Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dawn...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr sep 30, 2011 8:10 am

O_o nu moet ik gaan beschrijven hoe Elias iemand dood en zijn bloed opzuigt....

'zullen we dan maar gaan?' Vroeg hij glimlachend aan Lily en zei knikte op haar beurt en begon in de goede richting te lopen, Elias liep na een enkele seconde van zijn hand door zijn haar halen achter haar aan. Toen ze eenmaal in een klein dorpje aangekomen waren werden ze nauwelijks opgemerkt, om zich heen zag Elias overal jongens rondhangen, de meeste van zijn leeftijd maar ook meisjes of hier en daar een zoenend jongen en meisje. 'Nou daar is onze prooi' zei Lily en Elias knikte, er waren twee jongens een meisje aan het treiteren, ze stonden vrij afgelegen maar toch was Elias er niet helemaal op berust. 'Hoe krijgen we ze naar een afgelegen plek?' mompelde hij zachtjes zodat alleen Lily hem zou kunnen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr sep 30, 2011 11:50 pm

'Hoe krijgen we ze naar een afgelegen plek?' hoorde ze hem zeggen. Even keek ze recht in de ogen en fluisterde zacht terug 'Maak je maar geen zorgen...Ze kennen me vast nog, ik leid ze af en als het te ver gaat moet jij ingrijpen.' Rustig liep ze naar de jongens toe en zei op haar vroegere onbetrouwbaar toon voor haar meer, 'Hoi jongens lang nie meer gezien hé' de jongens draaide zich om en keken haar raar aan 'ooh ben je weer terug witje' zei de jongen op een pesterige toon 'ja ik ben terug brain' en ze liep naar hem toe en aaide over zijn gezicht heel zacht 'ik heb je gemist' fluisterde zachtjes niemand wist dat ze iets met elkaar hadden, ze pakte zijn hand en trok hem mee naar een verlaten hoek lily wist dat zijn vriend mee zou gaan. toen ze er eindelijk waren trok hij haar naar zich toe en fluisterde zachtjes 'ik had je ook gemist' en begon haar te kussen brain was maar een jaar ouder dan haar, zijn vriend stond in de hoek op hun te wachten. Ze voelde hoe zijn had haar streelde hopelijk zou Elias haar zo redden want ze wist wat hij zou doen en dat was niet prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 6:05 am

'Maak je maar geen zorgen...Ze kennen me vast nog, ik leid ze af en als het te ver gaat moet jij ingrijpen.' fluisterde Lily zacht en Elias knikte waarna hij Lily in de richting van de twee jongens zag lopen, zelf ging leunde hij tegen een hekje aan toen hij plotseling opmerkte dat er een meisje van een jaar of zeven naar zijn puntige oren stond te staren, ongemakkelijk glimlachte hij en schudde zijn hoofd zodat zijn haar over zijn oren viel en de puntigheid verborg, echter bleef het meisje staan totdat een ongeduldige moeder haar naam riep en ze wegrende. Toen hij zijn blik weer naar Lily en de jongens wilde wennen merkte hij echter tot zijn schrik op dat ze weg waren, maar intuïtief liep hij op een smalle steeg toe en trof daar de jongens en Lily aan, de ene stond in een hoek en Lily en de andere stonden tegen elkaar aan, zoenend. Vervuld met van walging stapte hij de steeg binnen en de jongen in de hoek kwam dreigend op hem af, maar "Elias was hem te snel af en gooide hem ruw op de grond waarna hij de tweede, bij Lily, aan zijn kraag trok en ook hem op de grond smeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 4:27 am

Lily deed haar ogen open en zag hoe dave tegen de grond werd gesmeten door Elias daarna was Brain aan de beurt hij werd bij zijn kraag gepakt en op de grond gesmeten 'brain mijn broertje is dood net als onze deal.' Zei ze op een fel toon en gooide een armband die in haar zak zat in zijn richting en keek Elias dankbaar aan.'wie wil je als eerst doden dan hou ik de andere wel vast' zei ze lief en keek hem met lachende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyma okt 03, 2011 4:03 am

Zonder enig medelijden smeet ELias de eerste jongen op de grond waarna hij op de tweede afstapte die bij Lily stopt, zoenend. Ook hem pakte hij bij zijn kraag en de jongen werd op de grond gesmeten, misschien nog wel harder dan de andere. 'Brain, mijn broertje is dood net als onze deal.' Zei Lily, woorden die voor de jonge die bij haar had gestaan, en dus blijkbaar Brain heette, woorden die betekenis voor haar en de jonge hadden, maar niet voor hem. Elias gaf de ander jongen een trap in zijn hij toen de kreunend overeind kwam. 'Wie wil je als eerst doden dan hou ik de andere wel vast' zei Lily en Elias glimlachte, 'Hou hem maar buiten bewustzijn' zei hij terwijl hij naar de jongens wees die niet Brain was, 'Goed buiten bewustzijn houden, dan zal hij zich hopelijk zo weinig mogelijk herinneren, want ik heb geen behoefte aan twee slachtoffers tegelijkertijd' zei hij terwijl hij vals glimlachte naar de bewusteloze Brain en vervolgens bij hem neerknielde en hem op zijn rug draaide, de jongen begon bij te komen en Elias glimlachte 'Als je goed opgelet hebt bij biologie weet je nu hoeveel bloed ik uit je ga verwijderen als ik veertig procent weghaal' zei hij vals, maar antwoord kreeg hij niet want de arme jongen rilde over zijn hele lichaam en verloor direct het bewustzijn toen Elias zijn ongewoon scherpe hoektanden in de slagader zette en gulzig dronk. Toen hij dus ongeveer veertig procent van het bloed van de jongen op had gedronken kwam hij overeind en likte zijn lippen af en keek naar Lily zonder het lijk van de jongen nog een blik waardig te gunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyma okt 03, 2011 4:16 am

'Hou hem maar buiten bewustzijn' zei hij terwijl hij naar de jongens wees die niet Brain was, 'Goed buiten bewustzijn houden, dan zal hij zich hopelijk zo weinig mogelijk herinneren, want ik heb geen behoefte aan twee slachtoffers tegelijkertijd' Ze knikte even en liep naar Gijs zijn lieve schoot jongen en wou hem buitenbewust slaan wanneer hij iets wou zeggen ze bukte om het te horen. 'Lily wat is er met jou gebeurt...je bent zo anders....Waar is het meid die van haar broertje hield en waar ik van hield.' Ze twijfelde even bij die worden, alle kaartjes waren van hem, maar snel kwam er weer een duivelse blik in haar ogen 'Als je van me hield was je opgekomen toen je baas me broertje of mij iets aandeed' siste Lily tussen haar kaken en sloeg hem hard tegen zijn hoofd zodat Gijs bewusteloos viel. toen ze weer overeind kwam zag ze dat Elias klaar was met Brain en haar aankeek, haar wangen werden een beetje rood maar begon te praten 'hem mag je ook hebben.' Toen ze klaar was met praten ging ze op de muurtje zitten toe kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 4:07 am

Elias had niet op Lily en de tweede jongen geledt terwijl hij het levesbloed uit de slagader van de jongen die Brain heette zoog, werd hij vervult met genoegen en afschuw maar op dit soort momenten was er slechts een klein spoor naar de jongen de elf die nog altijd in hem voortleefde en nam de vampier het verder volledig over. Toen hij klaar was met het drinken van ongeveer veeritg provent van het bloed van de jongen kwam hij overeind en draaide zijn rug ernaar toe. 'Als je van me hield was je opgekomen toen je baas me broertje of mij iets aandeed' Zei Lily plotseling tegen de andere jongen en Elias keek verbaasd naar hem en haar terwijl hij zijn lippen aflikte, het waren woorden die voor hem geen enkele betekenis hadden, hij begreep ze niet eens, mara toch raakten ze hem ergens en werd hij nieuwsgierig, een neiuwsgierigheid die hij snel weer de kop in drukte. 'Hem mag je ook hebben.' zei Lily waarna ze op een muurtje ging zitten, Elias lachte vriendelijk naar haar 'Een prooi tegelijk' zei hij waarna hij met zijn bebloede vinger over de lippen van de bewusteloze jongen streek zodat daar bloed op achter bleef. 'En nu wegwezen' zei hij tegen Lily 'Zonder dat van de verdraaide mannetjes met van de abzeurde blauwe pakjes en petjes het op merken' Hij glimlachte terwijl hij tegenover het zitten meisje ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 5:12 am

'Een prooi tegelijk' zei hij waarna hij met zijn bebloede vinger over de lippen van de bewusteloze jongen streek zodat daar bloed op achter bleef. 'En nu wegwezen' zei hij tegen Lily 'Zonder dat van de verdraaide mannetjes met van de abzeurde blauwe pakjes en petjes het op merken' Hij glimlachte terwijl hij tegenover het zitten meisje ging staan. Lily glimlachte lichtjes en sprong de andere kant van de muurtje af 'schreeuw maar als je me nodig hebt.' zei ze vriendelijk, in de verte zag ze 2 meisjes staan meteen herkende ze hun het waren 2 oude vriendinnen Rachel en Noortje geen een had gemerkt dat zij er bij was gaan staat tot ze begon te praten 'heej meiden, hoe ish et met jullie?' zei Lily vrolijk en zag hoe haar vriendinnen er van schrikten. 'Lily' hoorde ze een blij gegil en werd omarmd 'we hebben je zo gemist, hoe was het bij je tante?' zeiden ze allebei tegelijk, de witharige meisje moest lachen 'Ik heb jullie oo zo gemist, en het was vreselijk daar!' ze lachte met een kleine lach zo dat de meiden haar tanden niet zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 4:40 am

'En nu wegwezen' zei hij tegen Lily 'Zonder dat van de verdraaide mannetjes met van de abzeurde blauwe pakjes en petjes het op merken' Hij glimlachte terwijl hij tegenover het zitten meisje ging staan. Lily knikte en sprong over het muurtje heen waar ze tegen aan had staan leunen 'schreeuw maar als je me nodig hebt.' zei ze vriendelijk en Elias schudde zijn hoofd, blijkbaar had ze hem verkeerd begrepen. Achter haar aan sprong hij over het muurtje heen, ze liep naar twee meisjes toe maar Elias bleef tegen het muurtje aan geleund staan terwijl hij naar de drie meisjes keek. Ze omhelsden elkaar dus zouden het wel vriendinnen van Lily zijn. Even liet Elias de meisjes met elkaar praten waarna hij op ze afliep, naast Lily ging staan en haar zachtjes aan tikte terwijl de vriendinnen van Lily giechelden en vragend nara Lily keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 5:09 am

Lily voelde een lichte tik op haar schouder en meteen wist ze het, niet alleen door de geur maar het kon ook geen meisje of een oude vriendin zijn geweest want de meiden begonnen te giechelen en haar vragend aan keken 'kijk niet zo vreemd naar mij!' zei ik met een lach. 'lil je weet toch de eerste regel van DE deal,' vroeg noortje voorzichtig en glimlachede naar Elias het was niet zomaar een glimlach maar de FLIRT glimlach, 'Noortje die regels gelden niet meer voor mij' zei lily voorzichtig en de meiden keken haar vreemd aan 'Ik een Brain zijn uit elkaar omdat me broertje dood is dus hebben we ook geen deal' Zei ze voorzichtig en keek naar de jongen die naast haar stond, hij was zo leuk en anders met zijn prachtige blauwen ogen waar in ze versmolt, zijn prachtige haar waar hij altijd zijn hand door haalde als hij het even niet wist en natuurlijk zijn leuke karakter. 'WAT HEB JIJ UITGEMAAKT ME BRAIN?" hoorde ze Rachel gillen 'dat zeg ik toch net, hij heeft met niks meer te drijgen en als ik vandaag niet uit had gemaakt zou ik....' ze stopte even om adem te halen 'zou ik de halfe hart op me hand palm gekregen, en dat wil ik niet, ik vond hem nooit leuk!' zei ze opgetogen en keek weer naar Elias, 'kan je ons tenminste voor stellen aan deze prachtige jonge man'ging Noor verder. lily bloosde even en kek de meiden aan ' Dit is Elias me vriend' bij vriend likte ze, lily wist heel goed waar over ze nu dachten 'het is niet zo ver hoor!' zei ze rustig en de meiden schoten in lach en lily lachte mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 9:40 pm

Even liet Elias de meisjes met elkaar praten waarna hij op ze afliep, naast Lily ging staan en haar zachtjes aan tikte terwijl de vriendinnen van Lily giechelden en vragend naar Lily keken. 'Kijk niet zo vreemd naar mij!' zei Lily met een lach tegen de meisje waarop een van hen antwoorde 'lil je weet toch de eerste regel van DE deal,' terwijl ze flitterig naar hem glimlachte en waaromp Elias gewoon vriendelijk glimlachte zonder zijn tanden bloot te geven. 'Noortje die regels gelden niet meer voor mij' zei lily toen, een beetje voorzichtig 'Ik en Brain zijn uit elkaar omdat me broertje dood is dus hebben we ook geen deal' 'WAT HEB JIJ UITGEMAAKT ME BRAIN?" riep het andere meisje toen en ELias zuhcte lichtjes, dit waren dus van die typische meiden gesprekken waar je als jongen niet bij wou zijn, albeweerde4 sommige jongens iets anders. 'Dat zeg ik toch net, hij heeft met niks meer te drijgen en als ik vandaag niet uit had gemaakt zou ik....' zei Lily 'zou ik de halfe hart op me hand palm gekregen, en dat wil ik niet, ik vond hem nooit leuk!' maar ELias volgde het gesprek ondertussen al niet meer maar keek alleen even zorgelijk achterom, als dat joch nou maar niet bij zinnen kwam. 'kan je ons tenminste voor stellen aan deze prachtige jonge man' zei het meisje dat Noortje scheen te heten en Elias keek weer naar hen toen zijn naam genoemd werd en wou zich al gaan voorstellen, maar Lily was hem te snel af. 'Dit is Elias me vriend' zei Lily waarna ze er snel maar rustig aan toevoegde 'Het is niet zo ver hoor!' Elias zuchtte diep terwijl de drie meisjes in de lach schoten. 'Lil' zei hij zachtjes 'We moeten gaan' terwijl hij nog een blik over zijn schouder wierp 'Nu!' voegde hij eraan toe terwijl hij zijn hand naar de andere twee meisjes ophefde ter afscheud, wat weer een lach bui veroorzaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 10:01 pm

' Dit is Elias me vriend' bij vriend slikte ze, lily wist heel goed waar over ze nu dachten 'het is niet zo ver hoor!' zei ze rustig en de meiden schoten in lach en lily lachte mee. Tot ze iemand zachtjes hoorde zeggen 'Lil' 'We moeten gaan' terwijl hij nog een blik over zijn schouder wierp 'Nu!' voegde hij eraan toe terwijl hij zijn hand naar de andere twee meisjes ophefde ter afscheud, wat weer een lach bui veroorzaakte. Even keek ze recht in de ogen van Elias met het blik 'heb je de jongens dan nog niet opgezogen' Ze keek even twijvelend naar haar vriendinnen maar knikte lichtjes naar de vampier 'eeh meiden jullie weten hoe me tante is , al ik niet optijd kom vermord ze me nog dus ik moet echt afscheid nemen' zei ze terleurgesteld en keek naar de meiden die omarmde aar meteen 'we zien je nog wel hé?' vroeg rechel bij die worden knikte lily lichtjes en keek naar noortje die iets wou zeggen 'lil, Elias vandaag heb ik een feest een disco betergezegd willen jullie komen het word super tof!' en keek hun allebei om de beurt aan 'Ik wil wel komen maar ik mag niet zomaarweg van me tante ze is bang da ik nog is wegloop' zei ze lachend en keek naar Elias of hij daarmee eens was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 10:21 pm

'Heb je de jongens dan nog niet opgezogen' vroeg Lily terwijl ze hem aankeek 'Een tegelijk' zei hij, nooit nam hij meer prooi dan een tegelijk, tee levens achter elkaar nemen kon hij gewoonweg niet. Lily keek naar de meisjes maar knikte lichtjes naar hem. 'Eeh meiden jullie weten hoe me tante is , al ik niet optijd kom vermord ze me nog dus ik moet echt afscheid nemen' zeiLily, duidelijk teleugesteld 'we zien je nog wel hé?' vroeg het ene meisje terwijl de meisjes elkaar omarmden 'lil, Elias vandaag heb ik een feest een disco betergezegd willen jullie komen het word super tof!' zei Noortje terwijl ze naar hem en Lily keek, 'Ik wil wel komen maar ik mag niet zomaarweg van me tante ze is bang da ik nog is wegloop' zei Lily waarna ze naar hem keek en Elias knikte 'Ik moet vanavond naar training' zei hij, geheel niet naar waarheid. Het meisje keek terleugesteld maar Elias was onverbiddelijk en pakte even zachtjes bij haar boven arm en beende daarna in een redelijke vaart weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyvr okt 07, 2011 10:53 pm

'eeh meiden jullie weten hoe me tante is , al ik niet optijd kom vermord ze me nog dus ik moet echt afscheid nemen' zei ze terleurgesteld en keek naar de meiden die omarmde aar meteen 'we zien je nog wel hé?' vroeg rechel bij die worden knikte lily lichtjes en keek naar noortje die iets wou zeggen 'lil, Elias vandaag heb ik een feest een disco betergezegd willen jullie komen het word super tof!' en keek hun allebei om de beurt aan 'Ik wil wel komen maar ik mag niet zomaarweg van me tante ze is bang da ik nog is wegloop' zei ze lachend en keek naar Elias of hij daarmee eens was. 'Ik moet vanavond naar training' zei hij, geheel niet naar waarheid. Het meisje keek terleugesteld maar Elias was onverbiddelijk en pakte even zachtjes bij haar boven arm en beende daarna in een redelijke vaart weg. 'ik moet echt gaan meiden, ik zie jullie nog wel' zei ze teleurgesteld en begon de richting van de muur te lopen sprong er met gemak er over heen en keek naar gijs die daar lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 1:27 am

Het meisje keek terleugesteld maar Elias was onverbiddelijk en pakte even zachtjes bij haar boven arm en beende daarna in een redelijke vaart weg. . 'ik moet echt gaan meiden, ik zie jullie nog wel' zei Lily terleurgesteld tegen de meisjes waarna ze naar het muurtje liep en erover heen sprong, Elias zuchtte 'Lil!' riep hij haar na want dat was niet de kant die hij van plan was op te gaan en het kon een flinke misstap zijn. 'Lily!' riep hij nog een keer waarna hij maar met een zucht tegen een boom aan ging staab leunen, wachtend tot ze terug zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 5:52 am

Het meisje keek terleugesteld maar Elias was onverbiddelijk en pakte even zachtjes bij haar boven arm en beende daarna in een redelijke vaart weg. 'ik moet echt gaan meiden, ik zie jullie nog wel' zei ze teleurgesteld en begon de richting van de muur te lopen sprong er met gemak er over heen en keek naar gijs die daar lag. 'Lil!' 'Lily!' hoorde ze nog een keer. Even zuchten ze, verstopte de lijken achter de container en sprong weer over het muurtje, Toen ze zacht op de grond was beland en liep rustig naar de jonge vampier toe 'Sorry ik kan je gedachten niet lezen.' zei ze plagerig maar ook serieus 'wat wil je doen en waar?' vroeg ze daarna met een zucht en leunde ook tegen de boom met haar rug.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Elias

Elias


Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptydo dec 08, 2011 7:37 am

'Sorry ik kan je gedachten niet lezen.' zei ze plagerig maar ook serieus en Elias glimlachte naar het meisje 'wat wil je doen en waar?' ze leunde ook met haar rug tegen de boom maar ELias kwam er al vanaf 'Terug naar het kamp... alstjeblieft' zei hij met een glimlach. De bittere smaak van bloed zat nog in zijn mond en de bitterheid in zijn hoofd over het feit dar hij weer een leven hadt genomen ook. Zachtjes begon de jonge man met zijn puntige elven oren tre lopen, ervan uit gaant dat Lily wel met hem mee zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 5:51 am

'Terug naar het kamp... alstjeblieft' zei hij met een glimlach. De bittere smaak van bloed zat nog in zijn mond en de bitterheid in zijn hoofd over het feit dar hij weer een leven hadt genomen ook. Zachtjes begon de jonge man met zijn puntige elven oren tre lopen, 'maarmaarmaar hij....' Zei ze zacht en verwarrend, wat nou als die jongens over hun vertelde, dat zou toch een ramp zijn? Met een zucht begon ze zacht achter de jonge aan te lopen tot er iets in haar hoofd schoot. Met gemak sprong ze op een dak en rende voor uit en schreeuwde nog 'jo mensje onder aan een wedstrijd via de daken of ben je te bang?' zei ze lachend en begon te rennen nu was ze bijna even snel als de wind en zelf nam ze de koers richting hun territoria.

-flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Dawn... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dawn...   Dawn... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dawn...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Vampire kamp-
Ga naar: