Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a big misunderstanding

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 9:09 am

Lily liep tussen de bomen door, in deze gebied was ze nog nooit geweest. maar ze wist heel goed van wie deze gebied was. Dus keek heel goed om zich heen of er gevaar dreigde. Lily heeft best veel verhalen over de king gehoord, en dat waren niet echt fijne verhalen. lily had de hele tijd het gevoel als of iemand haar achter volgde. toen ze stopte om te kijken wie het was kwam er hert te voorschijn. Rustig stak ze de hand naar het hert uit om te aaien wat de hert ook toe liet. Toen had ze de hert weer verder liet gaan met eten. Toen liep Lily weer verder tot ze een tak hoorde krakken 'wie is daar' vroeg ze en keek naar de schim voor haar.

-only setherian en hem summons-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 9:44 am

'wie is daar' vroeg een meisje. Seth stapte naar voren en keek haar bestraffend aan, "Een probleem voor jou," zei Seth. Hij hief zijn arm en drie gedaanten kwamen uit de schaduwen opdoemen als een een driehoek om het meisje heen. Aylin, met haar zwarte harnas en het gloeiende donkerblauwe zwaard, Selene met haar boog en vergiftigde pijlen en Seth's nieuwste aanwinst, Helena the shadowpriestess. Een pijl werd gericht, een zwaard werd geheven, een duistere keten werd om hen heen gebonden en Seth liep langs Helena heen richting het meisje, "Wat doe jij hier vampiertje? Je hoort hier niet te zijn, ik heb talloze van jouw soort vermoord... afgeslacht of erger. Je bent hier gekomen... je bent dus bereid te sterven." zei Seth. "Demonsvenom," zei Seth. Zijn vuisten werden zwart gloeiend en hij sloeg ze tegen elkaar waarna ze groen werden. Hij grijnsde naar het meisje en liet zijn handpalm zien, in beide handpalmen verschenen monden, met hele kleine messcherpe tanden die open en dicht gingen, alleen toen hij ze richtte en wat mompelde schoot er een soort gif uit dat het gras deed verrotten en sterven. Seth hief zijn armen richting de vampier en glimlachte toen giftig, hij mompelde wat en de monden klapten dicht maar waren er nog steeds. "Ik doe het eerlijk, ik geef je een kans om te verzetten... alleen jij mag niet bijten, dan word je gelijk vermorzeld door de drie dames hier," zei Seth. en wees in een driehoekje rond. "Het is een klein gevecht... of .., tja gelijk dood." zei Seth grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 9:40 pm

"Een probleem voor jou," Zei een vreemdeling en er kwamen nog 3 vrouwen uit het niets om haar heen. Een vrouw die een zwarte harnas om had en een blauwe zwaard, een andere vrouw die pijl en boog op haar gericht hield met giftige pijlen en de laatste een schaduwpriester. En de vreemdeling liep tussen die vrouwen naar haar toen en zei: "Wat doe jij hier vampiertje? Je hoort hier niet te zijn, ik heb talloze van jouw soort vermoord... afgeslacht of erger. Je bent hier gekomen... je bent dus bereid te sterven." Na die worden wist Lily precies wie deze jonge voor haar was te King van de tovenaars. "Demonsvenom," Zei de jongen en zijn vuisten werden zwart van gloed die sloeg ze tegen elkaar aan en toen werden ze groen en glimlachte naar haar. Setherian want zo hete die mens liet zijn handpalm zien waar monden op kwamen met scherpe tanden die open en dicht gingen, Setherian richten die monden op de gras en moppelde wat toen schoot er gif uit en de gras verrotten. Van binnen werd ze dood bang maar dat liet ze niet zien. "Ik doe het eerlijk, ik geef je een kans om te verzetten... alleen jij mag niet bijten, dan word je gelijk vermorzeld door de drie dames hier,""Het is een klein gevecht... of .., tja gelijk dood." Lily slikte zachtjes en keek de koning recht in de ogen, Voorzichtig deed ze haar cap af waardoor haar witte haren zichtbaar werden, "Ik vecht met u en ik beloof dat ik niet zal bijten."
"maar voor dat u met mij gaat vechten, ik had nooit in me korte leven als vampier een van de tovenaars gedood ik ken u krachten en als het moet sterf ik liever in een gevecht dan als een watje.' Ze keek hem aan en wachten tot de tovenaar iets deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 9:59 pm

"Ik vecht met u en ik beloof dat ik niet zal bijten." zei het meisje. Ze had haar cap afgedaan en had wit haar. "maar voor dat u met mij gaat vechten, ik had nooit in me korte leven als vampier een van de tovenaars gedood ik ken u krachten en als het moet sterf ik liever in een gevecht dan als een watje.' Ze keek hem aan. Seth zweeg even, "Dat.... is dapper van je voor een vampier. Weet dit kleintje, als je nu sterft..... je hebt respect van mij.... maar alsnog. Ik kan niet zeker zijn van wat je gaat doen. Mijn regel is dat elke vampier op Wizard terrein doet moet, en tja.... ik breek me eigen regels niet." zei Seth. Hij zette zijn maskerachtige helm af en wierp die naar Aylin die hem opving. Seth maakte zijn mantel los en gooide die opzij, zijn gezicht was zichtbaar. Gehard, jong maar met lichte tekenen van respect. "Ik denk dat jij een van de weinige vampiers bent die sterft met eer en respect." zei Seth. Hij hief zijn arm die zwart opgloeide, "Unholy colpire" zei Seth -italiano XD- Hij hief zijn arm en sloeg hard richting de vampier om er een einde aan te maken. De schrok kwam pas tot hem door toen zijn hand en arm door Selene's middenrif was geslagen. Hij keek in de rode ogen van de vrouw die zowel verstand als steun voor hem was geweest sinds jong. "Ze lijkt op Sieglinde, Seth.... alsjeblieft... dood haar niet.... ze heeft ... nog niemand pijn gedaan van ons." zei Selene lastig. "...zorg dat ze niet hier sterft, dat is mijn wens... Seth." zei Selene. Seth schrok, trok zijn arm terug en keek naar het gapende gat. Bloed stroomde eruit, alleen het was zwart zoals dat hoord bij Selene. "Selene, rustig... je bent snel weer beter... alleen het spijt me... dat ik het deed." zei Seth. hij legde haar rustig neer. "Demonstream," fluisterde hij en de vampier zat gevangen waar ze stond voor even. Seth deed de ogen van Selene dicht die hijgde en pufte. "De volgende keer.... zal dit niet gebeuren, rust maar even uit." zei Seth. Selene was dood en haar lichaam versmolt met de grond tot het weg was. Seth stond op, keek de vampier aan met brandende ogen. De monden ijn zijn handen waren verdwenen. "JIJ...." zei Seth tegen het meisje dat bedekt was met zwart bloed dat rond spatte. "Jij hebt geluk dat ik haar niks kan weigeren.... Je zal langer leven... je behoud respect en eer..... alleen.. ik wil je hier nooit meer zien. Ik zorg dat je niks gebeurt tot je weggaat... maar indien je iemand wat aan doet... dan krijg je iets wat honderd keer erger is dan wat net gebeude." zei Seth woedend. Helena en Aylin kwamen dichterbij en zorgden dat de vluchtweg weer afgesloten was. "BEGREPEN?" snauwde Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 10:17 pm

Dat.... is dapper van je voor een vampier. Weet dit kleintje, als je nu sterft..... je hebt respect van mij.... maar alsnog. Ik kan niet zeker zijn van wat je gaat doen. Mijn regel is dat elke vampier op Wizard terrein doet moet, en tja.... ik breek me eigen regels niet." Zei de king en deed zijn masker af en gooide naar een van die vrouwen. daarna deed hij zijn mantel af. "Ik denk dat jij een van de weinige vampiers bent die sterft met eer en respect." setherian richte zijn arme op haar en zei : "Unholy colpire", plotseling sprong een van de vrouw voor haar. In haar middel kwam er een grote gat, Zwarte bloed van de vrouw op haar, Lily keek met grote ogen aan. "Ze lijkt op Sieglinde, Seth.... alsjeblieft... dood haar niet.... ze heeft ... nog niemand pijn gedaan van ons.""...zorg dat ze niet hier sterft, dat is mijn wens... Seth." zei de vrouw. "Selene, rustig... je bent snel weer beter... alleen het spijt me... dat ik het deed." En de king legde selene zo hete die vrouw neer. "Demonstream," Zei setherian en lily kon niet meer bewegen. Dit was haar bedoeling niet geweest, dat de vrouw voor haar stierf, "De volgende keer.... zal dit niet gebeuren, rust maar even uit." Zei setherian, selene was dood gegaan en versmolt en stond op. "JIJ...." "Jij hebt geluk dat ik haar niks kan weigeren.... Je zal langer leven... je behoud respect en eer..... alleen.. ik wil je hier nooit meer zien. Ik zorg dat je niks gebeurt tot je weggaat... maar indien je iemand wat aan doet... dan krijg je iets wat honderd keer erger is dan wat net gebeude." Zei seth hard"BEGREPEN?" Lily knikte half bang en keek naar het plek waar de vrouw net lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 10:48 pm

Het meisje knikte en staarde naar de plek waar Selene had gelegen. Seth snoof, "Je naam? Wat was je doel... waarom kwam je hier... en praat. Als je dat niet doet kan ik net zo goed je tong uitsnijden." zei Seth geirriteerd en keek het meisje aan. Seth zuchtte en sloot zijn ogen even terwijl hij nadacht, Selene vond dat dit meisje op haar dode dochter leek. Best tragisch, keel opengesneden en onthoofd. Logisch dat ze altijd overstuur werd als haar dochter ter spraken kwam alleen... ze houd nu ook heel erg van Mariah. Seth boog zich nog even voorover en streek met zijn hand over de grond. "Selene.... rust uit," zei hij zacht in zichzelf en keek de vampier teon aan.
Geduldig keek hij haar aan wachtend op een antworod, reactie wat dan ook. Voor de zekerheid veranderde Seth zijn bloed, mocht het kind aanvallen en bijten, dan zou ze sterven. Zuur... en bloodstrike... een geweldige combinatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza aug 27, 2011 11:24 pm

"Je naam? Wat was je doel... waarom kwam je hier... en praat. Als je dat niet doet kan ik net zo goed je tong uitsnijden." Zei setherian en wachten op haar antwoord, "Mijn naam is Lily, Ik was hier gewoon aan het wandelen ik had geen honger dus ik kwam hier niet voor het jacht." Zei ze tegen de king van tovenaars. "en als ik honger heb jagen ik alleen bij de zeemeerminnen en sterfelijke." Ze keek weg. Zo te merken hield Setherian van die vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyzo aug 28, 2011 12:04 am

"Mijn naam is Lily, Ik was hier gewoon aan het wandelen ik had geen honger dus ik kwam hier niet voor het jacht." Zei ze tegen Seth. "en als ik honger heb jagen ik alleen bij de zeemeerminnen en sterfelijke." en toen keek Lily weg. Seth wenkte en Aylin en Helena kwamen dichterbij, Aylin stopte het zwaard terug en Helena ging naar het meisje toe. Helena keek haar aan, deed de kap af en zwarte ogen bestudeerde het meisje. "Ze liegt niet. Ze wou niet gaan moorden," zei Helena toen ze zich omdraaide naar Seth. Haar ogen waar geen wit of een andere kleur in zaten richtte zich op Seth. Het enige waar je aan kon zien dat ze naar je keek was een duistere cirkel in het midden van haar oog dat als een pupil werkte. Aylin zette haar helm af en keek Seth aan, ze had een jong gezicht, lang zwart haar, bruine ogen en een zelfde soort gezicht als Seth. Hoewel ze er wel jonger uit leek te zien. Alleen Seth en Aylin wisten het geheim, ze ging voor Lily staan en zei metdezelfe kilte als Seth. "Meekomen of loop zelf... wat dan ook. wij drie gaan mee." zei Aylin. Seth knikte bevesitgend en gaf Aylin kalm een schouder klopje terwijl Helena met wat gedoe met spreukjes alle sporen uit wistte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyzo aug 28, 2011 1:17 am

"Ze liegt niet. Ze wou niet gaan moorden," Zei een van de vrouwen die haar met zwarte ogen aan keek."Meekomen of loop zelf... wat dan ook. wij drie gaan mee." Zeiden ze, lily begon te lopen richting het uitgang. lily deed haar cap weer aan en zei niks, hoe kon ze ooit zo stom zijn om bij de tovenaar gebied komen. Ze zuchten en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyzo aug 28, 2011 6:08 am

Seth snoof, "Dus Lily, je weet dat als je de volgende keer hier komt, ik niet genadig zal zijn en je .... misschien vermoord. Selene is dierbaar, mijn mentrix had haar aan me gegeven... als hulp, steun en toeverlaat. als ze niet had gezegd je te laten leven was je dood. Alleen ze mag je, dus ben ik bereid je te laten leven." zei Seth. Hij keek Lily aan, "daarbij... heeft ze mijn ogen geopend voor je woorden. Aangezien je nog zo jong bent, geef ik je een gunst. Ik zweer op mijn naam, dat je niet zal sterven door mijn hand... zolang je geen tovenaars dood. en zolang er geen oorlog is." zei Seth en stak zijn hand vreedzaam uit. "Dit is geen trucje, enkel een belofte wegens iemand die me hielp. Als zij haar leven voor je durft te geven.... ben ik niet bang je hand te schudden," zei Seth verrast vriendelijk. "maar blijf hier wel weg Lily anders kunnen anderen je problemen geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 12:41 am

"Dus Lily, je weet dat als je de volgende keer hier komt, ik niet genadig zal zijn en je .... misschien vermoord. Selene is dierbaar, mijn mentrix had haar aan me gegeven... als hulp, steun en toeverlaat. als ze niet had gezegd je te laten leven was je dood. Alleen ze mag je, dus ben ik bereid je te laten leven." Zei Setherian en keek haar aan. "daarbij... heeft ze mijn ogen geopend voor je woorden. Aangezien je nog zo jong bent, geef ik je een gunst. Ik zweer op mijn naam, dat je niet zal sterven door mijn hand... zolang je geen tovenaars dood. en zolang er geen oorlog is." En stak een hand nar haar toe even twijfelde ze aan hem "Dit is geen trucje, enkel een belofte wegens iemand die me hielp. Als zij haar leven voor je durft te geven.... ben ik niet bang je hand te schudden," Zei de koning verder en het raarste was dat het vriendelijk klonk. "maar blijf hier wel weg Lily anders kunnen anderen je problemen geven." Lily knikte en gaf hem een hand. "maar mag ik u iets vragen, hoezo was de bloed van die vrouw zwart n niet rood zo als bij de andere." Ze keek hem nieuwsgierig aan, eigenlijk wou ze nog meer weten, maar dat deed ze maar niet het was erg aardig dat hij haar in leven liet en nu zou ze hem niet lastig vallen met haar vragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 1:03 am

Het vampiermeisje schudde zijn hand en Seth knikte even. "maar mag ik u iets vragen, hoezo was de bloed van die vrouw zwart n niet rood zo als bij de andere." vroeg ze. Seth twijfelde, "Ze is geen mens, ze is menselijk maar geen mens. Ze is een dode ziel in een lichaam gemaakt uit zwarte magie, ik heb haar niet gemaakt nog haar ziel verkregen. Zij is als bondgenoot van honderden jaren oud keer op keer doorgegeven naar een mentor tot leerling. Ik weet enkel adt haar bloed zwart is aangezien het als vergif is. Ze is overleden bij de geboorte van haar dochter waarna ze een wezen werd, haar bloed zit vol verdriet, pijn en lijden. Een vampier die het drinkt... zal hetzelfde voelen tot die zichzelf ..... tja vermoord." zei Seth kalmpjes en keek het meisje aan. "Emh... hoe oud ben je.... en hoe lang ben je al... een van hen?" vroeg Seth terwijl hij het meisje aankeek en zijn hand hief. Een zwarte bloem verscheen in zijn hand palm, de bloem rook geurig en waaide toen weg alsof het een veer was, hij streek neer op de plek waar Selene was gestorven al zag Seth dat niet. Hij voelde het gewoon, altijd zonde als zo'n goede bondgenoot sterft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 1:22 am

Ze is geen mens, ze is menselijk maar geen mens. Ze is een dode ziel in een lichaam gemaakt uit zwarte magie, ik heb haar niet gemaakt nog haar ziel verkregen. Zij is als bondgenoot van honderden jaren oud keer op keer doorgegeven naar een mentor tot leerling. Ik weet enkel adt haar bloed zwart is aangezien het als vergif is. Ze is overleden bij de geboorte van haar dochter waarna ze een wezen werd, haar bloed zit vol verdriet, pijn en lijden. Een vampier die het drinkt... zal hetzelfde voelen tot die zichzelf ..... tja vermoord." Zei setherian kalm Lily knikte begrijpend. "Emh... hoe oud ben je.... en hoe lang ben je al... een van hen?" Vroeg de koning nog. "Ik ben elf jaar niet zo lang geleden geworden en ben 1 jaar al vampier." Ze zij het heel gewoon. 'me ouders en me broertje een jaar geleden die avond was ik ook tot een vampier geworden." ze slikte even en ging verder 'die dag was ik ook jarig, me ouders en me broertje gingen naar het strand en ik ging naar een vriendin en die dag was me broertje verscheurd door een haai daar door kreeg me moeder een hart aanval en me vader was zo dronken geworden was hij overreden." Er gleed een traan over haar wang, snel veegde ze het weg en keek naar setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 1:40 am

'me ouders en me broertje een jaar geleden die avond was ik ook tot een vampier geworden." ze slikte even en ging verder 'die dag was ik ook jarig, me ouders en me broertje gingen naar het strand en ik ging naar een vriendin en die dag was me broertje verscheurd door een haai daar door kreeg me moeder een hart aanval en me vader was zo dronken geworden was hij overreden." zei de vampier. "jij hebt dus nog menselijkheid om een traan te krijgen daardoor. Meeste van jouw soort.. zijn harteloze wezens die moorden voor plezier.. dat is waarom jij het net ook bijna had moeten betalen... met je leven. To destroy you have to become, zij zijn moordenaars, ik ben een moordenaar... alleen ik moord jullie." zei Seth kalm en keek het meisje aan terwijl hij in gedachte zuchtte, "Het spijt me wel voor het vragen naar je verleden. Ik had sympathie moeten tonen aangezien er ook een deel vampieren is dat gedwongen zo word... alleen die worden even koud als de anderen." zei Seth geirriteerd terwijl hij aan zijn kin krabde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 1:56 am

"jij hebt dus nog menselijkheid om een traan te krijgen daardoor. Meeste van jouw soort.. zijn harteloze wezens die moorden voor plezier.. dat is waarom jij het net ook bijna had moeten betalen... met je leven. To destroy you have to become, zij zijn moordenaars, ik ben een moordenaar... alleen ik moord jullie.""Het spijt me wel voor het vragen naar je verleden. Ik had sympathie moeten tonen aangezien er ook een deel vampieren is dat gedwongen zo word... alleen die worden even koud als de anderen." Zei Setherian. 'Acht ik ben iet de enige met zulke problemen, sommige vampiers moet je alleen goed leren kennen dan zijn ze eigenlijk best aardig geloof me." Ze zuchten keek naar setherian en dacht over Elias met wie ze paar dagen geleden heeft gejaagd. "En mij leven is wel veranderd toen ik een vampier werd alleen ik weet wat goed en fout is. Ze stopte en keek naar setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 2:03 am

'Acht ik ben iet de enige met zulke problemen, sommige vampiers moet je alleen goed leren kennen dan zijn ze eigenlijk best aardig geloof me." Ze zuchten keek naar setherian en dacht over Elias met wie ze paar dagen geleden heeft gejaagd. "En mij leven is wel veranderd toen ik een vampier werd alleen ik weet wat goed en fout is." Ze stopte en keek naar setherian. Seth keek haar aan en zuchtte, "Wat je ook zegt, ik zal nooit vrienden worden met een vampier. Jullie queen, wilt mijn hoofd...... Jullie soort heeft mijn adoptie dochtertje bedreigt.. met dood... met marteling en ze is niet eens 1 jaar. DENK NOOIT DAT IK EEN VAN JULLIE ALS VRIEND ZAL ZIEN. Jij krijgt genade van mij wegens Selene. Die haar leven heeft gered." zei Seth. Zijn handen hadden vlam gevat en gloeiden zwart op, Aylin en Helena gleden op de grond met pijnkreten en Seth gromde. "Seth...heer... stop." klonk het smekend. De vlammend stopten en Seth werd weer kalm. Beide stonden moeizaam en hijgend op, "Dat is een probleem.... als ik woedend word, merken mijn creaturen het, ze voelen mijn woede, mijn haat en het doet hun pijn... heel veel pijn... en dat is 1/10 van wat mijn slachtoffers voelen bij diezelfde woede." gromde Seth en hielp Helena en Aylin overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 4:02 am

"Wat je ook zegt, ik zal nooit vrienden worden met een vampier. Jullie queen, wilt mijn hoofd...... Jullie soort heeft mijn adoptie dochtertje bedreigt.. met dood... met marteling en ze is niet eens 1 jaar. DENK NOOIT DAT IK EEN VAN JULLIE ALS VRIEND ZAL ZIEN. Jij krijgt genade van mij wegens Selene. Die haar leven heeft gered." zei Seth. Zijn handen hadden vlam gevat en gloeiden zwart op, Aylin en Helena gleden op de grond met pijnkreten en Seth gromde. "Seth...heer... stop." Hoorde Lily het goed, dus hij was de man die een van de tweelingen had vermoord om hem kind te beschermen. 'maar ik was het toch niet en trouwens ik had niks gehoord over dat u een kind had." Ze stopte met prater en dacht terug wanneer ze haar broertje voor het eerst had gezien hij was toen zo schattig. Er verscheen een glimlach op haar gezicht op een of ander manier toen ze aan haar broertje dacht die in een box lag. 'het is toch prachtig als je een kleine kind hebt, ik bedoel het is de mooiste tijd. natuurlijk is het niet fijn dat je word bedreigt. Maar met u als vader Dan hoeft dat kleintje nergens bang voor zijn."Lily zei het super blij en plofte op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 4:20 am

'maar ik was het toch niet en trouwens ik had niks gehoord over dat u een kind had." zei het meisje. Seth snoof, "Ik weet zeker dat het al bekend is bij Vyndi. Alleen... als jij het doorverteld.... zal Selene jou zelfs niet meer verdedigen tegenover mijn woede," zei Seth. 'het is toch prachtig als je een kleine kind hebt, ik bedoel het is de mooiste tijd. natuurlijk is het niet fijn dat je word bedreigt. Maar met u als vader Dan hoeft dat kleintje nergens bang voor zijn."Lily zei het super blij en plofte op de grond. Seth was verbaasd door het meisje, "Natuurlijk... alleen ze is niet mijn volledig eigen kind. Daarbij, is zij mijn doodsvonnis. Je snapt het niet, je zal het nooit snappen en dat is maar goed ook. Trouwens... ik heb Vyndi al eens verslagen toen ze een summon van me had vermoord. Alleen die komen weer tot leven..... maar als een van jullie een vinger naar haar uitsteekt, zullen jullie allen sterven." gromde Seth. "Aylin, Helena. Ga en rust uit," zei Seth. Aylin knikte en zakte weg in de grond, Helena spatte uit elkaar in zwarte raven die even langs Seth vlogen maar toen in de lucht oplosten. Seth keek Lily aan en wachtte even af, "Ik vertrouw erop... ondanks dat je een vampier bent. Dat je voor je eigen leven je mond houd over dit alles." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 4:47 am

"Natuurlijk... alleen ze is niet mijn volledig eigen kind. Daarbij, is zij mijn doodsvonnis. Je snapt het niet, je zal het nooit snappen en dat is maar goed ook. Trouwens... ik heb Vyndi al eens verslagen toen ze een summon van me had vermoord. Alleen die komen weer tot leven..... maar als een van jullie een vinger naar haar uitsteekt, zullen jullie allen sterven." "Aylin, Helena. Ga en rust uit," zei Seth. Aylin knikte en zakte weg in de grond, Helena spatte uit elkaar in zwarte raven die even langs Seth vlogen maar toen in de lucht oplosten. Seth keek Lily aan en wachtte even af, "Ik vertrouw erop... ondanks dat je een vampier bent. Dat je voor je eigen leven je mond houd over dit alles." zei Seth. " ik ben niet gek, Ook al is het niet je eigen kind nou en, en ik beloof dat ik niet door te vertellen. En ook al ben ik een vampier ik begrijp meer dan je denkt' Ze keek hem serieus aan 'je denkt vast waar om ik zo doe maar soms heb ik een schattigheid aanval, ik hield van me broertje hij was 3 jaaar toen hij stierf en ik vind kleine kinderen altijd schattig' Zei lily rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 4:55 am

" ik ben niet gek, Ook al is het niet je eigen kind nou en, en ik beloof dat ik niet door te vertellen. En ook al ben ik een vampier ik begrijp meer dan je denkt' Ze keek hem serieus aan 'je denkt vast waar om ik zo doe maar soms heb ik een schattigheid aanval, ik hield van me broertje hij was 3 jaaar toen hij stierf en ik vind kleine kinderen altijd schattig' Zei lily rustig. Seth zweeg, hij liet Mariah nooit onbewaakt achter, zelfs op dit moment had hij een van zijn vele summons daar gelaten om te bewaken. Deze was dan wel een kleine witte kat, alleen... als er gevaar dreigde... was het als een wolf ten grote van een neushoorn. Niemand... niemand zou Mariah bedreigen of aanvallen, als dat zou gebeuren.. zou Seth indien nodig de hel open gooien en iedereen meesleuren. Hoewel dat nog maar een metafoor was. Alleen hij zou bijna alles doen voor Mariah, zelfs wat de Fel'dan deden voor hun leerlingen. Hij zou zichzelf laten verscheuren en uit elkaar rukken voor Mariah. "Lang leve de doden, nooit sterven het leve" zei Seth maar en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 10:08 pm

. "Lang leve de doden, nooit sterven het leve" Zei Setherian en zuchten. Lily bekeek hem aandachtig veel vampiers waren bang voor hem maar eigenlijk was hij een gewone wezen zoals hun alleen was hij nog wel levend maar dat maakte niks uit. Ook al was hij een gevaar voor haar ze was niet echt bang voor hem diep in zijn hart had hij toch een goede kant dat liet hij ook zien door zo bezorgt voor zijn dochter te zijn. Die dochter had wel geluk met zo een vader. Lily voelde een steek in haar hart wanneer ze aan haar vader dacht hij zorgde nooit voor haar alles moest ze zelf doen en als haar moeder haar niet gered had zou ze nu dood zijn want toen ze klein was ze had toen een longontsteking en kon er aan dood gaan haar moeder hield zoveel van haar dochter dat ze naar een tovenaar was gegaan en haar had geheeld, maar daarvoor moest Lily's prachtige bruine haar in wit worden. Lily zuchten en keek naar setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptyza sep 03, 2011 11:06 pm

Seth keek naar Lily, "Jij bent niet langer bang voor mij..... ik zeg je, mijn menselijkheid... is zwakker dan mijn slechte kantEN. Jij.. zal veilig zijn zolang je mij of mijn volk geen pijn doet, Maar ieder ander zal branden, sterven of..." zei Seth. Hij hief zijn hand naar een vogel boven hem die uit elkaar scheurde, vergroeide, zijn veren verloor en als een beest van vlees en botten op zijn schouder landde, "Slachtoffer van mijn demonische krachten worden. Elk organisch leven, elk levenloos object, elke ziel of kern,.... Niks is veilig voor de kracht van Fel'dan... de zwarte magie dat zelfs het licht dooft met genoeg kracht." zei Seth. De vogel was twee keer zo groot als normaal en zijn ogen waren pikzwart en keken naar Lily. De vogel vloog opw aar Seth die uit elkaar liet spatten tot eeen regen van bloed.

-IK WEET NIKS MEER O.o-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptywo sep 07, 2011 3:59 am

"Jij bent niet langer bang voor mij..... ik zeg je, mijn menselijkheid... is zwakker dan mijn slechte kantEN. Jij.. zal veilig zijn zolang je mij of mijn volk geen pijn doet, Maar ieder ander zal branden, sterven of..." zei Seth. Hij hief zijn hand naar een vogel boven hem die uit elkaar scheurde, vergroeide, zijn veren verloor en als een beest van vlees en botten op zijn schouder landde, "Slachtoffer van mijn demonische krachten worden. Elk organisch leven, elk levenloos object, elke ziel of kern,.... Niks is veilig voor de kracht van Fel'dan... de zwarte magie dat zelfs het licht dooft met genoeg kracht." zei Seth. De vogel was twee keer zo groot als normaal en zijn ogen waren pikzwart en keken naar Lily. De vogel vloog opw aar Seth die uit elkaar liet spatten tot eeen regen van bloed. Ze keek met grote ogen aan wat was er met hem gebeurt ze stond op en rechte haar rug ze was een kop kleiner dan setherian maar wat maakte het uit "Ik denk dat het veiligst voor mij is om te gaan' Ze keek hem recht in de ogen aan. 'Ik hoop dat je kind ooit zo groot word als u." Ze zei het aardig en met een glimlachte nar hem. Ze keek naar de richting van de vampieren kamp en daarna na de sterfelijke kant ze had best wel honger gekregen na zo een tocht en een gesprek met de King van de tovenaars.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Emptywo sep 07, 2011 4:17 am

"Ik denk dat het veiligst voor mij is om te gaan' Ze keek hem recht in de ogen aan. 'Ik hoop dat je kind ooit zo groot word als u." Ze zei het aardig en met een glimlachte nar hem. Seth zuchtte, "Lily, veel geluk verder. Moge je zelfs in dit leven nog triomferen. Ik hoop dat de dood je ooit als je gelukkig geweest bent en klaar voor, hij je naar de rust brengt." zei Seth en knikte beleefd hij draaide zich om, wierp een laatste blik achterom. "WAR" riep Seth. Een vlammend paard verscheen, zijn zes poten valmmend eveneens als zijn lichaam en manen, bij elke stap verschroeide de aarde en hij zakte door de knien voor Seth waarna hij osptapte, even glimlachte naar Lily en toen wegreed.


-Seth topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a big misunderstanding Empty
BerichtOnderwerp: Re: a big misunderstanding   a big misunderstanding Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a big misunderstanding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: