Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 after talkin comes walkin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyzo sep 11, 2011 11:12 am

Selene zat op de bank met de slapende David in het houten wiegje naast de bank en Mariah zat op de grond te spelen met de summon kat. Boos had Selene hem in gedachten uitgescholden voor de moord. Seth zuchtte en stond achter de bank. Hij legde zijn handen op Selene's schouders en zuchtte. "Wil je vergeven... alsjeblieft, nu Mimi weg is... heb ik niemand meer... zonder jou kan ik niet voor de kinderen zorgen... alsjeblieft." zei Seth tegen Selene. 'Dan ga je Salia gewoon toch haar zin nog een keer geven,' spuugde Selene naar Seth in gedachten. Seth zuchtte, "Alsjeblieft, Voor Mariah en Dave... en dan pas voor mij. Alsjeblieft, Selene ik smeek het je. Het spijt me dat ik je dit maal expres vermoordde. Ik zal het nooit meer doen als je me probeert te helpen." zei Seth. Selene draaide zich om en stapte over de rugleuning van de bank. Ze stond vlak naast Seth. "Seth, ik vergeef je ook wegens Mariah... ons kleine meisje en Dave je zoontje. Daarbij wil ik het recht je Sethie te mogen noemen." zei Selene. Seth zuchtte en knikte toen. "Sethie... ik heb je vergeven," glimlachte Selene en kuste Seth op zijn wang. 'Mariah is ons kind. Wij zijn niet haar biologische ouders, maar wij zorgen voor haar. Jij bent als haar papa en ik als haar mama, verpest het niet voor haar. Dave is jouw zoon, dus is hij voor mij ook als familie,' zei Selene in gedachten en Seth knikte als antwoord. Seth omhelsde Selene stevig en ze beantwoordde die. "Ik haat je nooit Seth, ik was enkel boos." zei Selene. Seth glimlachte, "Dat is wat jou zo mooi maakt. Je bent een prachtig wezen,menselijk, toch bijzonder en uniek. Gevoelig toch koud, mooi toch een moordenaar." zei Seth en streek haar haren achter haar schouder. Selene leek even te blozen en sloeg Seth op zijn rug die bijna balans verloor. Beide lachten en keken samen naar Mariah en Dave afwissellend.

-open voor Dave en Mariah, speelt zich af na Mimi's bevalling ofc.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyzo sep 11, 2011 11:26 am

Haar moeder zat op de bank met het slaapende kindje wat jonger was als Mariah en zij zelf niet goed kon. Behalve dan dat zijn naam Dave was in het houten wiegje naast de bank en Mariah zat op de grond te spelen met haar summon kat: Poekie. Haar vader zuchtte en stond achter de bank. Hij legde zijn handen op haar moeders schouders en zuchtte. "Wil je vergeven... alsjeblieft, nu Mimi weg is... heb ik niemand meer... zonder jou kan ik niet voor de kinderen zorgen... alsjeblieft. Alsjeblieft, Voor Mariah en Dave... en dan pas voor mij. Alsjeblieft, Selene ik smeek het je. Het spijt me dat ik je dit maal expres vermoordde. Ik zal het nooit meer doen als je me probeert te helpen." zei haar vader. Mariah's moeder draaide zich om en stapte over de rugleuning van de bank. Ze stond vlak naast haar vader. "Seth, ik vergeef je ook wegens Mariah... ons kleine meisje en Dave je zoontje. Daarbij wil ik het recht je Sethie te mogen noemen." zei ze en Mariah's vader zuchtte en knikte toen. "Sethie... ik heb je vergeven," glimlachte ze en kuste hem op zijn wang. "Ik haat je nooit Seth, ik was enkel boos." zei haar moeder. "Dat is wat jou zo mooi maakt. Je bent een prachtig wezen,menselijk, toch bijzonder en uniek. Gevoelig toch koud, mooi toch een moordenaar." zei hij en streek haar haren achter haar schouder. Haar vader leek bijna te vallen en toen lachte ze allebij. Mariah die alles stilletjes had aanschouwd kreeg een brede glimlach over haar gezicht. Ze liet zich voorover vallen en kroop naar de bank toe. Ze duwde zichzelf overeind en klom lichtelijk onbehendig op de bank. Maar werd vanachter geholpen door haar katje die haar op de bank duwde. Daarna sprong Poekie met haar mee op de bank en opnieuw hief Mariah zichzelf omhoog tot ze dicht bij haar vader en moeder stond. "Mama papa niet meer boos?" Vroeg ze met een stem die rinkelde als duizend kleine belletjes. Haar stem was betoverend net zoals haar glimlach terwijl ze zich weer op de bank liet glijden tot ze zat. Poekie wou zich op haar schoot nestelen maar Mariah duwde het katje van haar af en gleed nog verder de bank af. Tot ze de grond onder haar voetjes voelde. Lichtelijk angstig hielt ze zich nog vast aan de bank maar Poekie snapte wat ze probeerde en had zichzelf groter gemaakt voor ondersteuning. Mariah greep zich vast en de kat's nekvel die dat helemaal niet erg vond. Met haar andere handje liet ze de bank los en stond wankel op bijde voetjes. Een stapje vooruit. Wankel gleed ze bijna onder haar voetjes vandaan maar daar was poekie al die haar op ving voor ze viel. En toen nog een stapje. Dit keer zonder het gewankel. Voorzichtig liet ze Poekie' nekvel los en deed op haarzelf nog een stapje, terwijl de summon dicht bij haar bleef. Verbaast bleef ze stil staan. Daarna schreeuwde ze van blijdschap. "Mama! Papa! Ikkle lopen!!" Dolgelukkig kwamen de woorden er uit en ze draaide haar hoofd naar de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyzo sep 11, 2011 11:47 am

"Mama papa niet meer boos?" Vroeg Mariah die op de bank was geklommen. Selene glimlachte, "Nee lieverd, ik en papa weer lief voor elkaar, héél lief." zei Selene. Ze aaide Mariah over haar bol en trok Seth toen mee bij de bank. Beide keken ze naar Mariah en de kat hoe ze samen leken te spelen bij de bank alleen een onverwachte wending ontstond aangezien Mariah begon te lopen door de kat zijn hulp. "Mama! Papa! Ikkle lopen!!" riep Mariah blij. Selene keek Seth aan, 'hoor je dat papa... ons kindje heeft leren lopen en vraagt om haar ouders aandacht,' zei Selene in gedachte tegen Seth en die zuchtte. Seth liep naar Mariah toe met Selene en keken naar haar. Seth tilde Mariah op en drukte zijn voorhoofd tegen Mariah's voorhoofdje. "Mama en ik houden van je en zijn héél trots op je." zei Seth en hij kuste haar voorhoofdje daarna. Selene kuste Mariah's wangetje en glimlachte, "heel erg trots. Dave daar... is papa's zoontje, jouw broertje.. wees aardig voor hem als wij er niet zijn," zei Selene glimlachend en toen begon ze zachtjes Mariah te kietelen. Seth en Selene waren op de grond gaan zitten en ze keken naar Mariah, Seth's hand en steunpunt zat vlak tegen Selene aan. Ze glimlachte, trok zijn hand weg en liet hem op haar schoot vallen met zijn hoofd. Ze glimlachte even en keek toen weer naar Mariah, "Mariah, houd je ook van Papa en Mama?" vroeg Selene liefjes met een glimlach aan het kleine meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyma sep 12, 2011 3:07 am

Dave rende door een open veld het was hier prachtig, zo iets moois had hij nog nooit gezien blij viel hij op de grond en keek naar de lucht die blauw was zonder wolken, hij was l inmiddels een leerling geworden er was nog een meisje bij hun gekomen Meredith hete ze hem vader beweerd dat ze hem zusje is. Hij keek wat verder op waar zijn vader en Selena zaten te picknicken even keek hij om zich heen waar mariah was je kon nooit weten wat ze zou uithalen met hem maar dat niet gepest soort maar vriendschappelijk. Toen hoorde hij plots een stem die hem bekend kwam "Mama! Papa! Ikkle lopen!!"

Zachtjes deed hij zijn ogen open keek naar de plafon en luisterde wat er gezegd was "Mama en ik houden van je en zijn héél trots op je." hoorde hij zijn vader zeggen en daarna zijn moeder: "heel erg trots. Dave daar... is papa's zoontje, jouw broertje.. wees aardig voor hem als wij er niet zijn," "Mariah, houd je ook van Papa en Mama?" hoorde hij na paar minuten weer van zijn moeder. Dave begon te onrustig te bewegen hij kan niet langer meer zo liggen. Hij begon zachtjes te huilen.

(Kom jullie rust lekker storen XP)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 3:19 am

Haar vader liep naar Mariah toe met haar mama en keken naar haar. Hij tilde Mariah op en drukte zijn voorhoofd tegen Mariah's voorhoofdje. "Mama en ik houden van je en zijn héél trots op je." Zei haar vader en hij kuste haar voorhoofdje daarna. Haar moeder kuste Mariah's wangetje en glimlachte, "heel erg trots. Dave daar... is papa's zoontje, jouw broertje.. wees aardig voor hem als wij er niet zijn," zei Selene glimlachend en toen begon ze zachtjes Mariah te kietelen. Seth en Selene waren op de grond gaan zitten en ze keken naar Mariah, Seth's hand en steunpunt zat vlak tegen Selene aan. Ze glimlachte, trok zijn hand weg en liet hem op haar schoot vallen met zijn hoofd. Ze glimlachte even en keek toen weer naar Mariah, "Mariah, houd je ook van Papa en Mama?" vroeg ze met een glimlach en Mariah knikte even. Maar toen hoorde ze gehuil en drukte zich voorzichtig uit haar ouders handen om half kruipend naar het wiegje te lopen waar het kind in lag. De zwarte haartjes en blauwe ogen keken haar aan toen ze zich omhoog hees. "Dave.." Klonk haar stem die tinkelde als belletjes. Toen voelde ze nattigheid opkomen in haar donkerbruine oogjes. Dit kind.. Zou haar mama's liefde van haar afnemen, en zo niet haar papa's. 'Dave daar... is papa's zoontje' Maar Papa was van haar, niet van hem. Doordringend keek ze het kind aan en een klein stukje verderop in een kast werd een glazen voorwerp geheven. Het barste en zweefde richting Dave's gezicht. Papa was van haar, en niet van hem. "Papa is van mij." Sprak ze luid terwijl ze haar krachten van het grote glazen scherf losliet zodat het naar beneden zou vallen en Dave zou verwonden.

(omg xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 3:27 am

"Papa is van mij." Sprak Mariah luid alleen vor de glasscherven bij Dave waren, had Seth zijn arm boven Dave en de glasscherven boorden zich in Seth's arm. Het bloed dat eruit stroomde... stroomde terug en hij keek naar Mariah. "NIET... MEER DOEN.! BEGREPEN!?" riep hij geirriteerd door Mariah. Niet boos maar wel geirriteerd. Natuurlijk was hij boos, alleen hij begreep dat Mariah jaloers was. Seth liep met zijn arm naar Mariah toe en keek haar aan, hij liet zijn verwonde arm zien. "Vind ej dit leuk!?....... " riep hij uit. Het glas verdween en de wonden groeiden dicht. Selene had geschrokt Mariah vastgepakt en had ahaar bestraffend aangekeken. Seth liep naar Dave toe tilde hem op en ging een andere kamer in om even te kijken. Hij zag niks, al het glas had hem geraakt door zijn reactie. Dave was veilig en Seth zuchtte, "Powerword Shield," zei Seth mompelend. Hij keek naar Dave, voorzichtig prikte hij met zijn vinger Dave maar het lukte niet, daarintegen voelde hij de prik terug in zijn eigen vinger. Dave was veilig voor Mariah's 'jaloezie' en Seth liep weer terug en keek Mariah niet aan toen hij op de bank gign zitten en Dave rustig heen en weer wiegde terwijl hij lag te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 3:40 am

Maar voor de glasscherven bij Dave waren, had haar vader zijn arm boven Dave en de glasscherven boorden zich in Seth's arm. Het bloed dat eruit stroomde... stroomde terug en hij keek naar Mariah. "NIET... MEER DOEN.! BEGREPEN!?" riep hij. Seth liep met zijn arm naar Mariah toe en keek haar aan, hij liet zijn verwonde arm zien. "Vind ej dit leuk!?....... " riep hij uit. Het glas verdween en de wonden groeiden dicht. Selene had geschrokt Mariah vastgepakt en had ahaar bestraffend aangekeken. Seth liep naar Dave toe tilde hem op en ging een andere kamer in even later liep haar vader weer terug en keek Mariah niet aan toen hij op de bank gign zitten en Dave rustig heen en weer wiegde terwijl hij lag te huilen. Tranen stroomde over haar kleine gezichtje en ze rukte zich los uit haar moeders greep. Ze strompelde wat achteruit en viel op haar achterwerk. Maar ze kroop weer overeind. Haar ogen leeg. Ze wist het wel! Natuurlijk! Stomme Dave, haar ouders hielden alleen maar van hem. Ze wouden haar niet. Ze wouden hem! Haar ogen waren groot van verdriet en ze beet op haar zachte lip. Haar vader had tegen haar geschreeuwd. En haar moeder had alleen maar gezwijgd. En eigenlijk was dat nog erger. Ze wou schreeuwen, schelden. Zeggen dat ze hn nooit meer wou zien. Maar al wat ze kon was daar zweigend staan. Met tranen die over haar wangetjes liepen. Ze drukte zich tegen de muur. Maar wist dat er geen ontsnappen aan was. Alleen hij kon de deur openen. Maar ze moest gewoon weg. Met haar lege verdrietige oogjes keek ze naar haar vader. "Laat me hieruit, ik wil naar buiten." Sprak ze zacht met een brok in haar keel. Maar daarna keerde ze haar hoofd af. Haar haartjes zwiepte mee en vielen weer op hun plek. Haar shirt begon al nat te worden van de tranen en plakte aan haar huid terwijl ze zo bleef staan. Ze kwam hier niet meer uit. Daarna hief ze haar gezicht weer en keek met woeste ogen naar het kind in haar vaders handen. Dat was haar plek, en al moest ze voor de rest van haar leven dat kind martelen. ZE zou haar plek terug krijgen. Het was haar vader, en of het de zijne was of niet. Zij hoorde bij hem, hij niet. Voor het eerst in haar leven, voelde ze blinde Jaloezie en ze zou niet stoppen voor dat kind zijn plaats wist. Haar papa, niet de zijne.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 3:58 am

"Papa is van mij." Hoorde hij Zijn oudere zus schreeuwen en plotseling vielen alle glas scherven die boven hem stonden op hem vielen door de schrik stopte hij met huilen en keek naar de arm van zijn vader die alle scherven voor hem op ving. Daarna hoorde hij weer stem van zijn vader "NIET... MEER DOEN.! BEGREPEN!?" daarna liep zijn vader weg "Vind ej dit leuk!?....... " Hoorde Dave weer, zijn vader tilde hem op en liep naar een andere kamer om na te kijken of de glasscherven hem niet hadden geraakt. "Powerword Shield," Hoorde hij weer en daarna probeerde zijn vader hem te prikken maar dat lukte niet op een manier, weer pakte zijn vader hem op en liep naar het huiskamer. De tranen begonnen weer te rollen over zijn wangen dit was niet goed hij voelde een slechte band tussen zijn zusje en hem. Zijn vader begon hem te wiegen en plots hoorde hij een hele zachte stem van zijn zus mariah "Laat me hieruit, ik wil naar buiten." Dave deed zijn ogen dicht en stak zijn duim in zijn mond en hoopte dat zijn zusje op houden met huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 4:08 am

"Laat me hieruit, ik wil naar buiten." Sprak Mariah alleen Seth zweeg en Selene zuchtte. Salia verscheen uit het niets, Seth keek Salia in stilte aan en toen snapte Salia het. Salia liep naar Maraih toe en toen naar buiten, zonder de deur te gebruiken maar gewoon van plaats te wissellen.

-Salia-
Salia snoof en zette Mariah neer op de grond en keek haar aan, om het kind niet te traumatiseren had Salia normale kleren aangetrokken en ging op één knie voor het meisje zitten met een glimlachje. "Arm meisje toch, ik ben Salia.... een vriendin van je papa... Laat ik je wat zeggen lieverd," zei Salia en met een stompe punt van haar staart wreef ze de tranen van Mariah's wang en Salia ekek heel vriendelijke naar Maraiah. "Je papa houd zielsveel van je, en Selene ook. Alleen, ik ga je een geheimpje vertellen. Je papa houd van Dave, als... als je later je Papa's favorietje wilt worden. Moet je stiekem... heel stiekem. Dave iets aandoen. Niemand mag het weten. Als dave weg is, ben jij Seth's lieve meisje, zijn favoriete kindje, zijn juweeltje. Alleen.... ssst!" zei Salia vriendelijk en wreef met haar warme en zachtte hand over Mariah's hoofd. "Snap je lieverd?" vroeg ze glimlachend aan de dochter van haar heer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 4:25 am

Een nieuwe vrouw was verschenen en liep naar Mariah toe en toen naar buiten, zonder de deur te gebruiken maar gewoon van plaats te wisselen. Ze snoof en zette Mariah neer op de grond en keek haar aan en ging op één knie voor het meisje zitten met een glimlachje. "Arm meisje toch, ik ben Salia.... een vriendin van je papa... Laat ik je wat zeggen lieverd," zei Salia en met een stompe punt van haar staart wreef ze de tranen van Mariah's wang en Salia keek heel vriendelijke naar Mariah. "Je papa houd zielsveel van je, en Selene ook. Alleen, ik ga je een geheimpje vertellen. Je papa houd van Dave, als... als je later je Papa's favorietje wilt worden. Moet je stiekem... heel stiekem. Dave iets aandoen. Niemand mag het weten. Als dave weg is, ben jij Seth's lieve meisje, zijn favoriete kindje, zijn juweeltje. Alleen.... ssst!" zei Salia vriendelijk en wreef met haar warme en zachtte hand over Mariah's hoofd. "Snap je lieverd?" vroeg ze glimlachend en Mariah keek haar met grote ogen aan. "Dave.. Iets aan doen?" Fluisterde ze met haar stem die gebroken klonk. Maar om haar papa te krijgen zou ze alles doen. "Kan jij mij leren hoe ik hem.. weg kan werken?" Vroeg ze duister wat compleet niet bij haar stem hoorde. Met haar handje raakte ze Salia's wang aan. "Ik wil.. Dave weg.." Klonk haar zachte stem en keek diep in de ogen van Salia. "Help me." Sprak ze bijna bevelend alsof ze wist wat Salia was. Daarna drukte ze zichzelf tegen haar aan.

(fail xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 4:51 am

-Salia-
"Dave.. Iets aan doen?" Fluisterde ze met haar stem die gebroken klonk. Maar om haar papa te krijgen zou ze alles doen. "Kan jij mij leren hoe ik hem.. weg kan werken?" Vroeg ze duister wat compleet niet bij haar stem hoorde. Met haar handje raakte ze Salia's wang aan. "Ik wil.. Dave weg.." Klonk haar zachte stem en keek diep in de ogen van Salia. "Help me." Sprak ze bijna bevelend alsof ze wist wat Salia was. Daarna drukte ze zichzelf tegen haar aan. Salia grijnsde breed en omhelsde Mariah zachtjes en streek over haar rug. "Mariah, ik zal helpen, alleen dan moet jij iets voor mij doen. Jouw papa, heeft een kistje met allemaal leuke hangertjes... eentje is van Dave's mama.... geef die aan mij dan kan ik helpen. Tot die tijd, hier... leg in Dave's wiegje." zei Salia en stak een kleurig paars balletje emt 2 gele ovaaltjes. Het balletje... zou een giftig reptiel worden, één beet is dodelijk voor een klein kind. Salia glimlachte en keek naar Mariah. Ze streek met haar staart punt langs Mariah haar wang en kietelde haar zo.

Seth zuchtte en wiegde Dave nog steeds heen en weer terwijl Selene naast hem ging zitten en keek naar het kleine jongentje dat in haar heer zijn armen lag te duimzuigen. Het was een redelijk grappig gezicht op die manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:04 am

"Mariah, ik zal helpen, alleen dan moet jij iets voor mij doen. Jouw papa, heeft een kistje met allemaal leuke hangertjes... eentje is van Dave's mama.... geef die aan mij dan kan ik helpen. Tot die tijd, hier... leg in Dave's wiegje." zei Salia en stak een kleurig paars balletje met 2 gele ovaaltjes. Salia glimlachte en keek naar Mariah. Ze streek met haar staart punt langs Mariah haar wang en kietelde haar zo. Mariah giechelde even en keek haar aan. Ze pakte het balletje over en liet het rollen in haar hand. "Hoe ziet het hangertje er uit?" Vroeg ze zacht en keek Salia aan. "Salia... Ik zal je helpen, maar blijf je dan bij mij?" Vroeg ze zacht. "Ik bedoel, ga niet zomaar weg, zoals mama af en toe zomaar verdwijnt.. Ik wil dat niet.." Fluisterde ze zacht en legde haar kleine bleke handje op die van Salia. "Verdwijn niet." Beval ze haar met haar stem die opnieuw als belletjes klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:12 am

-Salia-
Mariah giechelde even en keek haar aan. Ze pakte het balletje over en liet het rollen in haar hand. "Hoe ziet het hangertje er uit?" Vroeg ze zacht en keek Salia aan. "Salia... Ik zal je helpen, maar blijf je dan bij mij?" Vroeg ze zacht. "Ik bedoel, ga niet zomaar weg, zoals mama af en toe zomaar verdwijnt.. Ik wil dat niet.." Fluisterde ze zacht en legde haar kleine bleke handje op die van Salia. "Verdwijn niet." zei Mariah. "Het is een kristallen hartje met een elfje er in gegraveerd, het was van Dave's mama en had het aan jou papa cadeau gedaan. Alleen nu is papa boos op haar maar blijft van haar houden... als je me dat kettingkje geeft kan ik helpen, in ieder geval kleintje, ik blijf. Alleen wel zodat jij mij kan zien en papa niet anders hij heel boos worden op mij. Alleen je papa is een lieve aardige man, hij heeft gewoon veel pech. Arme papa, snap je?" vroeg Salia met een pruillipje en keek het meisje aan. Ze omhelsde het meisje even, "Mama , Selene.... is net als mij wij kunnen verdwijnen. Alleen ik zal zoveel mogelijk bij je blijven, zelfs als je slaapt zal ik waken." zei Salia glimlachend.
Seth zuchtte en werd al aardig bezorgd over wat er met Mariah was, Salia.... was niet echt te vertrouwen misschien maar... wel betrouwbaar als bewaakster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:19 am

"Het is een kristallen hartje met een elfje er in gegraveerd, het was van Dave's mama en had het aan jou papa cadeau gedaan. Alleen nu is papa boos op haar maar blijft van haar houden... als je me dat kettinkje geeft kan ik helpen, in ieder geval kleintje, ik blijf. Alleen wel zodat jij mij kan zien en papa niet anders hij heel boos worden op mij. Alleen je papa is een lieve aardige man, hij heeft gewoon veel pech. Arme papa, snap je?" vroeg Salia met een pruillipje en keek het meisje aan. Ze omhelsde het meisje even, "Mama , Selene.... is net als mij wij kunnen verdwijnen. Alleen ik zal zoveel mogelijk bij je blijven, zelfs als je slaapt zal ik waken." zei Salia glimlachend. En Mariah glimlachte ook. "Ik zal het zoeken voor je Salia, maar als papa me vind zijn spulletjes doorzoeken, zou hij vast niet leuk vinden.. Zou jij hem dan kunnen afleiden?" Vroeg ze met een glimlachje. Daarna legde ze haar hand op Salia. "Het doet de blauwharige vrouw toch geen pijn he?*" Vroeg ze zachtjes. Daarna glimlachte ze. Ze kneep haar handje waar het balletje in zat samen. "Laten we dit maar snel doen.." Fluisterde ze en drukte zich opnieuw tegen Salia aan.

* = Daphne
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:32 am

"Ik zal het zoeken voor je Salia, maar als papa me vind zijn spulletjes doorzoeken, zou hij vast niet leuk vinden.. Zou jij hem dan kunnen afleiden?" Vroeg ze met een glimlachje. Daarna legde ze haar hand op Salia. "Het doet de blauwharige vrouw toch geen pijn he?*" Vroeg ze zachtjes. Daarna glimlachte ze. Ze kneep haar handje waar het balletje in zat samen. "Laten we dit maar snel doen.." zei Mariah. Salia glimlachte, "Nee, niet de blauw harige vrouw die jij bedoeld, degene die papa dat hartje heeft gegeven... heeft hem pijn gedaan. Als de pijn weg is en papa niet meer alleen, zal hij weer van jou kunnen houden. Alleen jij hebt mij daarvoor nodig, en ik jou. Ik lijd papa af, alleen wel snel zijn Mariah." zei Salia, ze tilde Mariah op en ging weer terug. Ze zette Mariah neer en keek Seth aan.

"nou?" vroeg Seth terwijl hij Salia aankeek. Salia zuchtte als antwoord, "Ze is jaloers.... door je zoontje, alleen eht komt wel goed, tijd heelt het wel..... alleen je meot haar meer aandacht geven, nu niet. Ze heeft even rust nodig, tot ze er zelf om vraagt. Alleen tot dan moet je ahaar met rust laten," zei Salia. Selene haalde opgelucht adem en nam Dave over van Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:44 am

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
"Nee, niet de blauw harige vrouw die jij bedoeld, degene die papa dat hartje heeft gegeven... heeft hem pijn gedaan. Als de pijn weg is en papa niet meer alleen, zal hij weer van jou kunnen houden. Alleen jij hebt mij daarvoor nodig, en ik jou. Ik lijd papa af, alleen wel snel zijn Mariah." zei Salia, ze tilde Mariah op en ging weer terug. Ze zette Mariah neer en keek Seth aan.

"nou?" vroeg Seth terwijl hij Salia aankeek. Salia zuchtte als antwoord, "Ze is jaloers.... door je zoontje, alleen het komt wel goed, tijd heelt het wel..... alleen je meot haar meer aandacht geven, nu niet. Ze heeft even rust nodig, tot ze er zelf om vraagt. Alleen tot dan moet je ahaar met rust laten," zei Salia. Selene haalde opgelucht adem en nam Dave over van Seth. Even werd Mariah verteerd door woedde toen ze zag hoe haar moeder dat kind over nam. Daarna liep ze schuifelend richting haar vaders kamer. Haar katje sprong achter haar aan. Terwijl ze langs de wieg liep liet ze voorzichtig het balletje er in vallen. Daarna pakte ze haar poesje op en toen ze zag hoe haar vader naar Salia keek wees Mariah op het balletje. "Niet aankomen." Fluisterde ze in het oortje van het poesje en liep weer verder. Zodra ze in de kamer was liet ze het poesje uit haar handen springen. "Let op als papa of mama komt. Salia mag wel door houd de andere tegen." Fluisterde ze tegen het haar Poekie en liep naar het kistje dat Salia bedoelde. Snel zocht ze er door met haar kleine vingertjes en vond het hartje. Zo snel als ze kon deed ze het soepel om haar nek en hing het in haar shirt zodat niemand het zag. Even keek ze nog naar de andere hangertjes Daarna deed ze het voorzichtig dicht. Ze opende weid haar armen en Poekie sprong in haar handen. Ze drukte het poesje tegen haar nek aan en liep snel naar haar eigen kamer waar ze opnieuw het poesje losliet met hetzelfde bevel. Ze wankelde naar haar bed en concentreerde zich op haar kussen. Een klein gat verscheen er en liet de vulling zien. Ze haalde het kettinkje van haar nek en liet hem in het gat glijden. Daarna sloot ze haar ogen en liet het gat sluiten. Ze voelde even na en schudde het kussen door. Niemand zou het merken, tot ze het aan Salia kon geven was het hier veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 5:56 am

-Salia-
Salia maakt snel het gesprek af en verdween..... in de ogen van Seth, maar ze was naar Mariah's kamer gegaan. Salia zat kalm op het bed alleen dit keer in een jurkje en haar haar gevlecht langs haar rug. Ze glimlachte vriendelijk naar Mariah en ging toen naar haar toe leunen. "Heb je het? Mariah, ben je een goede meid geweest en heb je het kettingkje voor me gepakt?" vroeg Salia glimlachend en omhelsde Mariah en glimlachte liefjes. Salia glimlachte nogmaals en keek Mariah aan. "Lieverd, je papa houd nog van je, alleen we moeten snel zijn.... anders krijgt hij nog meer pijn en dat vind jij ook niet leuk hé? Als papa pijn heeft," zei Salia en streek over Mariah's hoofd en haar staart ging kalm heen en weer terwijl Salia geduldig afwachtte tot Mariah het kettingkje zou geven. Ze zou het vergiftigen, de eigenaar zou het kristallen hart nimmer zien of lief hebben als ze klaar ermee was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 6:40 am

Salia zat kalm op haar bed. Ze glimlachte vriendelijk naar Mariah en ging toen naar haar toe leunen. "Heb je het? Mariah, ben je een goede meid geweest en heb je het kettinkje voor me gepakt?" vroeg Salia glimlachend en omhelsde Mariah en glimlachte liefjes. Salia glimlachte nogmaals en keek Mariah aan. "Lieverd, je papa houd nog van je, alleen we moeten snel zijn.... anders krijgt hij nog meer pijn en dat vind jij ook niet leuk hé? Als papa pijn heeft," zei Salia en streek over Mariah's hoofd en haar staart ging kalm heen en weer. Mariah knikte zacht en zag hoe haar katje ook op het bed sprong en zich in haar schoot nestelde. Ze hief haar hand met haar handpalm omhoog en Het kussen begon te scheinen op de plek waar het kettinkje lag. Langzaam kwam het omhoog door een klein gat dat zich gevormd had en sloot zich meteen toen het er door was. Langzaam zweefde het hangertje naar haar hand en bleef er boven zweven. Voor Salia het kon pakken liet ze het op haar hand vallen en sloot die. Met haar donkere oogjes keek ze in die van Salia. "Als ik papa hiermee pijn doe.." Begon ze en opende haar hand om naar het kristallen hartje te kijken. "Vernietig ik alles wat jouw belangen toebrengt, om hem weer blij te maken." Sprak ze zacht en haar ogen glommen even. Daarna liet ze het hartje in Salia's handen glijden. Met haar ogen nogsteeds op het hartje gericht. "Alles.." Bevestigde ze haar zachtjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 7:50 am

"Als ik papa hiermee pijn doe.." Begon ze en opende haar hand om naar het kristallen hartje te kijken. "Vernietig ik alles wat jouw belangen toebrengt, om hem weer blij te maken." Sprak ze zacht en haar ogen glommen even. Daarna liet ze het hartje in Salia's handen glijden. Met haar ogen nogsteeds op het hartje gericht. "Alles.." Bevestigde ze haar zachtjes. Salia glimlachte en streelde over Mariah's wang. "Nu snap ik waarom Seth zo van je houd, in ieder geval Mariah, het enige wat mij uitmaakt is jouw papa, Mariah lieverd.... jouw papa is mijn meester en heer, gebeurt hem iets, dan heb ik ook pijn. Dus zijn verdriet is ook mijn verdriet, het minste wat ik kan doen is zijn lieve schattige meest bijzondere schat helpen. Jou," zei Salia en nam het hartje en legde die tegen haar borstkas aan. Ze maakte een klein sneetje en liet een paar bloed druppels op vallen. Het kristallen hartje kreeg een scharlaken kleur die introk en het hartje lichtjes rood liet gloeien voor enkele seconden. Ze gaf een klein kusje op het hart, "voor geluk," zei Salia en liet het hangertje zien aan Mariah. "Als jou papa dit hangertje nogmaals omdoet dan vergeet hij Dave's mama. Met wat geluk Dave ook en dan vergeet hij het, in ieder geval Mariah dat bolletje... zal Dave's einde betekenen. Seth zal verdriet kennen, alleen daarna zal jij alles voor hem zijn." zei Salia en glimlachte naar Mariah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 8:09 am

Salia glimlachte en streelde over Mariah's wang. "Nu snap ik waarom Seth zo van je houd, in ieder geval Mariah, het enige wat mij uitmaakt is jouw papa, Mariah lieverd.... jouw papa is mijn meester en heer, gebeurt hem iets, dan heb ik ook pijn. Dus zijn verdriet is ook mijn verdriet, het minste wat ik kan doen is zijn lieve schattige meest bijzondere schat helpen. Jou," zei Salia en nam het hartje en legde die tegen haar borstkas aan. Ze maakte een klein sneetje en liet een paar bloed druppels op vallen. Het kristallen hartje kreeg een scharlaken kleur die introk en het hartje lichtjes rood liet gloeien voor enkele seconden. Ze gaf een klein kusje op het hart, "voor geluk," zei Salia en liet het hangertje zien aan Mariah. "Als jou papa dit hangertje nogmaals omdoet dan vergeet hij Dave's mama. Met wat geluk Dave ook en dan vergeet hij het, in ieder geval Mariah dat bolletje... zal Dave's einde betekenen. Seth zal verdriet kennen, alleen daarna zal jij alles voor hem zijn." zei Salia en glimlachte naar Mariah. Ze glimlachte terug en pakte het hartje weer. "We hoeven niet te wachten tot hij hem weer om doet..." Sprak ze zacht waarna ze van haar bed gleed. "Als ik hem het vraag... Zal hij vast wel.. Het om doen.." Met die woorden liep ze voorzichtig haar kamer uit. Ze stond al sterk op haar voeten. Het leek alsof het vanzelf ging. Met het hartje in haar hand kwam ze aan bij haar vader moeder en dat ding.. Mariah klauterde op de bank en op haar vaders schoot. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en opende stralend haar hand. "Gevonden papa, van jou?" Vroeg ze onschuldig en maakte het slotje voorzichtig los. "Ikke zien mag hoe hij bij papa staat?" Vroeg ze en knipperde even vanonder haar wimpers. Daarna keek ze even naar Dave. "Dan ik niet meer boos op Dave.." Zei ze stralend en duwde het kettinkje in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 8:42 am

"We hoeven niet te wachten tot hij hem weer om doet..." Sprak ze zacht waarna ze van haar bed gleed. "Als ik hem het vraag... Zal hij vast wel.. Het om doen.." Met die woorden liep ze voorzichtig haar kamer uit. Ze stond al sterk op haar voeten. Het leek alsof het vanzelf ging. Met het hartje in haar hand kwam ze aan bij haar vader moeder en dat ding.. Mariah klauterde op de bank en op haar vaders schoot. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en opende stralend haar hand. "Gevonden papa, van jou?" Vroeg ze onschuldig en maakte het slotje voorzichtig los. "Ikke zien mag hoe hij bij papa staat?" Vroeg ze en knipperde even vanonder haar wimpers. Daarna keek ze even naar Dave. "Dan ik niet meer boos op Dave.." Zei ze stralend en duwde het kettinkje in zijn handen. Salia stond vlak achter Mariah en glimlachte, enkel Mariah zag haar op dit moment.
Seth glimlachte en keek naar Selene. Selene stond op en bracht Dave naar het wiegje, maar net voordat ze hem daarin legde bedacht ze zich en legde hem neer op het tafelblad. "Natuurlijk doet papa dat wel even," zei Selene en ging bij Seth zitten. Ze nam het kettinkje over en deed hem om bij Seth. Even voelde Seth een schok toen de ketting zijn hals raakte. Hij trok hem los en keek toen naar Mariah. "Wat is er mee gedaan?" vroeg hij snel. Hij keek eerst boos naar Mariah en wou gaan schreeuwen maar verzachtte toen, "Selene.... leg het weg." zei hij tegen Selene en gaf het kettinkje. Seth keek naar Mariah en omhelsde haar, "Mijn kleine toverbal, wat er ook is zeg het me. Wat je net bijna had gedaan, had Dave pijn kunnen doen..... ik houd van jullie beide, ik trek niemand voor. Jij zal altijd mijn favoriete meisje zijn maar Dave mijn favoriete jongen. Jullie zijn gelijken leer alsjeblieft met hem leven.... voor mij?" vroeg Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 9:37 pm

Seth glimlachte en keek naar Selene. Selene stond op en bracht Dave naar het wiegje, maar net voordat ze hem daarin legde bedacht ze zich en legde hem neer op het tafelblad. "Natuurlijk doet papa dat wel even," zei Selene en ging bij Seth zitten. Ze nam het kettinkje over en deed hem om bij Seth. Hij trok hem meteen los en keek toen naar Mariah. "Wat is er mee gedaan?" vroeg hij snel. Hij keek eerst boos naar Mariah maar verzachtte toen, "Selene.... leg het weg." zei hij tegen Selene en gaf het kettinkje. Seth keek naar Mariah en omhelsde haar, "Mijn kleine toverbal, wat er ook is zeg het me. Wat je net bijna had gedaan, had Dave pijn kunnen doen..... ik houd van jullie beide, ik trek niemand voor. Jij zal altijd mijn favoriete meisje zijn maar Dave mijn favoriete jongen. Jullie zijn gelijken leer alsjeblieft met hem leven.... voor mij?" vroeg Seth. Mariah's ogen werden weer troebel en beschuldigend keek ze naar Salia. Daarna keek ze op naar haar vader. Traantjes stroomde weer over haar wangen. "Schreeuw.. Papa wil schreeuwen tegen mij...Dus waarom niet..Bijzonder ben ik niet, Dave bijzonderder dan ik daarom, schreeuw.." Sprak ze zacht en sloot haar ogen. In hedachtte schold ze Dave uit voor elk slecht woord dat ze maar kon. "Ik ben toch niet belangrijk voor je.. Zometeen krijg je een nieuw dochtertje... En dan word zij het belangrijkst." Verdriet weerklonk door haar zachtte stem maar haar ogen waren weer droog. "Ikke sterk.. Zoals papa.. Ikke alleen.. Niet van papa.. Daar ik mee leven kan.. Dat papa noet evenveel van mij houd als ik van hem." Zei ze zacht, meer tegen zichzelf dan tegen haar vader.

(Ze weet niet da ze geadopteerd is howr )
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 10:08 pm

"Schreeuw.. Papa wil schreeuwen tegen mij...Dus waarom niet..Bijzonder ben ik niet, Dave bijzonderder dan ik daarom, schreeuw.." Sprak ze zacht en sloot haar ogen. In hedachtte schold ze Dave uit voor elk slecht woord dat ze maar kon. "Ik ben toch niet belangrijk voor je.. Zometeen krijg je een nieuw dochtertje... En dan word zij het belangrijkst." Verdriet weerklonk door haar zachtte stem maar haar ogen waren weer droog. "Ikke sterk.. Zoals papa.. Ikke alleen.. Niet van papa.. Daar ik mee leven kan.. Dat papa noet evenveel van mij houd als ik van hem." Zei ze zacht. Seth werd gestoken in zijn hart, elke wond tot nu toe had minder pijn gedaan, zelfs zijn hand... afgehakt.... deed minder pijn. Seth klemde Mariah tegen zich aan en begon, "Mariah, er is niemand die jou zou kunnen vervangen, jij bent het lichtpuntje dat me door een pijnlijke tijd hebt geholpen. Voor jou zou ik zelfs.. stervenik zou mezelf de dood injagen voor jou, Mariah, als je niet snapt...dat ik van je houd..... misschien houd je dan niet van mij," zei Seth zacht e keek zielig naar Mariah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 10:23 pm

Seth klemde Mariah tegen zich aan. "Mariah, er is niemand die jou zou kunnen vervangen, jij bent het lichtpuntje dat me door een pijnlijke tijd hebt geholpen. Voor jou zou ik zelfs.. sterven ik zou mezelf de dood injagen voor jou, Mariah, als je niet snapt...dat ik van je houd..... misschien houd je dan niet van mij," zei Seth zacht en keek zielig naar Mariah. Ze legte haar kleine handje op zijn wang en haar ogen stonden.. gepeinigt. Haar vader meendde het maar... Ze wou het niet geloven. Ze sloot haar oogjes en drukte zich tegen haar vader aan. De woorden die haar vader had gebruikt waren als een mes recht door haar hart. Ze haalde haar handje van haar vaders zachtte huid en drukte zich nog dichter tegen hem aan. "Papa ik van je hou." fluisterde ze zacht. "Daarom wil ik Dave weg." Voegde ze er in gedachtte aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Emptyza sep 24, 2011 10:44 pm

Ze legte haar kleine handje op zijn wang en haar ogen stonden.. gepeinigt. Haar vader meendde het maar... Ze wou het niet geloven. Ze sloot haar oogjes en drukte zich tegen haar vader aan. Ze haalde haar handje van haar vaders zachtte huid en drukte zich nog dichter tegen hem aan. "Papa ik van je hou." fluisterde ze zacht. Seth omhelsde haar en glimlachte toen, "ik ook van jou, en Mama houd ook van jou. Alleen kijk, jij en Dave hebben een andere mama, Dave had een andere mama. Zijn mama.... is overleden en gaf me dat hartje cadeau. Dat is alles wat ik nog van haar heb... en Dave. Daarom LIJKT het alsof ik meer van hem hou maar dat komt omdat ik zijn mama mis aangezien wij van elkaar hielden. Alleen Mariah, jij was en bent nog steeds een van de grootste wonderen die mij is overkomen. Toen Dave's mama overleed. Was jij het sprankje hoop dat ik nog iets kon betekenen. Dave was pas geboren, iedereen kon hem overnemen. Alleen jij, jij hield van mij en ik van jou dus kon ik niet opgeven." zei Seth met Mariah in een omhelzing. Hij glimlachte toen Selene erbij kwam zitten. "Mag ik er ook nog bij Seth?" vroeg ze. Seth deed 1 arm los en Selene schoot er tussen en trok Mariah strak tegen haar aan, "Mariah, jij blijft de enige die meer voor me is dan een kind," fluisterde Selene.

Van een afstandje zat Salia toe te kijken met een humeurig gezicht die veranderde naar een grijns, ze liep op het drietal af en fluisterde achter Mariah, "Zie je wel, nu houden ze van je. Mijn plan is mislukt, alleen jij hebt wat je wilt," zei Salia zuchtend en verdween toen maar. Niet houdend aan de afspraak aangezien Mariah nu tevreden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





after talkin comes walkin Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
after talkin comes walkin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: