Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What do you want to say?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: What do you want to say?   What do you want to say? Emptyzo okt 16, 2011 7:08 am

Samina hijgde en ging even zitten, tjongejonge wat was ze al dik en het werd ook steeds zwaarder. Ze veegde het zweet van haar voorhoofd en streek een paar kreukels uit de zwarte jurk die Felix haar had gegeven. Ze was hier voor Mimi, ze wilde met haar praten had ze gezegd. Samina voelde zich ongemakkelijk, iedereen deed de laatste tijd zo vreemd. Felix kwam vaak niet meer thuis om te eten en Mimi was wat afweziger. Ze dacht aan Mordon, ze moest hete hem nog vragen, zou hij het willen. Ze wilde niets liever dan dat hij peetvader zou zijn. Er klonken voetstappen in de gang, Samina hees zich met moeite en een pijnlijk gezicht overeind. Mimi stond voor haar.

(mimi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptyzo okt 16, 2011 7:20 am

Mimi glimlachte naar Samina en draaide zich om. "Kom mee." Sprak ze langzaam terwijl ze richting het balkon liep. "Kijk Samina." Sprak ze toen ze naast haar stond. "Dit zal binnenkort allemaal onder jouw hoede staan. Het hele elfenrijk zal op een dat voor je knielen. Ze zullen jouw leiding verwachten." Mimi keek haar aan. "Mijn tijd als Queen zit er op. En die van jou zit er aan te komen. Ik zal je leren wat je moet weten." Ze keek haar doordringend aan. "Ben jij klaar voor de moeilijkste training van je leven." Vroeg ze en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptyzo okt 16, 2011 7:24 am

Mimi glimlachte naar Samina en draaide zich om. "Kom mee." Sprak ze langzaam terwijl ze richting het balkon liep. "Kijk Samina." Sprak ze toen ze naast haar stond. "Dit zal binnenkort allemaal onder jouw hoede staan. Het hele elfenrijk zal op een dat voor je knielen. Ze zullen jouw leiding verwachten." Mimi keek haar aan. "Mijn tijd als Queen zit er op. En die van jou zit er aan te komen. Ik zal je leren wat je moet weten." Ze keek haar doordringend aan. "Ben jij klaar voor de moeilijkste training van je leven." Vroeg ze en keek haar vragend aan. Samina keek naar wat er voor haar lag. Het was immens. Ze keek even naar de grond, maar toen sprak ze luid en duidelijk, alsof het uit het de grond opsteeg: ''Ja, ik ben er klaar voor! Leer mij wat ik moet leren en vertel mij wat ik moet weten.''

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: beschermer
Partner: x

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptyzo okt 16, 2011 10:34 am

'Ja, ik ben er klaar voor! Leer mij wat ik moet leren en vertel mij wat ik moet weten.'' Mimi zuchtte en keem haar aan. "Hoof omhoog." sprak ze labgzaam en stapte vanlhet balkon af weer de duister van de zaal in. "Nu, wie, die dicht bij het hof staat. De belangrijkste beschermers en king en jouw teamgenoot onze andere deputie vertrouw jij het meest. Wie van deze hele wijde wereld zou je als eerste je geheimen vertellen?" Ze keek haar doordringend aan. Een ijskoude blauwe blik die niemand kon missen. Ze zag alles. De ring om haar hand deed haar verlangen naar Seth toenemen. Niet lang meer, of ze kon hem vooreeuwig in haar armen sluiten. "Samina, wie vertrouw jij het meest vande hele wereld?" Vroeg ze nogmaals langzaam en wachtte rustig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptyma okt 17, 2011 4:57 am

'Ja, ik ben er klaar voor! Leer mij wat ik moet leren en vertel mij wat ik moet weten.'' Mimi zuchtte en keem haar aan. "Hoof omhoog." Samina stak plechtig haar kin wat meer in de lucht. Mimi stapte vanlhet balkon af weer de duister van de zaal in. "Nu, wie, die dicht bij het hof staat. De belangrijkste beschermers en king en jouw teamgenoot onze andere deputie vertrouw jij het meest. Wie van deze hele wijde wereld zou je als eerste je geheimen vertellen?" Ze keek haar doordringend aan. Een ijskoude blauwe blik die niemand kon missen. Samina keek even naar die blik, hij sneed dwars door haar heen. ''Mijn zus, Felix. Zo is het al van begins af aan.'' zei ze en keek weer naar Mimi. "Samina, wie vertrouw jij het meest vande hele wereld?" Vroeg ze nogmaals langzaam en wachtte rustig op antwoord. Samina voelde weer een heftige schop in haar buik, maar ze negeerde het. ''Ik weet het de laatste tijd niet meer, eerlijk gezegd. Ik dacht dat het Felix was, maar nu ik eens naar onze relatie kijk. Het loopt nou niet echt soepel en Felix is veel weg. Waarheen weet ik echt niet, misschien daarom wordt het allemaal minder.'' Samina zweeg en streek over haar buik. ''Ik begin hoop te krijgen dat het Mordon of Hunter aan het worden is, maar een vast antwoord kan ik je niet geven.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptydi okt 18, 2011 8:36 am

''Ik weet het de laatste tijd niet meer, eerlijk gezegd. Ik dacht dat het Felix was, maar nu ik eens naar onze relatie kijk. Het loopt nou niet echt soepel en Felix is veel weg. Waarheen weet ik echt niet, misschien daarom wordt het allemaal minder.'' Samina zweeg en streek over haar buik. ''Ik begin hoop te krijgen dat het Mordon of Hunter aan het worden is, maar een vast antwoord kan ik je niet geven.'' Mimi knikte langzaam. "Samina, wat er voor jou ligt is een ongelovelijk zware taak. Al wir jij zal moeten vertrouwen is de huidige King. Je weet mijn zus Daphne.. Ik vertrouwde haar zoveel.. Alleen toen ik Deputy werd.. en zij Leerling healer.. werden we opgesplitst.. Ze vertelde me dat ze me haatte toen ik Queen werd... Maar wat ik in haar ogen zag was verdriet. Samina, wat ik hiermee bedoel is dat het pad van Queen eenzaam kan zijn." Mimi zuchte zacht en keek Samina aan. "Je hebt alles wat je nodig hebt om Queen te worden.. Maar Samina.. ben jij uiteindelijk klaar.. om als het moet Felix op te geven voor het volk?" Vroeg ze zachtjes en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Emptydi okt 18, 2011 8:46 am

Mimi knikte langzaam. "Samina, wat er voor jou ligt is een ongelovelijk zware taak. Al wir jij zal moeten vertrouwen is de huidige King. Je weet mijn zus Daphne.. Ik vertrouwde haar zoveel.. Alleen toen ik Deputy werd.. en zij Leerling healer.. werden we opgesplitst.. Ze vertelde me dat ze me haatte toen ik Queen werd... Maar wat ik in haar ogen zag was verdriet. Samina, wat ik hiermee bedoel is dat het pad van Queen eenzaam kan zijn." Mimi zuchte zacht en keek Samina aan. "Je hebt alles wat je nodig hebt om Queen te worden.. Maar Samina.. ben jij uiteindelijk klaar.. om als het moet Felix op te geven voor het volk?" Vroeg ze zachtjes en keek haar aan. Samina voelde zich leeg, Felix opgeven... ''Het doet me pijn...maar mijn belang ligt ook bij dit volk. Als het ooit moet zal ik het doen...ik hoop alleen dat het niet hoeft...'' Ze slikte maar keek vastberraden. ''Bovendien krijg ik een kind, ik heb het gevoel dat dit kind wat meer licht zal brengen in mijn leven.''

(oeps, verkeerde acc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What do you want to say? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want to say?   What do you want to say? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want to say?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: