Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 dringend bericht

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 2:27 am

ik ben nieuw hier en weet niet zo goed hoe dit werkt dus.....

het was stil in het bos. de zon stond al laag, ze had nog maar wijnig tijd maar haar paard was moe van de hele dag lopen. linde besloot te gaan lopen met haar paard aan de hand. sierlijk sprong ze van haar paard af en pakkte zijn teugels.

linde was door haar tante eropuit gestuurd om felix een bericht te geven, ze had zelf geen idee wat erin zou staan maar het maakte haar ook niet uit, ze had al vaker als postduif gespeeld en zich nooit echt geintereseerd naar de inhoud van de brieven en pakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 2:34 am

Samina keek om zich heen, de pijn in haar onderbuik werd minder. Ze wilde Felix spreken maar ze wist niet wat ze zou zeggen. Ze zuchte, een tweelingzus hebben was vreemd. Ze ging een hoek om en zag een elf die ze nog nooit gezien had, vreemd, toch kwam ze haar vaag bekend voor. 'Hallo, wie ben jij?' vroeg ze zo beleefd mogelijk. Ze hoopte dat he niet vervelend klonk, ze bekeek de elf wat beter, ze had een mooi paard aan de teugels.

(flut, felix is jinte maar ze heeft een compverbod, bel me even als je wilt weten hoe het schrijven van een topic hier moet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 2:36 am

Ok ik zal je wel heel even helpen, aangezien je nieuw bent zal je geen waarschuwing krijgen wat je normaal wel zou krijg maar goed.

Ten eerste werken wij met namen zonder cijfers in onze acc naam. Dus ik zal de 1 voor je wel uit je naam halen Smile

Ten tweede mag je niet posten voor je je aanmeld. Ik neem aan dat je Elf wilt worden dus ik zal je wel even het inschrijftopic voor de elfen sturen, dat is deze: fantasylife.actieforum.com/f10-koninkrijken Zodra je daar dan toesteming hebt gekregen om te posten mag je bij elfen territorium en overige territoria posten. Ik hoop dat ik je zo genoeg geinformeerd bent anders kan je altijd een van ons pm'en.
ons team: Mimi, Jasmyn, Denaii, Tanwen, als er iets is kunnen wij antwoord geven op je vragen, Zijn wij of onze andere accounts niet online zijn er altijd wel mensen die je ook kunnen en willen helpen. Veel plezier verder op Fantasy Life Smile
Heb je nog vragen of opmerkingen kan je Pm'en en niet op dit bericht reageren in dit topic.
MvG Mimi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 6:10 am

het was een lang pad met veel bochten, linde had het gevoel dat ze al een paar uur aan het lopen was. ze had dorst en haar paard ook. plotseling stond daar een elf, ze zag er iets ouder uit dan zij en was zwanger. heel even keken ze elkaar aan, toen zie de elf: 'hallo, wie ben jij?'. het klonk een beetje sullig. heel even wist linde niets te zeggen maar toen zei ze: 'ik ben linde, hoe heet jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 11:18 pm

'ik ben linde, hoe heet jij?' vroeg het meisje aan Samina. 'Samina is mijn naam, profesioneel beschermer en opvolger van de queen.' Zei Samina met trots in haar stem. Ze vond het zo vreemd, waarom kwam ze haar toch zo bekend voor? 'Ik.... heb ik je ergens eerder gezien?' en meteen daarna: 'Laat maar, stomme vraag. Waarom ben je hier, ik heb je nooit eerder hier gezien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyza okt 08, 2011 11:43 pm

'Samina is mijn naam, profesioneel beschermer en opvolger van de queen.' Zei Samina met trots in haar stem. 'Ik.... heb ik je ergens eerder gezien?' zie samina en meteen daarna: 'Laat maar, stomme vraag. Waarom ben je hier, ik heb je nooit eerder hier gezien.' 'ik kom voor felix', vertelde linde, 'ik heb een brief voor haar'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:06 am

Met een zucht liep ze daar, wat deed ze hier. Haqr twee dochters waren nu ondertussen bij hun vaste oppas Mordon, de jongere broer van Hunter had een goed hart. Ze mocht hem echt. Terwijl ze lachend daarover nadacht voelde ze nieuw verdriet op komen. De vader van haar twee kindjes had ze al zo lang niet gezien. Seth, haar Seth. Met die gedachte hoorde ze hoeven door het bos kletteren. De zwarte hengst met spierwitte manen kwam van tussen de bomen uit. Een glimlach kwambover Mimi's gezicht. "Shadowsoul.." Fluisterde ze en haar hengst kwam stil te staan voor haar. Langzaam wreef Mimi met haar hand over zijn neus. "Weet jij waar Samina is?" Vroeg Mimi langzaam. Mimi wou eigenlijk even over een paar zaken praten met de deputy. Shadowsoul brieste even en Mimi glimlachte terwijl ze op zijn rug sprong. De hengst steigerde, zijn richtingsgevoel was perfect en hij zou haar zo naar Samina brengen. Binnen een half uur aan non stop galop vertraagde Shadowsoul zijn passen en Mimi zag waarom. In de verte zag ze de gedaamte van Samina, en een die ze half herkende als Linde. Ze zag het meisje niet vaak. Rustig sprong Mimi van Shadowsoul's rug en liep met het paard naast haar naar hun toe. Shadowsoul had er blijkbaar helemaal geen problemen mee dat ze vampier geworden was. Mimi legde haar hand tegen de hengst zijn nek en liep naar hun toe. "Samina, Linde, hoe gaat het?" Vroeg ze glimlachend en keek Shadowsoul aan die het paard van Linde aankeek en zijn neus tegen de zijne drukte. Mimi had ondertussen de laatste woorden opgevangen. "Wat is er met Felix?" Vroeg ze geintereseerd en glimlachte naar Linde.

shadowsoul:
www.imageshack.us/photo/my-images/607/shorseedited1.jpg/

(Kom even t topic binnenvallen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:26 am

"Samina, Linde, hoe gaat het?" linde schok, keek op en zag mimi. ze was blij, nu voelde ze zich wat meer op haar gemak. ze hield niet ze van vreemde, al ontmoeten ze heel veel onbekende mensen. "Wat is er met Felix?" Vroeg mimi geintereseerd en glimlachte naar Linde. 'ík heb een brief voor felix, van mijn tante' antwoorde linde, 'en ik moet u moet trouwens de groeten van mijn tante brengen. ze vond het zo gezellig dat u een tijd terug bij ons langskwam en ik ook.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:30 am

'ik kom voor felix', vertelde linde, 'ik heb een brief voor haar'. 'Dat komt mooi uit, ze is mijn zus en ik zocht haar ook al.' 'Samina, Linde, hoe gaat het?' vroeg een stem achter hen, het was Mimi. 'Mimi, ja het gaat prima!' zei Samina, maar meteen betrok haar gezicht toen ze een schopje in haar buik voelde. 'Au, die kleien dondersteen kan zich niet stil houden, ik denk dat de vader een ruwe kerel is.' zei ze lachend. "Wat is er met Felix?" vroeg Mimi aan Linde. 'Ja, is er iets mis?' vroeg Samina ook aan Linde, ze streelde het paard van Linde, het was een mooi beest. 'ík heb een brief voor felix, van mijn tante' antwoorde linde, 'en ik moet u moet trouwens de groeten van mijn tante brengen. ze vond het zo gezellig dat u een tijd terug bij ons langskwam en ik ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:41 am

'Mimi, ja het gaat prima!' zei Samina, maar meteen betrok haar gezicht. 'Au, die kleinen dondersteen kan zich niet stil houden, ik denk dat de vader een ruwe kerel is.' zei ze lachend. "Wat is er met Felix?" vroeg Mimi aan Linde. 'Ja, is er iets mis?' vroeg Samina ook aan Linde, ze streelde het paard van Linde, het was een mooi beest. 'ík heb een brief voor felix, van mijn tante' antwoorde linde, 'en ik moet u moet trouwens de groeten van mijn tante brengen. ze vond het zo gezellig dat u een tijd terug bij ons langskwam en ik ook.' Mimi glimlachte. "Het was inderdaad erg leuk. Ik zal snel weer eens langskomen." Daarna keerde ze zich naar Samina. "Ik weet hoe je het voelt. Maar ik had drie van die gekken in mijn buik." Meteen toen ze dat gezegd had sloeg ze haar hand voor haar mond. Samina en de rest van het volk wisten van haar twee dochters Sara en Meredith, maar van Dave wisten se niets. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan terwijl ze haar andere hand op Shadowsoul's schoft legde. Hij was nogsteeds aan het snuffelenet Linde's paard. Om het onderwerp kinderen weg te wuiven keerde Mimi zich naar Linde. "Hoe heet je paard?" Vroeg ze glimlachend terwijl ze Shadowsoul bleef kietelen onder zijn manen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:56 am

"Ik weet hoe je het voelt. Maar ik had drie van die gekken in mijn buik." verbluft keek linde mimi aan: 'heb je kinderen? drie zei je, wat schattig. had ik maar kinderen' "Hoe heet je paard?" Vroeg mimi glimlachend aan linde terwijl ze Shadowsoul kietelen onder zijn manen. hij heet trash.' linde snapte niet waarom mimi van onderwerp veranderde
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 12:57 am

'weten jullie waar felix is?' vroeg linde plotseling, 'ik heb nog al haast snap je.' Mimi's gezicht betrok. " Felix is of in het paleis met Hunter of ergens anders met haar leerling. Al geeft ze die tegenwoordig haast geen aamdacht, dus ik zou voor het paleis gaan." Mimi's ogen stonden geiriteerd en haar lippen waren een norse streep. Tegenwoordig kreeg ze de kriebels van Felix. Er ging een dreiging van haar uit. Mordon had gelijk. Er was iets mis met haar. "Wat staat er in die brief?" Vroeg Mimi geiriteerd. Ze kon de tante van Linde goed, goed genoeg om te weten dat dit iets belangrijks moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 1:04 am

"Ik weet hoe je het voelt. Maar ik had drie van die gekken in mijn buik." verbluft keek linde mimi aan: 'heb je kinderen? drie zei je, wat schattig. had ik maar kinderen' "Hoe heet je paard?" Vroeg mimi glimlachend aan linde terwijl ze Shadowsoul kietelen onder zijn manen. hij heet trash.' linde snapte niet waarom mimi van onderwerp veranderde. 'Mimi.....je hebt toch maar twee kinderen? Die twee kleine meisjes.....heb je nog een kind.....?' "Wat staat er in die brief?" Vroeg Mimi geiriteerd. 'Mimi, verander nou niet van onderwerp! Heb je nog een kind? Je kunt het me gerust vertellen, ik zal niks doorvertellen!' Ze greep Mimi's arm en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 1:15 am

'Mimi, verander nou niet van onderwerp! Heb je nog een kind? Je kunt het me gerust vertellen, ik zal niks doorvertellen!' Ze greep Mimi's arm en keek haar aan. Binnen enkele seconden was Shadowsoul omgedraaid en hat de greep van Samina rond haar arm losgetrokken. Woest keek de hengst Samina aan. Maar mimi schudde haar hoofd en stapte naar voren om hem weg te duwen. " Samina, ik heb nog een zoon ja, hij is.. bij zijn vader. Maar jij weet niet wie de vader is. Enkel Mordon en Hunter weten dat. De vader van mijn kinderen.. is geen elf, het is een tovenaar... en niet zomaar elke tovenaar, ik weet zeker dat je hem wel kent. Setherian Fel'dan, de Wizardking inderdaad, een gruwelijke moordenaar zonder enig respect voor leven. En.. de liefde van mijn leven.." De stortvloed aan woorden ontspande haar. Nu was het grootste gedeelte er uit, hun zouden er alleen nooit achter komen dat zij vampier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 1:45 am

Binnen enkele seconden was Shadowsoul omgedraaid en hat de greep van Samina rond haar arm losgetrokken. Woest keek de hengst Samina aan. Maar mimi schudde haar hoofd en stapte naar voren om hem weg te duwen. " Samina, ik heb nog een zoon ja, hij is.. bij zijn vader. Maar jij weet niet wie de vader is. Enkel Mordon en Hunter weten dat. De vader van mijn kinderen.. is geen elf, het is een tovenaar... en niet zomaar elke tovenaar, ik weet zeker dat je hem wel kent. Setherian Fel'dan, de Wizardking inderdaad, een gruwelijke moordenaar zonder enig respect voor leven. En.. de liefde van mijn leven.." Samina knikte. 'Ik heb hem een keer gezien, zag er nogal arrogant uit, maar ik bepaal niet op wie je verliefd word!' Ze was opgelucht dat Mimi haar de waarheid vertelt had. 'Nee, mimi, ik bepaal de liefde van andere niet, dat moeten ze zelf weten. Kijk nou naar mij, ik ben zwanger gemaakt door een rotzak die vervolgens niks meer van zich laat horen.' En ze glimlachte naar Mimi en wierp haar paard een geruststellende blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 2:29 am

linde snapte er helemaal niets meer van. Setherian Fel'dan, de Wizardking, vader van mimi's kinderen. wat was er met felix? ze staarde mimi en samina omstebeurd vragend aan. waarom wist ze nooit iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 4:50 am

Voorzichtig stapte ze de Elven territoria binnen en liep naar het kasteel Sunlightly rende blij voor op. Daisy had haar lichtjes verandert zo dat de andere beschermers haar niet zouden herkennen, want mimi had haar snel herkent maar ja haar herkende ze ook heel snel mimi was 6 jaar haar mentor dus hoezo zou ze haar niet herkennen. maar de reden dat ze hier was, ging over haar zoon, daisy wou uit gebreid vertellen hoe het met hem ging. In de verte zag ze 3 elven 2 daarvan kende ze het waren Samina en mimi de andere was vaag in haar herinneringen, ook zag ze schadowsoul de prachtige hengst, toen sunlightly schadowsoul en mimi in de oog kreeg rende ze meteen naar hun toe. Mimi zou sunlightly misschien herkennen maar Samina zou haar nooit herkennen want Sunlightly had nu rode vacht met zwart er tussen en minder dikke vacht. Daisy liep naar de elven toe.

-ik stoor jullie gezellig-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 6:33 am

Samina knikte. 'Ik heb hem een keer gezien, zag er nogal arrogant uit, maar ik bepaal niet op wie je verliefd word!' Met diw woorden werd Mimi meer en meer sachrijnig en ze gromde zacht. 'Nee, mimi, ik bepaal de liefde van andere niet, dat moeten ze zelf weten. Kijk nou naar mij, ik ben zwanger gemaakt door een rotzak die vervolgens niks meer van zich laat horen.' Mimi trok haar wenkbrauw op en staarde haar geiriteerd aan. Linde keek haar vragend aan en ze glimlachte alleen. "Lang verhaal.." Sprak ze zacht toen er plotseling een vosje met een rode vacht met zwart er tussen. Mimi herkende het vosje meteen. Natuurlijk herkende ze hem Sunlighty. De manier van zijn lopen, zijn houding, zijn ogen. Mimi glimlachte en bukte om hem te aaien. "Hi sunny." Fluisterde en zag hoe Daisy in de verte naar hen toe kwam lopen. Ze kwam omhoog en glimlachte breed naar haar vroegere leerling. "He Daisy, wat brengt jou hier naartoe?" Riep ze glimlachend. Ze had Sunlighty's vacht veranderd, dus ze wou niet herkent worden. Hoewel Mimi nog moeite had met de naam en haar eigenlijk bij haar oude naam wou noemen. Wist mimi dat ze dat niet in dank af zou nemen. Toen Daisy bij hen was glimlachte ze opnieuw. Ze legde haar hand op Daisy's schouder en keek de twee elfen aan. "Samina, Linde, dit is Daisy, Daisy, dit zijn Samina en Linde." Met een glimlach zag ze hoe Shadowsoul zijn neus in Sunlighty's vacht stak en Sunlighty die terug snuffelde. Mimi glimlachte, nog altijd even giede vrienden. "Hoe gaat het met je Daisy?" Vroeg Mimi glimlachend en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyzo okt 09, 2011 6:50 am

plotseling verscheen er een vosje, hij was rood met zwatr er tussen. mimi scheen hem te herkennen. linde dacht dat ze gek werdt, ze snapte er helemaal niets meer van. toen kwam er ook nog een jonge vrouw aan lopen die mimi ook scheen te kennen. linde dacht even dat ze helemaal gek werdt maar hevond zichzelf. ze had nog nooit zoveel vreemde dingen meegemaakt juist wanneer zij dat even niet wilde; ze had samina, de zus van felix, ontmoet, toen mimi, daarna bleek mimi kindere te hebben van Setherian Fel'dan, de Wizardking (drie in totaal), toen kwam er een vos opeens opduiken en daarna een wild vreemde vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 2:48 am

Samina zag dat Mimi steeds geirriteerder keek. 'Dat was een compliment Mimi.' Zei ze zelf ook een beetje geirriteerd. plotseling verscheen er een vosje, hij was rood met zwatr er tussen. mimi scheen hem te herkennen.'Samina, Linde, dit is Daisy, Daisy, dit zijn Samina en Linde.' 'Aangenaam Daisy.' Zei Samina zonder op het gevoel af te gaan dat ze haar al eerder had gezien. Ze lachte even toen ze naar Linde's gezicht keek, ze snapte er niks meer van. 'Kom Linde, dan gaan we mijn zus zoeken.' Zei ze en ze gebaarde naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 3:35 am

"He Daisy, wat brengt jou hier naartoe?" Hoorde ze de stem van mimi, blij liep ze naar haar toe . Ze voelde de hand van haar vroegere mentor en Queen, Daisy slikte onhoorbaar en keek de andere 2 elven aan. "Samina, Linde, dit is Daisy, Daisy, dit zijn Samina en Linde." 'Aangenaam Daisy.' Zei Samina "Hoe gaat het met je Daisy?" vroeg mimi 'goed, mimi ik kwam gewoon even langs ik heb je zo lang niet meer gezien.' de laatste woorden waren bijna onhoorbaar. Bijna een jaar hadden ze elkaar niet gezien, ze knikte naar linde en glimlachte vriendelijk. 'Kom Linde, dan gaan we mijn zus zoeken.' hoorde ze een stem van Samina zeggen, was er iets mis met Felix en Samina leek wel zwanger, Daisy keek vragend naar mim.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 3:54 am

'Kom Linde, dan gaan we mijn zus zoeken.' Zei samina en ze gebaarde naar de deur. linde knikte en volgde haar. plotseling voelde linde een helse pijn midden in haar rug en alles werd zwart. ze zweefde in het niets, in het oneindige en voelde zich alleen en klein. linde werd wakker in een lichte kamer liggend op haar buik. ze voelde een drukkende pijn midden in haar rug maar kon niet achterhalen waar dat vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 4:26 am

Plots kromp Linde ineen, ze viel flauw. Samina kon haar nog net opvangen en ze riep: 'Mimi, Daisy, help me!' Samen droegen ze haar naar een kamer. Ze legde haar op haar buik neer en Samina ging naast haar zitten. Na een tijdje kwam ze bij. 'Hoe voel je je?'

(sorry voor powerplay)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 5:33 am

'Hoe voel je je?' linde srok op. ze had samina nog helemaal niet zien zitten. 'het gaat wel' antwoorde ze half mompelend. 'waar ben ik?' voegde ze eraantoe
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Emptyma okt 10, 2011 7:00 am

'Hoe voel je je?' linde srok op. ze had samina nog helemaal niet zien zitten. 'het gaat wel' antwoorde ze half mompelend. 'waar ben ik?' voegde ze eraantoe. 'Je bent in een speciale kamer voor gasten, ik schrok me een ongeluk!' Zei Samina. 'Ik zal Daphne zo even halen, of gaat het wel weer? Ik kon je nog net opvangen, je viel met een noodgang naar benenden. Wat gebeurde er?' bleef ze doorvragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dringend bericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dringend bericht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: