Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Savannah's Terror remains!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptyvr okt 21, 2011 10:33 pm

Helluuww,
beetje laat weer, maar goed dat ben ik Very Happy
nou mijn naam is Tessa ik woon in Haarlem, samen met Gaby die dit ook speelt (hunter en die shit) ik ken haar vanaf de 1ste en dat is half 2007 volgensmij. Ik hou mega van FRIKANDELBROODJES *gilt en rent rond* en van honden en tekenen kan ik ook wat van (vind ik zelf) ik schrijf een verhaal maar de inspiratie bron is pleite ik was begonnen rond kerst in 2009. Ook doe ik aan bewerken, waarvan ik ook vind dat ik het aardig kan. Vooral pixelen kan ik goed, vind dat ik beter kan pixelen dan de meeste mensen die ik ken. Dat mag arrogant klinken maar dat maakt mij niet zo uit Smile zal strax ff een voorbeeltje neer zetten van een werkje. Ik haat het echt als mensen denken dat ze me kennen, of mij dingen vertellen die me niet boeien, of als gaby doet alsof ze mn moeder is maar ja dat laat ik gaan Razz (gaby als je dit leest hou wel van je hoowr). Ik heb paard gereden en ook een paard ingereden tot er via een sms werd verteld dat ik niet meer hoefde te komen omdat ze een ander had gevonden. Nou fijn daar gaat 3 jaar werk met een paardje. Ik ben een brokkenpiloot zit altijd onder de wondjes en ook onder de lidtekens.
Ik heb een aantal fobieën, een hele lichte vorm van Hydrofobie, Bathofobie en spinnenfobie

Dit was het over Tessa

EDIT:
https://2img.net/h/oi55.tinypic.com/35jgk7d.png = een van mij pixels.


xx Savannah

*ik gaat even hier mijn post sheets neer pleuren*




LALALALALALALA Katherine




lalalalalaalal Arwen




lalalalalalalal Savannah


Laatst aangepast door Savannah op wo nov 23, 2011 9:57 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hadley
Deputy
Hadley


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Deputy, Great that means I have to be there all the time
Partner: I know you like me. I know you want me, but this is not a game you will win darling

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 12:20 am

Tjaa moederfiguurtje hier hea xD
ik kan dr gewoon niks aan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 10:57 pm

zeg niet dat elke meid bang is voor spinnen behalve ik hea?
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:33 pm

Daphne schreef:
zeg niet dat elke meid bang is voor spinnen behalve ik hea?

ik zeg niet dat iedereen bang is voor spinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:34 pm

nee maar ik vind dat de meeste wel zijn ikwas op kamp en er zaten twee spinnen in hun kamer toen kwamen ze als gillende keuken meiden naar beneden van shanice haar die spinnen weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:35 pm

nou ik word helemaal hysperisch
ook als ze dood zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:37 pm

xD komt door hoe je er vroegere mee bent omgegaan wis ej dat je 10 spinnen per jaar opet in je slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:41 pm

dat word gezegt maar dat is bull shit, heb het aan mn biologie leraar gevraagd
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:43 pm

oke maar dara doro gingen die meiden meer gillen ik lah helemala in een deuk en roos ook maar die is were bang voor muggen D= maar nu thee pakken en crackers want ik kan nog niet alles naar binnen wurmen
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:54 pm

haha, zit aan de chips
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo okt 27, 2011 11:55 pm

dat kan ik nog niet eten T-T maar morgen wel taart maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptyvr okt 28, 2011 6:27 am

maken, naah ik koop het in de winkel
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptyvr okt 28, 2011 6:28 am

ik wil het eren voor 11 jan <
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptyvr okt 28, 2011 9:30 am

hoezo dat
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptyvr okt 28, 2011 10:00 am

dan heb ik een jaar een relatie en dan wil ik wat lekkers maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Emptydo jan 05, 2012 12:29 am






LALALALALA JASMYN

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Savannah's Terror remains! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Savannah's Terror remains!   Savannah's Terror remains! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Savannah's Terror remains!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: