Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sean Etherrior

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sean

Sean


Aantal berichten : 27

Karakter
Leeftijd: 18 years..
Rang: wizzy in opleiding
Partner: I think I fell in love with her ​​...

Sean Etherrior Empty
BerichtOnderwerp: Sean Etherrior   Sean Etherrior Emptyma okt 03, 2011 4:23 am

Naam: Sean Etherrior
Geslacht: man
Leeftijd: 6
Soort: Wizzy kind
Oogkleur: bruine ogen
Haarkleur: zwart bruinig haar
Char: Aardig als je dat ook voor hem bent, Vaak opzichzelf, besluit vast, een klier kopje maar ook een mensen mens om iedereen te begrijpen.

Geschiedenis:
Sean is op een leeftijd van zeg jaar al zijn ouders kwijt geraakt aan duistere magie maar weet er zelf niks van. Hij heeft tijdens die aanval ene hersens schudding opgelopen en mariah heeft hem toen gevonden toen hij even wakker was. Sind die dag met ed hersens schudding weet hij niiks meer van zijn familie maar hij komt later zijn grote neef Setherian tegen die hem meteen herkenden. Sean krijg soms dee terug te zien van zijn verleden maar kan het niet aan zien en zo komt hij langzaam erachter dat hij door dat geval zijn witte magie kwijt is en duistere magie heeft geerft wat al in de familie zat. Sean ziet kleine deen en de brute moord op zijn ouders terug dat in schokken door zijn lichaam gaat maar met zijn neef red hij het wel denktie zelf.
Specialiteit: Duistere magie is tot hem door gedrongen en het witte er uit gesagen terwijl de kant van zijn familie helemaal lichte magie deed is hij het zwarte schaap dat naar het duister is toe gedrongen.
Extra:
Sean opende zijn ogen en zag hoe de wereld voor hem vernietigt werd het was donker het was midden in de nacht hij werd wakker en zag ed bewuste dader in zijn eigen ogen. "Papa Mama, waar zijn jullie?" Zei Sean zahtjes en zag toen opeen met slaperige ogen een weze voor zig en keek het met grote ogen aan "Jij ben niet papa of mama, waar zijn ze!" Zei hij moedig maar de wezen moes alleen maar laggen en pakte hem zo op met duistere magie smeet hem neer. Sean knalde met zijn kop tegen ene boom en bleef bewusteloos liggen met ene litteken op zijn been van de dader.

(Klein stukje wat ik al verzonnen heb D= misschien ga ik het nog uit vergroten.)

Naja om verder te zeggen ik ben Sean en ej zult me wel ontmoeten en leren kennen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sean Etherrior
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Setherian 'Fel'dan' Etherrior

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: