Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Peace.....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Peace.....   Peace..... Emptywo nov 09, 2011 9:03 am

Puck had koppijn, hij liep een tikje nijdig naar de muziek plek omdat dat was wat hij nu even nodig had. Feeen zaten muziek te spelen, maar stiekem dacht hij dat dit niks was vergeleken bij wat Angel maakte met haar viool. Hij ging zitten en pakte zijn fluit, veel soeps kwam er vandaag niet uit omdat hij dus barstende hoofdpijn had. Hij kon niet tegen oorlog, zijn ouders waren gestorven door oorlog en zij Ella was gedood door een bloedvijand. Wat moesten die lui toch met bloed? Drinken ja maar het leek hem gewoon auwejongenskrenteboter dat ze monsters wilde zijn. Een andere fee kwam aangelopen, Puck bekeek de nieuweling wat beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peace.....   Peace..... Emptydo nov 17, 2011 8:02 pm

Puck had koppijn, hij liep een tikje nijdig naar de muziek plek omdat dat was wat hij nu even nodig had. Feeen zaten muziek te spelen, maar stiekem dacht hij dat dit niks was vergeleken bij wat Angel maakte met haar viool. Hij ging zitten en pakte zijn fluit, veel soeps kwam er vandaag niet uit omdat hij dus barstende hoofdpijn had. Hij kon niet tegen oorlog, zijn ouders waren gestorven door oorlog en zij Ella was gedood door een bloedvijand. Wat moesten die lui toch met bloed? Drinken ja maar het leek hem gewoon auwejongenskrenteboter dat ze monsters wilde zijn. Een andere fee kwam aangelopen, Puck bekeek de nieuweling wat beter.
Angel zag dat er ene nieuweling naar de King van haar liep maar zacht hij ook zichtb niet lekker voelde. Angel speelde op haar viool en kwam rustig dichter bij tot ze voor hem was gekomen. Angel glimlachde en strijkte over zijn hoofd heen. "Gaat het schat." Zei zachtjes en kwam rustig naast heb zitten en gaf een kus op zijn wang. Maar Angel zag hoe de nieuweling keek. "Heey." Sprak ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peace.....   Peace..... Emptyzo dec 25, 2011 9:07 pm

(enfin, laat die nieuweling maar)

Angel speelde op haar viool en kwam rustig dichter bij tot ze voor hem was gekomen. Angel glimlachde en strijkte over zijn hoofd heen. "Gaat het schat." Zei zachtjes en kwam rustig naast heb zitten en gaf een kus op zijn wang. 'Niet echt.' Zei Puck grimmig en hij beantwoorde haar kus. 'Last van mijn hoofd, hoesten en niezen, nouja, dat zal wel aan het weer liggen.' Hij streek over Angels haar. 'Heeft Savannah je nog lastig gevallen, ik moet zeggen dat ik dat kind niet mag. Ze is nogal....vol van zichzelf, ik durf bijna te zweren dat ze alles zal doen om jou rang te krijgen. Ze heeft mij in ieder geval uitgescholden toen met Sheila ging praten. Nu we het toch over Sheila hebben, we zijn het bijna eens over de groepen die de vampiers een kopje kleiner gaan maken.' Hij kon het niet laten even te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peace.....   Peace..... Emptyma dec 26, 2011 12:57 am

'Niet echt.' Zei Puck grimmig en hij beantwoorde haar kus. 'Last van mijn hoofd, hoesten en niezen, nouja, dat zal wel aan het weer liggen.' Hij streek over Angels haar. 'Heeft Savannah je nog lastig gevallen, ik moet zeggen dat ik dat kind niet mag. Ze is nogal....vol van zichzelf, ik durf bijna te zweren dat ze alles zal doen om jou rang te krijgen. Ze heeft mij in ieder geval uitgescholden toen met Sheila ging praten. Nu we het toch over Sheila hebben, we zijn het bijna eens over de groepen die de vampiers een kopje kleiner gaan maken.' Hij kon het niet laten even te lachen. "Ze is ook naar mij geweest ja helemaal boos dat ik de deputy niet moet zijn." Zei Angel zachtje en haar vleugels gingen langzaam hangen. "Ze doet volgens mij echt alles om het te krijgen maar ik geef het niet op ik laat me rang niet zomaar afpakken door haar." Angels vleugels gingen toen were normaal staan en keek ief naar Puck en legde teer haar hand op zijn wang. "Maar ik zit nu met de liefde van me leven dus problemen komen later." Zei angel zacht en lied toen haar armen om zijn nek strijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peace.....   Peace..... Emptyvr feb 10, 2012 7:39 pm

"Ze is ook naar mij geweest ja helemaal boos dat ik de deputy niet moet zijn." Zei Angel zachtje en haar vleugels gingen langzaam hangen. "Ze doet volgens mij echt alles om het te krijgen maar ik geef het niet op ik laat me rang niet zomaar afpakken door haar." Angels vleugels gingen toen were normaal staan en keek ief naar Puck en legde teer haar hand op zijn wang. "Maar ik zit nu met de liefde van me leven dus problemen komen later." Zei angel zacht en lied toen haar armen om zijn nek strijken. Hij grinnikte even en sloeg zijn arm om haar middel. 'Als het geval zich voordoet dat Sheila iets overkomt weet ik zeker dat ik duizend maal liever jou aan mijn zijde heb.' Hij gaf haar een lange kus en tilde haar hoog in de lucht. Toen hij haar weer neerzette bedacht weer iets. 'Heb jij ook gemerkt dat Sheila de laatste tijd een beetje vreemd doet? Ze heeft niet echt een feeentred meer....alsof ze van een ander ras is...' Plots gingen zijn ogen even wijdopen staan. 'Je denkt toch niet dat ze een vampier is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Peace..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peace.....   Peace..... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peace.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» such peace
» Peace, love and friendship..... sounds like a fairytale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Muziekplek-
Ga naar: