Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 0.o I guess this fails

Ga naar beneden 
+4
Alice
Savannah
Felix
Hadley
8 plaatsers
AuteurBericht
Hadley
Deputy
Hadley


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Deputy, Great that means I have to be there all the time
Partner: I know you like me. I know you want me, but this is not a game you will win darling

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 11:55 am

OMG! Dit is behoorlijk erg xd
Hoelang ben ik hier de boel al aan het verstieren met mijn lieve accountjes? *kijkt ff naar huntie's registratie datum* WHUT!? 11 juli 0.o. Erger nog, Sheila was mijn eerste account xD
en nog heb ik me niet officieel voorgesteld..Okee daar gaan we dan:
Zoals de meest hier ondertussen wel weten ben ik niemand minder dan GABY!! Ik ben 16 jaar, hoogbejaard dus. Ik woon in een simpel rijtjeshuis in Haarlem. We hebben thuis 7 katten: Nina, Truus, Meap, Jochie, Pim, Astrid en als laatste de kat die ik echt haat namelijk Stien. verder hebben we nog een hond van 11 jaar oud genaam sara. Ook hebben we sinds gisteren weer nieuwe guppies in huis xD
Verder kent iedereen bijna ook wel mijn BFF Tessa >3 Een echte schat van eem meid en ik ben blij dat ze mn bff is :3 Verder heb ik gewoon nog allebei mijn ouders, hoewel ik soms echt doodziek van mijn vader word. Hij kan soms echt een tiran zijn, en lichtelijk gezegd mishandelt hij me vaak wel. Dan wel niet lichamelijk maar geestelijk, ik heb nauwelijsk een aardig woord van hem horen komen. En ik doe altijd alles fout in zijn ogen. En dat meld hij dan met behoorlijk grove woorden, woorden waarvan een normaal mens zou schrikken. Verder is mijn moeder gelukkig een ongelofelijke schat! En verder heb ik nog mijn oudere broer met wie ik ook een stuk beter om kan gaan. We zijn allebei namelijk de klos bij la pappa en dan hebben we toch steun aan elkaar. en als ik weer eens uit mijn slof schiet tegen iedereen kan hij me toch subtiel aanspreken erop. Iets wat vroeger onmogelijk was.
Ik stond laatst zelfs in mijn bh in de badkamer, kwam hij droog aanlopen met een vraag. Dus jah dat zegt wel genoeg.
Verder zit ik op het Novacollege in haarlem. Ik doe de opleiding Mbo-verpleegkundige en na mijn opleiding wil ik doorstromen om verpleegkundige te worden in het leger. Ik heb dit geroepen toen ik klein was, maar toen was het zo van ik wil zuster in het leger worden. Toen wilde ik juf worden, toen dierenarts en uiteindelijk toch wat ik van kinds af aan altijd heb geroepen.
okee ik weet nu niet echt meer iets om te vertellen en als ik eens goed kijk heb ik al een heel lulverhaal achtergelaten hieerzo xD
Dus dit is het einde xd

Love,
Hunter/Sheila/Brandon/Alice/Morgan/Hadley/en een geheim accountje
aka
GABY!!


Laatst aangepast door Hadley op do okt 27, 2011 9:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 8:54 pm

Jij zit op het novacollege en ik zit op het novalis college o.o welkoooooooooooooommmmmmmmmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 8:56 pm

Tessa's Terrorrrrrrrrrrrrrrr!

GABY I"M GOING TO EAT YOU



en ik zit op op het nova college
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 9:01 pm

Thanks Jinte xD

0.o
*RUNSSSSS*
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 9:09 pm

*noms on gaby*
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 9:09 pm

NIET OP MIJ NOMMEN xD
ik ben niet eetbaar ik ben een Vampier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 9:18 pm

Nom nom nom nom nom nom nom, nom nom nom nom nom nom nom nom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hadley
Deputy
Hadley


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Deputy, Great that means I have to be there all the time
Partner: I know you like me. I know you want me, but this is not a game you will win darling

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 9:18 pm

NOESSS!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptydo okt 27, 2011 10:53 pm

juist xD gaby je blijft gek meid
Terug naar boven Ga naar beneden
Hadley
Deputy
Hadley


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 18
Rang: Deputy, Great that means I have to be there all the time
Partner: I know you like me. I know you want me, but this is not a game you will win darling

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptyza okt 29, 2011 12:43 am

Tja, BORN CRAZY HEA >3
en ik blijf het inderdaad xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptyza okt 29, 2011 2:20 am

daarom zijn we vrienden toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katherine

Katherine


Aantal berichten : 17

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: x
Partner: x

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptyza okt 29, 2011 11:35 am

* noms op Rox *
MIJN xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: x 18 years young x
Rang: x Beschermer x
Partner: x I Need A Hero x

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptyza okt 29, 2011 11:58 am

Nou zeg gaan we nog ruzie maken over mij ook? xD
ik ben deelbaar hoar >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Emptyza okt 29, 2011 9:18 pm

* pakt gaby vast *

MIJN MIJN MIJN MIJN

* doet egoïstisch *

*bijt iedereen die in de buurtkomt *

*speelt bloedzuigende mug *
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





0.o I guess this fails Empty
BerichtOnderwerp: Re: 0.o I guess this fails   0.o I guess this fails Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
0.o I guess this fails
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Today is the day.. I guess..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: