Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Act first then betrayal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 8:34 am

Seth liep kalm door vampier gebied richting het aangewezen plaatsje, hij had... vreemd genoeg het vriendelijk gevraagd en hier was hij dan. Seth wees de eerste beste vampier aan die hem aanstaarde. "Jij daar! Bloedworm! Wat is je naam...." spuugde Seth uit. De Vampier keek hem aan, "Wat.... hUH!? T-twan... maar.. wat... huh?" bracht de man uit die blijkbaar verrast was om Seth hier te zien. "Zeg tegen Vyndi dat een snack op haar wacht... nee zeg haar dat er iemand is die haar wilt spreken... wat haar heel veel kan opleveren." zei Seth en de vampier verdween. Wat vampieren liepen zo nu en dan langs waarvan ze hem aankeken alleen niemand durfde wat te doen. Aangezien hij hier duidelijk voor zaken was. Achter hem tot nu toe onopgemerkt in de schaduwen zat zijn gevolg. Langzaam verscheen Selene maar niet opmerkzaam was Selene's schaduw iets breder dan haar lichaam. Alleen dat was niet te merken door vampieren. Seth wachtte geduldig af tot hij een bekende stem hoorde.



-Vyndi-
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 9:01 am

"Vyndi, Setherian is hier!" Klonk Twans stem die haar op deed kijken van eenpaar van de kleinste vampiers die ze wat manieren probeerde bij te brengen. Vyndi gromde en kwam overeind. "Chelsea, pas op de kinderen..." Sprak ze zacht en eenlange blonde vrouw kwam glimlachend op haar af. Vyndi zuchtte. "Waar is onze gast Twan?" Vroeg ze en rende achter hem aan. Daar was hij. Een grijns rond Vyndi's gezicht ontstond terwijl ze naar voren liep met Twan aan haar zeide. Even keek Vyndi hem aan. "Rustig maar Twan, Sethy doet me niets. Hij heeft me nodig." Sprak ze grijnsend en Twan keek hawr even twijvelend aan. "Maar Vyndi?" Begon hij. "Nee! Weg, zoek maar Brooke ofzo." Siste ze en hij stapte weg met een klein knikje. Daarna keek Vyndi Setherian aan. " Zo Sethy, ben je er toch achter gekomen dat je niet zonder me kan?" Vroeg zegrijnsend en keek hem strak aan. "Nu even back to the point. Wat wil je?" Haar glimlach was verdwenen en ze keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 9:10 am

" Zo Sethy, ben je er toch achter gekomen dat je niet zonder me kan?" Vroeg zegrijnsend en keek hem strak aan. "Nu even back to the point. Wat wil je?" Haar glimlach was verdwenen en ze keek hem strak aan. Seth boog even licht, "Ach, vrouwe. Wat ik wil, is niet bestemd voor anderen om te horen. Ik wil als u het eveneens toestaat in uw gracieuze bui van geduld een gesprek onder vier ogen." zei Seth en liep op de vampier af. Hij pakte haar hand en kuste die, "Ik zal mijn wapens noch mijn summons of magie op uw richten gedurende mijn verblijf hier," zei Seth kalm. Selene kwam naar hem toe en boog ook zacht. Toen ze overeind kwam en Seth dat ook was nam Selene Seth's maskerachtige helm voor hem af zodat hij Vyndi recht aankeek. "Zoals u misschien kan merken was mijn streven.... naar een bepaald doel... dichtbij maar nog steeds ver weg... ik denk.. dat u en ik elkaar kunnen helpen op ene bepaald punt." zei Seth kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 10:08 am

Seth boog even licht, "Ach, vrouwe. Wat ik wil, is niet bestemd voor anderen om te horen. Ik wil als u het eveneens toestaat in uw gracieuze bui van geduld een gesprek onder vier ogen." zei Seth en liep op de vampier af. Hij pakte haar hand en kuste die, "Ik zal mijn wapens noch mijn summons of magie op uw richten gedurende mijn verblijf hier," zei Seth kalm. Selene kwam naar hem toe en boog ook zacht. Toen ze overeind kwam en Seth dat ook was nam Selene Seth's maskerachtige helm voor hem af zodat hij Vyndi recht aankeek. "Zoals u misschien kan merken was mijn streven.... naar een bepaald doel... dichtbij maar nog steeds ver weg... ik denk.. dat u en ik elkaar kunnen helpen op ene bepaald punt." zei Seth kalm. Vyndi glimlachte. "Nog even knap als altijd Sethy. Ik weet waarom je hier bent. Maar de vraag is, wat heb je er voor over? Want mijn eisen liggen hoog, heel hoog." Ze grijnsde enhaar ogen leken op te gloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 10:17 am

Vyndi glimlachte, "Nog even knap als altijd Sethy. Ik weet waarom je hier bent. Maar de vraag is, wat heb je er voor over? Want mijn eisen liggen hoog, heel hoog." Ze grijnsde enhaar ogen leken op te gloeien. Seth legde zijn hand tegen zijn borst, "Vrouwe, een compliment van iemand die zolang de tijd heeft doorstaan en zoveel heeft gezien is waarlijk te hoog voor mij. uw eisen liggen hoog, maar mijn mogelijkheden en bereik is talrijk en groot." zei Seth glimlachend. Hij liep dichterbij, "Zou u het toestaan een gesprek onder zes ogen in plaats van vier. Mijn begeleidster en vriendin zal mee bespreken wanneer we gaan onderhandelen... het liefst zo snel mogelijk en op een stille plek zonder verstoring." zei Seth kalm. Selene liep richting Vyndi toe, "Selene Shadowstalker is een van mijn namen, Vrouwe." zei ze beleefd en boog beleefd. Seth glimlachte, "Ik hoop dat uw bekende wijze besluiten toestaan dat wij hier de kans krijgen tot een handeling die zowel uw doel als mijn doel goedspreekt," zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 10:40 am

Seth legde zijn hand tegen zijn borst, "Vrouwe, een compliment van iemand die zolang de tijd heeft doorstaan en zoveel heeft gezien is waarlijk te hoog voor mij. uw eisen liggen hoog, maar mijn mogelijkheden en bereik is talrijk en groot." zei Seth glimlachend. Hij liep dichterbij, "Zou u het toestaan een gesprek onder zes ogen in plaats van vier. Mijn begeleidster en vriendin zal mee bespreken wanneer we gaan onderhandelen... het liefst zo snel mogelijk en op een stille plek zonder verstoring." zei Seth kalm. Selene liep richting Vyndi toe, "Selene Shadowstalker is een van mijn namen, Vrouwe." zei ze beleefd en boog beleefd. Seth glimlachte, "Ik hoop dat uw bekende wijze besluiten toestaan dat wij hier de kans krijgen tot een handeling die zowel uw doel als mijn doel goedspreekt," zei Seth. Vyndi glimlachte en keek Selene aan. "Kom mee.." Sprak ze langzaam en draaide zich simpel om om naar de rand van het kamp te lopen waar niemamdsland begon. De stilte was angstaanjagend maar toen ze iets in de bomen hoorde zuchtte Vyndi even. "Het spijt me Seth, Twan is nog al gebrand op mijn veiligheid." Met die woorden liet de gedaamte zich uit de bomrn vallen en lande soepel naast Vyndi. Na een lichte buiging naar seth en een knipoog naar Selene keek hij Vyndi aan. "Sorry Vyndi, maar ik kan u niet alleen laten, weerloos sinds u u aan uw woord houd en ik het niet zeker kan weten van hen." Sprak hij en Vyndi siste. "De enigste die zich niet aan zijn woord kan houden ben jij." Gromde ze en keek Seth aan. "Hij heeft ergens wel gelijk.." Sprak ze langzaam en keek hem aan. Langzaam pakte ze een mes en stak haar hand uit. Met het mesje maakte ze een diepe snee in de zachte huid van haar pols. Het dieprodr bloed druppelde langzaam in een glaasje dat Twan onder haar arm hielt. Duister keek ze Seth voor een minuutje aan tot het bodempje gevult was met een halve centimeter bloed. Vervolgens hief ze haar arm en likte de wond schoon. Meteen heelde hij en Twan stak het kleine glaasje uit. "Dus Sethy, noem wat jij wil hebben. Voor dit.. Elke maand, een zo'n glas vol. Dit is slechts een voorproefje. Met die woorden stak Twan zijn arm rustig uit en hielt het glas voor Setherian's handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 10:51 am

"Kom mee.." Sprak VYndi langzaam en draaide zich simpel om om naar de rand van het kamp te lopen waar niemamdsland begon. "Het spijt me Seth, Twan is nog al gebrand op mijn veiligheid." Met die woorden liet de gedaamte zich uit de bomrn vallen en lande soepel naast Vyndi. Na een lichte buiging naar seth en een knipoog naar Selene keek hij Vyndi aan. "Sorry Vyndi, maar ik kan u niet alleen laten, weerloos sinds u u aan uw woord houd en ik het niet zeker kan weten van hen." Sprak hij en Vyndi siste. "De enigste die zich niet aan zijn woord kan houden ben jij." Gromde ze en keek Seth aan. "Hij heeft ergens wel gelijk.." Sprak ze langzaam en keek hem aan. Langzaam pakte ze een mes en stak haar hand uit. Met het mesje maakte ze een diepe snee in de zachte huid van haar pols. Het dieprodr bloed druppelde langzaam in een glaasje dat Twan onder haar arm hielt. Duister keek ze Seth voor een minuutje aan tot het bodempje gevult was met een halve centimeter bloed. Vervolgens hief ze haar arm en likte de wond schoon. Meteen heelde hij en Twan stak het kleine glaasje uit. "Dus Sethy, noem wat jij wil hebben. Voor dit.. Elke maand, een zo'n glas vol. Dit is slechts een voorproefje. Met die woorden stak Twan zijn arm rustig uit en hielt het glas voor Setherian's handen.
Seth voelde de blik van Selene branden. "Twan, kan je afstand nemen uit zowel mijn als Selene's buurt.. je bent anders heel erg in gevaar. Selene heeft mannen haat en dat zou je begrijpen als je haar dood zou kennen. Zolang je dichtbij bent kan ik je geen leven garanderen." zei Seth en hij pakte het glas. Hij zweeg echter en zijn blik was gefocused op Twan... Selene snoof. Toen pas liet ze haar stem weer horen.... "Haal die... arrogante, vuile, smerige man weg........ of ik snij hem open van wang tot wang terwijl ik zijn borstkas openruk. Ik spreek niet in het bij zijn van een minderwaardig schepsel als hij!" zei Selene. Seth zuchtte, "Helaas kan ik dan ook niet onderhandelen. Selene is mijn steun geweest voor heel erg lang.... jammer..." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 11:14 am

"Twan, kan je afstand nemen uit zowel mijn als Selene's buurt.. je bent anders heel erg in gevaar. Selene heeft mannen haat en dat zou je begrijpen als je haar dood zou kennen. Zolang je dichtbij bent kan ik je geen leven garanderen." zei Seth en hij pakte het glas. Hij zweeg echter en zijn blik was gefocused op Twan... Selene snoof. Toen pas liet ze haar stem weer horen.... "Haal die... arrogante, vuile, smerige man weg........ of ik snij hem open van wang tot wang terwijl ik zijn borstkas openruk. Ik spreek niet in het bij zijn van een minderwaardig schepsel als hij!" zei Selene. Seth zuchtte, "Helaas kan ik dan ook niet onderhandelen. Selene is mijn steun geweest voor heel erg lang.... jammer..." zei Seth. Vyndi zuchtte even toen ze Twan naast zich hoorde grommen. "Twan, het is oke, ga nou maar naar die kleintjes toe, Chelsea weet haar rust nooit goed te bewaren. En wil je hun verpeste levens nog meer verpesten?" Haar woorden waren scherp en Twan deinste achteruit. Meteen begreep hij dat Vyndi niets meer van hem dulde. "Sorry mijn koninging." Sprak Twn en boog. Daarna richte hij zich op Selene en Seth. "Het spijt me vrouwe ik zal niet langer de lucht bevuilen met mijn aanwezigheid." Sprak hij oprecht berouwvol en keek Seth aan. "Mijn heer." Sprak hij als afscheid met een knikje van zijn hoofd en sprong daarna over de hekken. Vyndi zuchtte even. "Jullie moeten weten, wij zijn niet de echte slechterikken zoals we altijd zo mooi vertaald worden. Daar achter die spijlen, zitten 4 vampiers, allemaal tussen de leeftijd van 3 en 6, compleet onhandelbaar, vernietegend, een groots gevaar. Ze zijn gemaakt door een verbannen vampier. Vroeger bracht hij al van dit soort 'expirimenten' naar het kamp. Hij werd verbannen voor zijn lac aan respect en ontrouw. Deze kinderen zijn door twee van onze vampiers gevonden. De makers vonnis werd per direct uitgesproken. Ik ben geen monster Seth, ik ben bereid een overeenkomst te sluiten met jou." Met die woorden klonk er oppeens drukte en de schelle stem van een huilend kind. Vyndi slikte even. "Ze zijn van hun moeders weggetrokken. Gemaakt tot wat ze nu zijn, er is geen disipline in ze te brengen. Ik vrees dat ze uiteindelijk.. Zullen belanden op de brandstapel. Zo jong.. het zou je kind maar zijn.." Sprak ze langzaam met oprecht verdriet in haar stem. Begrijp me goed Seth, jij en ik, we verschillen niet zo veel van elkaar. Jij wil toch ook geen ontschuldige kinderlevens zoals deze ten onder laten gaan?" Vyndi zuchtte opnieuw en langzaam aan stierf het huilen weg, al wat nu nog klonk was het gorgelende geluid van iets dat nog niet eens normaal kon eten vechtend om een gedeelte van een lichaam. "Seth, laten we de deal sluiten.." Sprak ze langzaam met een serieus gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 11:27 am

"Jullie moeten weten, wij zijn niet de echte slechterikken zoals we altijd zo mooi vertaald worden. Daar achter die spijlen, zitten 4 vampiers, allemaal tussen de leeftijd van 3 en 6, compleet onhandelbaar, vernietegend, een groots gevaar. Ze zijn gemaakt door een verbannen vampier. Vroeger bracht hij al van dit soort 'expirimenten' naar het kamp. Hij werd verbannen voor zijn lac aan respect en ontrouw. Deze kinderen zijn door twee van onze vampiers gevonden. De makers vonnis werd per direct uitgesproken. Ik ben geen monster Seth, ik ben bereid een overeenkomst te sluiten met jou." Met die woorden klonk er oppeens drukte en de schelle stem van een huilend kind. Vyndi slikte even. "Ze zijn van hun moeders weggetrokken. Gemaakt tot wat ze nu zijn, er is geen disipline in ze te brengen. Ik vrees dat ze uiteindelijk.. Zullen belanden op de brandstapel. Zo jong.. het zou je kind maar zijn.." Sprak ze langzaam met oprecht verdriet in haar stem. Begrijp me goed Seth, jij en ik, we verschillen niet zo veel van elkaar. Jij wil toch ook geen ontschuldige kinderlevens zoals deze ten onder laten gaan?" Vyndi zuchtte opnieuw en langzaam aan stierf het huilen weg, al wat nu nog klonk was het gorgelende geluid van iets dat nog niet eens normaal kon eten vechtend om een gedeelte van een lichaam. "Seth, laten we de deal sluiten.." Sprak ze langzaam met een serieus gezicht.
Selene had haar hand verzwaard neergelegd op Seth's schouder en het was alsof ze elkaars gedachten uitspraken. "Ik wil inderdaad niet dat er kinderen zouden moeten sterven.... al zijn ze verdoemd. Hoewel de dood de beste uitweg lijkt......." zei Seth. Alleen Selene maakte het af, "Hoewel.... ik heb honderden jaren rondgelopen en ik heb vooral moord en geslacht van jullie kant gezien. Wij.... gaan onderhandelen alleen jullie zijn moordenaars. Wij zijn moordenaars... alleen jaren lang hebben wij elkaar vermoord" zei Selene alsof ze voor Seth sprak. Seth kuchte even en keek naar het bloed in het glas, Selene knikte bevestigend. Hij had ontsterfelijkheid in zijn hand. "Vrouwe, ik zoek naar Perfectie... het eeuwige leven, eeuwige jeugd.... wegens mijn partner, wegens het eeuwige leven voor mijn vrienden en summons.... voor het eeuwige genot op deze aarde.... alleen wat ik heb geprobeerd mislukte. U kan mij onsterfelijkheid bieden.... en ik heb daar heel erg veel voor over vrouwe. Een verbond, gehoorzaamheid.. wat dan ook..... noem uw prijs." zei Seth. Selene legde beide handen op zijn schouders. Ze was zijn voogd.. en vooral bij lastige beslissingen als dit steunde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 11:39 am

"Ik wil inderdaad niet dat er kinderen zouden moeten sterven.... al zijn ze verdoemd. Hoewel de dood de beste uitweg lijkt......." zei Seth. Alleen Selene maakte het af, "Hoewel.... ik heb honderden jaren rondgelopen en ik heb vooral moord en geslacht van jullie kant gezien. Wij.... gaan onderhandelen alleen jullie zijn moordenaars. Wij zijn moordenaars... alleen jaren lang hebben wij elkaar vermoord" zei Selene alsof ze voor Seth sprak. Seth kuchte even en keek naar het bloed in het glas, Selene knikte bevestigend. Hij had ontsterfelijkheid in zijn hand. "Vrouwe, ik zoek naar Perfectie... het eeuwige leven, eeuwige jeugd.... wegens mijn partner, wegens het eeuwige leven voor mijn vrienden en summons.... voor het eeuwige genot op deze aarde.... alleen wat ik heb geprobeerd mislukte. U kan mij onsterfelijkheid bieden.... en ik heb daar heel erg veel voor over vrouwe. Een verbond, gehoorzaamheid.. wat dan ook..... noem uw prijs." zei Seth. Selene legde beide handen op zijn schouders. Vyndi's grijns was terug gekeerd. "Ik heb een paar eisen, hele simpele, hou je er aan, en jij zal eens per maand genoeg krijgen. Jij zal Mimi voor altijd bij je mogen houden, op geen enkele manier zal welke vampier van ons haar terug naar het kamp willen nemen. En natuurlijk de absolute veiligheid voor al je kinderen. Inclusief kleine Sara als ze achterblijft bij de elfen. Maar wat ik daarvoor terug wil Setherian Fel'dan, zijn zielen. Tien zielen, Menselijk, Ridder, Elf of zelfs Tovenaar. Wij halen ze samen op. Om jouw.. eerdere moorden aan mijn mensen op te heffen. Mijn zelfgemaakte.. allen heb je ze vermoord, op Taylor na.. En Lea heb je veranderd in een slaaf aan jou. Seth, tien zielen, zijn dat tien levens teveel voor onstervelijkheid?" Haar ogen werden iets donkerder aan de gedachte van elk van haar zelfgemaakte vampiers die hij had vermoord. Ze zuchtte even en slikte de vraag in die ze hem eigenlijk wou stellen. 'Is alles goed met haar, is ze gelukkig?' De woorden riepen in haar hoofd, maar ze sprak ze niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 11:50 am

"Ik heb een paar eisen, hele simpele, hou je er aan, en jij zal eens per maand genoeg krijgen. Jij zal Mimi voor altijd bij je mogen houden, op geen enkele manier zal welke vampier van ons haar terug naar het kamp willen nemen. En natuurlijk de absolute veiligheid voor al je kinderen. Inclusief kleine Sara als ze achterblijft bij de elfen. Maar wat ik daarvoor terug wil Setherian Fel'dan, zijn zielen. Tien zielen, Menselijk, Ridder, Elf of zelfs Tovenaar. Wij halen ze samen op. Om jouw.. eerdere moorden aan mijn mensen op te heffen. Mijn zelfgemaakte.. allen heb je ze vermoord, op Taylor na.. En Lea heb je veranderd in een slaaf aan jou. Seth, tien zielen, zijn dat tien levens teveel voor onstervelijkheid?" zei Vyndi. Selene slikte en stapte naar achter. Seth snoof, "Ik heb afgelopen jaar 86 vampiers om het leven gebracht...... 86 zielen..... alleen jij Vyndi.. hebt mij meer afgenomen dan je denkt. Je nam Mimi af van me.... min 25.... Je bedreigde mijn kinderen met de dood min 25.... je hebt... 2 maal... iemand vanme afgenomen. Proef maar... als je het proeft weet je wie." zei Seth en hij had een dolk van Selene licht in zijn arm geduwd tot er bloed op zat. "Proef... maar zeg het niet." zei Seth en overhandigde de dolk. Hij wachte even... het bloed van Vyndi in het glas lag op een steen op de grond. Seth grijnsde toen Vyndi geproefd had... "Setherian Etherrior Fel'dan. Zoon van Erigor Etherrior en Valencia Fel'dan.... Valencia had me als kind voor mijn veiligheid meegegeven aan anderen die me bijna mijn dood gaven! Toen ik weer terug was bij haar... nam jij haar van me af! Op brute wijze! MIN 50 ZIELEN. Jij hebt een schuld bij mij! Zonder jouw daden had ik ontsterfelijkheid al bereikt! Was mijn kracht immens groot! HAD IK GEEN HULP NODIG GEHAD VOOR LANGER LEVEN! Door jouw moet ik een schuld kwijtschelden en 10 mensen doden om alsnog het te kunnen bereiekn.... Vyndi... ik ..... ik accepteer het...... alleen Vrouwe.. u zal weten dat ik niet gunstig gestemd ben... ik zal die daden nooit vergeten," snoof Seth. Hij voelde de hand van Selene op zijn schouder en een ontzichtbare hand op de andere. "Wat zijn de andere eisen.... oh..vrouwe van het bloed." snoof Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 12:05 pm

Selene slikte en stapte naar achter. Seth snoof, "Ik heb afgelopen jaar 86 vampiers om het leven gebracht...... 86 zielen..... alleen jij Vyndi.. hebt mij meer afgenomen dan je denkt. Je nam Mimi af van me.... min 25.... Je bedreigde mijn kinderen met de dood min 25.... je hebt... 2 maal... iemand vanme afgenomen. Proef maar... als je het proeft weet je wie." zei Seth en hij had een dolk van Selene licht in zijn arm geduwd tot er bloed op zat. "Proef... maar zeg het niet." zei Seth en overhandigde de dolk. Hij wachte even... het bloed van Vyndi in het glas lag op een steen op de grond. Seth grijnsde toen Vyndi geproefd had... "Setherian Etherrior Fel'dan. Zoon van Erigor Etherrior en Valencia Fel'dan.... Valencia had me als kind voor mijn veiligheid meegegeven aan anderen die me bijna mijn dood gaven! Toen ik weer terug was bij haar... nam jij haar van me af! Op brute wijze! MIN 50 ZIELEN. Jij hebt een schuld bij mij! Zonder jouw daden had ik ontsterfelijkheid al bereikt! Was mijn kracht immens groot! HAD IK GEEN HULP NODIG GEHAD VOOR LANGER LEVEN! Door jouw moet ik een schuld kwijtschelden en 10 mensen doden om alsnog het te kunnen bereiekn.... Vyndi... ik ..... ik accepteer het...... alleen Vrouwe.. u zal weten dat ik niet gunstig gestemd ben... ik zal die daden nooit vergeten," snoof Seth. Hij voelde de hand van Selene op zijn schouder en een ontzichtbare hand op de andere. "Wat zijn de andere eisen.... oh..vrouwe van het bloed." snoof Seth. Vyndi zuchtte even en keek hem aan. "Mag ik je er op wijzen Seth, ik heb Mimi's bloed niet aan mijn handen. Roxanne Nemesis zal je die schuld op moeten afschuiven.. O nee, ik probeerde lieve Mimi nog te beschermen. Ik had zulke grootse plannen voor haar. Net als voor jou.. Maar weet dat als Rox niets had gedaan, je haar nu voor eeuwig verloren zou zijn." Vyndi haalde haar schouders even licht op. "En mijn tweede simpele eis.. een verbond. Vampiers en Tovenaars voegen zich samen. Geen enkele vampier zal Tovenaarsbloed laten vloeien. Zolang geen enkele Tovenaar Vampiersbloed zal schenden." Ze sprak langzaam en keek hem aan. "Is dit jouw onstervelijkheid waard Setherian?" Vroeg ze met een smalende glimlach. "Of kruip je terug met kaar een keer een enkele slok van onstervelijkheid.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 12:13 pm

"Mag ik je er op wijzen Seth, ik heb Mimi's bloed niet aan mijn handen. Roxanne Nemesis zal je die schuld op moeten afschuiven.. O nee, ik probeerde lieve Mimi nog te beschermen. Ik had zulke grootse plannen voor haar. Net als voor jou.. Maar weet dat als Rox niets had gedaan, je haar nu voor eeuwig verloren zou zijn." Vyndi haalde haar schouders even licht op. "En mijn tweede simpele eis.. een verbond. Vampiers en Tovenaars voegen zich samen. Geen enkele vampier zal Tovenaarsbloed laten vloeien. Zolang geen enkele Tovenaar Vampiersbloed zal schenden." Ze sprak langzaam en keek hem aan. "Is dit jouw onstervelijkheid waard Setherian?" Vroeg ze met een smalende glimlach. "Of kruip je terug met kaar een keer een enkele slok van onstervelijkheid.."
Seth zweeg en keek Vyndi aan, "Ik... heb niet lang om te beslissen. Vyndi... ik accepteer het... alleen ik... ik.. " Seth zweeg verder.... hij wist niet wat te zeggen. Hij had het geaccepteerd... hij zou onsterfelijk worden. Selene had het glas opgeraapt en legde het in Seth''s hand. Hij keek van het rode spul naar Vyndi en toen weer terug, hij dronk het op en zuchtte even. "Ik snap niet dat jullie dit lekker vinden.... " zei Seth. Selene keek Vyndi aan, "wanneer moet mijn Heer de zielen hebben verzameld en kotm er een controle daarbij? Of is het buiten een bepaalde tijd om en gewoon vrije wil?" vroeg ze kalm. Seth staarde even leeg naar het glas... aslof het hem had verdoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 12:23 pm

Seth zweeg en keek Vyndi aan, "Ik... heb niet lang om te beslissen. Vyndi... ik accepteer het... alleen ik... ik.. " Seth zweeg verder.... hij wist niet wat te zeggen. Hij had het geaccepteerd... hij zou onsterfelijk worden. Selene had het glas opgeraapt en legde het in Seth''s hand. Hij keek van het rode spul naar Vyndi en toen weer terug, hij dronk het op en zuchtte even. "Ik snap niet dat jullie dit lekker vinden.... " zei Seth. Selene keek Vyndi aan, "wanneer moet mijn Heer de zielen hebben verzameld en kotm er een controle daarbij? Of is het buiten een bepaalde tijd om en gewoon vrije wil?" vroeg ze kalm. Seth staarde even leeg naar het glas en Vyndi glimlachte. "Zodra Seth er klaar voor is, ik zal mee gaan, om ze gelijk op te vangen. Niet zo zeer voor controle.. ik vertrouw Seth, op zijn woord.." Met een duistere glimlach keek ze hem aan maar toen werden haar ogen lichtelijk leeg. 'Lea' schoot door haar gedachtes. Ze slikte even en keej hem aan. "Seth, vertel me.. hoe is het met... Lea.." Ze had moeite met de naam uitspreken enhet leek wel alsof ze stikte
Het kleine altijd zo vrolijke meisje.. Wat haar altijd verwelkwam alsze terug kwam van een jacht.. Het werd er weer bovenop gelrgd dat Lea vast vreselijk veranderd was. Als een citroen die boven een open wond werd uitgeknepen. Vyndi zuchtte even en keek van Seth naar Selene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 12:28 pm

"Zodra Seth er klaar voor is, ik zal mee gaan, om ze gelijk op te vangen. Niet zo zeer voor controle.. ik vertrouw Seth, op zijn woord.." Met een duistere glimlach keek ze hem aan maar toen werden haar ogen lichtelijk leeg.. Ze slikte even en keej hem aan. "Seth, vertel me.. hoe is het met... Lea.." Seth zweeg.. "Ze... slaapt al weken... te moe en uitgeput om te antwoorden.. ze ... was... uitgeput als vampier... haar ziel... was verrot en is genezende door mijn gave...." zei Seth. terwijl hij leeg naar het glas keek. Selene tikte zacht op zijn schouder. Seth kwam weer bij. ".... als ik sterf word ze vrijgelaten en heeft haar ziel rust..... tot dan rust ze uit op een minder pijnlijke manier.... tot ze in staat is te helpen. Het gaat goed met haar... logisch als je 24/7 slaapt." zei Seth en keek Vyndi aan. ... "Ik... ik ga zometeen......." zei Seth zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 12:36 pm

"Ze... slaapt al weken... te moe en uitgeput om te antwoorden.. ze ... was... uitgeput als vampier... haar ziel... was verrot en is genezende door mijn gave...." zei Seth. terwijl hij leeg naar het glas keek. Selene tikte zacht op zijn schouder. Seth kwam weer bij. ".... als ik sterf word ze vrijgelaten en heeft haar ziel rust..... tot dan rust ze uit op een minder pijnlijke manier.... tot ze in staat is te helpen. Het gaat goed met haar... logisch als je 24/7 slaapt." zei Seth en keek Vyndi aan. ... "Ik... ik ga zometeen......." zei Seth zacht. Vyndi knikte zacht en keek Seth aan. "Ik ben je dankbaar Seth, meer als dat je ooit zou kunnen verwachten. Lea was de eerste wie ik ooit vampier maakte.. Ze is altijd ook als mens goedgelovig geweest, wat haar dood uiteindelijk bracht.. Ze werd op straat verkracht door haar vriendje en zijn maten, ze lieten haar achter om eenzaam te sterven.. ik was nog maar net beschermer, maar ik wist wat ik moest doen en redde haar.. Ze is.. als een dochter voor me.. Dus bedankt Seth, Vampirisme is nooit wat voor haar geweest, ze haatte het om te doden. Dit is.. een beter leven voor haar.." Zei Vyndi zacht en keek Seth aan. "Seth, breng mij de zielen en je krijgt het eerste glas.." Sprak ze langzaam en zuchtte nog even. Daarna werd haar blik weer hard en wachtte ze op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 1:00 pm

"Ik ben je dankbaar Seth, meer als dat je ooit zou kunnen verwachten. Lea was de eerste wie ik ooit vampier maakte.. Ze is altijd ook als mens goedgelovig geweest, wat haar dood uiteindelijk bracht.. Ze werd op straat verkracht door haar vriendje en zijn maten, ze lieten haar achter om eenzaam te sterven.. ik was nog maar net beschermer, maar ik wist wat ik moest doen en redde haar.. Ze is.. als een dochter voor me.. Dus bedankt Seth, Vampirisme is nooit wat voor haar geweest, ze haatte het om te doden. Dit is.. een beter leven voor haar.." Zei Vyndi zacht en keek Seth aan. "Seth, breng mij de zielen en je krijgt het eerste glas.." Sprak ze langzaam en zuchtte nog even. Daarna werd haar blik weer hard en wachtte ze op zijn reactie.
Seth keek haar aan, ".....Vyndi. In een andere wereld... andere plaats... hadden we vrienden kunnen zijn. Selene... hier... is overleden tijdens de geboorte van haar kind, haar man had haar van borstkas tot bekken opengesneden om het kind er snel uit te krijgen. Salia en Moora waren net als Lea..... en toen in een rivier gegooid. Alleen Vyndi... jij hebt deze strijd gewonnen.... er vallen geen doden... Alleen nog steeds.... wil ik wraak voor Valencia... mijn moeder...... Mimi.. mijn partner en voor wat bijna gebeurt was... Het meisje dat bijna stierf toen je een groepje Mariah liet zoeken..... voor iedereen die door jullie bijna is gestorven houd ik het op vrede...... maar...voor je mijn respect of vertrouwen krijgt... moet je er wel iets voor doen." snoof Seth. Selene zuchtte maar knikte daanra, "Seth gaat zometeen de zielen halen en ik neem aan dat u meegaat....?" vroeg Selene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptyma okt 17, 2011 9:27 pm

Seth keek haar aan, ".....Vyndi. In een andere wereld... andere plaats... hadden we vrienden kunnen zijn. Selene... hier... is overleden tijdens de geboorte van haar kind, haar man had haar van borstkas tot bekken opengesneden om het kind er snel uit te krijgen. Salia en Moora waren net als Lea..... en toen in een rivier gegooid. Alleen Vyndi... jij hebt deze strijd gewonnen.... er vallen geen doden... Alleen nog steeds.... wil ik wraak voor Valencia... mijn moeder...... Mimi.. mijn partner en voor wat bijna gebeurt was... Het meisje dat bijna stierf toen je een groepje Mariah liet zoeken..... voor iedereen die door jullie bijna is gestorven houd ik het op vrede...... maar...voor je mijn respect of vertrouwen krijgt... moet je er wel iets voor doen." snoof Seth. Selene zuchtte maar knikte daanra, "Seth gaat zometeen de zielen halen en ik neem aan dat u meegaat....?" vroeg Selene.
Vyndi knikte langzaam. "Ik zal mee gaan.." Sprak ze langzaam en keek naar Seth, haar grootse plannen.. Dit zou het nog wel eena grootser kunnen maken.. Een verbond met een van de drie grootste rijken.. Mimi die hem zou volgen, dat was alvtwee rijken, het zou zo veel simpeler worden Jasmyn te onderwerpen aan haar. En ql wat haar dan nog restte was met die enorme overnamen, de zeemeerminnen, feeen en dwergen uit te roeien. Totale macht.. Het was gewoon perfect.. De grijns op Vyndi's gezicht was nog breder geworden toen ze Seth aankeek. "Vertel eens Seth, weet je lieve partner eigenlijk wat je hier doet?" Haar gezicht werd serieus maar haar ogen twinkelde zachtjes. Waarom ze van dit soort dingen zo kon genieten wist niemand. Maar het was haar eigen gekke humortje, en je moest haar jarenlang kennen voor je die humor begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 12:57 am

"Ik zal mee gaan.." Sprak ze langzaam en keek naar Seth... alleen ze keek hem lang aan alsof... er iets op zijn gezicht zat. Seth twijfelde even en zwaaide langzaam voor haar gezicht. Selene zuchtte en keek VYndi aan. Toen pas kwam Vyndi terug. De grijns op Vyndi's gezicht was nog breder geworden toen ze Seth aankeek. "Vertel eens Seth, weet je lieve partner eigenlijk wat je hier doet?" Haar gezicht werd serieus maar haar ogen twinkelde zachtjes. Seth zuchtte "Nee, Mimi weet er niet van. Dat hoeft ze ook niet, ik doe het voor zowel haar veiligheid als dat van mijn kinderen... en jij garandeerd onze veiligheid dus zal ze geen vampier meer tegenkomen die haar iets wil aandoen. Vyndi we hebben een deal gemaakt.... Mimi mag hier niets van af weten... het was geen afspraak van de deal.. alleen dit keer... alstublieft doe iets goed." zei Seth zachtjes. Hij keek haar aan en wachtte geduldig af op antwoord voor hij verder ging. "Laten we in ieder geval maar gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 1:34 am

Seth zuchtte "Nee, Mimi weet er niet van. Dat hoeft ze ook niet, ik doe het voor zowel haar veiligheid als dat van mijn kinderen... en jij garandeerd onze veiligheid dus zal ze geen vampier meer tegenkomen die haar iets wil aandoen. Vyndi we hebben een deal gemaakt.... Mimi mag hier niets van af weten... het was geen afspraak van de deal.. alleen dit keer... alstublieft doe iets goed." zei Seth zachtjes. Hij keek haar aan en wachtte geduldig af op antwoord voor hij verder ging. "Laten we in ieder geval maar gaan." Vyndi zuchtte even en keek hem aan. "Je wil dit echt?" Vroeg ze en keek hem aan. Daarna draaide zich langzaam om en deed een paar stappen weg. "Gaar u maar voor." Sprak ze zachtjes en een grijns omringde haar gezicht. "Je zou nu bijna net zo snel als ik moeten zijn, sinds.. je krachten nu veel groter zijn, en het net begint te werken. Dus ga je gang, je zal niet veel kunnen horen, je gaat daar te snel voor." Ze grijnste opnieuw. "O en Seth, loop niet tegen een boom.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 2:25 am

"Je wil dit echt?" Vroeg ze en keek hem aan. Daarna draaide zich langzaam om en deed een paar stappen weg. "Gaar u maar voor." Sprak ze zachtjes en een grijns omringde haar gezicht. "Je zou nu bijna net zo snel als ik moeten zijn, sinds.. je krachten nu veel groter zijn, en het net begint te werken. Dus ga je gang, je zal niet veel kunnen horen, je gaat daar te snel voor." Ze grijnste opnieuw. "O en Seth, loop niet tegen een boom.." zei Vyndi. "Nee.... ik ben een tovenaar... ik ga geen vampier snelheid gebruiken. De snelheid en kracht compenseerde ik met mijn eigen kracht. Het enige wat ik wil is het leven." snoof Seth. Selene grijnsde even aangezien dat weer echt Seth was. Seth ging voor en Selene snoof zachtjes en liep naast hem mee. "Je hebt je ziel verkocht... voor de tweede keer... ga je die weer vrijkopen?" vroeg Selene zacht. Seth zuchtte, "Ik heb een deal gesloten, onsterfelijkheid." zei hij zacht. "Als ik je dat kon geven had ik het gedaan al kost het me leven," zei Selene zacht terwijl ze zachtjes zijn hand kalmerend aanraakte. "Ik grijp ze, ik bespaar u de moeite." zei ze fluisterend en vriendelijk.
Een tijd later... stonden ze aan de rand van een dorpje
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 6:34 am

"Nee.... ik ben een tovenaar... ik ga geen vampier snelheid gebruiken. De snelheid en kracht compenseerde ik met mijn eigen kracht. Het enige wat ik wil is het leven." snoof Seth. Selene grijnsde even. Seth ging voor en Selene snoof zachtjes en liep naast hem mee. "Je hebt je ziel verkocht... voor de tweede keer... ga je die weer vrijkopen?" vroeg Selene zacht. Seth zuchtte, "Ik heb een deal gesloten, onsterfelijkheid." zei hij zacht. "Als ik je dat kon geven had ik het gedaan al kost het me leven," zei Selene zacht terwijl ze zachtjes zijn hand kalmerend aanraakte. "Ik grijp ze, ik bespaar u de moeite." zei ze fluisterend en vriendelijk.
Een tijd later... stonden ze aan de rand van een dorpje. Vyndi had rustig naar hun gesprek geluisterd. Maar toen het dorp in zicht kwam snoof ze diep. "Ah, de geur van vers bloed in de kalme wind." Sprak Vyndi langzaam en nam de leiding in een kleine onwijs snelle sprint naar de stadsrand. Een licht hongerige blik vulde haar ogen op. Als een wild dier gromde ze even en dacht aan de pijn in haar keel. Lang had ze niet meer gedronken. Zachtjes draaide ze zich om en wachtte op Seth. "Je snapt dat we hier maar twee of drie kunnen ophalen. En alsjeblieft zoek een beetje goede uit. Ik maak niet elke willikeurige een vampier, iets wat sommige vampiers onder ons wel doen.." Siste ze zacht met de bloeddorst duidelijk leesbaar in haar ogen. Maar ze moest geduldig zijn. Ze mocht zichzelf niet verliezen in de dorst. Dat zou een schande zijn. Ze was hier voor haar zielen. Meer niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 7:07 am

"Ah, de geur van vers bloed in de kalme wind." Sprak Vyndi langzaam en nam de leiding in een kleine onwijs snelle sprint naar de stadsrand. Zachtjes draaide ze zich om en wachtte op Seth. "Je snapt dat we hier maar twee of drie kunnen ophalen. En alsjeblieft zoek een beetje goede uit. Ik maak niet elke willikeurige een vampier, iets wat sommige vampiers onder ons wel doen.." Siste ze zacht met de bloeddorst duidelijk leesbaar in haar ogen. Seth grijnsde even, "Dorstig..... mmm, je zou me heel graag bijten is het niet.. Al is het om zo'n smakelijke bloedlijn te proeven. Zuiver puur bloed... sappig en lekker." zei Seth pesterig. Seth keek Selene aan, "hou haar in de gaten." zei Seth en Selene glimlachte. Terwijl ze verdween en in de boom tevoorschijn kwam. Naast Seth verscheen een tweede gedaante met een angelachtige staart die zachtjes achter haar op en neer deinde. De vrouwelijke gedaante liet een glimlachje zien en dierlijke tanden verschenen. Haar ogen van kleur veranderend keek ze Seth aan. "Drie mensen..... vorm aanpassen... infiltreren" zei Seth. De woorden vormden bij Sera een zin en ze veranderde van het monsterlijke gedrocht naar een klein meisje dat Seth's hand vastpakte. "Ja meneer, alleen wie is dat daar?" vroeg Sera. Het volgende moment had ze Seth's idee geabsorbeerd via de aanraking en veranderde ze in een jonge vrouw met een prachtig lichaam. "Vyndi...." mompelde Sera zacht. Alleen toen liepen ze beide al weg. Het plan was simpel en effectief. Sera bleef kalm in een straatje wachten buiten een bar en al snel waren enkele jongens haar aan het aanspreken en het joelen. Seth zag heo zeer ze genoot van de aandahct alleen de tijd om in te grijpen. Seth wachtte even geduldig af en Sera had wat dingen terug gezegd tegen drie mensen. De anderen waren weggetrokken toen Sera hun met groffe mond had afgewezen en had gedreigd. Toen de vier daar alleen waren kwam Seth te voorschijn en greep er een bij diens keel en sloeg met drie rake klappen degene knockout. Sera had met de staart die tevoorschijn kwam de andere twee doorboord op een neit kritieke plaats. De drie lichamen werden meegesleept en voor Vyndi gegooid. "Drie gedaan...." snoof Seth en zag dat een van de drie een meisje was... wat aardig eng was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 7:33 am

Seth grijnsde even, "Dorstig..... mmm, je zou me heel graag bijten is het niet.. Al is het om zo'n smakelijke bloedlijn te proeven. Zuiver puur bloed... sappig en lekker." zei Seth pesterig. Seth keek Selene aan, "hou haar in de gaten." zei Seth en Selene glimlachte. Terwijl ze verdween en in de boom tevoorschijn kwam. Naast Seth verscheen een tweede gedaante met een angelachtige staart die zachtjes achter haar op en neer deinde. De vrouwelijke gedaante liet een glimlachje zien en dierlijke tanden verschenen. Haar ogen van kleur veranderend keek ze Seth aan. "Drie mensen..... vorm aanpassen... infiltreren" zei Seth. De woorden vormden bij Sera een zin en ze veranderde van het monsterlijke gedrocht naar een klein meisje dat Seth's hand vastpakte. "Ja meneer, alleen wie is dat daar?" vroeg Sera. Het volgende moment had ze Seth's idee geabsorbeerd via de aanraking en veranderde ze in een jonge vrouw met een prachtig lichaam. "Vyndi...." mompelde Sera zacht. Alleen toen liepen ze beide al weg. Even later werden drie lichamen werden meegesleept en voor Vyndi gegooid. "Drie gedaan...." snoof Seth. Vyndi grijnsde. "Eleazar, Stefan." Riep Vyndi zachtjes en twee enorme vampiers sprongen uit de nabijgelegen bossen en kwamen grijnsend naar hun toe gelopen. De zwartharige Eleazer was duidelink de grootste. Maar iets in de houding van de blonde Stefan straalde macht uit. Zodra ze bij Vyndi, Setherian en de summons waren aangekomen bogen ze even gezamelijk voor Vyndi en keken Seth vragend aan maar zeiden niets. Vervolgens namen ze de summons in zich op en Eleazer deed even zijn mond open maar liet die meteen dichtklappen. Inplaats daarvan werd zijn grijns breder en keek hij van de bewusteloze lichaamen naar Vyndi. "Neem die drie mee, breng ze onder Twans bescherming, kom daarna terug.. Dit zijn niet de enige voor vanavond." Sprak Vyndi langzaam en Stefan keek naar de lichamen. "Voedsel?" Vroeg hij simpel met een heldere stem maar inplaats van boos worden keek Vyndi hem grijnsend aan. "Nee, nieuwe zielen voor ons ras. Ik maak ze, Twan weet wat hij moet doen." Sprak ze simpel. Eleazer pakte de twee mannen op en sloeg ze als zandzakken over zijn arm. "Jawel mijn Queen." Sprak hij en draaide zich om. Stefan pakte het meisje op en legde haar voorzichtig in zijn armen. Hij nam voorlopig van hen afscheid met een knikje en draaide zich om. Gezamelijk rende ze op topsnelheid richting het kamp. Zodra ze uit het zicht waren draaide Vyndi zich om en keek Seth aan. "Drie gehad, nog 7 te gaan.." Sprak ze grijnsend en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Emptydi okt 18, 2011 7:53 am

aan. "Drie gehad, nog 7 te gaan.." Sprak Vyndi en ze knikte. Seth snoof, "Ik beleef hier geen plezier aan! Dus schiet op en zeg waar! Als ik mijn kinderen en Mimi niet hiermee veiligstelde had ik je nu al uit elkaar gescheurd en vermorzeld!" Gromde Seth. Hij sloeg met zijn vuist tegen een boom die in lichterlaaie vloog en in elkaar werd getrokken doro een demonische kracht die door Seth's minachting was opgeroepen. "Schiet op Vyndi...." snoof Seth. Zijn ogen hadden de pupil verloren en volledig zwart was de kleur. Sera greep naar haar keel en Selene naar haar maag. Seth's woede deed hun pijn. De lucht om hem heen vulde zich met zijn kracht en als hij het had gewenst had hij hun alle 4 opkunnen blazen maar dan zou hij zelf ook dood gaan en met hem alle zielen die hij ahd genomen. Seth liep naar Vyndi toe en greep haar armen beet. "ZEG WAAR WE NAARTOE MOETEN EN SCHIET OP! WELK TEMPO DAN OOK.. IK GA NIET KALM GENIETEN ALS IK WEET DAT IK NOG 7 MENSEN EEN LOT ERGER GEEF DAN DE DOOD DIE HIER NIETS MEE TE MAKEN HADDEN!" brulde Seth uit woede. In hem was er eent weestrijd bezig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Act first then betrayal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Act first then betrayal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Vampire kamp-
Ga naar: