Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new day has come...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 2:55 am

Met een gaap en een zucht opende Mariah haar ogen om Poekie op haar schoot te vinden. "Goede morgen kleintje." Fluisterde ze lachend tegen t witte poesje. Langzaam kwam ze omhoog en sloeg haar dekbed overtrek weg. Ze stond op en rekte zich eens goed uit. Mariah pakte haar kleren en liep richting de badkamer met Poekie bij haar voeten om zich te wassen en om te kleden.

Eenmaal klaar liep ze richting de bank in de woonkamer. Met een zucht liet ze zich op de bank zakken. Natuurlijk sliepen haar vader, Sean en Dave nog, tegenwoordig was zij bijna altijd als eerste wakker, maar er waren een paar dingen die ze met haar vader moest overleggen. Ze had dingen opgemerkt en gevoeld, die konden toch niet kloppen? Opnieuw hees ze zichzelf van de bank en liep richting haar vaders kamer. Heel voorzichtig sloop ze naar binnen en ging bij zijn voeten op de bedrand zitten. "Pap? Ben je wakker? We moeten praten." Sprak ze tergend langzaam terwijl Poekie over hem heen sprong om zich in het bed te nestelen.

Eerst Seth, daarna Dave en Sean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 5:28 am

Seth draaide zich om en Selene lag naast hem op het bed en keek hem aan. "Ga maar weer slapen," fluisterde ze en en veegde ze een haarlok uit zijn gezicht. Seth viel in slaap en Selene zuchtte terwijl ze vervaagde. "Kinderen groeien zo snel op.... Valencia.... Seth.... Mariah, Dave, Sean. Kinderen worden snel groot." zuchtte ze en verdween.
"Pap? Ben je wakker? We moeten praten." Sprak Mariah. Seth gaapte en werd wakker, hij keek slaperig Mariah aan en glimlachte. "Morgen, goed geslapen?" vroeg hij kalm terwijl hij overeind kwam en in bed bleef zitten. Hij keek even kalm naar Mariah en glimlachte. Selene verscheen naast Seth en glimlachte, "Wat is er lieverd? Ik en Seth staan voor je klaar als er iets, dat weet je," zei Selene glimlachend en ging aan de rand van het bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 5:46 am

Seth gaapte en werd wakker, hij keek slaperig Mariah aan en glimlachte. "Morgen, goed geslapen?" vroeg hij kalm terwijl hij overeind kwam en in bed bleef zitten. Hij keek even kalm naar Mariah en glimlachte. Selene verscheen naast Seth en glimlachte, "Wat is er lieverd? Ik en Seth staan voor je klaar als er iets, dat weet je," zei Selene glimlachend en ging aan de rand van het bed zitten. Mariah zuchte en keek haar vader recht aan. "Papa, er zijn dingen.. die je me moet vertellen." Fluisterde ze zacht en viste een klein steentje aan een ketting uit haar zak waar het woord Telrunya in gegrafeert stond. Het beeld van de blauwharige vrouw schoot weer door haar hoofd, het eerste beeld wat ze ooit had gezien, wie ze als haar moeder had gezien voor Selene. Maar was Selene haar echte moeder? Of was de blauw haarige vrouw dat. Ze legde het steentje in haar vaders hand en keek hem aan. "Papa, ik ben niet wie je zegt dat ik ben toch, wie ben ik papa?" Fluisterde ze en legde haar kleine hand op de hand van haar vader waar het steentje in lag. "En wie was die blauwharige vrouw? Die mijn eerste herrineringen beinvloed?" Haar stem was hakkelig en haar ogen begonnen vochtig te worden, ze moest en zou het antwoord weten. Wie was ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 6:21 am

"Papa, er zijn dingen.. die je me moet vertellen." Fluisterde ze zacht en viste een klein steentje aan een ketting uit haar zak waar het woord Telrunya in gegrafeert stond. Ze legde het steentje in haar vaders hand en keek hem aan. "Papa, ik ben niet wie je zegt dat ik ben toch, wie ben ik papa?" Fluisterde ze en legde haar kleine hand op de hand van haar vader waar het steentje in lag. "En wie was die blauwharige vrouw? Die mijn eerste herrineringen beinvloed?" Haar stem was hakkelig en haar ogen begonnen vochtig te worden.
Seth zuchtte en trok Mariah naar hem toe en omhelsde haar, "Mariah, ik ben niet je vader en Selene is niet je moeder." zei Seth kalm en keek Mariah aan maar hield haar beet. "Om eerlijk te zijn, hebben we je geadopteerd. Telrunya, Daphne... de zus van mijn liefde bracht je hier en ik adopteerde je. Selene is een summon, mijn voogd toen mijn mentrix/voogd overleed. Zij heeft je opgevoed als moeder, ik als vader. We houden van je, je bent als mijn eigen kind.... je bent mijn dochter." zei Seth en trok haar troostend tegen zich aan terwijl Selene zachtjes over Mariah haar rug wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 6:31 am

Seth zuchtte en trok Mariah naar hem toe en omhelsde haar, "Mariah, ik ben niet je vader en Selene is niet je moeder. Om eerlijk te zijn, hebben we je geadopteerd. Telrunya, Daphne... de zus van mijn liefde bracht je hier en ik adopteerde je. Selene is een summon, mijn voogd toen mijn mentrix/voogd overleed. Zij heeft je opgevoed als moeder, ik als vader. We houden van je, je bent als mijn eigen kind.... je bent mijn dochter." zei Seth en trok haar troostend tegen zich aan terwijl Selene zachtjes over Mariah haar rug wreef. De tijd om haar heen leek stil te staan terwijl haar vader dat vertelde. Nee niet haar vader, haar hele leven was een leugen. Tranen stroomde onophoudelijk over haar wangen terwijl ze zich los probeerde te rukken van Seth. Zodra dat niet lukte deed ze iets heel anders. Ze drukte zich tegen Seth aan. Nigsteedsstroomde de tranen over haar wangen terwijl ze haar gezicht tegen zijn schouder aan drukte. Voorzichtige pootjes voelde ze op haar rug drukken, Poekie pribeerde haar te troosten, maar dat kon niet. Ze was niets meer, elke band die ze aan haar werkelijkheid had gelegd was doorgenknipt. Bestond niet meer, bestond zij dan nog. "Wie.. zijn mijn ouders dan?" Vroeg ze met een gebroken stem. Meer wist ze niet te zeggen, want meer was ze niet. Ze was niemand, in een klap, was haar leven zoals ze het had gekend over...
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptydi okt 11, 2011 6:56 am

"Wie.. zijn mijn ouders dan?" Vroeg Mariah met een gebroken stem. Seth omhelsde haar en keek haar even aan, "Je moeder is dood, je vader waarschijnlijk ook..... Alleen ik ben je vader, Selene is je moeder. Misschien niet in vlees en bloed. Alleen wel in geest, ziel en leven." zei Seth en streek over Mariah''s rug. Selene glimlachte, "Mariah, Seth is je vader. Hij heeft je sinds je geboorte gekoesterd, verzorgd en toen je pijn had troostte hij je... Toen je huilde was hij wakker en Mariah. Zeven en een half jaar geleden waren er hier 2 vampiers, ze dreigden met dood en marteling alleen Seth, Seth heeft wat dingen gezegd. Hij beloofde mij dat hij alles zou doen om jou veilig te houden. Al kostte dat zijn eigen leven, de vampier... stierf pijnlijker na de bedreiging dan jij je kan bedenken. Mariah, ik als vrouw zeg wat een man niet kan. Seth geeft bijna meer om je dan een vader om een dochter kan geven,'' zei Selene en keek Mariah aan. Seth omhelsde Mariah nog steeds en hield haar stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptyzo okt 16, 2011 9:51 am

Seth omhelsde haar en keek haar even aan, "Je moeder is dood, je vader waarschijnlijk ook..... Alleen ik ben je vader, Selene is je moeder. Misschien niet in vlees en bloed. Alleen wel in geest, ziel en leven." zei Seth en streek over Mariah''s rug. Selene glimlachte, "Mariah, Seth is je vader. Hij heeft je sinds je geboorte gekoesterd, verzorgd en toen je pijn had troostte hij je... Toen je huilde was hij wakker en Mariah. Zeven en een half jaar geleden waren er hier 2 vampiers, ze dreigden met dood en marteling alleen Seth, Seth heeft wat dingen gezegd. Hij beloofde mij dat hij alles zou doen om jou veilig te houden. Al kostte dat zijn eigen leven, de vampier... stierf pijnlijker na de bedreiging dan jij je kan bedenken. Mariah, ik als vrouw zeg wat een man niet kan. Seth geeft bijna meer om je dan een vader om een dochter kan geven,'' zei Selene en keek Mariah aan. Seth omhelsde Mariah nog steeds en hield haar stevig vast. Mariah slikte daarna schudde ze haar kleine hoofdje. "Ik geloof je mama.. papa.. jij bent mijn papa niemand anders is mijn papa of mama." Sprak ze zachtjes. "Maar Dave wel jouw echte zoon? En Sean oom familie. Wat ben ik dan?" Troosteloos staarde ze hem aan. "Eigenlijk.. heb ik niemand behalve jullie?" Langzaam zuchtre ze en probeerde zich los te haken uit haar vaders greep. "Er is niets over van hun? Vroeg ze verdrietig en keek van haar vader naar haar moeder.

tijd om kettinkje te geven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Emptyzo okt 16, 2011 10:15 am

"Ik geloof je mama.. papa.. jij bent mijn papa niemand anders is mijn papa of mama." Sprak ze zachtjes. "Maar Dave wel jouw echte zoon? En Sean oom familie. Wat ben ik dan?" Troosteloos staarde ze hem aan. "Eigenlijk.. heb ik niemand behalve jullie?" Langzaam zuchtre ze en probeerde zich los te haken uit haar vaders greep. "Er is niets over van hun?" Vroeg ze verdrietig. Seth zuchtte, "Mariah, ik en mijn vrouw hebben drie kinderen. Dave en de andere twee ken ik niet, ik weet enkel dat het meisjes zijn. Sean is van mijn vaders kant een verre neef. Alleen je bent voor mij even waardevol als Dave of mijn twee dochtertjes... waardevoller dan Sean. Hij is maar een neefje... jij bent mijn dochter. Alleen in dit huis zijn jullie allemaal gelijken." zei Seth en hij Kuste Mariah op haar voorhoofd. "Selene.... geef het maar." zei Seth. Selene keek Mariah aan en stak in haar hand een ketting uit, "Dit was gebracht, het is van je ouders. We geven het nu je ouder bent en je slim genoeg bent het te weten. Alleen vergeet niet, wij hebben voor je gezorgd.... toen niemand anders je wou of kon nemen. Hebben wij, Seth als een jongeman en koning had hij het opgegeven om een mooie dochter als jij op te voeden en wij hebben samen met onze harten je verzorgd. Het is goed als je wilt weten over je familie maar vergeet ons alsjeblieft niet," zei Selene en streek door Mariah's haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new day has come... Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day has come...   A new day has come... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new day has come...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: