Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What happend to you!?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: What happend to you!?   What happend to you!? Emptydo sep 29, 2011 3:52 am

Zwijgend zat de jonge Healers leerling op een van de trapjes vande veraned van het healerhuis. Ze had weer eens niks te doen, maar haar gedachtes zakte terug naar haar allereerste ontmoetig met de nieuwste vampier.Hanyo mocht dan wel ouder zijn dan dat zij was, maar ze mocht hem wel. Ze gimlachte even in zichzelf bij de gedachte van zijn gezicht toen ze hem droeg. Hij schaamde zich waarschijnlijk omdat hij werd gedragen door haar, want ja ze was ten slotte nog maar een kind. Maar er waren momenten dat ze zich alles vond behalve een kind. Dan voelde ze zich vreemd volwassen, maar ook zij wist dat ze wijs werd naarmate de tijd verstreek. Ze lichtte haar hoofd en keek naar de lucht. Haar blik werd getrokken door een gestalte aan de horizon. Ze kneep haarogen een toe om het beter te zien, en naarmate het gestalte naderde herkende Alice haar. Het was Lily! Snel sprong ze op en rende har tegemoet. Toen ze dichtbij was schrok ze. ''Wat is er gebeud?'' Vroeg ze bezorgd en keek Lily bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptydo sep 29, 2011 4:15 am

Rennend naar de vampier territoria, ging haar adrenaline weg uit haar bloed en begon ze pijn te krijgen, in de verte zag ze Alice zitten die zich aan het vervelen was. De helft van haar gezicht zat onder de bloed en haar been deed vreselijk veel pijn, hier zou setherian niet snel van af zijn. ''Wat is er gebeud?'' vroeg de meid bezorgd 'Als jij me helpt zal ik zo meteen wel vertellen' zei ze met moeite en probeerde te hinkelen naar de healer huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptyvr sep 30, 2011 5:56 am

Alice zag het bloed dat de helft van Lily's gezicht in beslag nam en het was duidelijk dat ze pijn had aan haar been. 'Als jij me helpt zal ik zo meteen wel vertellen' Zei Lily met moeite en Alice knikte. Toen Lily probeerde te hinkelen schoot Alice naar voren en legde een arm om haar heen om haar te ondersteunen. ''Komop we zijn er zo,'' mompelde ze kalm en duwde de deur open met haar voet. Ze liet Lily even los en schoof een grote bank vanuit de hoe naar het midden van de kamer. Toen schoot ze terug naar Lily. ''Komop als je daar gaat liggen zal ik mijn spullen gaan halen.'' Zei ze kalm, maar meer beroepsbewust. Zodra Lily was gaan liggen verdween Alice om kruiden te gaan halen, nadat ze alles had verzameld kwam z terug en keek Lily aan. ''Kun je me nu vertellen wat er is gebeurd?'' Vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptyza okt 01, 2011 12:08 am

''Komop we zijn er zo,'' mompelde ze kalm en duwde de deur open met haar voet. Ze liet Lily even los en schoof een grote bank vanuit de hoe naar het midden van de kamer. Toen schoot ze terug naar Lily. ''Komop als je daar gaat liggen zal ik mijn spullen gaan halen.'' Zei ze kalm, maar meer beroepsbewust. Zodra Lily was gaan liggen verdween Alice om kruiden te gaan halen, nadat ze alles had verzameld kwam z terug en keek Lily aan. ''Kun je me nu vertellen wat er is gebeurd?'' Vroeg ze zacht. Ze keek met haar donker rode ogen Alice aan, 'ik ik ik weeth et niet, de laatste tijd wil ik pijn leiden als of ik mezelf niet ben.' stoterde ze uit en zweeg even 'ik was niet mezelf toen ik de tovenaars gebied binnen ging en toen ik vocht met setherian was ik ook niet mezelf.' Ze zweeg en keek naar de plafon, de pijn werd steeds erger en het ergste was ze kon er niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptyma okt 03, 2011 10:34 am

Alice wachtte niet echt op het antwoord van de leerling en pakte wat papaverzaadjes uit het schaaltje en stak haar hand uit. 'ik ik ik weeth et niet, de laatste tijd wil ik pijn leiden als of ik mezelf niet ben.' stotterde ze uit en zweeg even 'ik was niet mezelf toen ik de tovenaars gebied binnen ging en toen ik vocht met setherian was ik ook niet mezelf.' Ze zweeg en keek naar de plafond. ''Eet dit, het is tegen de pijn.'' ze glimlachte even en dacht na. Hoe kon zoiets nu gebeuren? ''Is er iets gebeurd waardoor dit misschien zou kunnen komen?'' Vroeg ze vriendelijk en pakte de goudsbloem uit haar bakje en wreef ermee fussen haar vingers tot het wat zachter was en mende het toen een klein beetje aan met water. In de tussentijd had ze met een doekje het bloed vn Lily's gezicht geveegd. De goudsbloem was ondertussen al een zachte smurrie en zwijgend nam ze het op haar vingers. Ze keek naar de wond en smeerde toen zacht de smurrie op Lily's hoofdwond. Ze pakte even wat verband en legde voorzichtig een licht gaasje op haar wond. Zachtjes begon ze het verband om Lily's hoofd aan te leggen. ''Het kan zijn dat je een tijdje voor schut loopt hiermee, maar zo geneest het beter.'' Zei ze met een zachte toon van amuse. Maar haar blik bleef vragend, Lily had haar vraag nog niet beantwoord. Ze keek even naar haar kruiden en toen naar Lili's been, die moest ze ook nog oplappen. Wat had deze jonge vampier toch uitgespookt, ruzie maken met de Wizardking? Ze moest vast gek zijn om dat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptydi okt 04, 2011 5:19 am

''Eet dit, het is tegen de pijn.'' Gehoorzaam pakte ze de kruiden en begon er op te kauwen. ''Is er iets gebeurd waardoor dit misschien zou kunnen komen?'' Lily slikte de kruiden naar binnen en dacht over die vraag na terwijl ze dat deed, behandelde Alice haar hoofd wond, lily voelde hoe er verband om werd gelegd en ze begon te praten ''Het kan zijn dat je een tijdje voor schut loopt hiermee, maar zo geneest het beter.'' 'maakt niet uit, ik vind wel iets om op me hoofd te doen' zei ze met een kleine lachje ze zag hoe Alice naar haar vragend keek 'en over je vraag, ik weet het niet' zei ze en keek naar de wond op haar been die setherian haar bezorgd had hier kwam hij niet makkelijk van af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptydo okt 20, 2011 2:57 am

Alice zou echt niet weten wat er nu met haar aan de hand zou zijn, ja er waren er wel meer die ineens veranderde, maar zo jong al? 'maakt niet uit, ik vind wel iets om op me hoofd te doen' zei Lily met een kleine lachje nadat ze had gezegd dat ze misschien voor schut zou lopen met dat verband om haar hoofd. Een kleine glimlach verscheen rond Alice haar lippen en ze knikte even. ''Oke dan.'' Zei ze zacht. 'en over je vraag, ik weet het niet' Alice fronste even maar knikte toen.''Juist...'' Mompelde ze in zichzelf en zuchtte even. Ze richtte zich weer op haar werk en pakte opnieuw wat goudsbloem en mixte het ditmaal met een papaverzaadje. Zwijgend maalde ze alles fijn en voegde er een klein beetje vocht bij zodat het makkelijker te gebruiken was. even stond ze op met het schaaltje in haar handen en knielde neer naast Lily's been. Zwijgend smeerde ze de smurrie op de wond en zuchtte kort. Meteen daarna verbond ze het been van het meisje stevig en knikte tevreden. ''Goed als het gaat kloppen dan moet je terugkomen, dan zit het namelijk te strak.'' sprak ze even serieus en keek Lily aan. Toen richtte ze zichzelf op en legde haar hand op Lily's schouder en glimlachte kort. ''En als er iets is waarover je wil praten ben ik er voor je..'' Sprak ze tenslotte warm en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Emptyvr okt 21, 2011 12:15 am

. ''Oke dan.'' Zei ze zacht. 'en over je vraag, ik weet het niet' Alice fronste even maar knikte toen.''Juist...'' Mompelde ze in zichzelf en zuchtte even. Ze richtte zich weer op haar werk en pakte opnieuw wat goudsbloem en mixte het ditmaal met een papaverzaadje. Zwijgend maalde ze alles fijn en voegde er een klein beetje vocht bij zodat het makkelijker te gebruiken was. even stond ze op met het schaaltje in haar handen en knielde neer naast Lily's been. Zwijgend smeerde ze de smurrie op de wond en zuchtte kort. Meteen daarna verbond ze het been van het meisje stevig en knikte tevreden. ''Goed als het gaat kloppen dan moet je terugkomen, dan zit het namelijk te strak.'' sprak ze even serieus en keek Lily aan. Toen richtte ze zichzelf op en legde haar hand op Lily's schouder en glimlachte kort. ''En als er iets is waarover je wil praten ben ik er voor je..'' Sprak ze tenslotte warm en glimlachte. Lily glimlachte terug en en probeerde op te staan haar hoofd deed verschrikkelijk veel pijn. 'Natuurlijk kom ik als er iets op me hart ligt Alice en ik ben echt heel erg dankbaar wat je gedaan hebt' antwoorden ze met een moeilijke lach en liep voorzichtig naar de deur, als ze in haar huis was zou ze op haar bank ploffen en niks doen gewoon lekker chillen met al de pijn.

(kortheid)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





What happend to you!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happend to you!?   What happend to you!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What happend to you!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Vampire kamp-
Ga naar: