Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This is war

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

This is war Empty
BerichtOnderwerp: This is war   This is war Emptyma nov 07, 2011 7:51 pm

Seth kraakte zijn knokkels en trok zijn masker goed, de uitrusting die hij nog nooits had gedragen die bewaard was gebleven zat nu redelijk los rond zijn lichaam. Hij had de uitrusting van Valencia's grootvader aangetrokken. Het masker dat erbij zat was er enkel voor de ogen. Alleen Seth pastte dat aan met een paar bewegingen met zijn hand en het masker werd groter en kreeg de vorm van een schedelachtig gezicht. Seth hief zijn hand en plaatste die op een rots, de rots blies op. Seth grijnsde en richtte zich op de lucht. "Fel'dans Godslayer: WingedBeast" zei Seth simpel. Ineens dook hij licht in elkaar en vanuit zijn rechterarm stroomde een zwartestraal die zich binnen een paar seconde naar een geestachtig gigantisch beest vormde en even rondcirkelde in de lucht voor hij tegen de grond vloog en een gemiddelde explosie voortbracht die een cluster werd. Seth grijnsde breed en lachte. "Fel'dans Godslayer: Fallen Angels, Saviour of the unexposed ways, ASCEND FROM DARKNESS!" riep Seth. Eerst was er niks... en toen verscheen er uit het niets een kettingreactie van vuurzuilen, duistere magie, demonische kracht en destructie. Seth grijnsde en draaide zich lachend om.

-Open voor iedereen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 years..
Rang: Leerling
Partner: Love is what I did but I lost things with

This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Emptydo nov 10, 2011 12:07 am

Seth kraakte zijn knokkels en trok zijn masker goed, de uitrusting die hij nog nooits had gedragen die bewaard was gebleven zat nu redelijk los rond zijn lichaam. Hij had de uitrusting van Valencia's grootvader aangetrokken. Het masker dat erbij zat was er enkel voor de ogen. Alleen Seth pastte dat aan met een paar bewegingen met zijn hand en het masker werd groter en kreeg de vorm van een schedelachtig gezicht. Seth hief zijn hand en plaatste die op een rots, de rots blies op. Seth grijnsde en richtte zich op de lucht. "Fel'dans Godslayer: WingedBeast" zei Seth simpel. Ineens dook hij licht in elkaar en vanuit zijn rechterarm stroomde een zwartestraal die zich binnen een paar seconde naar een geestachtig gigantisch beest vormde en even rondcirkelde in de lucht voor hij tegen de grond vloog en een gemiddelde explosie voortbracht die een cluster werd. Seth grijnsde breed en lachte. "Fel'dans Godslayer: Fallen Angels, Saviour of the unexposed ways, ASCEND FROM DARKNESS!" riep Seth. Eerst was er niks... en toen verscheen er uit het niets een kettingreactie van vuurzuilen, duistere magie, demonische kracht en destructie. Seth grijnsde en draaide zich lachend om.
Stacey kwam net aangelopen en zag hoeveel duistere magie er bezig was ze kon het niet geloven. "Zo mooi om te zien dat ik niet de enige ben toch Christopher?" Zei Stacey tegen haar knuffel die knikte en Stacey gaf hhem een knuffel. Tooen zag ze opeens de dader die al die magie had gedaan en Stacey keke langzaam naar hem. "Jij was het dus meneer." Zei ze nog heel beleeft maar je kon al zien at het niet zon lief meisje was. Stacey keke omhoog naar de man met het masker en glimlachde. "Ik ben Stacey meneer." Zei ze met ene glimlach en stak haar hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Emptydo nov 10, 2011 7:38 pm

"Jij was het dus meneer." Zei ze nog heel beleeft maar je kon al zien at het niet zon lief meisje was. Stacey keke omhoog naar de man met het masker en glimlachde. "Ik ben Stacey meneer." Zei ze met ene glimlach en stak haar hand uit. Seth knikte even, Stacey.... Seth stak zijn rechterhand uit die licht vervormd was naar een klauw en hij schudde zacht Stacey's hand. "Ik ben je king. Setherian Fel'dan." zei Seth kalm toen keek hij weer naar de richting en focusde zich. Net op het moment dat hij klaar was voor een grote aanpassing. Drie zwarte rotsen verschenen uit de grond en een stompvormige rots. Seth wuifde naar achter, "Een beetje weg Stacey,""zei Seth. Dit was zijn wapen. Het begon met twee benen gehuld in een zwart harnas vanaf de bovenbeen. Ze zagen er beestachtig uit, daarna kwam een gespierd bovenlichaam en twee klauwachtige armen. Alsof het een soort van wolf was op twee poten. Het wezen had gesloten ogen, toen hij die opende statpe hij vand e rotsten af en Seth begon te hijgen. Hij had nieuw leven gemaakt... en het de ziel van een shapeshifter gegeven. Het wezen keek Seth aan en knikte. Het was sterk dat was op magisch niveau al te zien. "Jij word mijn werktuig, welkom." zei Seth grijznend voro het wezen verscheen en toen ... verdwenen de zwarte rotsen ook.. in t niets. Seth zuchtte en ging even zitten. Summons maken vermoeide hem.... en op dat niveau was hij nog niet heel ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 years..
Rang: Leerling
Partner: Love is what I did but I lost things with

This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Emptyvr nov 11, 2011 8:07 am

"Jij was het dus meneer." Zei ze nog heel beleeft maar je kon al zien at het niet zon lief meisje was. Stacey keke omhoog naar de man met het masker en glimlachde. "Ik ben Stacey meneer." Zei ze met ene glimlach en stak haar hand uit. Seth knikte even, Stacey.... Seth stak zijn rechterhand uit die licht vervormd was naar een klauw en hij schudde zacht Stacey's hand. "Ik ben je king. Setherian Fel'dan." zei Seth kalm toen keek hij weer naar de richting en focusde zich. Net op het moment dat hij klaar was voor een grote aanpassing. Drie zwarte rotsen verschenen uit de grond en een stompvormige rots. Seth wuifde naar achter, "Een beetje weg Stacey,""zei Seth. Dit was zijn wapen. Het begon met twee benen gehuld in een zwart harnas vanaf de bovenbeen. Ze zagen er beestachtig uit, daarna kwam een gespierd bovenlichaam en twee klauwachtige armen. Alsof het een soort van wolf was op twee poten. Het wezen had gesloten ogen, toen hij die opende statpe hij vand e rotsten af en Seth begon te hijgen. Hij had nieuw leven gemaakt... en het de ziel van een shapeshifter gegeven. Het wezen keek Seth aan en knikte. Het was sterk dat was op magisch niveau al te zien. "Jij word mijn werktuig, welkom." zei Seth grijznend voro het wezen verscheen en toen ... verdwenen de zwarte rotsen ook.. in t niets. Seth zuchtte en ging even zitten. Summons maken vermoeide hem.... en op dat niveau was hij nog niet heel ver. Stacey ging naar achter zoals haar gevraagd werd en keke hoe hij te werk ging. Nadat hij klaar was keke Stacey naar hem. "Je moest dit vast vaak oefenen van ej mentor he?" Sprak ze uit en glimlachde naar seth en haalde een fles water te voorschijn voor hem die in haar tas zat. "Hier neem em water." bood ze hem lief tallig aan met ene onschuldige blik maar voor hoelang zou dat nog onschuldig kunnen blijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Emptyma nov 14, 2011 8:15 am

. "Je moest dit vast vaak oefenen van ej mentor he?" Sprak ze uit en glimlachde naar seth en haalde een fles water te voorschijn voor hem die in haar tas zat. "Hier neem em water." bood ze hem lief tallig aan met ene onschuldige blik maar voor hoelang zou dat nog onschuldig kunnen blijven. Seth keek het meisje aan, "Ik.. ik heb het me zelf geleerd. Mijn mentrix is afgeslacht toen ik net begon te leren. Alles wat ik weet en kan heb ik geleerd na haar dood. Door de basis van haar te leren. Alleen binnenkort zal ik volleerd zijn dus dat scheelt.. Nee toch bedankt... ik heb gister nog gedronken." zei Seth kalm. Hij hief zijn hand zacht en een donkere flits kwam neer. Uit het niets.... was alles veranderd. De grond was verteerd tot zwarte aarde, de struiken waren aan t branden en de rotsen waren grind. De vogels waren bebloedde resten op de grond geworden en enkel Seth en Stacey stonden er nog. Seth zuchtte zacht, "bijna en dan ben ik sterk genoeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 years..
Rang: Leerling
Partner: Love is what I did but I lost things with

This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Emptyzo dec 25, 2011 9:56 am

Seth keek het meisje aan, "Ik.. ik heb het me zelf geleerd. Mijn mentrix is afgeslacht toen ik net begon te leren. Alles wat ik weet en kan heb ik geleerd na haar dood. Door de basis van haar te leren. Alleen binnenkort zal ik volleerd zijn dus dat scheelt.. Nee toch bedankt... ik heb gister nog gedronken." zei Seth kalm. Hij hief zijn hand zacht en een donkere flits kwam neer. Uit het niets.... was alles veranderd. De grond was verteerd tot zwarte aarde, de struiken waren aan t branden en de rotsen waren grind. De vogels waren bebloedde resten op de grond geworden en enkel Seth en Stacey stonden er nog. Seth zuchtte zacht, "bijna en dan ben ik sterk genoeg." Stacey keke hem ana door haar donker rode ogen. "sterk genoeg om iedereen an te kunne?" sprake ze langzaam uit en schopte maar wat op de grond en dacht er aan dat het niet meer zolang zou blijven. "Ik heb ook geen mentor maar ik red mezelf." Zei Stacey met ene lach op haar gezicht naar Seth toe.


(inspiloos en heb haar ouder gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is war Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is war   This is war Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is war
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: