Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Shadow Nim'jai

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Aantal berichten : 33

Karakter
Leeftijd: 26 years of a Shapeshifterlife
Rang: Slechtvalk
Partner: Legolas, Il love you forever, You and me.

Shadow Nim'jai Empty
BerichtOnderwerp: Shadow Nim'jai   Shadow Nim'jai Emptyvr sep 16, 2011 5:58 am

name: Shadow Nim'jai
Alther: 26 years
Man/woman: I'm really a Woman
brothers: They truned away from me
Sisters: They turned away from me, and hate me.
Parents: When they knowed it, they alomst wants to kill me!
Partner: Legolas, you are the only one ho have love for me
Likes: Animals, forest, flying, Legolas, Silence
Dislikes: My family, fights, and more and more...
Animal: (slechtvalk, ik kon het woord niet vinden)

How do I look:
Shadow heeft zwart haar en violette ogen. Ze heeft een litteken op haar rechteronderarm, dat door een kwakzalver is aangemaakt bij een aderlating. Haar zwarte haar is los, met een soort kroon van zwart haar om de achterkant van haar achterhoofd. Ze heeft een fijn gezicht en ziet er erg jong uit. Ze heeft lange nagels en zwarte vleugels.

From Inside:
Shadow is een rustig, bijna bang meisje. Ze durft wel alles maar moet vaak eerst overgehaald worden. Ze trekt zich vaak terug en kan opgenomen worden in de schaduwen. Haar gevoelens spelen vaak parten met haar. Ze heeft trieste ogen. Ze kan soms vreselijk uitbarsten, omdat ze nog niet helemaal over haar schrik heen is. Het komt zelden voor. Ze snapt niet dat de rassen de Shapeshifters verafschuwen.

My history:
Shadow was toen ze elf was verandert in een Slechtvalk, doorzichzelf. Haar ouders wisten dat ze een Shapeshifters was en hebben haar broers en zussen vergiftigd met leugens over haar. Ze hebben haar de rug toegekeerd en haar geband naar Niemandsland. Shadow snapt niet dat mensen Shapeshifters gevaarlijk vinden en probeert een mogelijkheid te zien om mensen over te halen vrienden met ze te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadow Nim'jai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shadow from the day~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: