woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Emptyza sep 10, 2011 9:36 am

"Ten eerste je moest wachten bij die openplek bij de 4 omgehakte bomen. Ten tweede het is GEEN vliegende kip maar een vliegende vogel. Het is een Uil en die was jou aan het zoeken en ik moest hem volgen. Ten derde, Ow dus je vind een sneeuwbal in je gezicht gooien gewoon maar een grapje? Maargoed, Ik wouw je spreken omdat, Euhm. Nouwja gewoon weetje, Ik uhm, Wouw je spreken omdat.." begon Misty. Seth zuchtte en Selene liep naar voren en keek Misty aan met haar rode ogen en verdween toen in het niets. Seth snoof, "Waarvoor wou je me spreken Misty? Ik hoop dat het belangrijk genoeg is om mij zomaar te roepen en door een grapje aan te vallen..... zo niet... dan krijg je nog een bal... alleen die kan iets erger zijn." bromde Seth terwijl er een zwarte bal in zijn handpalm verscheen en die uit elkaar knapte in een regen van verottend gas boven zijn hand. Seth snoof en keek Misty recht aan terwijl hij geduldig wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





That wasn't very smart Empty
BerichtOnderwerp: Re: That wasn't very smart   That wasn't very smart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
That wasn't very smart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: