Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You come me known for

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: You come me known for   You come me known for Emptyzo okt 30, 2011 6:11 am

Het was vroeg in de ochtend en de meeste tovenaars sliepen nog. Zijn vader was ook al vroeg op en uit huis om te kijken of er nog dode zijn gevallen in de nacht. Zijn zus was nog in haar bed, Sean vast ook nog en katherina was misschien met zijn vader mee. Dave schopte een steentje onder zijn voeten weg vandaag was hij vroeg wakker en hij had weer het zelfde droom. Een vrouw met blauwe haren en 2 kinderen een meisje die net als het vrouw blauwe haren heeft en nog een meisje met blonde haren. Het was geen enge droom meer een vertrouwelijke droom, die mensen kwamen hem heel bekend voor. Dave schudde de gedachten weg en herhaalde een nieuwe spreuk die hij wilde leren, het zou elke voorwerp in kleine stukjes exploderen. Dave werd afgeleid door een geluid die zijn richting aankwam. Nieuwsgierig keek hij naar wat op hem afkwam.

(mimi)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyzo okt 30, 2011 6:32 am

Miki dwaalde langzaam door het Tovenaarsgebied, ze wou zo ver mogelijk weg zijn van Hunter met zijn liefde en alle Elfen. Meredith en Sàra waren veilig bij Mordon wie Mimi momenteel haar eigen leven bijna toevertrouwde. Maar nogsteeds, een leeg gevoel vanbinnen, gemaakt door haar lege armen, haar koude legen armen waarin haar kleine Dave had moeten opgroeien. Ze kon haar eigen zoon nieteens.. Hoewel Seth vaak over hem had gesproken wou ze hem zien. Mimi wou haar zoontje dat zo veel op zijn vader leek in haar armen sluiten. Terwijl Mimi verdrietig nadacht over hoe haar nu zeven jarige zoontje er uit zou zien liep ze onbewust in een vreemde richting. Toen zag ze oppeens een zwartharige jongen die nieuwsgierig haar kant op keken. Twee felle blauwe ogen staarde haar nieuwsgierig aan. Alles om Mimi heen vervaagde en ze zag alleen nog maar het beeldschone kleine jongetje. Het evenbeeld van Seth van vroeger alleen die ogen.. Die o zo blauwe ogen, haar ogen.. "Dave.." Fluisterde ze hoewel Mimi veelste ver stond voor hem om haar te zien, laat staan te horen, maar hij had haar opgemerkt. Binnen een seconde liet Mimi zich voor zijn voeten op haar knieen vallen terwijl ze hem aankeek. Langzaam hief ze haar hand en legde die op Dave's wang. "David" Fluisterde ze nogmaals en haar blik werd zachter. Liefkozend terwijl een traan die op haar huid glansde als een parel over haar wang liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyzo okt 30, 2011 6:46 am

Eindelijk kon hij de vrouw zien die zijn kant op liep en van schrik was hij verlamd, die vrouw die leek zoveel op het vrouw van zijn droom alleen de andere meisjes zijn er niet. Binnen een seconde lag de vrouw voor zijn voeten op haar knieën terwijl ze hem aan keek, langzaam hief die vrouw haar hand en legde het op zijn wang "David" Fluisterde ze nogmaals en haar blik werd zachter. Liefkozend terwijl een traan die op haar huid glansde als een parel over haar wang liep. Hij keek geschrokt naar de vrouw, wat moest ze van hem maar een ding wist hij zeker ze was een vampier maar tegelijk was ze zo vertrouwelijk en Dave kreeg ook beelden van vroeger toen hij geboren werd in zijn hoofd, daar was die vrouw weer met zijn vader en de 2 andere meisjes een blond en de andere blauw haar. Vragend keek hij naar de blauw harige vrouw met zijn blauwe ogen 'wie bent u, hoezo komt u steeds weer in me dromen terug?' vroeg hij zacht en keek in de ogen van de vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyzo okt 30, 2011 9:07 am

'wie bent u, hoezo komt u steeds weer in me dromen terug?' vroeg hij zacht en keek in haar ogen. Even slikte Mimi maar daarna gleed ze zachtjes met haar hand van zijn wang en drukte Dave zachtjes tegen haar aan in een omhelzing. "O david, lieverd, ik neem aan dat Seth het je nooit verteld heeft dan.. Maar de reden dat ik in je dromen voorkom is simpel lieverd, ik.." Met die woorden duwde ze zichzelf lichtjes van hem af en hielt hem vast bij zijn schouders. "Ik ben Mimi Telrûnya lieverd, ik ben je moeder.." Fluisterde ze zachtjes en een lief glimlachje speelde op haar lippen. "O lieverd, al die lange eenzame jaren met je zusjes.. Ik wou dat jij er bij was geweest." Fluisterde ze zachtjes en drukte hem opnieuw zacht tegen haar aan. "Ik hou van je mijn zoontje.." Fluisterde ze zachtjes en voelde opnieuw tranen over haar wangen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyma okt 31, 2011 3:49 am

Even slikte Mimi maar daarna gleed ze zachtjes met haar hand van zijn wang en drukte Dave zachtjes tegen haar aan in een omhelzing. "O david, lieverd, ik neem aan dat Seth het je nooit verteld heeft dan.. Maar de reden dat ik in je dromen voorkom is simpel lieverd, ik.." Met die woorden duwde ze zichzelf lichtjes van hem af en hielt hem vast bij zijn schouders. "Ik ben Mimi Telrûnya lieverd, ik ben je moeder.." Fluisterde ze zachtjes en een lief glimlachje speelde op haar lippen. "O lieverd, al die lange eenzame jaren met je zusjes.. Ik wou dat jij er bij was geweest." Fluisterde ze zachtjes en drukte hem opnieuw zacht tegen haar aan. "Ik hou van je mijn zoontje.." Er gleden weer tranen over haar gezicht, die meiden waren zijn zusjes, en mimi was zijn moeder. Was dit wel waar en geen droom, 'mama' fluisterde hij zachtjes en om helsde haar terug. Al die tijd wist hij dat er iets niet in orde was, al die tijd was Selena niet zijn echte moeder geweest. 'Waar zijn me zussen?' Vroeg hij zacht en keek weer in de ogen van zijn echte moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyma okt 31, 2011 4:04 am

'mama' fluisterde hij zachtjes en om helsde haar terug. 'Waar zijn me zussen?' Vroeg hij zacht en keek weer in de ogen van zijn echte moeder. Mimi glimlachte zachtjes en keek hem aan. `Je zusjes Meredith en Sara zijn thuis, ik zal ze jou gouw genoeg laten zien lieverd.´ Sprak ze en keek hem gelukkig aan. `Mijn veloren zoontje..´ Fluisterde ze zachtjes en drukte hem weer in een omhelzing. `Al die dagen lang, ik heb je zo gemist. Je papa vertelde wel dat alles goed met je ging, maar ik wou je zelf in mijn armen sluiten, en eindelijk kan ik dat dan ook.` Fluisterde ze zachtjes en glimlachte.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyma okt 31, 2011 4:22 am

Je zusjes Meredith en Sara zijn thuis, ik zal ze jou gouw genoeg laten zien lieverd.´ Sprak ze en keek hem gelukkig aan. `Mijn veloren zoontje..´ Fluisterde ze zachtjes en drukte hem weer in een omhelzing. `Al die dagen lang, ik heb je zo gemist. Je papa vertelde wel dat alles goed met je ging, maar ik wou je zelf in mijn armen sluiten, en eindelijk kan ik dat dan ook.` Fluisterde ze zachtjes en glimlachte. Dave duwde zich zachtjes van haar af, hij had even ruimte nodig om bij te komen van het schok. Dave ging op een steen zitten die toevalling naast hem stond, begroef zijn gezicht in zijn handen en dacht even diep na. Er gebeurde zoveel niet eens in een uur. 'mam hoezo wonen jullie niet bij elkaar, ik weet dat tovenaars en elven iets niet met elkaar mogen hebben maar....' hij maakte zijn zin niet af , misschien lag het haar wel erg op het hart en daarom wou ze niet bij hun komen wonen samen met zijn zusjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptyma okt 31, 2011 6:03 am

Dave duwde zich zachtjes van haar af. Dave ging op een steen zitten die toevalling naast hem stond, begroef zijn gezicht in zijn handen en dacht even diep na. 'mam hoezo wonen jullie niet bij elkaar, ik weet dat tovenaars en elven iets niet met elkaar mogen hebben maar....' hij maakte zijn zin niet af. Mimi zuchtte even en kwam overeind. "Ik heb mijn verplichtingen.. Ik kan mijn volk nu nog niet loslaten, met de dreigingen die komen kan ik ze niet verlaten." Sprak ze zachtjes en glimlachtte. "Ik kom bovendien zo snel mogenlijk met Meredith naar jullie toe." Sprak Mimi met een klein glimlachje. "Je zal je zusjes geweldig vinden, ze weten van jou en kunnen niet wachten je te ontmoeten." Sprak Mimi en glimlachtte zacht. Haar zoontje, wat leek hij toch veel op Seth. Haar Seth..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Emptydi nov 01, 2011 5:05 am

"Ik heb mijn verplichtingen.. Ik kan mijn volk nu nog niet loslaten, met de dreigingen die komen kan ik ze niet verlaten." Sprak ze zachtjes en glimlachtte. "Ik kom bovendien zo snel mogenlijk met Meredith naar jullie toe." Sprak Mimi met een klein glimlachje. "Je zal je zusjes geweldig vinden, ze weten van jou en kunnen niet wachten je te ontmoeten." Sprak Mimi en glimlachtte zacht. Dave keek op van zijn handen, Hij zou binnenkort zijn zusjes zien, er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. Hoezo had zijn vader nooit iets over zijn echte moeder verteld hebben of over zijn zusjes.'Mam hoezo heeft papa nooit iets over jou verteld hoezo...' vroeg hij met een bibberde stem.

-inspi loos-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





You come me known for Empty
BerichtOnderwerp: Re: You come me known for   You come me known for Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You come me known for
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: